![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Daar ben ik me van bewust, mijn laptop is ook geen desktopvervanger en ik kan de games die jij opnoemt ook vloeiend spelen
![]() Deze Asus is wel leuk. Ik heb gekeken voor je maar de meeste laptops die maximaal €1000 kosten hebben allemaal onboard graka's, dus daar schiet je niet echt veel mee op. Deze is €799 (is wel een aanbieding btw), heeft een GF 7300 Go welke 64MB onboard geheugen heeft en tot 256MB via TurboCache. Met zo'n oplossing zou je in principe vrij redelijk (maar niet meer dan redelijk) moeten kunnen gamen, maar wellicht is het mogelijk om er een andere graka in te laten plaatsen. Ik zou het iig vragen, je hebt immers nog wat geld over. |
![]() |
|
![]() |
Bij de alternate (www.alternate.nl) hebben ze ook zat keus.
kijk hier even: http://www.alternate.nl/html/shop/pr...&direction=asc en dan naar beneden scrollen tot je bij de 900/1000 euro ben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|