Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2006, 21:44
Verwijderd
Vandaag een erg leuke aflevering
Jammer dat die acteur en die actrice eruit zijn, had toch liever dat Pieter eruit was, die gast vind ik zo irritant, denkt dat ie alles is en daar heb ik echt een hekel aan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2006, 21:48
bbyn
bbyn is offline
leuke aflevering! ZO droog dat die ene gast zo verliebt is op Regina.. dat vond ik zo lol, "ze lachtte naar me!" "niet, naar mij..." haha..
Oud 10-09-2006, 21:57
Roxy
Roxy is offline
Ik vind deze editie leuker dan ik verwacht had, ik had verwacht dat ik niet zo veel van die b-sterren zou moeten hebben. Maar eigenlijk zijn ze best goed en leuk. Ik vind het wel juist leuk dat Pieter er nog in zit, ik denk dat hij nog in hilarische situaties zal komen en veel complotten zal ontwikkelen. Hij heeft nou eenmaal wel een spraakmakend persoonlijkheid en z'n reismaatje vind nu nog alles best maar zal wel een keer tegen hem in protest komen. En zonder drama en gezeik is PE niks aan.
Oud 10-09-2006, 22:09
Verwijderd
huhuh
Met citaat reageren
Oud 16-09-2006, 10:24
G.T.C.
G.T.C. is offline
De eerste reacties waren nogal negatief in dit topic. Vooral wat betreft de relatief onbekende BN'ers.

Nu moet ik toegeven dat mij er ook weinig leuks aan leek. Echter, als een trouwe PE fan ben ik toch gaan kijken.

Wauw, ik vond het tegen mijn verwachtingen in echt super gaaf! Petje af voor het productie team, want ik vind dat ze juist ontzettend leuke en diverse karakters erin hebben gezet!

Bart is inderdaag véél te fanatiek en ik erger me dan ook helemaal dood. Maar het geeft de show wel dat extra tintje.
Zo is er voor elk persoon wel wat te zeggen.

Jep, ik vind het opnieuw helemaal geweldig

Favo koppels voor mij zijn: Bas & Bob en Hanna & Terence
Oud 16-09-2006, 13:02
pino123
pino123 is offline
Hanna & Terence, duidelijk
Oud 17-09-2006, 16:17
Verwijderd
Maxim is en blijft mijn favoriet
Geniaal grappig is die man!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2006, 16:23
Verwijderd
Chimène
Met citaat reageren
Oud 17-09-2006, 18:21
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 17-09-2006 @ 17:23 :
Chimène
Oud 17-09-2006, 22:07
Verwijderd
Ik begin het wel leuk te vinden, vind em nu eigenlijk al leuker dan de PE van het voorjaar.

Jammer dat niemand ging blokken, alleen Terence dan en dat deed ze verdomde goed.
Maar van Pieter had ik toch heel veel meer verwacht, die liep maar als een sukkeltje mee met Maxim en deed verder niks.

Jammer dat Bart er even doorheen zat, hij heeft denk ik teveel gegeven tijdens de voorgaande ettapes, daar had ie eigenlijk beter bij moeten nadenken dat je niet meteen als een gek tekeer gaat om alles te winnen.

Ik denk dat de finale zal gaan tussen Pieter en Regina en Bas en Bob.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2006, 22:53
Lente
Lente is offline
ooh het was leuk Wat is Maxim grappig en Terence was goed bezig zeg, maar dat Bas ging huilen vond ik eigenlijk wel raar

Ik denk dat het een finale wordt tussen Regina en Pieter en Hanna en Terence
Met citaat reageren
Oud 17-09-2006, 23:26
Balance
Balance is offline
Ik erger me echt rot aan Chimène. 'Oh ik ga dood', 'Oh ik voel me zo slecht' en dan steeds al die discussies aangaan met d'r partner om niets. Iedereen heeft last van die hitte en voelt zich belabberd. En dan ligt d'r een ziek op bed, gaat zij aan z'n kop lopen zeuren. Damn, ik had d'r echt al drie keer uit de wagen gegooid. Wat een zeur.

Hanne en Terence vind ik super. Regina en Pieter vind ik wat raar, ik heb altijd het idee dat Pieter vadertje loopt te spelen ofzo, maar ze doen het wel heel goed samen. Bas is wel lief, maar neemt alles te serieus. Ook dat ie direct voorstelde een daad terug te doen voor die man in dat hotel, omdat hij er niet gratis durft te overnachten. Bob de Jong en Maxim vind ik ook wel leuk.
Oud 17-09-2006, 23:26
Balance
Balance is offline
Oh ja, lachen dat die schaatsers bij elkaar zaten en met hun medailles aan de kamer kwamen
Oud 18-09-2006, 08:17
Shadina
Shadina is offline
Ik vond het echt jammer dat behalve Terence niemand echt ging blokken. Dat had hilarisch kunnen zijn, maarja. En die Bas dan, gelijk janken omdat Terence zit te blokken. Terwijl ze niet eens zo erg was, weet niet wat hij had gedaan als hij Rogier (? die met zijn secretaresse) als blok aan zijn been had gehad.

En die Maxim met Regina. Ielg. En dan dat gezichtje er ook nog bij.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 08:20
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 18-09-2006 @ 09:17 :
Ik vond het echt jammer dat behalve Terence niemand echt ging blokken. Dat had hilarisch kunnen zijn, maarja. En die Bas dan, gelijk janken omdat Terence zit te blokken. Terwijl ze niet eens zo erg was, weet niet wat hij had gedaan als hij Rogier (? die met zijn secretaresse) als blok aan zijn been had gehad.

En die Maxim met Regina. Ielg. En dan dat gezichtje er ook nog bij.
Regina had dat niet zo, maar die Maxim is echt een player geweldig om te zien.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 09:25
Verwijderd
Maxim is echt zooo cool

Ik vond het echt een gave aflevering
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 15:28
Verwijderd
Dat huilen was echt aanstellerij.

Maxim vind ik een beetje stom eigenlijk. Wel grappig dat ie de man vroeg of ie op mannen of vrouwen valt.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 08:28
Verwijderd
Vond het weer een erg leuke aflevering, gelukkig dat Bart weer fit was om mee te doen en opnieuw een proef wist te winnen

Lullig voor Guido dat Maxim zo stom deed om expres laatste te worden ik was in ieder geval blij dat Bas en Bob niet eruit lagen.
Nu alleen nog Hanna en Terence eruit en dan zijn er alleen nog maar leuke teams over.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 09:11
Verwijderd
Ik vind Hanna en Terence juist het leukst van alle teams
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 09:39
Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 25-09-2006 @ 10:11 :
Oud 25-09-2006, 09:53
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 25-09-2006 @ 10:11 :
Oud 25-09-2006, 10:07
Lente
Lente is offline
Maxim was wel een lamme zak zeg

Wat gebeurt er eigenlijk met het geld dat gewonnen wordt? Is dat voor een goed doel of voor henzelf?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 12:32
Verwijderd
maxim egoïstisch

hanna en terence zijn idd leukste team, maar chimène vind ik leukste deelneemster
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 13:31
Verwijderd
Jammer van Guido en Maxim.
Ik vond Maxim erg leuk altijd, maar dit was echt een stomme actie. Expres laatste worden. Guido vond ik wel sympathiek, en ook al is 'ie zo komisch, het lijkt me echt een ramp om met Maxim in een team te zitten. Zo iemand die niets serieus neemt... niet fijn.
Nu ben ik voor Hanna & Terence, of Bas & Bob.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 14:18
Escapism
Escapism is offline
ik heb het niet gezien. waarom wilde maxim persé laatste worden?
Oud 25-09-2006, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 25-09-2006 @ 15:18 :
ik heb het niet gezien. waarom wilde maxim persé laatste worden?
Hij had ineens geen zin meer in India.
"Waarom zouden we gaan racen door India? Slaat toch helemaal nergens op?"

beetje raar dus.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 15:52
bbyn
bbyn is offline
vond het echt geen stijl van Maxim echt egoistisch... volgens mij vond Guido het echt leuk en nu is hij er ook uit...

k ben nog steeds voor Hanna en Terence
Oud 25-09-2006, 16:10
Verwijderd
Heb het gister gemist..
Dus Guido&Maxim zijn naar huis?
Jammer, ik vond ze altijd wel grappig
Wel dom van Maxim als hij opeens besloot dat hij niet naar India wilde, waarom doe je dan mee aan zo'n programma?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 16:16
Verwijderd
Hij voelde zich ook echt niet goed he, hij was al vanaf het begin ziek, dan kan ik me goed voorstellen dat hij het gehad heeft en naar huis wil. Dat Guido dan geen keuze heeft, jammer dan, daar kan Maxim niet echt iets aan doen. Hij had het wel tactischer kunnen doen, en niet zo bot, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 25-09-2006 @ 17:16 :
Hij voelde zich ook echt niet goed he, hij was al vanaf het begin ziek, dan kan ik me goed voorstellen dat hij het gehad heeft en naar huis wil. Dat Guido dan geen keuze heeft, jammer dan, daar kan Maxim niet echt iets aan doen. Hij had het wel tactischer kunnen doen, en niet zo bot, maar goed.
maxim had gewoon geen zin meer en was egoïstisch
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 19:38
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 25-09-2006 @ 20:07 :
maxim had gewoon geen zin meer en was egoïstisch
Maar hij was ook niet lekker, wat Andijvie al zegt. Heb je al z'n verhalen over rust nemen en over z'n diarree gemist?
Plus dat ik hem groot gelijk geef in z'n egoïsme: als je ergens zit waar je het echt totaal niet naar je zin hebt, waar je ziek bent en ook geen tijd hebt om enigszins uit te rusten, dan moet je inderdaad gewoon voor jezelf kiezen en eruit gaan.
Oud 25-09-2006, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 25-09-2006 @ 20:38 :
Maar hij was ook niet lekker, wat Andijvie al zegt. Heb je al z'n verhalen over rust nemen en over z'n diarree gemist?
Plus dat ik hem groot gelijk geef in z'n egoïsme: als je ergens zit waar je het echt totaal niet naar je zin hebt, waar je ziek bent en ook geen tijd hebt om enigszins uit te rusten, dan moet je inderdaad gewoon voor jezelf kiezen en eruit gaan.
Dan moet je er maar uit, ja. Maar gezien zijn gedrag, had hij gewoonweg geen zin meer. En dan ook zo flauw doen en die andere 'vertragen'. ALs je het écht niet meer aankan dan zou je op zn minst 'normaal' kunnen stoppen. VOlgens mij wist hij zelf niet eens zeker of ie wel wilde stoppen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 20:54
Verwijderd
Absoluut, hij heeft het raar opgelost, maar ik begrijp wel waarom hij gestopt is. Als ik daar ongelukkig en aan de diarree zou zijn, zou ik 't ook snel opgeven. Maar goed, ik zou het wat socialer doen en er met Guido over praten, niet irritant gaan hangen en proberen als laatste te komen.
(Maar ik ben nog net wat slimmer, want ik weet dat India echt niets voor mij is, veel te warm, veel te druk, ik zou vanaf minuut 1 al ziek zijn en ga het dus sowieso al niet proberen, en zéker niet in een race die alles nog warmer en drukker maakt )

Laatst gewijzigd op 25-09-2006 om 20:56.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 20:46
Verwijderd
zal ik hem dan maar uppen?

heb alleen niks te vertellen maar was weer leuk
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 10:28
Verwijderd
wie zijn er gisteren uit gegaan, ik heb het laatste stuk gemist.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 10:31
Verwijderd
bas en bob of was het bart en bob iig die twee mannen
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 14:24
Verwijderd
Bas en Bob
De enige twee die ik het nog een beetje gunde.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 15:32
bbyn
bbyn is offline
hmmm 2 van de 4 koppels wilden dr uit gaat lekker wel mooi dat Hanna en Terence er nog in zitten lekker dat ze die vrijgeleide hebben afgepakt van Regina en Pieter.. wel zielig voor Bas dat Bob er uit wilde, maargoed hij ging er wel oke mee om...
Oud 09-10-2006, 17:31
Shadina
Shadina is offline
Die Regina is ook dom. Als zij het publiek had moeten entertainen hadden ze meer kans gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 20:16
Shadina
Shadina is offline
Ik vond die hindernis echt leuk bedacht. Vooral die met die man zonder snor. Dat Pieter het er ook af wilde scheren. Echt geweldig.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 14:17
Verwijderd
OMG, Bart die zei: 'ik liet een scheet die geen scheet was', dat vond ik toch iets te veel info

Ik ben echt pro Hanna & Terence, maar ik vind Regina en Pieter ook érg leuk ineens. Bart vind ik niet leuk, maar als team met Chimene vind ik ze echt hilarisch, echt zo'n getrouwd stel
H&T moeten winnen van mij.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 20:16
Verwijderd
was leuk ja

hanna en terrence zijn zo leuk maar ja chimène is ook leuk
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 20:51
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-10-2006 @ 15:17 :
OMG, Bart die zei: 'ik liet een scheet die geen scheet was', dat vond ik toch iets te veel info
Idd.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 21:36
Verwijderd
Ik vind Hanna en Terence nog net zo irritant als dat ik ze vanaf het begin vond.

Bart en Chimene moeten nog steeds winnen, ze waren vanaf het begin al mijn favoriet

Ik zeg dat dit de leukste Peking Express is geweest die er ooit geweest is en dat had ik voor het begin van de serie toch echt niet verwacht.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 21:16
Balance
Balance is offline
Ik vind Bart en Chimene echt zo vervelend. Bart roept constant dat het hem niet om de race te doen is en dat het maar een spel is, maar het is precies zoals Terence zegt: juist híj gaat het verst om de 1e plaats te bereiken.
En hoe hij zat te vertellen dat Terence zo kinderachtig was.. De bek die hij daarbij trok en het uitlachen van hem, dat vond ik nog vele malen kinderachtig eigenlijk..

Hoop echt dat zij er straks uitliggen.
Oud 22-10-2006, 21:39
Balance
Balance is offline
Ai balen zeg.
Ik zou eigenlijk niet weten voor wie ik nu moet zijn. Ik vind allebei de koppels niet leuk. Dan toch maar voor Pieter en Regina denk ik.
Oud 22-10-2006, 21:50
Shadina
Shadina is offline
Pieter gebruikt Regina echt als zijn slaafje. En ik was ook voor Hanna & Terence.. heb nu geen favo koppel meer.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 09:59
Verwijderd
Nja, ik was er toch voor dat hannah en terrence eruit gingen. En ja, ik vind ze kinderachtig. JKezus, zij spelen het hele spel al sluw, ze regelden zelfs een lift een dag van te voren. Maar als die andere 2 teams samen in een auto stappen, gaan ze opeens whinen. Jezus zeg. Die kunnen echt niet tegen hun verlies.

edit: ik ben voor bart en chimène
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 10:08
Lente
Lente is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 23-10-2006 @ 10:59 :
Nja, ik was er toch voor dat hannah en terrence eruit gingen. En ja, ik vind ze kinderachtig. JKezus, zij spelen het hele spel al sluw, ze regelden zelfs een lift een dag van te voren. Maar als die andere 2 teams samen in een auto stappen, gaan ze opeens whinen. Jezus zeg. Die kunnen echt niet tegen hun verlies.

edit: ik ben voor bart en chimène

Ik vind van tevoren een lift regelen wel iets anders dan met twee teams het derde team eruit proberen te krijgen.
Toen ze erachter kwamen dat ze op de verkeerde weg zaten zei Hanna juist dat ze door moesten zetten, positief blijven enz. Dat zul je Bart niet horen zeggen. Als het bij Bart en Chimene goed gaat is er niks aan de hand, maar het hoeft maar even tegen te zitten en Bart loopt alleen nog maar te chagrijnen en zeuren dat ie naar huis wil. Dus wie kan er nou niet tegen zijn verlies?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Lente schreef op 23-10-2006 @ 11:08 :
Ik vind van tevoren een lift regelen wel iets anders dan met twee teams het derde team eruit proberen te krijgen.
Toen ze erachter kwamen dat ze op de verkeerde weg zaten zei Hanna juist dat ze door moesten zetten, positief blijven enz. Dat zul je Bart niet horen zeggen. Als het bij Bart en Chimene goed gaat is er niks aan de hand, maar het hoeft maar even tegen te zitten en Bart loopt alleen nog maar te chagrijnen en zeuren dat ie naar huis wil. Dus wie kan er nou niet tegen zijn verlies?
DE meiden, want zij hebben verloren.

Ik vind van te voren ene lift regelen erger. Jezus, wat is e rnou erg aan om 'toevallig' in dezelfde auto te rijden, dat gebeurt wel vaker. Ze hebben niet samen die anderen tegengewerkt ofzo, alleen maar omdat ze samenrijden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten