![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik ga zeker niet beweren dat het alleen haar fout is hoor, maar zeker en vast gedeelde verantwoordelijkheid. en hierop: "Als je jezelf in zo'n situatie weet te beheersen en er bv gewoon bij weg loopt, dan ben je pas een echte vent. " Kan ik alleen zeggen dat je er had bij moeten zijn om daarover te oordelen. De persoon die dan (die ene, unieke en vreselijke situatie) nog zijn kalmte kon bewaren zit aan de valium of heeft een of andere militaire opleiding gevolgd. Serieus, heel m'n omgeving snapte maar niet hoe ik zo veel kon verdragen, maar ook daar waren dus grenzen aan.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb Ed wel eens geslagen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het alleen wel erg makkelijk om te roepen dat hij het dan maar eerder uit had moeten maken. Zoals hij al schreef, was de hele relatie dus vrij intens, óók de positieve punten. En geloof me, dan geef je echt niet zo snel op. Iemand die zo intens in een relatie staat, sleept zijn of haar partner daar in mee. De ene wordt als het ware meegesleept in de achtbaan van de ander, en daar stap je echt niet zomaar uit. De positieve momenten zijn in het begin genoeg om over de rest heen te kijken, te hopen dat dat uiteindelijk zal veranderen. Maar op gegeven moment kom je op een punt dat je merkt dat die negatieve punten net zo zwaar of zwaarder mee gaan wegen dan die positieve momenten, en dat is pas het moment dat je er uit weg kunt stappen. Je kunt het slap noemen, maar geloof mij, zo'n relatie is verre van eenvoudig.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ruzie kbaolakz | 2 | 05-01-2015 21:49 | |
Liefde & Relatie |
jongens en ruzie maken 4774 | 39 | 09-11-2004 19:09 | |
De Kantine |
Ruzie maken in het openbaar Boogie | 52 | 08-06-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |