Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2006, 20:41
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 22-07-2006 @ 21:35 :
ik heb in enschede gewoont maar woon nu bij leiden dus denk dat je iets verward..
Nee dan haal ik wat door elkaar Niet dat jij en je chocola dan niet meer mogen komen of zo
Oud 22-07-2006, 20:42
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 22-07-2006 @ 21:41 :
Nee dan haal ik wat door elkaar Niet dat jij en je chocola dan niet meer mogen komen of zo
hehe als dat niet mocht doe je jezelf te kort toch

ik spam niet hoor...en ben ook niet offtopic..
Oud 22-07-2006, 20:47
Miracle
Miracle is offline
Aaargh, was ik vanmiddag nou wél even op het forum gaan kijken, dan had ik gezien dat het hier ook zou gaan regenen.

Dat is ook echt wat voor mij, al dagen stoor ik me aan de warmte. Heb ik éindelijk eens tijd om van de warmte te genieten: gaat het onweren en keihard regenen.

Nou ja, het is beter dan nooit geen regen, maar het kwam echt slecht uit. Hopelijk koelt het goed af en kan ik vannacht heerlijk slapen!

Pff, ik moet nog wel een hoop regelen. Ik heb een boel lijstjes gemaakt, maar de helft staat er nog niet op. Ik hoop dat ik het allemaal red in 1,5 week.
Oud 22-07-2006, 21:30
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Miracle schreef op 22-07-2006 @ 21:47 :

Nou ja, het is beter dan nooit geen regen, maar het kwam echt slecht uit. Hopelijk koelt het goed af en kan ik vannacht heerlijk slapen!
Dat hoopte ik ook, maar het is juist erg benauwd
hier binnen is het nu 30 graden
wordt dus slecht slapen voor mij vannacht!
Oud 22-07-2006, 22:51
kroot
kroot is offline
lekker met dit weer zolang buiten zitten. Een groot nadeel is dat ik helemaal onder de muggenbulten zit, zelfs onder mijn voet
Oud 22-07-2006, 23:03
JessieL
JessieL is offline
Ik baal dat ik nog maar 2 weken vakantie heb, weer moet beginnen met rijlessen.

Wel blij dat het echt zomer is (als is het soms te heet)

verder lekker een 'ik-verveel-me-tijdens-de-vakantie-gevoel'

heerlijk aan niks denken
Oud 22-07-2006, 23:03
JessieL
JessieL is offline
Citaat:
kroot schreef op 22-07-2006 @ 23:51 :
lekker met dit weer zolang buiten zitten. Een groot nadeel is dat ik helemaal onder de muggenbulten zit, zelfs onder mijn voet

ik HAAT muggen
Oud 22-07-2006, 23:16
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 22-07-2006 @ 21:42 :
hehe als dat niet mocht doe je jezelf te kort toch

ik spam niet hoor...en ben ook niet offtopic..
Het werd wederom a beautiful mind <3
Oud 22-07-2006, 23:54
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
'k Heb veel verdriet, de tranen staan in m'n ogen. Wat heb ik gedaan?! Waarom heb ik haar nu niet meteen alles verteld toen ze er naar vroeg? Waarom moest ik het zo nodig verbergen wat ik gedaan had (mezelf snijden)? Waarom ben ik zo stom om niks te durven? Waarom ben ik zo'n mislukkeling?
Ik verpest alles. Waarom, waarom WAAROM?! Moet ik me nu zo klote voelen. Dit is geen leven meer, maar een NACHTMERRIE!
Oud 23-07-2006, 00:15
fractuur
fractuur is offline
Godver, soms heb ik zó'n hekel aan mijn moeder. Die stomme kortzichtige acties van haar af en toe.
Oud 23-07-2006, 01:27
coopergirl
coopergirl is offline
Slaap lekker forummers
Oud 23-07-2006, 03:06
Verwijderd
Waarom trek ik me dingen altijd zo aan? Ik hoef maar een film te kijken of een liedje te luisteren dat ook maar zijdelings op mijn levensgebeurtenissen slaat en ik kom meteen weer in zo'n bui terecht.
Oud 23-07-2006, 05:24
Redhair
Redhair is offline
Lang bericht, heel lang.

Om zes uur ging ik mijn tas maar eens inpakken. Toen kwam ik erachter dat ik nog veel meer dingen moest doen. Om kwart voor twaalf was ik klaar. Ik had vrij veel pep gehad, om het op een lijn na op te maken, zodat ik niet in de verleiding kom om toch wat mee te nemen.
Ik belde J., hij zei dat ik gewoon nog kon langs komen. Eerst op zijn kamer gezeten, lekker tegen elkaar aan gelegen, beetje tv gekeken, beetje gekletst. Ik vertelde hem dat ik het best eng vind om zonder pep te zitten. Hij zei dat het echt beter voor me was, ik zeg altijd dat het goed is dat hij doordeweeks probeert niet te gebruiken, ik er altijd wat van zeg als hij het wel doet, het echt beter is om wat dagen zonder pep door te brengen. Ik gaf hem gelijk, maar vertelde dat ik na lowlands definitief moet kappen, ik zo bang ben depressief te worden, terug te vallen op ander zelfdestructief gedrag.
Hij zei dat er altijd zelfdestructie zou zijn, maar drugsgebruik in mijn mate misschien wel het ergste was. Dat is zo, maar zo voelt het niet.
Ik nam van zijn pep nog drie lijnen, als afscheid. Later kwam K. vragen of ik mee deed met pokeren. Ik ging naar zijn kamer, J. bleef nog even op zijn eigen. Met K. en A. ook nog een stuk of vier lijnen gehad. J. kwam er bij zitten, streelde mijn rug, gaf me soms een kusje op mijn schouder, waar K. en A. bij waren, zo lief.

Rond vijf uur knapte er opeens iets in me. Ik was zo bang voor de vakantie, zo bang om straks echt te stoppen. Ik was helemaal in mezelf gekeerd. J. vroeg wat er was, terwijl ik bijna moest janken vertelde ik alles, ook dat ik bang was door hun toch weer in de verleiding te komen, dat het beste zou zijn om met hun te breken, maar dat absoluut niet wilde. K. en J. begonnen helemaal op me in te praten om me gerust te stellen. Ze staan volledig achter me, ze gaan me steunen. Na lowlands wordt het simpel. Ik krijg geen drugs meer van ze, al sta ik jankend voor ze. Als ik er was zou er geen pep gebruikt worden. Ik moet M. inlichten, hem zeggen dat hij me dan niets meer mag verkopen. Ze zeiden dat het zeker hard en moeilijk zal worden, dat ik waarschijnlijk inderdaad depressief zal worden, maar dat ik altijd bij ze terecht kan. Dat het goed was af te kicken, ze er alles aan zullen doen om me te helpen, dat als het me zou lukken ik de sterkste van hun allemaal zal zijn. Ik had tenminste nog een toekomst voor me, ik ben nog niet zo kansloos als zij, en ze hoopten dat ik dat ook niet word, dat ik inzie dat de drugs alles kapot maken.

Zo lief, zo ontzettend lief. Nog steeds ben ik doodsbang, maar ik heb gelukkig goede vrienden, die het beste met me voor hebben.
Om kwart voor zes ging ik naar huis. K. en A. zeiden dat ik aankomende week wel zal redden, ik moest genieten. J. liep mee naar de deur. Hij zei dat als ik het niet zou trekken ik hem moest bellen of mailen en er niet alleen mee moest zitten, mezelf gekmakend.

Nu zit ik hier. Afgelopen nacht niet geslapen, deze nacht gaat het ook neit meer lukken denk ik. Aan het eind van de ochtend richting schiphol rijden, dan gaat het beginnen.
Laat het alsjeblieft mooi worden, ik wil er zo graag van kunnen genieten.

En wat een fucking lang bericht is dit weer, maar ik ben nu zo vaag, ik voel van alles. Blijdschap om zulke lieve vrienden, blijdschap omdat het goed gaat tussen J. en mij, verdriet om weetikveelwat, angst, vanalles. Ik moest hier alles zo kwijt.
Oud 23-07-2006, 08:31
Meissiej
Meissiej is offline
Soms zou ik die mensen die steeds naar hun honden lopen te schreeuwen en schelden eens willen vertellen dat dat niet kan. Heel de straat kan mee genieten, die beesten mogen echt niets. Nouja, weetje, laat ze allemaal maar gaar worden in hun eigen shit

Nu nog ff omkleden, vaatwasmachine doen en dan naar m'n vriend!
Oud 23-07-2006, 09:58
justnaat
justnaat is offline
Ik moet echt even me hart luchten. Ik woon in een jeugdhulpverleningsinstelling op kamertraining. Ik ben echt verkeerd bezig. Ik blow te veel, ik eet amper, ik heb geen werk, ik ga niet naar school en hou me totaal niet aan de regels als zowel de gemaakte afspraken. De afspraken waren dat ik bij me vriend mag slapen wanneer ik wil als ik het maar meld, ik heb het lang volgehouden om het te melden maar ik was het toch weer een keer vergeten en ze waren het toen al zat. Al 2 maanden zeggen ze tegen mij dat ik me best moet gaan doen anders zet ik me plek op het spel en ik moet aan me toekomst denken enzo. Ik vatte het op als blablabla, maar gisteravond zijn me ogen opengegaan, ik ben heel hard op me bek gegaan figuurlijk. De regel is dat ik niet in en om het huis mag blowen en geen drugs/alcohol in bezit mag hebben. Gisteravond zat ik te blowen in de tuin en ineens stond me leiding voor me. Hij had me betrapt. Hij zei is het nou zo moeilijk om ergens te blowen. En ik wist niet wat ik moest zeggen. Hij zei dat ik een gesprek zou krijgen met de vervangende leidinggevende van onze groep en dat ik het wel zo zien hoe het afloopt. Op dat moment was ik helemaal de weg kwijt. Toen hij weg was, besefte ik me dat ik echt me plek kwijt was, me toekomst weg en dat alleen maar omdat ik blow. Me ogen zijn eindelijk opengegaan naar 2 a 3 maanden. Ik snap echt niet dat ik het zo ver heb laten komen. Ik kan wel zeggen dat ik me rot voel enzo, maar het is me eigen schuld. Daarom heb ik sinds gisteravond besloten om te stoppen met blowen kosten wat het kost.

Ik heb net een gesprek gehad met me mentor, tevens de persoon die mij betrapt heeft. Ik heb dit bovenstaande uitgelegd, en hem gevraagd om mij nog een kans te geven. Hij wil me nog een kans geven, hij wil me er niet uitzetten. Maar als de vervangende leidinggevende dat wel vind, dan ben ik me plek kwijt. Ik moet nu initiatief gaan tonen, anders ben ik me plek kwijt. Ik moet een baan zoeken, me zorgverzekering regelen, me urgentie regelen en mijn best thuis doen. Hij gaat niks meer voorkauwen, maar als ik ergens mee zit of hulp nodig heb kan ik altijd bij hem terecht. Gisteravond heb ik veel mensen gebeld, gelukkig kreeg ik veel steun van me vrienden. Vandaag heb ik ook N. gebeld, zij staat altijd voor me klaar no matter what. Ik heb haar het verhaal uitgelegd en ze heeft me gelijk verteld dat als ik eruit getrapt word dat ze me dan gelijk komt ophalen en bij haar mag wonen maar wel om de tafel moeten gaan zitten om goede afspraken te maken en regels voor mij te bedenken waaraan ik me moet gaan houden. Ik ga echt me best doen, ik ga mijn keuzes herinzien en goed nadenken wat ik met mijn leven wil. Wat ik met mijn toekomst wil. Ik krijg als goed is, als ik hier mag blijven wonen, binnen 3 a 4 maanden mijn eigen huis en dan moet ik het echt zelf gaan doen. Ik moet me er goed op gaan voorbereiden en alle aandacht, geld en moeite in me huis steken. Ik heb een nieuw doel voor ogen. Stoppen met blowen en me huis staan op de eerste plek. Dan maar even aan mezelf denken. Ben blij dat ik dit ff heb mogen delen. Thanks

Ik heb zo veel vrienden laten stikken. Ik heb zo lang alleen maar aan mezelf gedacht, en ik ben er heilig van overtuigd dat dat door het blowen komt. Blowen maakt je hersenen en je gevoel kapot. Ik zit al zo lang niet goed in me vel en als ik dan tegen diegene vertel hoe ik me voel dan kunnen ze me niet helpen, moeten ze ineens wat anders doen, of raken ze ineens in gesprek met iemand anders. Ik heb het gevoel dat niemand aandacht voor mij heeft als persoon, hoe ik me voel.

Laatst gewijzigd op 23-07-2006 om 10:09.
Oud 23-07-2006, 10:10
Redhair
Redhair is offline
Wow, fucking hell zeg. Twee nachten niet geslapen, vannacht kkveel pep, nauwelijks gegeten, ik ben fucking wazig. Zie vanuit mijn ooghoeken steeds dingen, alsof ik dronken ben, hihi.
Hmm, nu mijn laatste lijn leggen, dan naar schiphol. Haa, lekker afkicken in mijn uppie in Noorwegen.
Ik heb totaal niet het gevoel dat ik echt ga. Vage shit!
Oud 23-07-2006, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 23-07-2006 @ 11:10 :
Wow, fucking hell zeg. Twee nachten niet geslapen, vannacht kkveel pep, nauwelijks gegeten, ik ben fucking wazig. Zie vanuit mijn ooghoeken steeds dingen, alsof ik dronken ben, hihi.
Hmm, nu mijn laatste lijn leggen, dan naar schiphol. Haa, lekker afkicken in mijn uppie in Noorwegen.
Ik heb totaal niet het gevoel dat ik echt ga. Vage shit!
hmm sterkte daar, geniet van het mooie land. Hopelijk krijg je niet teveel last van afkickverschijnselen.

ot:
Ik voel me goed. Nog 1 dagje vrij en ik moet 40 uur werken de aankomende week. Omdat ik maar 5 uur per dag werk sommige dagen gewoon 7 dagen langs gevuld. Ach niet klagen want soms loop ik te zeuren dat ik te weinig werk. Tis goed voor mn bankrekening.
Oud 23-07-2006, 10:18
wann
wann is offline
Citaat:
Redhair schreef op 23-07-2006 @ 11:10 :
Zie vanuit mijn ooghoeken steeds dingen, alsof ik dronken ben, hihi.
Da's het slaaptekort he, maar dat wist je vast ook wel. Ik had altijd dat ik m'n haren achter me zag hangen, en dan was de schim alweer weg als ik omkeek. Duurde ff voordat ik erachter kwam wat het was.

En wel genoeg slapen he, maar dat zal wel lukken zo zonder pep.
Oud 23-07-2006, 10:23
moon
moon is offline
oooow ik heb zo'n vreselijke jeuk en ook een beetje uitslag. En de menthol poeder helpt niet en het zalfje dat me vader had gekocht...ook al niet.Ik kan er zelfs niet van slapen 's nachts. AAAAARG.
Oud 23-07-2006, 11:05
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 23-07-2006, 11:19
kroot
kroot is offline
Net een boze buurvrouw te woord gestaan. Ze was helemaal over de rooie. Ze vond het geluid veel te hard. Ze is al het hele weekend aan het klagen. Ik heb haar voorgesteld dat ze de politie maar moet bellen. En het geluid is niet eens echt hard.....
Oud 23-07-2006, 11:22
Verwijderd
ik haat het! Ik haat het! IK HAAT HET
Oud 23-07-2006, 12:16
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
wann schreef op 23-07-2006 @ 11:18 :
Da's het slaaptekort he, maar dat wist je vast ook wel. Ik had altijd dat ik m'n haren achter me zag hangen, en dan was de schim alweer weg als ik omkeek. Duurde ff voordat ik erachter kwam wat het was.

En wel genoeg slapen he, maar dat zal wel lukken zo zonder pep.
idd, en zorg goed voor jezelf redhair!
xx
Oud 23-07-2006, 12:22
coopergirl
coopergirl is offline
Ik vrees dat ik rsi klachten heb aangezien ik al meer dan een half jaar een doof, tintelent, vervelend gevoel in mijn pink ervaar.. Juist wanneer ik achter de computer zit en de uren erna.. Misschien maar een keer de dok raadplegen.

Redhair, succes en ik hoop dat je er ook nog van kunt genieten, (})
Oud 23-07-2006, 12:23
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
moon schreef op 23-07-2006 @ 11:23 :
oooow ik heb zo'n vreselijke jeuk en ook een beetje uitslag. En de menthol poeder helpt niet en het zalfje dat me vader had gekocht...ook al niet.Ik kan er zelfs niet van slapen 's nachts. AAAAARG.
Zonneallergie? Of een ander eczeem achtig iets?
Oud 23-07-2006, 13:53
rare kwast
rare kwast is offline
ff naar de verjaardag van mn opa geweest..
hiep hiep hoera opa 88 jaar..

ben onwijs moe, voel me verrot kut en aargh
Oud 23-07-2006, 14:19
moon
moon is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 23-07-2006 @ 13:23 :
Zonneallergie? Of een ander eczeem achtig iets?
Wat het precies is weet ik niet, maar volgensmij komt het door de hitte. Op mijn hoof en buik na heb ik die uitslag zowat overal, en met name die jeuk. Heel vervelend dat die dingen die er juist zijn tegen de jeuk, niet helpen.
Oud 23-07-2006, 17:35
rare kwast
rare kwast is offline
ik ben kapot..
ik ben onwijs moe en voel me rot..
Oud 23-07-2006, 17:47
Redhair
Redhair is offline
Wann, is inderdaad de slaaptekort, in combinatie met weinig eten en hitte denk ik. Anneka en IcedEarth, bedankt!

Miste bijna mijn vliegtuig, door die kut klm. De selfincheck-ding deed het niet naar behoren, ik moest maar even naar balie 16 gaan. Daar 40 minuten gewacht, toen ik aan de beurt was zei dat mens dat ik niet meekon, omdat de vlucht overboekt was. Ik begon te janken van de vermoeidheid, zij vertelde doodleuk dat het een vergissing was. Maar het boarden was al begonnen, ik moest rennen. Halverwege zag ik al dat het boarden gestopt was. Jankend ben ik doorgelopen, maar het lieve vliegtuig had speciaal op mij gewacht. Ik schaamde me dood.

De hele vlucht half gejankt, ik zag het direct al niet meer zitten. Tot we gingen landen, ik de bergen zag, de omgeving. Tot ik het vliegveld uitliep en ik de bergen van Bergen zag. Hell yeah! Deel vannacht mijn kamer met drie nederlandse en een frans meisje, dat is relax. Zo, even mijn ouders gemaild, wel chill, internet in het hostel. Nu ga ik lekker wat te eten halen en naar het kerkje wat halverwege een berg staat, twee jaar geleden werd ik er verliefd op. Jaa, deze omgeving geeft me energiiiieee
Oud 23-07-2006, 17:48
Verwijderd
Ik wil schreeuwen, ik wil slaan, ik wil huilen, ik wil, ik wil.. niet meer alleen zijn.
Oud 23-07-2006, 17:53
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Rasmusje schreef op 23-07-2006 @ 18:48 :
Ik wil schreeuwen, ik wil slaan, ik wil huilen, ik wil, ik wil.. niet meer alleen zijn.
*knuf*

,me too..
Oud 23-07-2006, 17:54
Verwijderd
*knuf terug*
Oud 23-07-2006, 18:01
George
George is offline
Citaat:
Redhair schreef op 23-07-2006 @ 18:47 :
Wann, is inderdaad de slaaptekort, in combinatie met weinig eten en hitte denk ik. Anneka en IcedEarth, bedankt!

Miste bijna mijn vliegtuig, door die kut klm. De selfincheck-ding deed het niet naar behoren, ik moest maar even naar balie 16 gaan. Daar 40 minuten gewacht, toen ik aan de beurt was zei dat mens dat ik niet meekon, omdat de vlucht overboekt was. Ik begon te janken van de vermoeidheid, zij vertelde doodleuk dat het een vergissing was. Maar het boarden was al begonnen, ik moest rennen. Halverwege zag ik al dat het boarden gestopt was. Jankend ben ik doorgelopen, maar het lieve vliegtuig had speciaal op mij gewacht. Ik schaamde me dood.

De hele vlucht half gejankt, ik zag het direct al niet meer zitten. Tot we gingen landen, ik de bergen zag, de omgeving. Tot ik het vliegveld uitliep en ik de bergen van Bergen zag. Hell yeah! Deel vannacht mijn kamer met drie nederlandse en een frans meisje, dat is relax. Zo, even mijn ouders gemaild, wel chill, internet in het hostel. Nu ga ik lekker wat te eten halen en naar het kerkje wat halverwege een berg staat, twee jaar geleden werd ik er verliefd op. Jaa, deze omgeving geeft me energiiiieee
Gaaf, heel veel plezier nog!

Ja zeg, loop ik me uit te sloven, voor acht mensen pannenkoeken bakken, word ik alleen maar afgebekt. Zelf niet eens gegeten maar ik heb ook echt geen zin meer om nog naar beneden te gaan.
Oud 23-07-2006, 18:55
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:

Maar alles is nu dus oke. Houd je ons als het kan 'n beetje op den hoogte?
Oud 23-07-2006, 18:57
rare kwast
rare kwast is offline
begin nou alsjeblieft neit... zie je niet hoeveel pijn het me doet
Oud 23-07-2006, 20:57
Jolene
Jolene is offline
Jezus, blijf dan gewoon helemaal weg. Die schijnheilige babytalk van je heb ik echt helemaal geen behoefte aan. Het recht om moederlijk tegen me te doen heb je allang verspeeld, maar dat wil maar niet tot je doordringen. We hebben je losgelaten doeiii
Oud 23-07-2006, 21:05
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Damn, vandaag naar het strand geweest... Ben nu zo rood als een kreeft en alles doet pijn.
Van m'n beste vriendin heb ik niks meer gehoord... Zou ze nog steeds boos op me zijn door mijn reactie van gisteren en mijn misstap van eergisteren? Ik hoop het echt niet! Ik heb haar een hele lange sms gestuurd, waarin ik beloofd had dat ik er iets aan zou gaan doen...
Dus alsjeblieft, vergeef het me...
Oud 23-07-2006, 21:33
Verwijderd
Godverdomme. Klotestemmingswisselingen, kloteouders, ik snap mezelf niet, en dan zoek ik hulp, is er niemand die kan luisteren.

Dat is misschien nog wel het ergste, dat het niemand wat uitmaakt dát ik me zo rot voel. Want de enige die wel wilde luisteren, is nooit meer beschikbaar. Lekker dan. *scheld*
Oud 23-07-2006, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 23-07-2006 @ 22:33 :
Dat is misschien nog wel het ergste, dat het niemand wat uitmaakt dát ik me zo rot voel. Want de enige die wel wilde luisteren, is nooit meer beschikbaar. Lekker dan. *scheld*
Dat is niet waar. Nu zijn wij dan wel niet zo actief in elkaars leven dat het op zich een impact heeft of jij je rot voelt of niet, maar mij maakt het wel uit. Dus mocht je me op msn zien, rant dan vooral tegen me aan
Oud 23-07-2006, 21:44
rare kwast
rare kwast is offline
great.. volgens mij heb ik de laptop van mn broertje gesloopt..
Oud 23-07-2006, 23:13
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 24-07-2006, 01:05
coopergirl
coopergirl is offline
stronken
Oud 24-07-2006, 01:07
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
en dan krijgt er even een knul een hartstilstand in de kroeg waar jij dacht rustig iets te gaan drinken na al die tijd binnenzitten.

35jaar, dochtertje. Life is f*cked up.
Oud 24-07-2006, 01:08
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 24-07-2006 @ 02:07 :
en dan krijgt er even een knul een hartstilstand in de kroeg waar jij dacht rustig iets te gaan drinken na al die tijd binnenzitten.

omg hij was dus niet meer te reamineren? sterkte (})
Oud 24-07-2006, 01:25
coopergirl
coopergirl is offline
Morgen (straks ) werken

ant_zin

Wil gewoon nu ook vrij zijn net zoals ¾ Nederland
Oud 24-07-2006, 02:07
darkfairy
darkfairy is offline
verdomme het gaat lekker
Oud 24-07-2006, 08:32
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 24-07-2006 @ 02:07 :

*hug*
Oud 24-07-2006, 09:14
moon
moon is offline
Citaat:

Noorwegen is ik ben er 3 keer geweest. Ik krijgt het soms wel een beetje benauwd van de rust daar, maar het land is zooooo mooi!
Oud 24-07-2006, 09:29
Hawahaai
Hawahaai is offline
... Echt stom... Er gaat vanalles door mijn hoofd, maar als ik er iets over wil vertellen of hier wil typen, lijkt mijn hoofd leeg. Er komen gewoon geen woorden in me op op zo'n moment.
Ik ben echt weer gigantisch gestresst, sinds we zaterdag de post van de notaris hebben gekregen. Met 5 fouten, natuurlijk. Want makelaars en notarissen doen niks zonder fouten, kennelijk. Of treffen wij nou toevallig zulke beroerde? Op dit moment ben ik bijna van plan om never never nooit meer te gaan verhuizen, al dat gedoe wat er zo bij komt kijken. Al meen ik dat toch niet, want ik wil over 10 jaar niet nog in een flat wonen.
Nog 8 dagen, dan klussen en dan hier echt weg. Zo voelt het nog helemaal niet. Maar helemaal echt gewoontjes voelt het ook niet. Het is raar. Iedereen gaat op vakantie, en ik kan verhuisdozen in gaan pakken. Maar ik weet helemaal niet hoe ik dat aan moet pakken; ik ben nog nooit verhuisd. Morgen, morgen begin ik eraan. Vriendje heeft gisteren mijn scriptie doorgelezen en verbeterpunten gegeven, en daar houd ik me vandaag nog mee bezig. Dan is het daarna af.
En ik moet dalijk papa nog bellen, want die man van de garage vroeg weer iets wat ik niet weet.

Ik ben te conservatief, ik word echt helemaal gestresst van allerlei dingen die ik nog nooit gedaan heb of dingen die gaan veranderen. *zucht*
Oud 24-07-2006, 09:34
rare kwast
rare kwast is offline
*hug gooit naar hawahaai*

ik ben moe, echt nog moe en straks weer naar de psycholoog.. praten.. bah

ik voel me labiel, sta op t punt van instorten..

Regels voor berichten