Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2006, 11:17
juno
juno is offline
Als het zo heet is moet je niet zo stom zijn om je ook nog eens fysiek in te gaan spannen. Je lichaam moet zijn warmte wel kwijt kunnen.

Niet doordouwem omdat je anders een mietje bent, je lichaam geeft zelf zijn grenzen aan. Dat anderen die beter getraind zijn het wel kunnen is heel fijn voor ze, maar als jij het niet aankunt, is dat helemaal niet erg.

Als je perse wilt lopen, doe dat dan om zeven uur 's morgens, dan is het nog wel lekker.

Gelukkig is het leed weer geleden.

Laatst gewijzigd op 07-08-2006 om 11:20.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 11:27
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
juno schreef op 07-08-2006 @ 12:17 :
Als het zo heet is moet je niet zo stom zijn om je ook nog eens fysiek in te gaan spannen. Je lichaam moet zijn warmte wel kwijt kunnen.

Niet doordouwem omdat je anders een mietje bent, je lichaam geeft zelf zijn grenzen aan. Dat anderen die beter getraind zijn het wel kunnen is heel fijn voor ze, maar als jij het niet aankunt, is dat helemaal niet erg.

Als je perse wilt lopen, doe dat dan om zeven uur 's morgens, dan is het nog wel lekker.

Gelukkig is het leed weer geleden.
Dikke onzin, je kunt veel meer dan je denkt. Je lichaam kan zo ontiegelijk veel hebben. Grootste deel zit tussen je oren, ik vaak genoeg iets gedaan waarvan ik vooraf gezegd heb dit lukt nooit of hou ik niet vol enz enz en vervolgens bij de een van de eersten horen.
Oud 07-08-2006, 12:44
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 07-08-2006 @ 12:27 :
Dikke onzin, je kunt veel meer dan je denkt. Je lichaam kan zo ontiegelijk veel hebben. Grootste deel zit tussen je oren, ik vaak genoeg iets gedaan waarvan ik vooraf gezegd heb dit lukt nooit of hou ik niet vol enz enz en vervolgens bij de een van de eersten horen.
Niet generaliseren. Jouw lichaam kan misschien veel hebben, dat betekent niet ieder lichaam (en ja, ik spreek uit ervaring.)
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 12:46
juno
juno is offline
Ik heb de afgelopen hittegolf een aantal malen mensen die onwel waren geworden van de warmte met een natte lap in hun nek binnen moeten zetten en ik heb ook collega's naar huis moeten sturen omdat ze het niet aankonden.( terrasdiensten zijn zwaar tijdens een hittegolf)

Je lichaam kan best veel hebben, maar de een nu eenmaal wat meer dan de ander.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten