Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2006, 12:35
Neiu
Neiu is offline
Nou zeg wreek mij dorpelingen!

Laatst gewijzigd op 30-07-2006 om 16:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2006, 12:36
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 30-07-2006 @ 06:25 :
ik vind dat het goed uitgewerkt is zo. dat is nog eens wat anders dan toen we er ooit mee begonnen
Ik heb het eerste topic dat ik kon vinden eens bekeken Het is idd wat overzichtelijker en handiger nu, ja
Oud 30-07-2006, 13:50
zoef de haas
zoef de haas is offline
soija we willen een verhaal
Oud 30-07-2006, 15:59
Spelleider
Spelleider is offline
De sheriff was inmiddels aangekomen, zijn mannen probeerden sporen te verzamelen. Het lichaam van FuSe werd weggedragen door vier in het zwart geklede mannen. Tink probeerde Kohinoor gerust te stellen, die nog steeds erg geschrokken was. 'Als hij er niet was geweest, was ik nu dood. Ik heb mijn leven aan hem te danken; hij heeft me gered.' Tink ging op de stoel naast Kohinoor zitten en legde een arm om haar schouder. 'Het is al goed. Das monster is weg en voorlopig zullen we die waarschijnlijk niet terug zien.'
Maxwell liep naar de vrouwen toe, hij trok een zo professioneel mogelijk gezicht. 'Gaat het, dames?' Kohinoor antwoordde: 'Ja, het gaat, ik ben alleen erg geschrokken.' Maxwell ging op de stoel aan de andere kant van haar zitten en bood haar een glas koel kraanwater aan. Terwijl hij het glas op tafel legde, keek hij onopvallend naar de benen van Tink. Wat een moordbenen.! Tink merkte het op en strekte opzettelijk haar benen, waardoor de sheriff alweer naar Kohinoor keek..
'Dus, wat gebeurde er precies?' sheriff Maxwell had zijn blokje erbij genomen. 'Er was een rare man die met me naar boven wilde, toen zei ik dat ik we zo sluiten. Maar hij bleef aandringen en ik weigeren, waardoor hij woest werd. En toen ...' Kohinoor nam ene slokje water. 'Wat gebeurde er toen?' voegde Maxwell eraan toe. 'Hij veranderde; hij werd steeds groter en hariger; hij kreeg grote klauwen en nog grotere tanden.' Maxwell sprong op: 'Bedoel je?' Kohinoor knikte. 'Een weerwolf,' zei Tink. 'God Allemachtig! Jullie hadden wel dood kunnen zijn nu.' 'Er had zoveel kunnen gebeuren,' zei Tink 'het belangrijkste is dat we ongedeerd zijn.' 'Hebben jullie de man gezien? Ik bedoel zijn gezicht? Kunnen jullie hem identificeren?' Tink schudde haar hoofd: 'Ik was achteren. Tegen de tijd dat ik op het geschreeuw van Kohinoor afkwam, was hij al verdwenen en lag de bewaker dood op de grond. Ik trof Kohinoor huilend aan.'
Maxwell ging weer op de stoel zitten. 'Kohinoor, kijk me aan. Kan jij me vertellen wie die man was?' Kohinoor liet haar handen vallen. 'Nee, sorry. Hij droeg een donkere hoed, een zwarte bril een een lange regenjas. Hij was geheel in het zwart en anoniem gekleed.' 'Er vielen je ook geen kenmerken op?' 'Niet echt, hij was lang en groot. En nu loopt ie met een schotwond in zijn schouder rond.' Maxwell maakte een aantekeing in zijn notitieblok. 'Mooi, daar hebben we wat aan; ik zal doorgeven dat hij te herkennen is aan een schouderschotwond. Bedankt.' Tink staarde naar de sheriff, zoals hij de deur uitliep.

Neiu stond voor een grot bedekt met takken en bladeren. Ze was de gewonde weerwolf gevolgd en zag hem hier zojuist binnenlopen.
Neiu had gezien hoe de wolf mank de bar uitliep. Ze wilde weten waar hij heen ging; waar de schuilplaats van die beesten waren. Ze zou ze in haar eentje uitschakelen, wat alleen maar beter was voor haar reputatie. Bovendien verveelde ze zich nu ze niet meer bij de politie werkte.
Neiu schoof een soort gordijn van bruin lover opzij en liep de donkere gang binnen. Op de wanden zaten overal dikke spinnenwebben, onbewoonde spinnenwebben. Ze kwam aan bij een soort Y-splitsing. Ze rook even in beide kanten en sloeg toen links af.. Ze merkte op een gegeven moment een lichtbron op. Ze zag twee schaduwen op de muren.
Rustig liep ze naar het einde van de gang. Ze keek om het hoekje en zag twee weerwolven zitten op de grond. Ze waren duidelijk aan het eten. Neiu liep met haar ogen de kamer af en merkte op dat er overal botten lagen. Die wolven hadden al veel slachtoffers gemaakt. Dichter bij het vuur zaten botten met nog wat vlees aan, de versere lijken.
Neiu kon goed met messen omgaan, ze had er twee bij zich. Ze pakte er één met haar rechterhand onder haar riem vandaan. Met haar linkerhand deed ze hetzelfde. Ze richtte één van de messen op de wolf die het dichts bij haar in de buurt zat, tot ze merkte dat er iets niet klopte. De wolf die ze de bar ui had zien lopen en ha dgevolgd naar hier, zat er niet bij. Dat betekent dat hij hier ergens zit. Angstig keek ze om zich heen, maar er was niemand of niets te bekennen. Net toen ze haar mes wilde naar één van de wolven wilde gooien, hoorde ze iets achter zich. Ze draaide zich om, maar het was te laat. De andere weerwolf stond daar, in menselijke gedaante, en hakte met een lange zwaard het hoofd van Neiu er in één keer af. Haar hoofd kraakte toen het op de grond viel en rolde zo de grotlkamer in, waar de andere twee wolven aten. De wolf die net klaar was met zijn been raapte Neiu's kop op en stak er een speer doorheen, via haar mond, zo haar achterhoofd uit. Hij beet haar linker gezicht eraf en begon de rest ook op te eten.

Deelnemers:
1) Zoef de haas
2) Misti
3) Hanneke
4) Maxwell
5) Faerie
6) Tink*
7) Cobalt
8) Flowtje
9) Neiu (dorpeling)
10) Knijtert!
11) FuSe (verrader)
12) zoemzoem
13) Severus
14) DrunkenMagician
15) T!ne
16) ABgirl
17) Stilte.
18) Kohinoor
19) Biertank 52
20) Leekah

blauw = gedood
rood = opgegeten

Ivm een laat verhaal, krijgen de dorpelingen de tijd tot morgenavond 20:00 om te stemmen. Daarna wordt het weer dagelijks. Dit was éénmalig.

Laatst gewijzigd op 31-07-2006 om 15:00.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 16:04
Neiu
Neiu is offline
Ik ook weer met mijn overmoed... lekker dan, mijn gezicht opgevreten
Oud 30-07-2006, 17:51
Simplicity
Simplicity is offline
Knibbel knabbel knuisje, wie heeft hier een harig vuistje.....
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 18:06
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Stilte. schreef op 30-07-2006 @ 18:51 :
Knibbel knabbel knuisje, wie heeft hier een harig vuistje.....
Oud 30-07-2006, 18:12
Verwijderd
zit ik me helemaal te haasten om nog op tijd thuis te zijn om te kunnen stemmen, hoeft het morgen pas
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 19:23
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 30-07-2006 @ 16:59 :

9) Neiu (dorpeling)

11) FuSe (verrader)

blauw = gedood
rood = opgehangen
Is blauw niet opgehangen en rood gedood/opgegeten?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 19:32
Neiu
Neiu is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 30-07-2006 @ 20:23 :
Idd, volgens mij heeft Soija alleen het onderste omgedraaid, anders klopt het bovenste niet.
Oud 30-07-2006, 22:35
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 30-07-2006 @ 16:59 :
Hij beet haar linker gezicht eraf en begon de rest ook op te eten.
Ze had ook nog een rechter gezicht?

En nu weer stemmen.
1) Zoef de haas
2) Misti
3) Hanneke
4) Maxwell
5) Faerie
6) Tink*
7) Cobalt
8) Flowtje
10) Knijtert!
12) zoemzoem
13) Severus
14) DrunkenMagician
15) T!ne
16) ABgirl
17) Stilte.
18) Kohinoor
19) Biertank 52
20) Leekah
Nog 18 mensen om uit te kiezen.
Oud 30-07-2006, 22:39
zoef de haas
zoef de haas is offline
goed verhaal weer soija goed bezig

Mijn random functie zegt 9 maar die is al weg
mja keer 2 is 18 dus uhmm kohinoor dan maar
Oud 30-07-2006, 22:43
Biertank 52
Biertank 52 is offline
*ggrroomm* ik zal jullie allemaal wel krijgen.
Oud 31-07-2006, 09:09
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Dan zal ik ook maar op Kohinoor stemmen. Ik hoop dat ze het me kan vergeven als ze uiteindelijk onschuldig blijkt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 09:23
Verwijderd
Citaat:
DrunkenMagician schreef op 31-07-2006 @ 10:09 :
Dan zal ik ook maar op Kohinoor stemmen. Ik hoop dat ze het me kan vergeven als ze uiteindelijk onschuldig blijkt te zijn.
Ik heb m'n twijfels over kohinoor, heb zo'n vermoeden dat zij geen ww is. Ik vind die mensen die zich voordoen als weerwolf altijd wel verdacht. Biertank bijv. speelt altijd voor weerwolf om zich zo te beschermen, maar soms is hij er ook zomaar één.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 10:42
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 31-07-2006 @ 10:23 :
Ik heb m'n twijfels over kohinoor, heb zo'n vermoeden dat zij geen ww is. Ik vind die mensen die zich voordoen als weerwolf altijd wel verdacht. Biertank bijv. speelt altijd voor weerwolf om zich zo te beschermen, maar soms is hij er ook zomaar één.
Daar sluit ik me bij aan. Maar de kans zit er natuurlijk in dat hij er uiteindelijk geen is.
Oud 31-07-2006, 11:44
Severus
Severus is offline
Kohinoor is waarschijnlijk toch de wolfsbane? Tenminste, zo kwam het wel op mij over. Ik denk daarom niet dat het veel zin heeft om op haar te stemmen, of dat we haar tenminste het voordeel van de twijfel moeten gunnen.
Oud 31-07-2006, 15:02
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 30-07-2006 @ 20:23 :
Rood is idd opgegeten, heb het veranderd, bedankt. Maar blauw is gewoon gedood (hoeft niet per se opgehangen)
Oud 31-07-2006, 15:29
Verwijderd
Citaat:
ABgirl schreef op 31-07-2006 @ 10:23 :
ik sluit me hier ook bij aan. Je weet alleen nooit wanneer Biertank nou wel of niet een wolf is.

@severus
Waarom kwam het zo op jou over?

edit
oh daarom had niet goed teruggelezen
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 15:39
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
leekah schreef op 31-07-2006 @ 16:29 :
ik sluit me hier ook bij aan. Je weet alleen nooit wanneer Biertank nou wel of niet een wolf is.
Ik ben altijd een wolf.
Oud 31-07-2006, 16:05
Hanneke
Hanneke is offline
Biertank speelt altijd dat 'ie wolf is. Dat is natuurlijk een goede dekking áls hij een keer wolf is, maar dat is geen reden om hem te verdenken. Kohinoor probeerde inderdaad te doen lijken dat ze wolfsbane is, maar dat is voor mij eigenlijk alleen maar een reden om haar te verdenken. Dus ik ga maar met Zoef en DM mee.
Oud 31-07-2006, 16:16
Verwijderd
ik stem op stilte.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 17:11
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
leekah schreef op 31-07-2006 @ 17:16 :
ik stem op Maxwell
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 17:12
Simplicity
Simplicity is offline
Citaat:
leekah schreef op 31-07-2006 @ 17:16 :
ik stem op maxwell.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 17:20
knijtert!
knijtert! is offline
Maxwell is wel erg verdacht
Oud 31-07-2006, 17:55
Severus
Severus is offline
Alhoewel ik weet dat het een tactische zet van Kohinoor kan zijn, denk ik nog steeds dat ze echt de wolfsbane is (ze is tenslotte nieuw bij dit spel en zal zichzelf wel per ongeluk hebben verraden). Daarom zal ik maar op Maxwell stemmen.

Maar we moeten wel gelijkspel voorkomen!

Op deze mensen zijn nu al gestemd:

Maxwell

Zoemzoem
Stilte
Severus
Kohinoor
en misschien ook Knijtert?

Kohinoor

Zoef de Haas
DrunkenMagician
Hanneke
Maxwell
Tink*

Stilte

Leekah

Wat gaat de rest doen?

EDIT: Lijstje bijgewerkt.

Laatst gewijzigd op 31-07-2006 om 19:07.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 18:20
maxwell
maxwell is offline
ben ik even weg en nu al bijna dood..

het zal een fout zijn
ik doe kohinoor
Oud 31-07-2006, 18:22
Biertank 52
Biertank 52 is offline
hang maxwell niet op

Spoiler
Oud 31-07-2006, 18:40
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Severus schreef op 31-07-2006 @ 18:55 :
Alhoewel ik weet dat het een tactische zet van Kohinoor kan zijn, denk ik nog steeds dat ze echt de wolfsbane is (ze is tenslotte nieuw bij dit spel en zal zichzelf wel per ongeluk hebben verraden). Daarom zal ik maar op Maxwell stemmen.
Ze is nieuw, en het zal dan misschien wel niet expres gegaan zijn ofzo, dus wolf is ze misschien niet, maar het werd haar wel in de schoenen geworpen. Ze vroeg hoe dat nou precies met de wolfsbane werkt en gelijk een reactie of ze soms wolfsbane is. Ook een n00b kan nog wel begrijpen dat het dan slim is om dat spelletje mee te spelen (of iig niet te ontkennen).
En je zegt zelf dat je geen gelijkspel wilt, maar stemt wel op Maxwell, waar je -waarschijnlijk- juist gelijkspel mee veroorzaakt.
Oud 31-07-2006, 18:46
zoemzoem
zoemzoem is offline
Nog 14 minuten, dan zullen we weten wie het wordt.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 18:49
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 31-07-2006 @ 19:46 :
Nog 14 minuten, dan zullen we weten wie het wordt.
Dan moeten we nog wachten op de uitslag+verhaal, maar goed.
Oud 31-07-2006, 18:50
Tink*
Tink* is offline
Vier voor Kohinoor, drie voor Maxwell, ik doe dus mee voor Kohinoor om het geen gelijkspel te maken als iedereen eerlijk is.
Oud 31-07-2006, 18:50
Severus
Severus is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 31-07-2006 @ 19:40 :
En je zegt zelf dat je geen gelijkspel wilt, maar stemt wel op Maxwell, waar je -waarschijnlijk- juist gelijkspel mee veroorzaakt.
Daar ben ik me van bewust, maar ik stem liever op iemand die mogelijk weerwolf is dan op iemand die naar alle waarschijnlijkheid géén weerwolf is. Het is hier tenslotte niet de bedoeling om als gewone dorpeling zoveel mogelijk 'normale' dorpelingen op te hangen - daar hebben we de weerwolven voor.
Oud 31-07-2006, 18:51
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Severus schreef op 31-07-2006 @ 19:50 :
Daar ben ik me van bewust, maar ik stem liever op iemand die mogelijk weerwolf is dan op iemand die naar alle waarschijnlijkheid géén weerwolf is. Het is hier tenslotte niet de bedoeling om als gewone dorpeling zoveel mogelijk 'normale' dorpelingen op te hangen - daar hebben we de weerwolven voor.
Maar waarom is Maxwell zo verdacht dan? Ik heb meer reden om Kohinoor te verdenken dan Maxwell.
Oud 31-07-2006, 18:56
Severus
Severus is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 31-07-2006 @ 19:51 :
Maar waarom is Maxwell zo verdacht dan? Ik heb meer reden om Kohinoor te verdenken dan Maxwell.
Zo verdacht vind ik hem eerlijk gezegd niet, ik ben gewoon meegegaan met de anderen omdat ik niet van plan was om op een mede-dorpeling te stemmen. Als er nu vier mensen voor jou of bijvoorbeeld Biertank waren gegaan inplaats van op Kohinoor te stemmen, had ik ook zo op jou of Biertank gestemd. Het gaat me dus niet zozeer om Maxwell zelf - eerder om het alternatief op zich dat er wordt geboden.
Oud 31-07-2006, 18:59
Hanneke
Hanneke is offline
Nouja, we zullen wel zien of Kohinoor een gewone dorpeling of wolf is, want zoals het er nu naar uit ziet krijgt zij de meeste stemmen.
Oud 31-07-2006, 19:02
Kohinoor
Kohinoor is offline
Ik heb op maxwell gestemd
Oud 31-07-2006, 19:29
Spelleider
Spelleider is offline
Helaas, maar het is toch echt gelijkspel. Wolven hebben pm gehad.
Oud 31-07-2006, 19:47
Hanneke
Hanneke is offline
Lekker.
Oud 31-07-2006, 19:55
Simplicity
Simplicity is offline
hm
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 19:59
T!ne
T!ne is offline
Damn vergeten te stemmen
Oud 31-07-2006, 20:02
Simplicity
Simplicity is offline
Citaat:
T!ne schreef op 31-07-2006 @ 20:59 :
Damn vergeten te stemmen
Jij zag gelijkspel, en dacht : Daar red ik mooi een weerwolf mee?

Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 20:16
Spelleider
Spelleider is offline
Zonde was de beruchtste wijk van Karol Stad. De mannen kwamen er regelmatig om aan hun trekken te komen. Anders dan in de rest van de stad lag de leiding hier niet bij de sheriff. Hier had Stilte het voor het zeggen, samen met haar vrouwen.
Het werk zat er weer op voor vannacht. Stilte stond in een kamer met Abgirl te wachten op Severus en Misti. Die twee waren nog aan het werk. Abgirl droeg een strak doorzichtig topje, waardoor haar grote borsten duidelijk te zien waren. Stilte droeg een kort rokje en een topje dat iets minder doorschijnend was.
Misti had alleen nog haar kniekousen aan. Ze lag op haar rug te kreunen op een breed tweepersoonsbed. Het was een lange tijd geleden dat een klant haar zo goed had kunnen bevredigen. Ook Biertank genoot van de seks. Hij stond al meer dan een maand droog. Dat kwam niet omdat hij niet getrouwd was. Biertank had een vrouw thuis, ze konden het echter niet altijd even goed met elkaar vinden..
Een aantal weken geleden had hij weer eens ruzie gehad met haar. Sindsdien hadden ze niet meer met elkaar gepraat en hadden ze dus ook niet meer met elkaar gevreeën. Biertank kon het niet zo lang meer uithouden zonder seks en besloot om naar Zonde te rijden. Eén keer kon vast geen kwaad. Zijn vrouw lag nu vast ook met een ander man te vozen.
Het bed begon hard op en neer te bewegen en Biertank en Misti begonnen steeds harder te kreunen. DE snelheid van hun bewegingen namen ook toe. Misti kwam met een kreet klaar en een paar tellen later volgde Biertank, die nog nahijgde. Hij kwam neer bovenop Misti, zo bleven ze samen nog even liggen. 'Ik moet gaan, ze wachten op me,' zei Misti. 'Is goed, mijn vrouw maakt zich nu waarschijnlijk ook ongerust.' 'Het was lekker.' Misti bloosde, terwijl ze dat zei. 'Dat was het zeker.' Misti raapte haar kleren bij elkaar en trok ze aan. Ze liep de kamer uit, de trap af en haastte zich toen naar Abgirl en Stilte.
Een auto stopte naast Misti. Door de koplampen kon ze niet zien wie erin zat. Toen ze dichterbij kwam, herkende ze het gezicht van Maxwell. Hij zat achter het stuur, naast Kohinoor. 'Wat doe jij hier?' vroeg Misti. 'Deze dame is eerder deze avond aangevallen door een weerwolf. We zijn naar hem op zoek, een man of harig beest met een schotwond in zijn schouder. Enige kans dat hij hier gesignaleerd is?' 'Ik heb niks gezien. Trouwens, ik zou maar vertrekken, ze gaan de hekken sluiten en je weet dat ze je hier dan niet willen hebben.' 'Ik ga al, maar kan ik haar hier misschien laten. Ze voelt zich momenteel niet veilig en ik weet dat jullie haar de bescherming kunnen bieden.' Misti keek naar de vrouw die naast de sheriff zat: 'Ik weet niet of Stilte dat wel wilt. Normaal doet ze dit niet.' 'Kan je het niet vragen aan haar?' Maxwell zuchtte. 'Ik kan het vragen, maar ik kan je niks garanderen.' Maxwell zette zijn hoed op: 'Bedankt, dat is goed genoeg. Stap in, ik rijd je erheen.
Net toen Misti in wilde stappen hoorde ze luid getoeter. Ze keek om en zag een enorme vrachtwagen op hen afkomen. Misti sprong opzij en rolde naar de muur toe. De wagen kwam nu dichterbij. Maxwell probeerde weg te rijden, maar het was al te laat. Terwijl de auto naar links keerde, kwam de vrachtwagen hard ertegen aan. DE vrachtwagen kantelde midden op de weg. De auto met de sheriff en Kohinoor erin slingerde de andere kant van de weg op; de rechterkant van het voertuig botste tegen een muur aan.
Misti rende naar de auto om te zien of de inzittenden nog leefden. Beiden lagen bewusteloos op hun stoelen. Misti voelde aan de pols van de sheriff; hij leefde nog. NU voelde ze aan de pols van Kohinoor, maar ze voelde niks, geen polsslag. Ze trok haar eruit en probeerde haar te reanimeren. Het hielp niks, Kohinoor wilde niet bijkomen. Toen merkte Misti dat er iets om Kohinoors nek zat, iets wat haar luchtpijp blokkeerde. Misti trok het los, maar het was al te laat. Kohinoor kwam niet meer bij, ze was dood. Ze was verongelukt doordat een bestuurder dronken achter de vrachtwagen zat. Misti hield het voorwerp in haar handen omhoog, dat ze van Kohinoors nek had afgetrokken. Het zag eruit als een soort hanger, één die veel tovenaars hadden.

Deelnemers:
1) Zoef de haas
2) Misti
3) Hanneke
4) Maxwell
5) Faerie
6) Tink*
7) Cobalt
8) Flowtje
9) Neiu (dorpeling)
10) Knijtert!
11) FuSe (verrader)
12) zoemzoem
13) Severus
14) DrunkenMagician
15) T!ne
16) ABgirl
17) Stilte.
18) Kohinoor (tovenaar)
19) Biertank 52
20) Leekah

blauw = gedood
rood = opgegeten

Tot morgen 20.00 de tijd voor de wolven, ziener en heks om hun ding te doen.
Oud 31-07-2006, 20:18
Severus
Severus is offline
Aaargh! Zien jullie nou dat het doden van Kohinoor een slechte zet was?! Oké, ze was dan geen wolfsbane en heeft inderdaad gebruik gemaakt van Maxwell's opmerking (zoals Hanneke zei), maar mijn gevoel dat ze geen weerwolf was, klopte dus.

Spijtig, spijtig. Gelukkig hebben we nog een leerling, die nu dus leerling-tovenaar is geworden.
Oud 31-07-2006, 20:21
Simplicity
Simplicity is offline
Altijd al een leidinggevende baan willen hebben.

En voor Kohinoor natuurlijk ook vervelend...
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 20:21
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Severus schreef op 31-07-2006 @ 21:18 :
Aaargh! Zien jullie nou dat het doden van Kohinoor een slechte zet was?! Oké, ze was dan geen wolfsbane en heeft inderdaad gebruik gemaakt van Maxwell's opmerking (zoals Hanneke zei), maar mijn gevoel dat ze geen weerwolf was, klopte dus.

Spijtig, spijtig. Gelukkig hebben we nog een leerling, die nu dus leerling-tovenaar is geworden.
Vergeten te posten

De leerling wordt nu tovenaarsleerling, en kan tot morgen acht uur pmen wie die wil beschermen tegen de wolven.
Oud 31-07-2006, 20:22
Hanneke
Hanneke is offline
Kut Nouja, iig geen wolfsbane nee. Maar tovenaar is nog net iets vervelender. Nouja, we hebben de leerling nog, maar toch.
Oud 31-07-2006, 20:24
zoemzoem
zoemzoem is offline
Blijft nu de vraag waarom de weerwolven voor Kohinoor hebben gekozen ipv Maxwell....
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 20:26
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 31-07-2006 @ 21:24 :
Blijft nu de vraag waarom de weerwolven voor Kohinoor hebben gekozen ipv Maxwell....
Hij kan een wolf zijn idd, of ook dorpeling en dat hij er toch wel uitgestemd wordt door ons de volgende ronde.

Ik vind btw Faerie verdacht. Een gevoel en ze post ook niet zoveel meer. Stille wolf misschien?
Oud 31-07-2006, 20:27
Kohinoor
Kohinoor is offline

Ik heb inderdaad gebruik gemaakt van mijn nieuwkomers positie (A) Maar de uitwerking was in het begin beter dan ik had durven hopen..

Nu heeft helaas tegen mij gewerkt
Reageren

Regels voor berichten