Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Bekijk resultaten poll: Ben jij een jongensmeisje, een meisjemeisje, een jongenjongen of een meisjesjongen?
Ik ben een meisje en ik ben een meisjemeisje 102 39.84%
Ik ben een meisje en ik ben een jongensmeisje 72 28.13%
Ik ben een jongen en ik ben een jongenjongen 57 22.27%
Ik ben een jongen en ik ben een meisjesjongen 25 9.77%
Aantal stemmers: 256. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2006, 13:34
Verwijderd
Verschilt, je kunt het niet zo zwart-wit nemen.

Met een aantal dingen ben en blijf ik een 'meisjemeisje'. Materialisme, romantisch, over bepaalde onderwerpen emotioneel, overdreven hygienisch en diervriendelijk. Draag ook roze kleding (soms). Maar tegelijkertijd kan ik flink bot, realistisch en rechtvoorznraap zijn. Ben niet bang voor spinnen of al die ongein, prefereer een motor boven een auto en doe alles (technisch, ruzies etc) zelf. Elegantie is veeeerrr te zoeken.

Ik heb ivm het laatste dan toch maar jongensmeisje gestemd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2006, 15:16
Vice
Vice is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 09-08-2006 @ 01:31 :
want ik drink bier
Bier is ook lekkerder dan die vieze mixdrankjes.
Oud 09-08-2006, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 07-08-2006 @ 23:57 :
Met andere woorden, gewoon geldverspilling.
Nee, want ik koop het niet. Weet ik veel, haarspeldjes bijvoorbeeld, valt voor mij ook onder prullaria. Het is niet zo dat mn kamer volstaat met ''schattige rommel'', want daar doe ik al sinds mijn veertiende niet meer aan.

En oja, ben je een jongensmeisje als je bíer drinkt? Wat is het toch verschrikkelijk achterhaald dat bier iets voor jongens is.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 18:38
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
Vice schreef op 09-08-2006 @ 16:16 :
Bier is ook lekkerder dan die vieze mixdrankjes.
bah, ik lust echt geen bier

(eigenlijk wel jammer, moet ik 'altijd' weer speciaal doen als we uitgaan
Oud 10-08-2006, 01:51
Vice
Vice is offline
Citaat:
vedetje schreef op 09-08-2006 @ 19:38 :
bah, ik lust echt geen bier

(eigenlijk wel jammer, moet ik 'altijd' weer speciaal doen als we uitgaan
Cola en Sinas is speciaal?
Oud 10-08-2006, 02:49
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
Vice schreef op 10-08-2006 @ 02:51 :
Cola en Sinas is speciaal?

cola drink ik ook niet graag en de meeste sinas zijn enorm slecht, dus nee

met speciaal bedoel ik anders dan mijn gezelschap
Oud 10-08-2006, 10:41
Verwijderd
Ik ben geen van beiden echt heel erg, maar ik denk dat ik toch wat meer naar meisjemeisje neig.
Ohja, om nog even dingen te noemen, want dat doet iedereen. Ik doe niet aan make-up en draag nooit hoge hakken maar wel rokjes en frivole t-shirtjes enzo; ik kijk geen soaps maar wel sommige net 5 series; mijn vrienden zijn zowel jongens als meisjes en een gemengde groep vind ik het leukst (ook goed als de rest allemaal jongens zijn, ik maak het dan zelf tot gemengde groep ); vroeger klom ik in bomen en moesten 's zomers aan het eind van de dag mijn voeten en knieën met een nagelborstel bewerkt worden om ze schoon te krijgen, maar ik speelde ook veel met poppen (die ik dan trouwens niet als baby's behandelde maar als leeftijdsgenootjes); ik ben niet bang voor insecten behalve als ze in m'n haar zitten; ik ben best bereid om naar een emotionele vriendin te luisteren, maar daarna kom ik toch echt met een praktische oplossing; soms ben ik zelf emo, maar daar ga ik dan geen anderen mee lastigvallen; en verder weet ik geen dingen meer om te noemen.

Laatst gewijzigd op 10-08-2006 om 10:49.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 18:55
dark princess
dark princess is offline
Ik ben een meisje en ik ben een meisjemeisje

een aantal jaar geleden was ik echt een jongensmeisje volgens mij, altijd wijde kleding aan, jongensschoenen (nu ook nog wel af en toe 'jongens' schoenen) en je vond met nooit in een rokje, ik wilde zelfs op voetbal...en dan niet in het meisjesteam. ik weet niet wanneer ik omgeslagen ben en of ik ineens of meer geleidelijk was, maar ik ben nu echt een meisjesmeisje. ik houd van rokjes, jurkjes, veel schoenen, veel tassen, shoppen (maar dan wel alleen, want ik haar wachten op mensen), chocolade, aanstellen bij ongesteld zijn en zeuren, ohja en zeuren over mannen en alles wat typies mannelijk is . Ik houd ook ineens van sexy kleding, waar dat ineens vandaan is gekomen, weet ik ook niet. Ik heb mezelf er ook op betrapt in de vakantie dat ik elke dag mascara op deed, labello waar mn lippen van gaan glinsteren en oogpotlood ('normaal' doe ik dat dan weer niet zo), misschien kwam het wel doordat er wel 2 hele leuke 'iemanden' in de groep zaten EN ik moest laatst ineens huilen bij een zielige film (deed ik nooit en ik ben niet zwanger)

ohja, ik draag dan weer geen hakken... en ik ben niet bang voor insecten of muizen.
Oud 11-08-2006, 14:51
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik ben een meisjemeisje. Ik hou van roze, make up, winkelen, rokjes enz. Bovendien heb ik een behoorlijk vrouwelijk figuur en ben ik altijd overdreven erg ongesteld.
Oud 13-08-2006, 13:35
ScheleKameel
ScheleKameel is offline
Ik ben -denk ik- een jongens meisje. Ik heb redelijk kort haar, wel een heel hip model maar wél kort. Ik draag altijd unisex schoenen. All stars of legerkistjes. En ik hou van de jongens afdeling van de H&M. Pak gewoon de XS. Dat valt redelijk als een M in meisjes maat. Ik draag wél meestal strakke broeken. Wel weer altijd stoere spijkerbroeken, gebleekt, gescheurd e.d. Maar ik hou wel van make up! Ik kan het overigens erg goed vinden op vriendschappelijk gebied met jongens. Dus ik vind mijzelf een jongensmeisje.
Oud 13-08-2006, 16:19
josy
josy is offline
Een meisjemeisje heb ik gekozen.
Ik hou namelijk van shoppen, mijn uiterlijk is belangrijk en hou van hak schoenen en rokjes!!

Maar ik zit op voetbal, wat vinden jullie is dat jongensachtig??
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 14:41
Papillonne
Papillonne is offline
meisjesmeisje, ik hou van winkelen, theeleuten, babbelen, populaire tv-series, jurkjes, rokjes, schoenen, draag make-up etc.

maar ik drink wel bier
Oud 15-08-2006, 08:54
Broeder
Broeder is offline
Volgens mij hang ik er maar wat tussenin en dat bevalt me best. Ik heb een chronische desinteresse in sport, auto's en techniek, maar ben wel een nerd die bier drinkt en (wisselend) rookt. Ik maak wel schoon ( ), kijk Gilmore Girls en houd mezelf bezig met allerhande compulsies
Oud 15-08-2006, 19:59
Severus
Severus is offline
Ik ben een meisje en ik ben een jongensmeisje. Kort haar, jongensachtige kleding, jongensachtig gedrag, etc.
Oud 15-08-2006, 23:17
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
Broeder schreef op 15-08-2006 @ 09:54 :
Volgens mij hang ik er maar wat tussenin en dat bevalt me best. Ik heb een chronische desinteresse in sport, auto's en techniek, maar ben wel een nerd die bier drinkt en (wisselend) rookt. Ik maak wel schoon ( ), kijk Gilmore Girls en houd mezelf bezig met allerhande compulsies
klinkt meisjes jongen
Oud 16-08-2006, 21:57
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Pfff. Ik heb niet lang haar, maar één paar hakken waar ik niet lekker op loop, draag weinig make-up, kan vrij stoer doen, installeer dingen op de tv bijna moeiteloos, kan soms nogal onbeschoft zijn, drink bier uit flesjes, doe niet aan wenkbrauw epileren, .

Ik haat voetbal, ben niet heel handig op de computer, vind heel vrouwelijke kleding soms prachtig om te dragen, huil bij films, ben gevoelig, houd van koken, stap niet zelf op jongens af, ben best ijdel, onthaar verder wel, ben gek op roze, vind breien leuk.

Ik kan het je niet zeggen
Oud 17-08-2006, 12:25
DvoorA
DvoorA is offline
ik ben een meisje en ik weet niet wat ik ben.
Ik maak me op, geef bakken geld uit aan make-up, cremepjes en gezichtsreinigers. Ik hou van mooie kleren maar ben vervolgens te lui om ze aan te trekken want het zit vaak ruk. Ik heb veel rokken maar die draag ik ook zelden (te koud) maar loop wel het liefst op hakken omdat ik dan een betere houding heb.
Ik ruim op en maak schoon maar het is geen hobby. En ik heb nooit heel vrouwelijk willen zijn, heel dun ofzo. Het liefst zou ik mijn haar eraf knippen maar dan zie ik er niet uit en ik wil graag meer spieren, sterk zijn en goed van me af kunnen bijten. Ik hou dan ook van vechtsport. Ik hou van jongens maar vind meisjes ook vaak aardig.
In mijn dromen ben ik niet het meisje dat wordt gered maar dat anderen redt. Ik heb een hekel aan dat zeurderige gedoe over jongens dat veel meisjes hebben want jongens denken zelf ook niet veel na. Maar ik hou weer niet van bier, jongens en meisjes die echt zuipen vind ik walgelijk en zielig. Ik hou van liefdesromannetjes maar ook van het tegenovergestelde, het liefst lees ik detectives en thrillers.
Misschien ben ik wel androgyn ofzo
Oud 20-08-2006, 21:26
Lunatik
Lunatik is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-08-2006 @ 01:21 :
Ergens tussen een meisjemeisje en een jongensmeisje in. Of nee, eigenlijk allebei, gewoon. Ik vind het heerlijk om te tutten, om nieuwe kleren te kopen en frutselige sieraden te hebben. Aan de andere kant moet ik er mee kunnen klimmen en klouteren. Ik hou er van om stoer over te komen en ook om dozig en meisjesachtig te doen - in uiterlijk, dan. Ik vind veel meisjesdingen als chickflicks en de yes gewoon leuk, maar aan de andere kant trekken de stoere sporten mij meer, bijvoorbeeld.

In gedrag ben ik denk ik meer jongensmeisje dan meisjemeisje. Ik hou gewoon niet zo van dat gegil en gefrut en ik krijg vrij regelmatig te horen dat ik 'stoer' ben, dat mensen denken dat ik niet heel erg lief ben enzo. Zodra mensen me echt leren kennen, komen ze er wel achter dat ik stiekem een weekhartige lieve doos ben Nou ja, een weekhartige lieve sarcastische bitch, dan.
Dit klinkt bekend

verder vang ik spinnen en drink ik bier.. .... en zijn jongens leuker om mee om te gaan .. maar heb ik ook een aantal goede vriendinnen ( wat dan eigenlijk ook weer jongensmeisjes zijn...)
sieraden moeten niet frutselig zijn maar juist minimalistisch en simpel. Chickflicks zijn niet leuk.. viva wel ,verder lees ik liever detectives of flutromannetjes maar horrorfilms vind ik eng. motoren zijn stoerder dan auto's maar een auto is o zo handig. En niet miepen maar doorzetten... maar stiekem ben ik dus ook gewoon heel liev...

Laatst gewijzigd op 20-08-2006 om 21:33.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 22:22
fractuur
fractuur is offline
Moeilijk. Nouja, eigenlijk niet. Ik ben altijd een jongensmeisje geweest, maar ik hou wel van kleding, optutten en meidenverhalen. Toch was vroeger Lego en Playmobil mijn favoriete speelgoed, klom ik het snelst van iedereen in bomen en was ik elke avond met een voetbal op het dichtbijgelegen schoolplein te vinden. Barbies heb ik nooit aangeraakt. Later kwam interesses als kleding en jongens (en dan vooral: het erover hebben met vriendinnen) om de hoek kijken, maar ik heb altijd veel jongens als vrienden om me heen gehad. Een jaarclubgenoot van mijn vriend zei trouwens nog dat hij het zo vreemd vond dat ik het eerste meisje ('vriendinnetje van') was waar hij eindelijk zichzelf kon zijn en niet zo vreselijk hoefde op te letten op hoe hij zich gedroeg. Daar moest ik wel om lachen eigenlijk. Andersom is het trouwens ook zo, bij jongens voel ik me vaak beter op mijn gemak dan bij een stel van die verenigingsmeiden.
Oud 20-08-2006, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Andersom is het trouwens ook zo, bij jongens voel ik me vaak beter op mijn gemak dan bij een stel van die verenigingsmeiden. [/B]
Ik ben dan weer een pak beter op mijn gemak bij vrouwelijk gezelschap dan bij gasten. Ik denk dat dat komt omdat ik in het lager en in het middelbaar nooit met de jongens heb gespeeld (komt er ook van als ze je pesten ). Bij jongens weet ik echt niet of ik nu stoer moet doen of gewoon mezelf kan zijn. Bij meisjes heb je al die problemen niet...sorry, heb IK al die problemen niet.

Meisjesjongen dus
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 15:31
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik heb jongensmeisje gestemd omdat ik van meisjesmeisje een beetje misselijk word.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 14:59
Lavender
Lavender is offline
tussen 1 en 2 in, maar toch maar meisjemeisje aangevinkt. ik hou van mode, shoppen, meidenfilms,... langs de andere kant dof ik me thuis nooit op, dat is toch maar een verspilling van make-up.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 18:22
mrsjones
mrsjones is offline
Ik twijfel, ik hou van make-up, tutten, shoppen, haren doen, mode etc.
Maar ik studeer wel ICT, en vind het leuk om een computer open te maken?
Maar toch meisje jongen aan geklikt.
Oud 24-08-2006, 18:29
Xonzo
Xonzo is offline
ik ga dan toch maar voor jongensmeisje gekozen. Ik hou nu eenmaal niet van de typische meisjes-meisjes dingen. Natuurlijk let ik als meisje er wel op hoe ik eruit zie, kan ik heel erg emotioneel zijn en van die andere meisjesdingen...

Maar ik drink bier, ben niet preuts, trek me niets aan van wat andere tegen me zeggen, heb een technische aanleg, hou van veel avontuur, speelde nooit met barbie en was vroeger verzot op motordingen...
Oud 24-08-2006, 20:16
Verwijderd
Ik ben een jongenmeisje. Ik vind het wel belangrijk om te zorgen dat ik er goed en verzorgd uit zie, maar verder vind ik veel jongens dingen leuk (de beta wetenschap) en heb ik bijna alleen jongens vrienden omdat ik niet met meisjes om kan gaan
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 21:14
Vice
Vice is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 09-08-2006 @ 01:23 :
Ik vond jou juist een jongensmeisje of eigenlijk meer een jongenschick, omdat je een vriendin wil die kleiner is dan jij en van auto's en dikke tetten houdt.
Dan voel ik me net zo'n manwijf.
Oud 24-08-2006, 21:21
Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Meisjesjongensmeisje.
Oud 27-08-2006, 20:45
Kryptonite
Kryptonite is offline
Ik ben een meisjemeisje. Ik twijfel namelijk of ik toch niet een jongensmeisje ben en volgens mij is zulk getwijfel nou echt iets voor meisjes.
Oud 28-08-2006, 08:22
akumabito
akumabito is offline
Ehhh? Lastig hoor.. ik zou zo snel niet weten waar ik onder val.. ik hou van auto's en sleutelen, en computers en vechtsporten en dergelijke, maar ik ben ook gek om over antiekmarkten te struinen ofzo, en ik wordt door een hoop mensen gezien als iemand waar ze 'ff hun ei bij kwijt kunnen".. verder heb ik een hoop vriendinnen, en maar weinig vrienden eigenlijk.. maar jah, dat kan natuurlijk ook met m'n school te maken hebben, er zitten maar 3 jongens in m'n klas en ruim twintig meiden.

Ach jah, ik bungel weer eens tussen de opties in..
Oud 28-08-2006, 08:53
Ruudje
Ruudje is offline
Mijn optie staat er niet bij. Ik ben geen compleet verwijfde jongeman, maar ik heb wel degelijk wat weg van het vrouwelijk geslacht. Misschien dat het tegenwoordig allemaal wel meevalt
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 09:51
Verwijderd
Geen idee eigenlijk. Ik hou van mooie schoenen al mag ik dan geen hakken dragen. Wel veel rokjes, topjes, mooie lingerie, oorbellen en kettingen, en ja, ook veel roze, paars en dat soort lieve kleurtjes. Het liefst zo groot mogelijk. Mijn haar is erg lang en geen enkele kapper mag zijn schaar erin zetten voor ik ze heb laten zien wat eraf mag. Ik vind het heerlijk om te shoppen, met vriendinnen SATC te kijken, meidenavondjes te hebben. Ik volg een typische vrouwenopleiding, drink geen bier, heb de ballen verstand van auto's en computerspelletjes en voetbal trekt me totaal niet. Dat alles bij elkaar zou me dus een meisje meisje maken.

Ik draag echter geen make-up bij me en het is ook niet het eind van de wereld als ik mijn lipgloss niet bij me heb. Strak in het pak, sneakers of een lekkere spijkerbroek zijn ook fijn. Verlegen blosjes op mijn wangen krijgen als iemand me aanspreekt zal ook niet snel gebeuren. Als kind vond ik het heerlijk om met de scouting in bomen te klimmen, vuurtje te vikken en te stoeien met de anderen. Als meisje was mijn lievelingskleur blauw en vond ik roze verschrikkelijk. Ik heb een hekel aan chicklits, ben totaal niet bang voor insecten en moet wel eens mensen vloeren voor mijn werk. Ik maak de rotzooi in huis en boor de gaten in de muur voor de planken, geheel toevallig de laatste keer dan wel weer in een kort rokje.

Ik ben wel gewoon mezelf
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 20:56
charientje
charientje is offline
Ik heb meisjemeisje aangevinkt.. denk wel dat ik dat ben
vroeger was ik dat nooit zo.. ik klom altijd in de bomen en deed alles wat 'stoer' was

Nu is het helemaal anders! ik kijk echt van die meidenfilms waar je allang van weet hoe de film gaat eindigen.. zulke dingen..
Ik draag hakken, platte schoentjes, maar ook gewoon sneakers.. Ik draag gewone jeans, maar ook afentoe baggy broeken
Ik heb ook altijd wel make-up op maar niet veel
Ik volg ook een visagiste opleiding

alhoewel ik wel weer op kickboksen zit haha.. maar alleen daar ben ik meer jongensachtig

al met al.. vind ik dat ik toch echt een meisjes meisje ben
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 14:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik heb de laatste optie aangevinkt. Tja, ik hou niet van Rambo-films, voetbal, sport in het algemeen, auto's... dat soort typisch 'jongen-jongens'-achtige dingen. En op de univ ben ik ook altijd omringd door een groep meiden, maar ik vind dat geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 15:10
teenager
teenager is offline
meisjesmeisje, ik hou niet van manwijven en niet van wijvige mannen
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 00:15
Fainne
Fainne is offline
Men zegt dat ik een meisjemeisje ben..

Ik wil graag 'one of the guys' zijn, ze vinden me dan wel chill, maar zien me dus helemaal niet zo denk ik.
Ik win wel drankspelletjes van de allerbeste drinkers en ik eet meer dan de grootste eters. Maar ik ben ook een enorm watje, kan niet vechten, durf niets, gil heel snel. Ben verzot op rokjes en bloemetjes en oorbellen en schattig zijn. Ik draag elke dag mascara maar alleen omdat ik witte wimpers heb en dat oneerlijk vind.
Hakken wil ik NOOIT dragen en ben panisch voor alle insecten.
Maar ik lach met platte humor en laat trots boeren in het openbaar en ik sla mijn vrienden altijd, vriendschappelijk, maar wel altijd te hard zodat ze klagen dat ze pijn hebben. hehe
En oja, vroeger speelde ik liever met de turtles van mijn neef dan met de barbies van mijn nichtje. Daar kwam toch alleen maar ruzie van.
En ik luister graag domme R&B om op te dansen maar ik ga liever los op rock en metal

Laatst gewijzigd op 10-09-2006 om 00:21.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 08:01
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik ben geen meisjemeisje noch jongenmeisje.
Oud 10-09-2006, 16:19
Verwijderd
ik heb ingevuld jongens-meisje
maarr ik denk toch meisjes-meisjes

ik draag wel make-up ; alleen mascara
lees wel graag vrouwentijdschriften
wil er wel graag verzorgt uitzien
maar daarin tegen ik draag geen hakken of jurken
heb geen oorbellen, ( daar komt nog verandering in)
ga net zo graag met jongens om ,
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 14:55
karen_travestie
karen_travestie is offline
Ik draag meestal oorbellen, laat mijn haar groeien, en hou van meisjeskledij: een meisjesjongen zeker?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 15:14
Bengelien
Bengelien is offline
Ik ben een meisje en een jongensmeisje, denk ik.
Uiterlijk is voor mij wel belangerijk, maar dan gewoon uiterlijke verzorging. Ik draag het liefst lekkerzittende kleding, gympen, vesten etc.
Ik heb hele andere interesses dan het standaard meisje-meisje.
Ik irriteer me eraan als meisjes urenlang voor de spiegel staan te draaien en doen, ik ben binnen 10 minuutjes klaar.
Maargoeeed..
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 15:52
Verwijderd
een jongen jongen
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 16:00
Goldfish
Goldfish is offline
Een meisje en meisjesmeisje, maar ik ga wel veel met jongens(vrienden) om. Ik kan soms zo moe worden van meisjesmeisjes die zich druk maken om elke muggenscheet.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 16:38
~> Eilidh <~
~> Eilidh <~ is offline
Ik ben meisjemeisje. Ik hou van mooie dingen en lekker 'tutten', klets veel en niet alleen over wat nodig is om te zeggen, ik ben slecht in autorijden, ik kan meerdere dingen tegelijk, ik hou van verzorgen en vroeger speelde ik veel met poppen en barbies. Typisch meisje toch?
Oud 01-03-2007, 17:23
Flip!
Flip! is offline
Eerst neigde ik wel een beetje naar een jongensmeisje toe, maar nu ben ik meer een meisjemeisje. Want ik vind het leuk om te shoppen, ik ben dol op make up en ik draag ook graag vrouwelijke topjes en sexy lingerie.
Maar ik sta geen uur voor die spiegel, ik draag nooit hakken.
Oud 01-03-2007, 17:30
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik zie er niet het nut van in om dit topic open te laten. Als jullie hier anders over denken mogen jullie PM-en, tot die tijd 'up, en dus op slot'.
Oud 01-03-2007, 21:57
lennuzz
lennuzz is offline
meisjesmeisje!!
úúúren voor de spiegel, áltijd alles bij hebben, gillen bij spinnen.. heel veel shoppen, hoge hakken, leuke jurkjes en accessoires en grote brede stoere mannen-mannen!
Oud 02-03-2007, 12:08
avrilfan
avrilfan is offline
Ik ben een meisje en ik ben een jongensmeisje.

Vroeger ging ik altijd met jongens om. De meisjes plaagden me meestal dus die vond ik niks aan. Daarom trok ik naar de jongens toe. We haalden altijd kattekwaad uit, gingen verder weg dan we mochten, gingen fikkie stoken, etc. Je kunt zelf wel bedenken wat kattekwaad inhoud.
Ik had dus geen vriendinnen, alleen maar vrienden.

In de eerste klas kreeg ik wel een 'vriendin' maar we hadden vaak ruzie en ik kon dr niet uitstaan.
Ik de tweede klas kreeg ik wel een boel vriendinnen. Wat ik gewend was van jongens; dat ik ze wel alles kon vertellen toen, kon niet bij meisjes. Ik moest best wel wennen aan wat ze allemaal deden.
Gelukkig zat er een meisje bij mij in het groepje dat ook zo'n typisch jongens-meisje was.

Ik ga nu niet meer zoveel met de jongens om, maar heb echt hele goeie herinneringen aan die tijd. Ik zie ze nog wel regelmatig gelukkig maar niet meer zoals vroeger. Ik ben van plan dat binnenkort maar wel een keer weer te doen.

Maar nu kun je nog steeds aan me zien dat ik een jongens-meisje ben.
Ten eerste uit mijn muziekstijl; Ik houd absoluut NIET van rap, hiphop en die andere shit. Ik luister naar punk en rock. En ik kijk geen tmf. Ik kijk mtv 2, daar zijn allerlei leuke bandjes op.

Ten tweede kun je het zien aan mijn gedrag. Ik ben niet zo iemand die iedereen gaat knuffelen als ie op school komt. Dat vind ik echt bluh... Wat voor zin heeft het?
Ik kan ook goed voor mezelf opkomen en als iemand een leugen over mij rondbazuint dan zullen ze het weten ook.

Ten derde ik heb echt een schijthekel aan make-up. Het jeukt en het doet en je moet er eerder voor opstaan. Géén zin in!
Ik draag dus nooit make-up, doe nooit wat aan m'n haar. M'n haar ziet er daarom nog wel fatsoenlijk uit, al is het pluizig maar ach.
Ik draag ook andere kleren als andere meisjes. Ik probeer me altijd een beetje anders te kleden. Ik koop heel erg gescheurde broeken, en zwart shirts en zo. Ik speel gitaar dus meestal staat er op zo'n shirt ook een gitaar.
Verder draag ik nooit laarzen. Meestal draag ik afgetrapte gympen of zo. Die kun je zo aandoen en het is lekker makkelijk.

O ja, ik draag meestal een pet als ik naar muziek aan het luisteren ben. Ook om mijn haar een beetje bij elkaar te houden als ik gitaar speel.
O ja, ik heb echt een super hekel aan winkelen! Ik ga alleen naar de winkel om een cd te halen of zo meestal.

Ondanks dat heb ik een heel lief vriendje, al een jaar en een maand. Het gaat hartstikke goed tussen ons en ik ben echt helemaal dol op hem.

Tuurlijk heb ik ook mijn meisjeskanten - al komen die minder vaak naar boven. Maar ik ben toch meer een jongens-meisje..
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 15:29
Verwijderd
Allebei een beetje.
Ik ben heel rechtuit, zeg wat ik denk en heb een hekel aan roddelen. Meer make-up dan alleen mascara draag ik niet (maar dat is ook omdat ik, net als Fainne, witte wimpers heb) en ik heb een paar hakken waar ik slecht op loop. Ik heb twee rokken maar draag ze bijna nooit. Ik heb een hekel aan broeken die te laag zitten, omdat je niet eens gewoon kunt bukken. Ik vind het helemaal niet erg om vies te worden/te doen. Een paar weken geleden heb ik met mijn blote handen kots op staan ruimen en in de zomer had ik eieren, mayonaise, curry, spaghetti en meel tegelijkertijd in mijn haar zitten. Als ik uitga drink ik bier want de rest vind ik vies. Ik heb meestal praktische kleren aan (ik moet dr in rond kunnen springen zonder dat er iets uitvalt) en aan mijn haar doe ik niet zo bijzonder veel. Ik ben alles behalve bang voor insecten, een hond kan me niet groot genoeg zijn, in de zomervakantie douche ik me een week lang niet en dat vind ik niet eens erg. Ik ga liever kamperen en veel ondernemen dan dagen achtereen op een privéstrand van een groot hotel te liggen. Ik heb meer vrienden dan vriendinnen en ga liever met jongens om dan met meiden. Jongens zijn vaker veel rechteruit en geven er niks om als ik toevallig een keer lomp uit de hoek kom. Ik hou niet van R&B muziek om op uit te gaan, maar sta meestal op rockmuziek een beetje lomp te springen. Bij Rowwen Heze concerten sta ik vooraan waar ik helemaal plat word geduwd door alle jongens zonder shirt, maar dat vind ik niet erg. Ik lach te hard en te grof en mijn humor is onbegrijpelijk.

Aan de andere kant denk ik veel te veel na, ben redelijk in psychologische inzichten en vind ik net5 series geniaal. Als ik uitga, vind ik het heerlijk om uren te tutten; lekker douchen en alles wat erbij hoort, en daarna dramatisch doen over de inhoud van mijn klerenkast. Ik schiet door in bepaalde dingen, zowel enthousiast als verdriet. Ik huil bij films en boeken en kan niet tegen thrillers. Als ik me slecht voel, nestel ik me het liefst op de bank met een bak Ben&Jerry's, een film en mijn beste vriend. Ik ben redelijk knuffelig en bij bepaalde gelegenheden weet ik weken vantevoren al wat ik aan doe. Ik hou van kleren en schoenen, heb er helaas altijd te weinig. Mijn kamer barst van foto's van mensen waarvan ik de naam al lang niet meer ken en ik vind het geweldig om helemaal te verzuipen in verliefd-zijn. Als ik ongesteld ben, stel ik mezelf aan en vind ik mezelf dik en lelijk.

Over het algemeen denk ik dat ik meer een jongenmeisje ben dan een meisjemeisje.

Laatst gewijzigd op 02-03-2007 om 15:32.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 10-08-2006 @ 11:41 :
Ik ben geen van beiden echt heel erg, maar ik denk dat ik toch wat meer naar meisjemeisje neig.
Ohja, om nog even dingen te noemen, want dat doet iedereen. Ik doe niet aan make-up en draag nooit hoge hakken maar wel rokjes en frivole t-shirtjes enzo; ik kijk geen soaps maar wel sommige net 5 series;
Precies! Dat heb ik ook dus ook allemaal.
Vroeger was ik wel een beetje een tomboy. Heel leuk hoor .. maar nu dus niet meer. Nu ben ik toch meer eens meisjesmeisje.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 17:10
coopergirl
coopergirl is offline
dan meer meisje die meisje-meisje is. Dit meisje meisje meisje vindt dit overigens wel een kuttopic/\.
Oud 04-03-2007, 11:18
deoxyribose
deoxyribose is offline
Ik ben een meisjes-meisje omdat ik van uiterlijke verzorging houd, ik gek ben op kleding en ik kan rennen in naaldhakken en ik kijk slaafs Desperate Housewives en houd totaal niet van bier. Echter ben ik totaal niet bang voor krioelende beestjes, ben ik niet vies van een beetje ranzigheid, ben ik ook totaal geen verzorgend type, houd ik niet van kinderen, heb ik 3 mannelijke beste vrienden, kan ik beter opschieten met jongens dan met meisjes, doet mijn muziekkennis niet onder voor die van de meeste mannelijke muziekfanaten, houd ik van gamen, kan ik kaartlezen, houd ik van vage Britse humor, houd ik totaal niet van koken, kan ik redelijk bot en sarcastisch overkomen, iets te nuchter, enz enz....

Laatst gewijzigd op 04-03-2007 om 11:22.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten