|
|
Bekijk resultaten poll: Ben jij een jongensmeisje, een meisjemeisje, een jongenjongen of een meisjesjongen? | |||
Ik ben een meisje en ik ben een meisjemeisje |
![]() ![]() ![]() ![]() |
102 | 39.84% |
Ik ben een meisje en ik ben een jongensmeisje |
72 | 28.13% |
Ik ben een jongen en ik ben een jongenjongen |
57 | 22.27% |
Ik ben een jongen en ik ben een meisjesjongen |
25 | 9.77% |
Aantal stemmers: 256. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En oja, ben je een jongensmeisje als je bíer drinkt? Wat is het toch verschrikkelijk achterhaald dat bier iets voor jongens is. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(eigenlijk wel jammer, moet ik 'altijd' weer speciaal doen als we uitgaan ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
cola drink ik ook niet graag en de meeste sinas zijn enorm slecht, dus nee ![]() met speciaal bedoel ik anders dan mijn gezelschap ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() verder vang ik spinnen en drink ik bier.. .... en zijn jongens leuker om mee om te gaan .. maar heb ik ook een aantal goede vriendinnen ( wat dan eigenlijk ook weer jongensmeisjes zijn...) sieraden moeten niet frutselig zijn maar juist minimalistisch en simpel. Chickflicks zijn niet leuk.. viva wel ,verder lees ik liever detectives of flutromannetjes maar horrorfilms vind ik eng. motoren zijn stoerder dan auto's maar een auto is o zo handig. En niet miepen maar doorzetten... maar stiekem ben ik dus ook gewoon heel liev...
Laatst gewijzigd op 20-08-2006 om 21:33. |
![]() |
|
ik ga dan toch maar voor jongensmeisje gekozen. Ik hou nu eenmaal niet van de typische meisjes-meisjes dingen. Natuurlijk let ik als meisje er wel op hoe ik eruit zie, kan ik heel erg emotioneel zijn en van die andere meisjesdingen...
Maar ik drink bier, ben niet preuts, trek me niets aan van wat andere tegen me zeggen, heb een technische aanleg, hou van veel avontuur, speelde nooit met barbie en was vroeger verzot op motordingen...
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben een meisjemeisje. Ik twijfel namelijk of ik toch niet een jongensmeisje ben en volgens mij is zulk getwijfel nou echt iets voor meisjes.
|
Ehhh? Lastig hoor.. ik zou zo snel niet weten waar ik onder val.. ik hou van auto's en sleutelen, en computers en vechtsporten en dergelijke, maar ik ben ook gek om over antiekmarkten te struinen ofzo, en ik wordt door een hoop mensen gezien als iemand waar ze 'ff hun ei bij kwijt kunnen".. verder heb ik een hoop vriendinnen, en maar weinig vrienden eigenlijk.. maar jah, dat kan natuurlijk ook met m'n school te maken hebben, er zitten maar 3 jongens in m'n klas en ruim twintig meiden.
Ach jah, ik bungel weer eens tussen de opties in.. ![]()
|
Verwijderd
|
Geen idee eigenlijk. Ik hou van mooie schoenen al mag ik dan geen hakken dragen. Wel veel rokjes, topjes, mooie lingerie, oorbellen en kettingen, en ja, ook veel roze, paars en dat soort lieve kleurtjes. Het liefst zo groot mogelijk. Mijn haar is erg lang en geen enkele kapper mag zijn schaar erin zetten voor ik ze heb laten zien wat eraf mag. Ik vind het heerlijk om te shoppen, met vriendinnen SATC te kijken, meidenavondjes te hebben. Ik volg een typische vrouwenopleiding, drink geen bier, heb de ballen verstand van auto's en computerspelletjes en voetbal trekt me totaal niet. Dat alles bij elkaar zou me dus een meisje meisje maken.
Ik draag echter geen make-up bij me en het is ook niet het eind van de wereld als ik mijn lipgloss niet bij me heb. Strak in het pak, sneakers of een lekkere spijkerbroek zijn ook fijn. Verlegen blosjes op mijn wangen krijgen als iemand me aanspreekt zal ook niet snel gebeuren. Als kind vond ik het heerlijk om met de scouting in bomen te klimmen, vuurtje te vikken en te stoeien met de anderen. Als meisje was mijn lievelingskleur blauw en vond ik roze verschrikkelijk. Ik heb een hekel aan chicklits, ben totaal niet bang voor insecten en moet wel eens mensen vloeren voor mijn werk. Ik maak de rotzooi in huis en boor de gaten in de muur voor de planken, geheel toevallig de laatste keer dan wel weer in een kort rokje. Ik ben wel gewoon mezelf ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb meisjemeisje aangevinkt.. denk wel dat ik dat ben
vroeger was ik dat nooit zo.. ik klom altijd in de bomen en deed alles wat 'stoer' was Nu is het helemaal anders! ik kijk echt van die meidenfilms waar je allang van weet hoe de film gaat eindigen.. zulke dingen.. Ik draag hakken, platte schoentjes, maar ook gewoon sneakers.. Ik draag gewone jeans, maar ook afentoe baggy broeken Ik heb ook altijd wel make-up op maar niet veel Ik volg ook een visagiste opleiding alhoewel ik wel weer op kickboksen zit haha.. maar alleen daar ben ik meer jongensachtig al met al.. vind ik dat ik toch echt een meisjes meisje ben ![]() |
![]() |
|
Men zegt dat ik een meisjemeisje ben..
Ik wil graag 'one of the guys' zijn, ze vinden me dan wel chill, maar zien me dus helemaal niet zo denk ik. Ik win wel drankspelletjes van de allerbeste drinkers en ik eet meer dan de grootste eters. Maar ik ben ook een enorm watje, kan niet vechten, durf niets, gil heel snel. Ben verzot op rokjes en bloemetjes en oorbellen en schattig zijn. Ik draag elke dag mascara maar alleen omdat ik witte wimpers heb en dat oneerlijk vind. Hakken wil ik NOOIT dragen en ben panisch voor alle insecten. Maar ik lach met platte humor en laat trots boeren in het openbaar en ik sla mijn vrienden altijd, vriendschappelijk, maar wel altijd te hard zodat ze klagen dat ze pijn hebben. hehe En oja, vroeger speelde ik liever met de turtles van mijn neef dan met de barbies van mijn nichtje. Daar kwam toch alleen maar ruzie van. En ik luister graag domme R&B om op te dansen maar ik ga liever los op rock en metal ![]() Laatst gewijzigd op 10-09-2006 om 00:21. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb ingevuld jongens-meisje
maarr ik denk toch meisjes-meisjes ik draag wel make-up ; alleen mascara lees wel graag vrouwentijdschriften wil er wel graag verzorgt uitzien maar daarin tegen ik draag geen hakken of jurken heb geen oorbellen, ( daar komt nog verandering in) ga net zo graag met jongens om , |
![]() |
|
![]() |
Ik ben een meisje en een jongensmeisje, denk ik.
Uiterlijk is voor mij wel belangerijk, maar dan gewoon uiterlijke verzorging. Ik draag het liefst lekkerzittende kleding, gympen, vesten etc. Ik heb hele andere interesses dan het standaard meisje-meisje. Ik irriteer me eraan als meisjes urenlang voor de spiegel staan te draaien en doen, ik ben binnen 10 minuutjes klaar. Maargoeeed.. |
![]() |
|
Ik ben meisjemeisje. Ik hou van mooie dingen en lekker 'tutten', klets veel en niet alleen over wat nodig is om te zeggen, ik ben slecht in autorijden, ik kan meerdere dingen tegelijk, ik hou van verzorgen en vroeger speelde ik veel met poppen en barbies. Typisch meisje toch?
![]()
|
Eerst neigde ik wel een beetje naar een jongensmeisje toe, maar nu ben ik meer een meisjemeisje. Want ik vind het leuk om te shoppen, ik ben dol op make up en ik draag ook graag vrouwelijke topjes en sexy lingerie.
Maar ik sta geen uur voor die spiegel, ik draag nooit hakken.
|
![]() |
Ik ben een meisje en ik ben een jongensmeisje.
Vroeger ging ik altijd met jongens om. De meisjes plaagden me meestal dus die vond ik niks aan. Daarom trok ik naar de jongens toe. We haalden altijd kattekwaad uit, gingen verder weg dan we mochten, gingen fikkie stoken, etc. Je kunt zelf wel bedenken wat kattekwaad inhoud. Ik had dus geen vriendinnen, alleen maar vrienden. In de eerste klas kreeg ik wel een 'vriendin' maar we hadden vaak ruzie en ik kon dr niet uitstaan. Ik de tweede klas kreeg ik wel een boel vriendinnen. Wat ik gewend was van jongens; dat ik ze wel alles kon vertellen toen, kon niet bij meisjes. Ik moest best wel wennen aan wat ze allemaal deden. Gelukkig zat er een meisje bij mij in het groepje dat ook zo'n typisch jongens-meisje was. Ik ga nu niet meer zoveel met de jongens om, maar heb echt hele goeie herinneringen aan die tijd. Ik zie ze nog wel regelmatig gelukkig maar niet meer zoals vroeger. Ik ben van plan dat binnenkort maar wel een keer weer te doen. ![]() Maar nu kun je nog steeds aan me zien dat ik een jongens-meisje ben. Ten eerste uit mijn muziekstijl; Ik houd absoluut NIET van rap, hiphop en die andere shit. Ik luister naar punk en rock. En ik kijk geen tmf. Ik kijk mtv 2, daar zijn allerlei leuke bandjes op. Ten tweede kun je het zien aan mijn gedrag. Ik ben niet zo iemand die iedereen gaat knuffelen als ie op school komt. Dat vind ik echt bluh... Wat voor zin heeft het? Ik kan ook goed voor mezelf opkomen en als iemand een leugen over mij rondbazuint dan zullen ze het weten ook. Ten derde ik heb echt een schijthekel aan make-up. Het jeukt en het doet en je moet er eerder voor opstaan. Géén zin in! Ik draag dus nooit make-up, doe nooit wat aan m'n haar. M'n haar ziet er daarom nog wel fatsoenlijk uit, al is het pluizig maar ach. Ik draag ook andere kleren als andere meisjes. Ik probeer me altijd een beetje anders te kleden. Ik koop heel erg gescheurde broeken, en zwart shirts en zo. Ik speel gitaar dus meestal staat er op zo'n shirt ook een gitaar. Verder draag ik nooit laarzen. Meestal draag ik afgetrapte gympen of zo. Die kun je zo aandoen en het is lekker makkelijk. O ja, ik draag meestal een pet als ik naar muziek aan het luisteren ben. Ook om mijn haar een beetje bij elkaar te houden als ik gitaar speel. O ja, ik heb echt een super hekel aan winkelen! Ik ga alleen naar de winkel om een cd te halen of zo meestal. Ondanks dat heb ik een heel lief vriendje, al een jaar en een maand. Het gaat hartstikke goed tussen ons en ik ben echt helemaal dol op hem. Tuurlijk heb ik ook mijn meisjeskanten - al komen die minder vaak naar boven. Maar ik ben toch meer een jongens-meisje.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Allebei een beetje.
Ik ben heel rechtuit, zeg wat ik denk en heb een hekel aan roddelen. Meer make-up dan alleen mascara draag ik niet (maar dat is ook omdat ik, net als Fainne, witte wimpers heb) en ik heb een paar hakken waar ik slecht op loop. Ik heb twee rokken maar draag ze bijna nooit. Ik heb een hekel aan broeken die te laag zitten, omdat je niet eens gewoon kunt bukken. Ik vind het helemaal niet erg om vies te worden/te doen. Een paar weken geleden heb ik met mijn blote handen kots op staan ruimen en in de zomer had ik eieren, mayonaise, curry, spaghetti en meel tegelijkertijd in mijn haar zitten. Als ik uitga drink ik bier want de rest vind ik vies. Ik heb meestal praktische kleren aan (ik moet dr in rond kunnen springen zonder dat er iets uitvalt) en aan mijn haar doe ik niet zo bijzonder veel. Ik ben alles behalve bang voor insecten, een hond kan me niet groot genoeg zijn, in de zomervakantie douche ik me een week lang niet en dat vind ik niet eens erg. Ik ga liever kamperen en veel ondernemen dan dagen achtereen op een privéstrand van een groot hotel te liggen. Ik heb meer vrienden dan vriendinnen en ga liever met jongens om dan met meiden. Jongens zijn vaker veel rechteruit en geven er niks om als ik toevallig een keer lomp uit de hoek kom. Ik hou niet van R&B muziek om op uit te gaan, maar sta meestal op rockmuziek een beetje lomp te springen. Bij Rowwen Heze concerten sta ik vooraan waar ik helemaal plat word geduwd door alle jongens zonder shirt, maar dat vind ik niet erg. Ik lach te hard en te grof en mijn humor is onbegrijpelijk. Aan de andere kant denk ik veel te veel na, ben redelijk in psychologische inzichten en vind ik net5 series geniaal. Als ik uitga, vind ik het heerlijk om uren te tutten; lekker douchen en alles wat erbij hoort, en daarna dramatisch doen over de inhoud van mijn klerenkast. Ik schiet door in bepaalde dingen, zowel enthousiast als verdriet. Ik huil bij films en boeken en kan niet tegen thrillers. Als ik me slecht voel, nestel ik me het liefst op de bank met een bak Ben&Jerry's, een film en mijn beste vriend. Ik ben redelijk knuffelig en bij bepaalde gelegenheden weet ik weken vantevoren al wat ik aan doe. Ik hou van kleren en schoenen, heb er helaas altijd te weinig. Mijn kamer barst van foto's van mensen waarvan ik de naam al lang niet meer ken en ik vind het geweldig om helemaal te verzuipen in verliefd-zijn. Als ik ongesteld ben, stel ik mezelf aan en vind ik mezelf dik en lelijk. Over het algemeen denk ik dat ik meer een jongenmeisje ben dan een meisjemeisje. Laatst gewijzigd op 02-03-2007 om 15:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vroeger was ik wel een beetje een tomboy. Heel leuk hoor .. maar nu dus niet meer. Nu ben ik toch meer eens meisjesmeisje. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben een meisjes-meisje omdat ik van uiterlijke verzorging houd, ik gek ben op kleding en ik kan rennen in naaldhakken en ik kijk slaafs Desperate Housewives en houd totaal niet van bier. Echter ben ik totaal niet bang voor krioelende beestjes, ben ik niet vies van een beetje ranzigheid, ben ik ook totaal geen verzorgend type, houd ik niet van kinderen, heb ik 3 mannelijke beste vrienden, kan ik beter opschieten met jongens dan met meisjes, doet mijn muziekkennis niet onder voor die van de meeste mannelijke muziekfanaten, houd ik van gamen, kan ik kaartlezen, houd ik van vage Britse humor, houd ik totaal niet van koken, kan ik redelijk bot en sarcastisch overkomen, iets te nuchter, enz enz....
Laatst gewijzigd op 04-03-2007 om 11:22. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Wat ben ik? Fayelinde. | 7 | 13-06-2006 15:12 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wat ben jij? nienie | 125 | 14-05-2005 17:31 | |
Seksualiteit |
Wat ben jij en hoe ben je er achter gekomen? Psycho1717 | 108 | 16-07-2004 11:23 | |
Lifestyle |
wie ben jij!!? annetjuh | 16 | 14-12-2003 19:51 | |
De Kantine |
WAT ben jij? Verwijderd | 217 | 22-05-2003 18:57 | |
Lifestyle |
Ben jij een meeloper of doe je gewoon aan wat je zelf leuk vindt? anonieme_teddybeer | 65 | 13-01-2003 11:00 |