Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2006, 14:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zou dat echt nooit doen. Nou heb ik het 'geluk' dat ik blond ben en hele blonde, bijna witte haartjes op mijn armen heb. Ze zijn wel lang maar vallen niet op en ik vind ze ook niet storend.
Oud 07-08-2006, 15:45
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
Citaat:
Roos schreef op 02-08-2006 @ 23:43 :
Nee dat vind ik niet nodig. Ik ken ook niemand die dat doet.

Sommige vrouwen hebben behoorlijk wat zwarte haren op hun armen (sommige Hindoestaanse dames bijvoorbeeld). Als ik dat zou hebben, zou ik het misschien harsen, maar dat weet ik niet zeker.
kben ook hindoestaans en bij mij zie je het ook wel, niet heel veel ofzo, gewoon gemiddelde en normaal, maar ik stoor me er verder niet aan..
Wat wel iets minder is persoonlijk vindt ik dat ik laat 1 x per 3 week ofzo mijn bovenlip harsen, normaal hoort dat 1 keer per 6 week , dacht ik, maar omdat het zwarte haartjes zijn zie je dat dus wel sneller.
Oud 07-08-2006, 17:22
Flip!
Flip! is offline
Waarom ik mijn armen scheer?
Nou waarom niet eigelijk, ik scheer mijn oksels, mijn bikinilijn (en meer) en mijn benen, dus waarom zou ik dan nog haar op mijn armen laten staan?
Ik vind het mooier en vrouwelijker staan als je óf geen haar hebt, óf blonde haartjes die nauwelijks opvallen.
Aangezien ik dus donkere haartjes heb, scheer ik het liever af.
Ik hoor mijn vriend niet klagen
Oud 07-08-2006, 17:51
DvoorA
DvoorA is offline
ja ik scheer mijn onderarmen wel, maar hoe komen jullie erbij dat je dan stoppels zou krijgen? Dat heb ik nooit, ik hoef ook maar 1 x in de zoveel weken mn armen te scheren, de haartjes komen heel zacht en langzaam terug. Ik doe dat omdat mn pa me een x aapje heeft genoemd, omdat ik best donker armhaar heb. Het stoort me niet maar ik vind het glad toch vrouwelijker. Gladde benen en aapjesarmen is ook zo'n rare combi.
Oud 07-08-2006, 18:09
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 06-08-2006 @ 14:21 :
Ik scheer ze niet. Ik scheer wel mn bovenbenen, wat ook volgens mij weinig mensen doen. En ze komen dus niet donkerder terug en ook niet harder Het zijn gewoon blonde, zachte haartjes.
Ik scheer ook m'n bovenbenen. Sommigen vinden dat gek, maar ik vind het echt lelijk omdat ik daar juist geen blonde haartjes heb.
Oud 07-08-2006, 18:50
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
DNMB schreef op 07-08-2006 @ 18:51 :
.. maar hoe komen jullie erbij dat je dan stoppels zou krijgen? ..
Nou, ik raakte ook een keer een arm van een vriendin aan en ik voelde duidelijk stoppels.
Oud 07-08-2006, 19:14
Stefanie
Stefanie is offline
Mijn haren op mijn armen zijn zo licht dat je ze amper ziet, waarom zou ik ze dan scheren?
Oud 07-08-2006, 22:04
nati
nati is offline
Citaat:
DNMB schreef op 07-08-2006 @ 18:51 :
ja ik scheer mijn onderarmen wel, maar hoe komen jullie erbij dat je dan stoppels zou krijgen? Dat heb ik nooit, ik hoef ook maar 1 x in de zoveel weken mn armen te scheren, de haartjes komen heel zacht en langzaam terug. Ik doe dat omdat mn pa me een x aapje heeft genoemd, omdat ik best donker armhaar heb. Het stoort me niet maar ik vind het glad toch vrouwelijker. Gladde benen en aapjesarmen is ook zo'n rare combi.

Als ik mijn onderarmen dagelijks scheer heb ik geen stoppelproblemen, maar als ik het niet doe een dagje dan komen er kleine stoppeltjes.
Maar goed, het duurt maar een paar seconden om ze te scheren, en dan zijn ze de hele dag mooi en glad.
Dit doe ik al een heele lange tijd zo, maar de laatste tijd denk ik erover om een epileerapparaat aan te schaffen, dat hoef maar één keer per drie weken en ze komen minder terug, dus na een paar jaar zal het dan niet meer hoeven...
mensen ervaring?
Oud 16-08-2006, 07:58
** Phoebe **
** Phoebe ** is offline
hey
jah ik scheer me armen, en met die stoppels valt het wel weer mee. Ik vond het zelf nodig ik had helelange zwarte haren op me armen. Het bevalt me goed en je moet het natuurlijk wel bij houden, maar ben er blij mee en ik doe het voor mezelf omdat ik het zelf mooier vind.
groetjes Phoebe

PS: zwarte haren kunnen natuurlijk ook nooit donkerder terug komen en dat haren dikker worden is een fabeltje
Oud 17-08-2006, 00:25
Marloes-Nanouk
Marloes-Nanouk is offline
oke... ik heb dus (helaas) van die mannenarmen (zwart en lang)

maar als ik al zie hoesnel mijn benen gaan stoppelen ga ik mijn armen maar niet scheren want de haartjes zijn wel lekker zacht...

misschien heel dom, mijn vingers scheer ik wel weer want anders heb ik ontzettende beharing op mijn vingers (heb vroeger hormoonzalf tegen eczeem gebruikt)

ik zou mijn hele lichaam wel zowat moeten scheren, op mijn buik zitten ook zwarte haartjes... nouja ik accepteer het maar
Oud 17-08-2006, 00:55
Verwijderd
Als ik mijn armen zou moeten scheren kan ik mijn hele lijf wel gaan doen. Ze zijn zichtbaar ja, maar zacht, ik begin er dus niet aan.
Overdreven gedoe ook.
Oud 18-08-2006, 19:52
joehoe19
joehoe19 is offline
heb ook vrij lange haren op me armen, maar gelukkig zijn ze blond ... jeeej.... maar harsen... waarom niet gewoon ontharingscreme?? dat gebruik ik voor mijn benen... krijg er geen stoppels van.. maar misschien heb ik geluk? .. Mijn bovenbenen scheer ik trouwens ook... die haartjes zie je bijna niet... maar ik vind gewoon dat als je je onderbenen scheert je de bovenbenen ook moet doen...haha soort tic
Oud 18-08-2007, 15:48
quida
quida is offline
ik baal erg van mijn armen ik heb hele harige armen alleen deed er niks aan maar toen het klasgenoten op begon te vallen schaamde ik me zo dat ik de scheermes pakte.. alleen ja de haartjes komen zo vervelend terug en zijn ook best wel donker kheb heb het nu nog wel een paar keer gedaan tja wat moet k eraan doen?
Oud 18-08-2007, 19:13
Lyne
Lyne is offline
Ik heb hele donkere haren op mijn onderarm, ik heb ze weleens geschoren maar dan kreeg ik van die scheerbultjes, dus tegenwoordig epileer ik het gewoon.
Oud 19-08-2007, 16:05
coopergirl
coopergirl is offline
Beetje oud topic..
Oud 19-08-2007, 16:06
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
quida schreef op 18-08-2007 @ 16:48 :
ik baal erg van mijn armen ik heb hele harige armen alleen deed er niks aan maar toen het klasgenoten op begon te vallen schaamde ik me zo dat ik de scheermes pakte.. alleen ja de haartjes komen zo vervelend terug en zijn ook best wel donker kheb heb het nu nog wel een paar keer gedaan tja wat moet k eraan doen?
Haartjes blonderen? Harsen?
Oud 24-08-2007, 12:56
Lethe
Lethe is offline
Vrouwen moeten alles maar scheren, mannen hebben echt geluk hoor dat zij dat allemaal niet hoeven

Regels voor berichten