Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2006, 09:34
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik ga lekker werken tot half 2 vannacht, en dan ga ik met mijn collega's bier drinken en dan midden in de nacht mijn vriend wakker maken omdat ik niet kan slapen

en ik ben ook druk bezig een pisang 7-up verslaving te ontwikkelen terwijl ik zoet drinken en frisdrank eigenlijk haat
Advertentie
Oud 10-08-2006, 17:28
idontcare
idontcare is offline
ik ging vandaag voor het eerst na de vakantie weer werken en wtf we hadden ineens nieuwe kassa's met een heel ander systeem ik voelde me echt weer een n00b die net begon met d'r nieuwe baantje :')
Oud 10-08-2006, 17:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik werd vanochtend om een uur of 10 gebeld door m'n bazin: "Ben jij niet iets vergeten?". "Huh...wat dan?" "Je moest om half 9 beginnen..." "Waaaat, ik dacht 1 uur!"
Ik als een mongool naar m'n werk geraced, maar ja, ik was nog steeds 2,5 uur te laat. Het kutte is dat dit dus de 2e keer is in een week tijd. Nu krijg ik dus een officiele waarschuwing en word er gekeken naar de serieusheid van de 'overtredingen' en kan ik mss m'n baan kwijtraken.
Fuckerdyfuck. Normaal nooit te laat en nu 2 keer heel erg in 1 week. Terwijl het gewoon in m'n agenda stond. Hoe dom kan je zijn.
Minpunt nr. 2 van vandaag:
M'n collegin vroeg zich, net als ik, af wat er met die leuke jongen van de FRS was gebeurd, aangezien hij geen woord had gezegd over vakantie en hij ineens foetsie was. Dus ze is het even gaan vragen, en hij is dus ontslagen.
Heb je eens een leuke 'collega' en dan issie ineens weg. Ik word al aangespoord om z'n nummer te gaan vragen, maar ik durf niet + ik heb belangst.
Oud 10-08-2006, 17:38
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 10-08-2006 @ 18:35 :
Ik werd vanochtend om een uur of 10 gebeld door m'n bazin: "Ben jij niet iets vergeten?". "Huh...wat dan?" "Je moest om half 9 beginnen..." "Waaaat, ik dacht 1 uur!"
Ik als een mongool naar m'n werk geraced, maar ja, ik was nog steeds 2,5 uur te laat. Het kutte is dat dit dus de 2e keer is in een week tijd. Nu krijg ik dus een officiele waarschuwing en word er gekeken naar de serieusheid van de 'overtredingen' en kan ik mss m'n baan kwijtraken.
Fuckerdyfuck. Normaal nooit te laat en nu 2 keer heel erg in 1 week. Terwijl het gewoon in m'n agenda stond. Hoe dom kan je zijn.
M'n collegin vroeg zich, net als ik, af wat er met die leuke jongen van de FRS was gebeurd, aangezien hij geen woord had gezegd over vakantie en hij ineens foetsie was. Dus ze is het even gaan vragen, en hij is dus ontslagen.
Heb je eens een leuke 'collega' en dan issie ineens weg. Ik word al aangespoord om z'n nummer te gaan vragen, maar ik durf niet + ik heb belangst.
email adres dan?

ik heb geen fuck gedaan maar hopelijk komt daar straks verandering in
Oud 10-08-2006, 17:39
reine claude
reine claude is offline
Ahw maar je werkt op een station, hij moet vast ook wel een keer met de trein en dan kom je 'm weer tegen

Ik heb vandaag gewerkt en eten gekocht en gekookt. Dat was het.
Oud 10-08-2006, 17:51
Sjoerd
Sjoerd is offline
8 uur opstaan en gewerkt
Oud 10-08-2006, 18:01
*oma*
*oma* is offline
Straks weer voor het eerst werken en volgens mij heb ik weer allemaal nieuwe collega's en misschien vanavond nog uit.
Oud 10-08-2006, 19:50
vixen
vixen is offline
Vanochtend kwam ik terug van vakantie, maar ik heb nog steeds amper geslapen vandaag. Mijn zus kwam ontbijt brengen en vertellen wat ik allemaal gemist heb terwijl ik in Frankrijk was. Verder heb ik een taartje gegeten, met roze marsepein. Misschien, als ik echt een held ben, ga ik straks nog uit.
Oud 10-08-2006, 20:01
Metal
Metal is offline
Ik kijk een of andere serie die Hi, i'm nora me in een grijs verleden gestuurd heeft.
Oud 10-08-2006, 20:14
innogen
innogen is offline
Het opruimen van mijn bureau was vandaag het hoogtepunt van mijn dag. Voor de rest heb ik helemaal niets nuttigs gedaan .
Oud 10-08-2006, 20:31
ragdoll
ragdoll is offline
tas inpakken en kamer opruimen. En ook nog gestofzuigd, stof gezogen, ofzo, heel burgerlijk
Oud 10-08-2006, 21:22
Verwijderd
ik werd wakker, ging douchen en voelde me beroerd, dus nam ik 2 ibuprofennetjes en ging het wel weer. toen ging ik eerst foto's maken met een vriendin, en om vier uur moest ik werken en toen voelde ik me weer niet lekker en werken als je je kut voelt is eh, kut. en er kwamen pas om zeven uur mensen om te eten dus ik heb gdvrdmm 3 uur niks staan doen nu luister ik naar een D&B stream via www.di.nl en ga zo maar slapen denk ik
Oud 10-08-2006, 21:48
Metal
Metal is offline
shaun of the dead
Oud 10-08-2006, 21:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Metal schreef op 10-08-2006 @ 22:48 :
shaun of the dead
<3
Oud 11-08-2006, 00:04
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Ik heb in een omgebouwde schuur Mario Party 6 gespeeld en Super Smash Brothers Melee met 3 andere gasten.
En nu heb ik koppijn
Oud 11-08-2006, 00:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 10-08-2006 @ 18:38 :
email adres dan?
omg nee dat durf ik niet te vragen hoor want dan weten ze dat ik 'm leuk vind *giecheldegiechel* *bloos* etc.
Oud 11-08-2006, 00:35
Verwijderd
Ik heb mezelf zojuist een PM gestuurd en nu ben ik dat hier aan het vertellen. Ook heb ik zojuist tegen user Sidhe op MSN gezegd dat ik mijzelf heb gePM'd en dat ik dit binnen enkele ogenblikken op het forum zal posten. MIJN LEVEN IS ZO GAAF.
Oud 11-08-2006, 00:37
Verwijderd
Paranoide is teh cool.

Ontopic: Euh. Weinig. Gerepeteerd. Me verveeld. Gegeten. Oh, en een pm gekregen met de vraag of ik neuk.Euh. Goed.
Oud 11-08-2006, 01:02
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 11-08-2006 @ 01:37 :
Paranoide is teh cool.

Ontopic: Euh. Weinig. Gerepeteerd. Me verveeld. Gegeten. Oh, en een pm gekregen met de vraag of ik neuk.Euh. Goed.
"Jawel, MAAR HELAAS NIET MET JOU HAHA HAHA HAAA DAT WAS EEN GOEIE HE HAHA SUKKEL HA"

Ik ging zojuist m'n mail kijken en toen stond daar 'u hebt een PM' en toen dacht ik 'YESSS' en ging ik kijken en toen bleek dat het mijn eigen PM was
Oud 11-08-2006, 08:54
Broeder
Broeder is offline
Er waren gister mislukte liposucties op tv
Oud 11-08-2006, 10:43
vixen
vixen is offline
Net kwam de postbode me uit mijn bed bellen, want ik moest ergens een handtekening bij zetten. Hij zag er uit als een natte hond met lang haar en een baard. Ik wacht dan ook maar tot het stopt met regenen, want dan ga ik naar de stad voor het kopen van producten. Vanavond heb ik geloof ik een feestje.
Oud 11-08-2006, 10:51
11
11 is offline
Citaat:
Broeder schreef op 11-08-2006 @ 09:54 :
Er waren gister mislukte liposucties op tv
Heb ik ook een keer gezien. Dat was eigenlijk best wel heel ranzig.
Oud 11-08-2006, 10:54
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 10-08-2006 @ 01:00 :
24 posts over Oreo's WAUW !!

Ik denk dat ik morgen een pakje ga kopen
En natuurlijk heb ik vandaag ALWEER gewerkt met achterlijke collega's en net even een biertje gedronken om de pijn te verzachten.

@rxn: Ik zou ook niet de postbank proberen er is een stukje van mijn pasje af al maanden en ze nemen niet de moeite om een nieuwe op te sturen nadat ik ze gebeld had. Als het nog werkt MEID dan hoef je voorlopig geen nieuwe, volgens een postbank doos
Typisch genoeg is m'n Rabo pinpas waar dus een piepklein hoekje vanaf was ingeslikt door een fucking postbankautomaat, juist omdát er een klein kuthoekje vanaf was en dat was uiteraard weer volstrekt m'n eigen schuld omdat ik m'n pasje niet meteen heb laten vervangen na het zien van het afgebroken hoekje.

Dus. Ik heb vandaag nog niks gedaan behalve uitstelgedrag vertonen en constateren dat de o-zo nodige uittreksels niet meer op de site van m'n studievereniging te vinden zijn. n00bs.
Oud 11-08-2006, 11:35
Verwijderd
Ik heb nooit problemen bij de Fortis en die doen tenminste niet zo gierig met pasjes en hoesjes e.d.
Oud 11-08-2006, 11:43
idontcare
idontcare is offline
ik was naar het paard van troje gister en dat was tof.
zometeen werken, en ik ben brak
Oud 11-08-2006, 12:05
Verwijderd
gisteren dronken,vandaag moe
Oud 11-08-2006, 12:06
Electriq
Electriq is offline
Gisteren ging ik weer uit hooohohhhhhhh en ik kwam een man tegen de Siemen heet en ik zei 'als je dat engels uitspreekt is het ZAAD' ohihihihihi. We hebben de hele avond over onze aquaria gepraat en het blijkt dat we allebei een garnaal hebben
Toen naar een ander café waar ik Dext0r zag Whiskey, wulps dansende surinamers en dj van Opgezwolle, zonder schade samen om een uur of 5 thuisgekomen en ik ben nu net wakker. Zometeen een nwe wasmachine kopen, heb er nu al zin in!!
Oud 11-08-2006, 12:36
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik ga een vet lekker broodje uit de over eten
Oud 11-08-2006, 12:45
ruz
ruz is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 11-08-2006 @ 13:05 :
gisteren dronken,vandaag moe
mij verveeld op 4 uur snachts .

gisteren ben ik naar mijn vriend geweest, hebben we een film gehuurd die best grappig was . daarna werd ik depressief. vanacht heb ik niet kunnen slapen en toen ik eindelijk in slaap viel werd ik honderd keer wakker gebelt, krijg herpia .
Oud 11-08-2006, 13:27
Guy Pimpelbeek
Guy Pimpelbeek is offline
ik haalde wat brood bij de bakker in winschoten, daar aan het pleintje bij de grote kerk. daarna ging ik langs bij peter en ruben voor een spelletje colonisten van catan en vrat ik m'n broodje op die ik bij de bakker had gehaald. ik ga vanavond met jan en alleman naar boelies pub om daar eens flink te keten. ik heb namelijk een bibbigun gekocht in turkije waar ik van de week op vakantie ben geweest. ik was daar met mijn moeder en twee vriendinnen van haar en ik was elke avond dronken, het was zo cool. op een avond zaten we met zijn vrieen aan de bar en ik had zo een putlucht boven me hangen dus niemand wilde met me praten behalve mijn moeder en haar vriendinnen. dat was echt tof!
Oud 11-08-2006, 14:33
Verwijderd
Ik was gisteren ohzodronken en daardoor zei ik gekke dingen.
Oud 11-08-2006, 14:34
Guy Pimpelbeek
Guy Pimpelbeek is offline
dat is gewoon een exxkuus omdat je in het echt geen gekke dingen durft te zeggen. dat is altijd het niet zo toffe aan dronken mensen, ze zijn gewoon bang overdag wanneer ze normaal zijn. allemaal angst, echt niet tof.
Oud 11-08-2006, 14:51
Verwijderd
Ik ging naar de kapper maar die was dicht. Toen kwamen er twee vrienden toevallig langs en toen was het nu. En vandaag hoef ik pas om acht uur te werken <33333
Oud 11-08-2006, 14:53
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 11-08-2006 @ 15:33 :

dat heb ik gemerkt
Oud 11-08-2006, 15:04
Metal
Metal is offline
Citaat:
G-Lo schreef op 11-08-2006 @ 11:54 :
Typisch genoeg is m'n Rabo pinpas waar dus een piepklein hoekje vanaf was ingeslikt door een fucking postbankautomaat, juist omdát er een klein kuthoekje vanaf was en dat was uiteraard weer volstrekt m'n eigen schuld omdat ik m'n pasje niet meteen heb laten vervangen na het zien van het afgebroken hoekje.

Dus. Ik heb vandaag nog niks gedaan behalve uitstelgedrag vertonen en constateren dat de o-zo nodige uittreksels niet meer op de site van m'n studievereniging te vinden zijn. n00bs.
Mijn rabo pasje hangt met plakband aan elkaar omdat er een scheur van 4 cm inzit. Oja allemaal kleine scheurtjes en de chipknip chip valt er half uit. En dan kan ik niet meer pinnen in een winkel, dus moet ik hem goeddoen. Maar voor de rest werkt 'ie naar behoren.
Oud 11-08-2006, 16:33
Glory
Glory is offline
age of empires 2 omfg
Oud 11-08-2006, 16:53
thunder110
thunder110 is offline
Vannacht naar de Sugarfactory gegaan, daarna met z'n vieren in mijn bed van 1.80m geslapen en we moesten allevier vandaag werken
Oud 11-08-2006, 17:31
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
idontcare schreef op 11-08-2006 @ 12:43 :
ik was naar het paard van troje gister en dat was tof.
zometeen werken, en ik ben brak
Citaat:
Scarlett schreef op 11-08-2006 @ 15:33 :
Oud 11-08-2006, 18:45
ruz
ruz is offline
in bed gelegen tot 12 uur en daarna naar mijn vriend gegaan en daar in bed gelegen.
Oud 11-08-2006, 20:27
terror koekjes
terror koekjes is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 10-08-2006 @ 18:35 :

Ah, ik werd vanochtend ook wakker gebeld om kwart voor negen terwijl ik in de veronderstelling was dat ik twaalf uur moest beginnen en mijn hitsige collega heeft ontslag genomen TWINZ!!
Oud 11-08-2006, 20:32
Verwijderd
uitbrakken en naar den feedback
Oud 12-08-2006, 09:52
innogen
innogen is offline
Gisteren gewerkt tot 23u, vandaag weer vroeg op om lowlands inkopen te doen.
En strakjes naar een bbq/verjaardag en vanavond op stap in Arnhem.
Oud 12-08-2006, 09:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 11-08-2006 @ 21:27 :
Ah, ik werd vanochtend ook wakker gebeld om kwart voor negen terwijl ik in de veronderstelling was dat ik twaalf uur moest beginnen en mijn hitsige collega heeft ontslag genomen TWINZ!!
Like OMGZ! Intergalactic connection!

ot: Gisteren ben ik naar het oh zo spannende Zuidplein geweest en geshopt met m'n zus, haar vriend en m'n nichtje. Natuurlijk alleen maar baby spulletjes gekocht, want dat kind is nu al ontiechelijk verwend.
Nog een tijd bij m'n zus thuis gezeten, Safari/Bitter Lemon gedronken en ervoor gezorgd dat d'r vriend Youtube ontdekte, en nu schalt er volgens mij 24/7 Anthrax door de speakers. De buren zullen me vast dankbaar zijn.
Door al deze boeiendheden was ik zo duf, dat ik al om 10 uur in slaap viel (dat is 5 uur eerder dan normaal) en om half 5 werd ik wakker en heb ik Alive gekeken. Best een kutfilm, je ziet veels te weinig bloed. Ik had veel meer cannibalisme verwacht.
Toen heb ik maar een aantal bakken koffie gezopen om nog enigszins energiek te zijn en toen was de spongebob movie op tv en aan het eind daarvan was ik bijna aan het stuiteren. *goobergoobergoobergooberyeah!*

SPANNEND HEE!
Oud 12-08-2006, 14:01
vixen
vixen is offline
Gisteren ging ik mijn nieuwe kamer nog eens bekijken, toen heb ik in een opwelling behang gekocht, maar ik heb nog nooit behangen, dus dat wordt wat. Daarna ging ik chinees eten met mn vriendje en toen naar een feestje waar ze erg veel wiskey hadden. Blijkt dat ik dat niet lust. Er waren ook suffe mensen die nicht rijder en ari en bastiaan zo hilarisch vonden. En Ronaldo de clown.
Vandaag doe ik niks want ik was laat thuis.
Oud 12-08-2006, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 09-08-2006 @ 17:07 :
exiee <33
nou, mijn broertje was net hier en we gingen [afbeelding] eten en thee drinken en daarna liepen we over de braderie in het dorp van mijn ouders en omfg. zo.
je ouders bezitten een heel dorp? (( )

Enfin, ik werk, maak ruzie op werk omdat ik vrij wil, ik download lekker rapjes, en ik chat wat. spannend is mijn leven
Oud 12-08-2006, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 11-08-2006 @ 17:33 :
age of empires 2 omfg
eunt enorm!

age of mythologie is toch slechter L';(
Oud 12-08-2006, 15:25
Moustache
Moustache is offline
geen-ene-flikker
Oud 12-08-2006, 15:30
Dith
Dith is offline
Mijn zusje naar mijn werk gestuurd om half 7 vanochtend omdat ik niet kon lopen.
Vanmiddag boodschappen gedaan en vanavond naar een feestje en daarna uit.
Oud 12-08-2006, 15:50
Verwijderd
Vanallerlei dingen in mn kamer verplaats om zo proberen meer ruimte te creeeren.. maar nog steeds te weinig plaats grr.
Toen naar de shop gegaan, stick gerookt en door de regen naar huis gefietst.
Oud 12-08-2006, 16:01
June bug
June bug is offline
Ik stond om 11 uur op en ging toen ontbijten en wat internetten enzo. Toen ging ik om 1 uur ff naar Tilburg naar m'n kamer, alwaar ik wat babbelde met mijn huisgenoot en haar spaanse vriendje. Toen ging ik wat spullen bij elkaar zoeken en ging ik weer terug naar Hilvarenbeek en toen had ik een brief van de Fontys dat ze nog geen inschrijving voor t nieuwe jaar van me ontvangen hebben en daar was ik al bang voor want ik ben echt een verstrooide kip. Zo dus maar even formuliertje invullen en opsturen, anders ben ik de sigaar.
Dus nu maar weer achter de computer en ik heb het verdorie koudd en vanavond komen er geloof ik vrienden van me hierheen maar ik zie t allemaal niet zo zitten eigenlijk

edit: en godverrrr nu kom ik erachter dat ik nog boodschappen moet doen maar ik weet niet of de c1000 nog open is tot 6 uur in een gat als dit.

Regels voor berichten