Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb geen fuck gedaan maar hopelijk komt daar straks verandering in ![]()
|
Verwijderd
|
ik werd wakker, ging douchen en voelde me beroerd, dus nam ik 2 ibuprofennetjes en ging het wel weer. toen ging ik eerst foto's maken met een vriendin, en om vier uur moest ik werken en toen voelde ik me weer niet lekker en werken als je je kut voelt is eh, kut. en er kwamen pas om zeven uur mensen om te eten dus ik heb gdvrdmm 3 uur niks staan doen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ging zojuist m'n mail kijken en toen stond daar 'u hebt een PM' en toen dacht ik 'YESSS' en ging ik kijken en toen bleek dat het mijn eigen PM was ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus. Ik heb vandaag nog niks gedaan behalve uitstelgedrag vertonen en constateren dat de o-zo nodige uittreksels niet meer op de site van m'n studievereniging te vinden zijn. n00bs. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() gisteren ben ik naar mijn vriend geweest, hebben we een film gehuurd die best grappig was ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dat heb ik gemerkt
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Ah, ik werd vanochtend ook wakker gebeld om kwart voor negen terwijl ik in de veronderstelling was dat ik twaalf uur moest beginnen en mijn hitsige collega heeft ontslag genomen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ot: Gisteren ben ik naar het oh zo spannende Zuidplein geweest en geshopt met m'n zus, haar vriend en m'n nichtje. Natuurlijk alleen maar baby spulletjes gekocht, want dat kind is nu al ontiechelijk verwend. Nog een tijd bij m'n zus thuis gezeten, Safari/Bitter Lemon gedronken en ervoor gezorgd dat d'r vriend Youtube ontdekte, en nu schalt er volgens mij 24/7 Anthrax door de speakers. De buren zullen me vast dankbaar zijn. Door al deze boeiendheden was ik zo duf, dat ik al om 10 uur in slaap viel (dat is 5 uur eerder dan normaal) en om half 5 werd ik wakker en heb ik Alive gekeken. Best een kutfilm, je ziet veels te weinig bloed. Ik had veel meer cannibalisme verwacht. ![]() Toen heb ik maar een aantal bakken koffie gezopen om nog enigszins energiek te zijn en toen was de spongebob movie op tv en aan het eind daarvan was ik bijna aan het stuiteren. *goobergoobergoobergooberyeah!* SPANNEND HEE!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Enfin, ik werk, maak ruzie op werk omdat ik vrij wil, ik download lekker rapjes, en ik chat wat. spannend is mijn leven |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
age of mythologie is toch slechter L';( |
Advertentie |
|
![]() |
|
|