Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bovendien hou je er dan een dubbele agenda op na, je doet voorkomen alsof het je om die vriendschap te doen is terwijl je dat in feite geen reet kan schelen, je wil veel meer. Ik zou niet willen dat iemand zo met mij om zou gaan iig. IMO kan een vriendschap of iets wat er op lijkt wel met een vrouw die je aantrekkelijk vind, maar slechts als je je er compleet bij neergelegd hebt dat het nooit meer wordt. Ik heb bijvoorbeeld eens een soort van date gehad in een kroeg met een mooi meisje. Alle omstandigheden in aanmerking genomen kwam ik tot de conclusie dat mijn kans op succes nihil was. Ik vlak mezelf niet gauw uit maar dit was toch de conclusie. Op dat moment kon ik er dus voor kiezen haar nooit meer te zien of op het niveau van 'slechts' vriendschap met elkaar om te gaan. Nou vind ik dit bij de meest meisjes niet eens de moeite waard maar naast dat ze een goddelijke reet had, had ze ook nog wel wat te vertellen en was het gewoon een wild wijf. Nou dan heb je dus vriendschap met een meisje, hartstikke leuk, kun je het met haar hebben over sex drank en hoeren, ze helpt ze je een beetje andere meisjes versieren in de kroeg en doet je kraag een keer goed, daar heb je tenminste wat aan. Vergis je alleen niet: Je wordt never nooit meer serieus genomen in je mannelijkheid door haar. Dat wist ik al en dat blijkt nog veel meer een waarheid dan ik al dacht. Begin er niet aan als je nog plannen hebt. Laatst gewijzigd op 02-09-2006 om 20:06. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het is ook heel sterk dat ik mijzelf te weinig tijd geef of zo. Ik roep heel snel na een avondje stappen.... *&%$ alweer zoveel kansen verspeeld of i.d. Iedereen roep dan van.... ach, volgende keer beter, of "er niet zo mee bezig zijn..". Maargoed dat hoor ik natuurlijk ook al een jaar of 3 a 4 aan. De laatste tijd is de "hoop" dat het allemaal goed komt een klein beetje weggezakt. Ik heb wel mijn kansen wat minder op het uitgaan gelegd, inmiddels ben ik er wel achter dat dit toch niet de ideale omgeving is om leuke vrouwen te ontmoeten. Alhoewel ik mij wel 100% op mijn gemak voel tijdens het uitgaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoewel mijn huidige baan er sterk aan bijdraagt om deze achterstand in te lopen. Vorig jaar heb ik besloten, om te gaan werken en niet nog een studie te gaan beginnen. Misschien in dit opzicht niet zo "handig", omdat ik van mening ben dat je in het studentencircuit meer en sneller contacten legt. |
![]() |
||
Citaat:
Volgende keer dat je een leuke dame tegenkomt knoop je gewoon een gesprek aan en vraag je haar uit, zoals zo goed als iedereen dat doet. Good Luck!
|
![]() |
|
|