Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2006, 20:23
amoblaz
amoblaz is offline
Blijf gewoon vrienden, probeer gewoon haar beste vriend teworden, maar ga in de tussen tijd ook opzoek na een andere meid, zoiets kan je kapot maken van binnen, vooral als je gaat denken 'wat' ze allemaal met die ander gaat doen.

En alleen omdat je met iemand zoent wilt niet direct zeggen dat ze de ware is, het kan net zo goed de volgende dag fout gaan. daarom zeg ik ook, probeer super goede vrienden teworden, laat haar affentoe weten dat je om haar geeft en die shit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2006, 17:37
smvs
smvs is offline
Citaat:
amoblaz schreef op 31-08-2006 @ 21:23 :
Blijf gewoon vrienden, probeer gewoon haar beste vriend teworden, maar ga in de tussen tijd ook opzoek na een andere meid, zoiets kan je kapot maken van binnen, vooral als je gaat denken 'wat' ze allemaal met die ander gaat doen.

En alleen omdat je met iemand zoent wilt niet direct zeggen dat ze de ware is, het kan net zo goed de volgende dag fout gaan. daarom zeg ik ook, probeer super goede vrienden teworden, laat haar affentoe weten dat je om haar geeft en die shit
Dat is juist het meest kansloze wat je kan doen.

Bovendien hou je er dan een dubbele agenda op na, je doet voorkomen alsof het je om die vriendschap te doen is terwijl je dat in feite geen reet kan schelen, je wil veel meer. Ik zou niet willen dat iemand zo met mij om zou gaan iig.

IMO kan een vriendschap of iets wat er op lijkt wel met een vrouw die je aantrekkelijk vind, maar slechts als je je er compleet bij neergelegd hebt dat het nooit meer wordt. Ik heb bijvoorbeeld eens een soort van date gehad in een kroeg met een mooi meisje. Alle omstandigheden in aanmerking genomen kwam ik tot de conclusie dat mijn kans op succes nihil was. Ik vlak mezelf niet gauw uit maar dit was toch de conclusie. Op dat moment kon ik er dus voor kiezen haar nooit meer te zien of op het niveau van 'slechts' vriendschap met elkaar om te gaan. Nou vind ik dit bij de meest meisjes niet eens de moeite waard maar naast dat ze een goddelijke reet had, had ze ook nog wel wat te vertellen en was het gewoon een wild wijf. Nou dan heb je dus vriendschap met een meisje, hartstikke leuk, kun je het met haar hebben over sex drank en hoeren, ze helpt ze je een beetje andere meisjes versieren in de kroeg en doet je kraag een keer goed, daar heb je tenminste wat aan. Vergis je alleen niet: Je wordt never nooit meer serieus genomen in je mannelijkheid door haar. Dat wist ik al en dat blijkt nog veel meer een waarheid dan ik al dacht. Begin er niet aan als je nog plannen hebt.

Laatst gewijzigd op 02-09-2006 om 20:06.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 20:56
saskia-16
saskia-16 is offline
Heej!

Lastig probleem zeg. Maar, don't worry ik ben 16 en heb nog nooit gezoend of een vriendje gehad. Ik denk dat jij te graag een relatie wilt hebben en dat het daarom niet lukt. En over dat je zo verlegen bent, als je een leuk meisje ziet probeer dan oogcontact te maken. Kijkt ze terug? Dan vind ze je vast interessant. Probeer laten een gesprek met haar te beginnen. En onthoud dat iedereen zenuwachtig is, net alsof elk meisje zo zeker van zichzelf is. En over dat jongere meisje, je kunt haar beter laten gaan. Zij heeft nu een vriend, is 14 (of inmiddels misschien ouder?) en heeft waarschijnlijk geen interresse meer in jou. Hoe vervelend dat soms ook is en hoe pijnlijk. Uiteindelijk kan je er alleen maar beter van worden. Kijk gewoon eens goed om je heen, dan zul je zien dat er zat leuke meisjes zijn. Dus wees nou maar niet zo onzeker en bang dat je nooit een vriendin zal krijgen want je bent vast een hele leuke en lieve jongen. Enne, wat maakt het uit als je vrienden zeggen dat je een pedo bent, als jij gelukkig bent.. Veel succes!!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 21:02
Orpheo
Orpheo is offline
wat een ironie als de vriend van dat 14 jarige meisje zelf ook 19 is....
Oud 03-09-2006, 17:29
Kevin v L.
Kevin v L. is offline
Citaat:
saskia-16 schreef op 02-09-2006 @ 21:56 :
Heej!

Lastig probleem zeg. Maar, don't worry ik ben 16 en heb nog nooit gezoend of een vriendje gehad. Ik denk dat jij te graag een relatie wilt hebben en dat het daarom niet lukt. En over dat je zo verlegen bent, als je een leuk meisje ziet probeer dan oogcontact te maken. Kijkt ze terug? Dan vind ze je vast interessant. Probeer laten een gesprek met haar te beginnen. En onthoud dat iedereen zenuwachtig is, net alsof elk meisje zo zeker van zichzelf is. En over dat jongere meisje, je kunt haar beter laten gaan. Zij heeft nu een vriend, is 14 (of inmiddels misschien ouder?) en heeft waarschijnlijk geen interresse meer in jou. Hoe vervelend dat soms ook is en hoe pijnlijk. Uiteindelijk kan je er alleen maar beter van worden. Kijk gewoon eens goed om je heen, dan zul je zien dat er zat leuke meisjes zijn. Dus wees nou maar niet zo onzeker en bang dat je nooit een vriendin zal krijgen want je bent vast een hele leuke en lieve jongen. Enne, wat maakt het uit als je vrienden zeggen dat je een pedo bent, als jij gelukkig bent.. Veel succes!!
Tnx.. eindelijk weer eens een opbeurende reactie!

Het is ook heel sterk dat ik mijzelf te weinig tijd geef of zo. Ik roep heel snel na een avondje stappen.... *&%$ alweer zoveel kansen verspeeld of i.d.

Iedereen roep dan van.... ach, volgende keer beter, of "er niet zo mee bezig zijn..".
Maargoed dat hoor ik natuurlijk ook al een jaar of 3 a 4 aan.
De laatste tijd is de "hoop" dat het allemaal goed komt een klein beetje weggezakt.

Ik heb wel mijn kansen wat minder op het uitgaan gelegd, inmiddels ben ik er wel achter dat dit toch niet de ideale omgeving is om leuke vrouwen te ontmoeten.
Alhoewel ik mij wel 100% op mijn gemak voel tijdens het uitgaan.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 22:58
Dirty Ole
Dirty Ole is offline
Kan topicstarter eigenlijk helemaal volgen. 'k Weet wel, nog tijd genoeg enzo, maar toch heb je langs de andere kant een beetje het gevoel dat je "iets" mist, hoe perfect je leven voor de rest wel moge zijn. Zo is dat eigenlijk ook mij: ik amuseer me te pletter, couldn't be better, maar toch mis ik iets in m'n leven, en die tijd die je nu verspeelt komt later niet terug. Enfin, dat gevoel heb ik toch. Mijn probleem is dat ik vooral moeilijk (eerste) contacten met mensen leg, met mensen die ik al ken kan ik wel deftig praten, maar die allereerste stap zetten is oh zo moeilijk. Heb dat vroeger nooit geleerd, was veel teveel "op mezelf teruggetrokken", nu is dat wel anders, maar ik blijf een "achterstand" hebben. Over 'n maandje ga ik ook studeren, en 'k ga op kot, wordt ongetwijfeld fun, en 'k heb zoiets van "nu of nooit". Maar langs de andere kant hoor je dan steeds dat je niet mag zoeken, enzovoort... Op de lange duur weet je gewoon niet meer wat je nu wel en nu niet moet doen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 23:26
Verwijderd
Je bent pas twintig.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 21:12
Kevin v L.
Kevin v L. is offline
Citaat:
Dirty Ole schreef op 03-09-2006 @ 23:58 :
Kan topicstarter eigenlijk helemaal volgen. 'k Weet wel, nog tijd genoeg enzo, maar toch heb je langs de andere kant een beetje het gevoel dat je "iets" mist, hoe perfect je leven voor de rest wel moge zijn. Zo is dat eigenlijk ook mij: ik amuseer me te pletter, couldn't be better, maar toch mis ik iets in m'n leven, en die tijd die je nu verspeelt komt later niet terug. Enfin, dat gevoel heb ik toch. Mijn probleem is dat ik vooral moeilijk (eerste) contacten met mensen leg, met mensen die ik al ken kan ik wel deftig praten, maar die allereerste stap zetten is oh zo moeilijk. Heb dat vroeger nooit geleerd, was veel teveel "op mezelf teruggetrokken", nu is dat wel anders, maar ik blijf een "achterstand" hebben. Over 'n maandje ga ik ook studeren, en 'k ga op kot, wordt ongetwijfeld fun, en 'k heb zoiets van "nu of nooit". Maar langs de andere kant hoor je dan steeds dat je niet mag zoeken, enzovoort... Op de lange duur weet je gewoon niet meer wat je nu wel en nu niet moet doen.
Ja.. dat van contacten leggen en daar "achterstand" in hebben herken ik heel sterk.
Hoewel mijn huidige baan er sterk aan bijdraagt om deze achterstand in te lopen.

Vorig jaar heb ik besloten, om te gaan werken en niet nog een studie te gaan beginnen.
Misschien in dit opzicht niet zo "handig", omdat ik van mening ben dat je in het studentencircuit meer en sneller contacten legt.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 21:58
Arcades
Arcades is offline
Citaat:
Kevin v L. schreef op 04-09-2006 @ 22:12 :
Ja.. dat van contacten leggen en daar "achterstand" in hebben herken ik heel sterk.
Hoewel mijn huidige baan er sterk aan bijdraagt om deze achterstand in te lopen.

Vorig jaar heb ik besloten, om te gaan werken en niet nog een studie te gaan beginnen.
Misschien in dit opzicht niet zo "handig", omdat ik van mening ben dat je in het studentencircuit meer en sneller contacten legt.
Tuurlijk is dat wel een handige keuze. Je moet gewoon doen waar je zelf zin in hebt en je niet laten beinvloeden door de mogelijkheid op een relatie.
Volgende keer dat je een leuke dame tegenkomt knoop je gewoon een gesprek aan en vraag je haar uit, zoals zo goed als iedereen dat doet. Good Luck!
Oud 09-09-2006, 13:00
madelief21
madelief21 is offline
Hey,

Je bent pas 20 jaar hoor. Dus voel niet te veel druk om nu al een vriendin te hebben. Dit meisje is overigens bezet. Soms is het lastig om je gevoel weg te drukken voor iemand. Maar iemand die bezet is kun je beter laten rusten.
Een jonger meisje is waarschijnlijk minder intimiderend voor jou. Of je valt er gewoon op. Als jij het persoonlijk prettig vind om een jong meisje als vriendin te hebben. Zou ik ongeacht wat je vrienden er ook voor kiezen uiteindelijk voor een jong meisje kiezen jij bent toch de persoon die een relatie met zo'n meisje moet aangaan.
Je zegt een interessant beroep te hebben. Dat is erg fijn en best leuk. Maar jij bent een persoon en geen beroep. Je zult dus aan je sociale vaardigheden moeten werken en wat minder te koop gaan lopen met wat je hebt. Dat is erg leuk maar niet voor een relatie. Waarom ga je niet eens internetdaten ? Het aanbod is erg groot en je weet gelijk dat het singles zijn.

Succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten