Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2006, 14:30
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 26-08-2006 @ 15:20 :
Mijnsie zegt:
ik moet zo werken en we hebben een bbq mét thema \0/
-=zeehond -> zegt:
wat voor thema?
Mijnsie zegt:
pirates of the caribean
Mijnsie zegt:
dus nu zit ik hier als piraat achter mn lapstopske
-=zeehond -> zegt:
omg, have fun
-=zeehond -> zegt:
oewh!!
-=zeehond -> zegt:
YARRR!
Mijnsie zegt:
en ik zeg heel de tike ayeeeh haarrr talk like a pirate day
-=zeehond -> zegt:
omg (L) !
-=zeehond -> zegt:
19 september!!
-=zeehond -> zegt:
harr
Mijnsie zegt:
ja dan is het weer heh?!
-=zeehond -> :
nog maar 23 dagen

Zeehond en ik verheugen ons op talk like a pirate day

harr harr harr, yarrrrr
Oud 26-08-2006, 15:20
Verwijderd
Ik ben naar een voorlichtingsbijeenkomst van YFU geweest in Vinkeveen.
Oud 26-08-2006, 15:44
Larry Flint
Larry Flint is offline
gewerkt
Oud 26-08-2006, 15:50
Dith
Dith is offline
Gewerkt, geslapen en nu bak ik cakejes.
Oud 26-08-2006, 15:53
botulismf
botulismf is offline
Ik heb de keuken gepoetst en afgewassen en nu ga ik nog stofzuigen en dweilen. En ik werd zojuist achtereenvolgens gebeld door grandmommy d'r broekzak en door grandmommy zelf.
Oud 26-08-2006, 15:57
Verwijderd
Ik heb brownies gemaakt maar ik heb geen honger.
Oud 26-08-2006, 16:12
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik ben helemaal kapot van afgelopen dagen, veels te veel gefeest. en vanavond heb ik weer n "verplicht" feestje. godverdomme ik wil gewoon n keer lekkah tv kijken
Oud 26-08-2006, 17:37
11
11 is offline
Gewerkt. M'n 2 collegas waren echt te saai voor woorden. Verder moest ik lachen om een jongen die bij de bushalte stond. Hij had van die lelijke crocs ( of hoe ze ook mogen heten) aan. De kleur alleen was al erg. Wie koopt nou die dingen laat staan in het geel .
Oud 26-08-2006, 22:36
Verwijderd
ik heb van 0700 tot 1900 gewerkt en nu ben ik aan het oppassen en kijk ik magnolia
Oud 26-08-2006, 22:37
kuik
kuik is offline
Citaat:
merels schreef op 26-08-2006 @ 14:03 :
haha komop ik denk dat jouw kennis daarover nihil dus volgens mij blijft het sowieso een vooroordeel.
qft.
voor de rest heb ik vandaag echt heeeeeeel lang uitgeslapen en toen ik wakker werd ging ik naar de jordaan met mn ouders en op de terugweg viel ik weer in slaap. toen ik thuis kwam heb ik weer geslapen en daarna kwamen er vriendinnen langs die ik al heel lang niet meer heb gezien (L) voor de rest kreeg ik een lief berichtje op hyves van een vakantievriendin (L) en ik werd uitgenodigd voor de hyves voor vrouwen met ballen OMG oeeeh en ik kreeg vakantie-foto's toegestuurd
Oud 26-08-2006, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Mala schreef op 26-08-2006 @ 16:20 :
Ik ben naar een voorlichtingsbijeenkomst van YFU geweest in Vinkeveen.
wat vond je ervan? ik ben ermee weggeweest, dus als je vragen hebt
Oud 26-08-2006, 22:50
Ramble On
Ramble On is offline
Ik ging met m'n ouders spullen kopen voor m'n nieuwe huisje, maar ik ben nog steeds ziek dus ik viel in elke winkel bijna flauw.
Weer thuis voelde ik me iéts beter en ben ik alvast wat spullen gaan inpakken. Nu nog even lezen en dan slapen.
Oud 26-08-2006, 22:52
Verwijderd
Citaat:
merels schreef op 26-08-2006 @ 14:07 :
kijk mensen die nog niet studeren en echt geen idee hebben van dat soort dingen, blijken altijd een hele duidelijke mening te hebben, dat snap ik nooit
QFT, toen ik op de middelbare school zat had ik ook altijd praatjes over hoe zielig je wel niet bent als je bij een vereniging zit maar de studievereniging (dus geen studentenvereniging) van mijn opleiding klinkt best wel leuk allemaal. Tijdens mijn intro zijn er ook vertegenwoordigers van verschillende verenigingen en misschien spreekt het me wel helemaal aan, misschien ook helemaal niet. Ik heb geen idee.

Ontopic: naar de kapper geweest, gewinkeld, kraamvisite
Oud 26-08-2006, 23:40
Metal
Metal is offline
Citaat:
merels schreef op 26-08-2006 @ 14:03 :
haha komop ik denk dat jouw kennis daarover nihil dus volgens mij blijft het sowieso een vooroordeel.
verder was ik met iemand mee, en ik vind het de moeite waard om te kijken hoe en wat, dan kan ik tenminste Wel oordelen.
quoted.
ik denk dat grandmommy even wijs wil zijn.

het trouwens vast hartstikke gezellig zijn, weet alleen niet of ik het zal doen. bij voorbaat al zeggen dat het kut is is zo alto als het maar kan, verzin eens wat nieuws. er zullen heus wel leuke studentenvereningen zijn.
Oud 26-08-2006, 23:52
Sjoerd
Sjoerd is offline
weinig, tot een vriendin spontaan langskwam, bleef eten (patat ofcourse) en mee ging naar heelsum chillennn. in heelsum gingen we weer met z'n allen naar een speeltuintje enzo. toen het wijkfeest daar eens bekeken en daar was een 70tiesdisco met allemaal 40'ers die aan het rock&rollen waren toen een jongetje erop gewezen dat ie 't broertje van een vriendin niet meer mag pesten enneeh naar haar huis geweest om nog meer te frituren en net lekker alleen teruggefietst door het bos de bergen op. heerlijk
ouders zijn nog niet thuiss
Oud 27-08-2006, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 27-08-2006 @ 00:40 :
ik denk dat grandmommy even wijs wil zijn.
ik denk dat jij haar graag weer even te wijs af wilt zijn aangezien dat nog wel eens andersom voorkomt maar het punt was dus allang duidelijk.
Oud 27-08-2006, 00:04
Electriq
Electriq is offline
Ha ik heb gewerkt en een collega die van een intro terugkwam warm verwelkomd. Ze werd met eieren en stroop bekogeld en moest 8 uur in kleermakerszit zitten
17.30 kwamen vrienden langs, kebab besteld en filmpje gekeken. Dramatisch gedaan met den vriend en zo naar de stad.
Oud 27-08-2006, 10:47
655321
655321 is offline
Ik ben net terug van surfen in Moliets en ik wil terug en het is hier pokkeweer.
Bah.
Oud 27-08-2006, 11:53
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Urm schreef op 27-08-2006 @ 01:00 :
ik denk dat jij haar graag weer even te wijs af wilt zijn aangezien dat nog wel eens andersom voorkomt maar het punt was dus allang duidelijk.

Ik heb vandaag gewerkt en nu ga ik lunchen.
Oud 27-08-2006, 11:54
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Electriq schreef op 27-08-2006 @ 01:04 :
Ha ik heb gewerkt en een collega die van een intro terugkwam warm verwelkomd. Ze werd met eieren en stroop bekogeld en moest 8 uur in kleermakerszit zitten
Is dat geen ontgroening?
Oud 27-08-2006, 11:55
Hella
Hella is offline
gisteravond gaan barren bij de 80s in baroeg en nu ben ik tering brak. nu is dat opzich niet zo'n punt, maar over een uur moet ik op mn werk zijn
Oud 27-08-2006, 11:57
Hella
Hella is offline
Citaat:
Electriq schreef op 27-08-2006 @ 01:04 :
17.30 kwamen vrienden langs, kebab besteld en filmpje gekeken. Dramatisch gedaan met den vriend en zo naar de stad.
waarom willen mensen dat, echt.
Oud 27-08-2006, 11:59
__
__ is offline
ik werd wakker en ik ga zo op kraamvisite bij mijn neef en zijn vrouw die een kindje hebben gekregen dat ze ZORAYA hebben genoemd
Oud 27-08-2006, 12:02
Larry Flint
Larry Flint is offline
uitgeslapen en gegeten en vanavond ga ik bij lekkerr eten in een villa en empire kijken
Oud 27-08-2006, 12:12
Verwijderd
ik had gister een feest op mijn werk waar ik heel de tijd friet en stokbrood moest bakken en glazen moest spoelen, olé. en toen kwam mijn vader + bemanning die mee hadden gedaan aan een zeilwedstrijd en ze waren niet eens gefinisht, hahaha. ik kreeg van de twee zoontjes van een collega van mij iedere keer ammarettocola en toppertjes (omg) en toen was ik dronken want ik had ook al heel veel rosé op en ik moest nog op de fiets van mijn zus naar huis en die heeft een kronan met zo'n bagagedrager voorop de fiets die niet meebeweegt als je je wiel draait dus dat was hilariteit alom. op mijn weg naar huis ben ik gestopt bij twee kroegen (en ik moest dus twee keer mijn fiets op slot zetten met zo'n heel moeilijk kettingslot) en uiteindelijk ben ik met een vriend van me naar huis gelopen en nog een half uur voor mijn huis staan praten. nu ben ik brak en moe en over drie uur mag ik weer werken
Oud 27-08-2006, 13:01
capibara
capibara is offline
Citaat:
__ schreef op 27-08-2006 @ 12:59 :
ik werd wakker en ik ga zo op kraamvisite bij mijn neef en zijn vrouw die een kindje hebben gekregen dat ze ZORAYA hebben genoemd
Het zou zo een vooralsnog onbekende geslachtziekte kunnen zijn.
Oud 27-08-2006, 13:12
idontcare
idontcare is offline
gister heb ik gewerkt en daarna ging ik gelijk door naar westerpop, en dat was leuk a balladeer was mooi, gem was stom en toen speelde er een country band uit duitsland. dat sloeg echt alles. ze deden covers van britney spears, nelly, en nog veel meer crap. daarna de infadels en dat was wel tof de hele tijd gedanst in de modder en toen waren m'n schoenen heel vies

naar huis gegaan want ik was kapot en toen ben ik de hele nacht gebeld door dronken mensen en dat was fok op irritant. weg nachtrust. vandaag foto's inplakken maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in, maar dat moet van mezelf.
Oud 27-08-2006, 14:52
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik heb net hartjes cakejes gemaakt maar ik ben vergeten ze in te vetten dus ik hoop maar dat ik ze er straks uit krijgggg oh oh.
Oud 27-08-2006, 14:56
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben begonnen met het plannen van mijn reis naar australie en ik krijg er zoveel zin in

!!!
Oud 27-08-2006, 15:04
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 27-08-2006 @ 15:56 :
ik ben begonnen met het plannen van mijn reis naar australie en ik krijg er zoveel zin in

!!!
gaaf

euh.....gisteren uitgeweest in breda en dat viel een beetje tegen, totdat de politie zich er mee ging bemoeien
Oud 27-08-2006, 16:28
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
reine claude schreef op 27-08-2006 @ 12:54 :
Is dat geen ontgroening?
dat idd

Citaat:
waarom willen mensen dat, echt.
omdat ze wil roeien met dezelfde mensen die ze met 'mijnheer' en 'mejuffrouw' moest aanspreken

gisteravond dus uitgeweest, vanmorgen/vanmiddag ontbeten met vrienden en daarna naar de poolhal geweest
nu ben ik alleen thuis en ik vind er geen bal aan. zometeen maar eens kijken wat ik ga eten ofzo blll

Laatst gewijzigd op 27-08-2006 om 16:33.
Oud 27-08-2006, 16:36
Verwijderd
ik ben echt heel erg aan het uitbrakken vandaag.. jawel, het is weer zondag (zo'n dag)
Oud 27-08-2006, 17:00
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
idontcare schreef op 27-08-2006 @ 14:12 :
een country band uit duitsland. dat sloeg echt alles. ze deden covers van britney spears, nelly, en nog veel meer crap.
The Boss Hoss?
Oud 27-08-2006, 18:24
Hella
Hella is offline
Citaat:
Electriq schreef op 27-08-2006 @ 17:28 :
omdat ze wil roeien met dezelfde mensen die ze met 'mijnheer' en 'mejuffrouw' moest aanspreken
ik verbaas me over beide partijen
Oud 27-08-2006, 18:25
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Ik heb getraind en formule 1 gekeken.
Oud 27-08-2006, 18:51
zeehond23
zeehond23 is offline
boodschappen gedaan en de leuke kassamiep weer gezien
Oud 27-08-2006, 19:10
Verwijderd
Family Guy kijken, nog drie afleveringen en dan heb ik weer alles gezien wat er bestaat. Kan ik daarna beginnen aan de South Park afleveringen die ik nog niet gezien heb huhu huu hu.

En zometeen komt de gristen langs voor bier & poker.
Oud 27-08-2006, 19:13
Moustache
Moustache is offline
Risk gespeeld en gegeten, even bij m'n vriendin langs geweest, m'n nicht gebeld, enerverend dagje
Oud 27-08-2006, 19:17
idontcare
idontcare is offline
Citaat:
botulismf schreef op 27-08-2006 @ 18:00 :
The Boss Hoss?
dat ja!
Oud 27-08-2006, 19:25
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben naar botulismf geweest en ik mag zijn spiegelreflexcamera momenteel lenen en dus ben ik obsessief foto's aan het maken voor school. en verder EINDELIJK eens anatomie gezien ( film, voor de n00bs). en ohja vier afleveringen van the young ones. Botulismf is nu vast getraumatiseerd
Oud 27-08-2006, 19:42
ZerO
ZerO is offline
Ik kijk nu naar jouw vakantie mijn vakantie MIJN GOD wat een aflevering
Oud 27-08-2006, 19:46
knir
knir is offline
uitgebrakt en naar de wasserette geweest. spannend.
Oud 27-08-2006, 20:51
Hagel
Hagel is offline
uitgeslapen, op een kamer gereageerd, naar mijn ouders gegaan die me hebben volgepropt met eten en nu ben ik misselijk thuis en ga ik zo tv kijken. echt weer zondag
Oud 27-08-2006, 20:59
Verwijderd
Ik ben op de opening van de theeschenkerij geweest van de mensen uit onze straat in het park naast onze straat. En ik heb gelezen. En geslapen. En ehhhhhhh nou ga ik zo maar weer slapen want ik ben té moe de laatste tijd
Oud 27-08-2006, 21:34
11
11 is offline
Natuurlijk uitgeslapen. 's middags zijn we met wat nichtjes gaan bowlen. Ik ben natuurlijk een keer laatste geworden. Verder stond er vandaag een bbq in de planning. Met alle tantes en ooms + aanhang gegeten. Gelukkig is mijn familie , dus geen irri standaard vragen over school, hobbies, liefdesleven en weet ik wat. Ohja... morgen 1e dag op stage. De zomervakantie is voorbij .
Oud 27-08-2006, 21:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben dit weekend in Londen geweest en dat was LEUK.
Vrijdag in m'n eentje rondgedwaald en heel erg veel geshopt en vertiefde voeten gekweekt. De persoon waarmee ik zou gaan kon pas 's avonds dus we spraken af bij het hotel, maar mijn telefoon had geen bereik in Engeland, dus toen kreeg ik dus niet door dat zijn vlucht vertraging had en heb ik anderhalf uur voor de kat z'n vagina in het hostel zitten wachten...

Zaterdag was teh gaafz0rz. Na wat bankzaakregeldingetjes naar Camden gegaan en ik waande mij in de alto hemel. Voor die vriend van me was dat een hele nieuwe wereld, en ik moest hem dus uitleggen dat sommige dingen echt niet ok waren (New rocks, kettingen met mege spikes, slipknot t-shirts...), maar dat mocht de pret niet drukken.
Toen wat wezen drinken in de pub en daarna naar de Below Zero Icebar! ZO gaaf, alles gemaakt van ijs! Zelfs je glas, met absolut vodka! Yummmm. Ook nog wat gegeten in het oh zo trendy restaurant wat erbij hoorde, namelijk kangaroe en struisvogel vlees. Best lekker eigenlijk. Alleen wel erg weinig voor veel geld.
Om half 1 weer vertrokken naar Camden alwaar wij gingen dansen in de Underworld. Volgens mijn compaan draaien ze daar 'gothic', naar mijn mening was het gewoon britpop, want iedereen in die zaal (incl. ik) kon alles meezingen. Ik heb nu dus geen stem meer over. Daarna nog wat lallend over straat gelopen en de bitch uitgehangen en om half 6 waren we terug in het hostel.
En om 11 uur werden we wakker. Oepsie. Uitchecken moest al om 10 uur. Dus de receptie was kwaad, maar ja jammer dan, om half 1 waren we eindelijk opgerot, hebben we nog even geshopt en de big ben gekeken en toen was het tijd om naar huis te gaan.
Ik mis het nu al. IK WIL TERUG!!!!
Oud 27-08-2006, 21:46
reine claude
reine claude is offline
Hoi, ik kijk nu Zomergasten op Ned.3 en ong. 40 minuten geleden werd er een fragment van een film uitgezonden over het stadsleven in London in de jaren '90. Nu zit ik mij heel hard af te vragen wat de titel van die film is, wie oh wie kan mij helpen
Oud 27-08-2006, 21:47
HenkMul
HenkMul is offline
Naked.
Oud 27-08-2006, 21:48
reine claude
reine claude is offline
Merci.
Oud 28-08-2006, 00:21
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 27-08-2006 @ 20:25 :
ik ben naar botulismf geweest en ik mag zijn spiegelreflexcamera momenteel lenen en dus ben ik obsessief foto's aan het maken voor school. en verder EINDELIJK eens anatomie gezien ( film, voor de n00bs). en ohja vier afleveringen van the young ones. Botulismf is nu vast getraumatiseerd
Dit dus en het was erg gaaf en toen grandmommy weg was heb ik eerst liftmuziek gemaakt op de computer en toen nog twee afleveringen gezien van teh young ones en ik vind het een zeer toffe serie.
Daarna had ik gasten en heb ik pasta gemaakt die erg in de smaak viel bij mijn gasten en ik heb ook grandmommy's recept voor bladerdeeghapjes met mozzarellavulling geleend maar haar uiteraard alle credits gegeven! En ik heb Hitchcock's 'Vertigo' gezien maar ik viel een beetje in slaap tegen het eind.

Regels voor berichten