![]() |
||
Citaat:
harr harr harr, yarrrrr
|
![]() |
||
Citaat:
voor de rest heb ik vandaag echt heeeeeeel lang uitgeslapen en toen ik wakker werd ging ik naar de jordaan met mn ouders en op de terugweg viel ik weer in slaap. toen ik thuis kwam heb ik weer geslapen en daarna kwamen er vriendinnen langs die ik al heel lang niet meer heb gezien (L) voor de rest kreeg ik een lief berichtje op hyves van een vakantievriendin (L) en ik werd uitgenodigd voor de hyves voor vrouwen met ballen OMG ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: naar de kapper geweest, gewinkeld, kraamvisite |
![]() |
||
Citaat:
ik denk dat grandmommy even wijs wil zijn. het trouwens vast hartstikke gezellig zijn, weet alleen niet of ik het zal doen. bij voorbaat al zeggen dat het kut is is zo alto als het maar kan, verzin eens wat nieuws. er zullen heus wel leuke studentenvereningen zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb vandaag gewerkt en nu ga ik lunchen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
euh.....gisteren uitgeweest in breda en dat viel een beetje tegen, totdat de politie zich er mee ging bemoeien
|||
Citaat:
Citaat:
![]() gisteravond dus uitgeweest, vanmorgen/vanmiddag ontbeten met vrienden en daarna naar de poolhal geweest nu ben ik alleen thuis en ik vind er geen bal aan. zometeen maar eens kijken wat ik ga eten ofzo blll
Laatst gewijzigd op 27-08-2006 om 16:33. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Daarna had ik gasten en heb ik pasta gemaakt die erg in de smaak viel bij mijn gasten en ik heb ook grandmommy's recept voor bladerdeeghapjes met mozzarellavulling geleend maar haar uiteraard alle credits gegeven! En ik heb Hitchcock's 'Vertigo' gezien maar ik viel een beetje in slaap tegen het eind.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Heb je wel eens een dvd gekocht en er enorm spijt van gehad? Rooster | 35 | 13-09-2008 13:43 | |
Lifestyle |
Spot de forummer Craig Rogen | 7 | 01-07-2007 17:34 | |
Lifestyle |
OPGELET: veranderingen en evaluatie. Verwijderd | 212 | 13-01-2007 18:14 | |
Lifestyle |
Hoe was je dag? Verwijderd | 498 | 20-11-2006 14:46 | |
Seksualiteit |
Wat heb je met je 1e condoom gedaan? Verwijderd | 41 | 14-06-2003 13:56 |