Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2006, 13:04
Briseïs
Briseïs is offline
Ik heb een achterlijke kut ex op t forum, telt dat ook?
Oud 01-09-2006, 13:37
Melpomene
Melpomene is offline
Lol, dat is toch echt wel een beetje kansloos.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 14:31
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 01-09-2006 @ 13:54 :
heaumeu?
jah
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 01-09-2006 @ 14:04 :
Virtuele verbittering,
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Nou vooruit, omdat het bijna zaterdag is: dat telt ook
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 23:24
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Ik zie een negatieve aura...
Oud 01-09-2006, 23:57
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
bracelance schreef op 02-09-2006 @ 00:24 :
Ik zie een negatieve aura...
Ik zie iemand die zijn Nederlands niet goed beheerst.
Oud 02-09-2006, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Ach man, kom op. Je zit nu al halfjaar te zeuren over wat voor een gore klootzak Jaap wel niet is, puur en alleen omdat hij na enkele weken geen zin meer had in een relatie met jou, voor zo ver je die paar keer dat je 'm uberhaupt gezien hebt een relatie kunt noemen.

Nu is het natuurlijk zo dat je over gevoel weinig te zeggen hebt en daarom voelt wat je voelt, en in die zin heb je ook het volste recht om te klagen. En het was ook je eerste vriendje, wat het verwerken ook lastiger maakt, dat moet ik je nageven. Maar hier heb je nieuws: Gevoel of niet, je overdrijft. Hij heeft je niet na tien jaar huwelijk en drie kinderen verlaten voor zijn achttienjarige secrateresse. Hij heeft je niet opgesloten in een schuur en je maandenlang dagelijks verkracht. En hij zit jou ook niet een halfjaar lang af te zeiken op een of ander forum. Hij heeft het gewoon uitgemaakt omdat hij inzag dat hij niet verliefd was.

Dus raap jezelf bij elkaar, want met al die galspuwerij is de kans natuurlijk klein dat iemand anders je nog wil doen. En probeer tijdens dat rapen ook te beseffen dat je geen vriend nodig hebt voor een gaaf leven, want voordat je wat met Jaap had zat je ook alleen maar te klagen dat niemand je wil. Nee, natuurlijk wil niemand je, als je bij voorbaat tegen iedereen zegt dat ze je niet moeten.

Dus. Niet al te persoonlijk opvatten plz, ik probeer je hier niet te beledigen maar je iets te doen beseffen.

Laatst gewijzigd op 02-09-2006 om 01:48.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 01:17
Metal
Metal is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-09-2006 @ 00:21 :
Als je je realiseert dat meer dan 95% van de jongeren tussen de 12 en 21 MSN heeft, realiseer je je ook dat dit nogal een domme uitspraak is. De tijd dat internetgebruikers per definitie wereldvreemde nerds waren is echt wel voorbij, maar misschien is dat een beetje moeilijk te bevatten voor iemand die het alleen van zijn wasbordje moet hebben.
Zeg het hem nare, zeg het hem!
Oud 02-09-2006, 01:34
Metal
Metal is offline
Woord @ paranoide btw.
Oud 02-09-2006, 01:44
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Je bent gewoon gepawned
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 09:26
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 02-09-2006 @ 01:52 :
Ach man, kom op. Je zit nu al halfjaar te zeuren over wat voor een gore klootzak Jaap wel niet is, puur en alleen omdat hij na enkele weken geen zin meer had in een relatie met jou, voor zo ver je die paar keer dat je 'm uberhaupt gezien hebt een relatie kunt noemen.

Nu is het natuurlijk zo dat je over gevoel weinig te zeggen hebt en daarom voelt wat je voelt, en in die zin heb je ook het volste recht om te klagen. En het was ook je eerste vriendje, wat het verwerken ook lastiger maakt, dat moet ik je nageven. Maar hier heb je nieuws: Gevoel of niet, je overdrijft. Hij heeft je niet na tien jaar huwelijk en drie kinderen verlaten voor zijn achttienjarige secrateresse. Hij heeft je niet opgesloten in een schuur en je maandenlang dagelijks verkracht. En hij zit jou ook niet een halfjaar lang af te zeiken op een of ander forum. Hij heeft het gewoon uitgemaakt omdat hij inzag dat hij niet verliefd was.

Dus raap jezelf bij elkaar, want met al die galspuwerij is de kans natuurlijk klein dat iemand anders je nog wil doen. En probeer tijdens dat rapen ook te beseffen dat je geen vriend nodig hebt voor een gaaf leven, want voordat je wat met Jaap had zat je ook alleen maar te klagen dat niemand je wil. Nee, natuurlijk wil niemand je, als je bij voorbaat tegen iedereen zegt dat ze je niet moeten.

Dus. Niet al te persoonlijk opvatten plz, ik probeer je hier niet te beledigen maar je iets te doen beseffen.

Ik heb nu een relatie met iemand die ook op het forum zit maar ik ken hem niet via het forum. Daarvoor een relatie gehad met iemand via contact gezocht en die advertentie had ik geplaatst om mijn relatie van daarvoor te wreken aangezien hij ook op het forum zat, maar ik hem daar niet van ken

jaja
Oud 05-09-2006, 16:24
NiinO
NiinO is offline
nou niet echt van een forum ofzo heb ik mijn vriend maar wel ongeveer (duidelijk? nee he hier de uitleg: )

een vriend van ons allebei gooide allemaal mensen een gesprek, ik dacht laat k maar s kijken wat ervan komt (was toen melig, normaal doe ik dat niet) en toen waren die vriend, een vriendin van me, mijn huidige vriend en ik overgebleven. Zo hebben we elkaar 'ontmoet' en elkaar toegevoegd enzo en veel leuke gesprekken gehad veel gelachen en lol gehad samen dus ik wou hem wel eens een keer zien! adres gekregen, hij bleek bijna om de hoek te wonen! nog een paar keer afgesproken en zo is het wat geworden! ik ben die vriend en msn eeuwig dankbaar
Oud 06-09-2006, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Kamarazow schreef op 29-08-2006 @ 22:02 :
Of je hebt gewoon een uiterlijk dat mensen iN RL afschrikt
Nee, ik bedien gewoon een nichemarkt.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 10:02
Verwijderd
Mijn vorige relatie was ook met iemand van het forum. Als het klikt, waarom dan niet meeten? Als het dan helemaal klikt, waarom dan geen relatie? Ik zie het internet als een poort tot delen van de wereld/Nederland/jouw provincie waar je anders nooit zou komen. Dan is het juist leuk als blijkt dat iemand die je anders nooit had leren kennen perfect voor je is.

De relatie is nu uit, maar het was wel leuk enzo. Alleen de afstand die vaak ontstaat bij internetrelaties is vervelend. In hoeverre heb je dat voor elkaar over en wil je er aan toegeven om een deel van je sociale leven op te geven?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 13:54
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 02-09-2006 @ 01:52 :

Ik ben me er heus wel van bewust dat overdreven lang duurt voordat ik er overheen ben, geloof me, ik zou het ook liever anders zien. En als ie het gewoon alleen had uitgemaakt dan was het lang niet zo erg geweest. Maar waarom ik hem een achterlijke eikel vind is niet, ik herhaal niet, omdat hij het heeft uitgemaakt, kom op zeg, ik ben ook niet achterlijk, ik weet heus wel dat het logisch is dat je het uitmaakt als je niet meer verliefd bent. En dat heb ik hem ook meerdere keren gezegd. Waarom ik nog steeds zo verschrikkelijk kwaad ben is omdat ie me opeens, zonder enige reden, compleet is gaan negeren, hyet laatste wat ie tegen me heeft gezegd (twee dagen nadat ie het per email, jaja, had uitgemaakt) is dat we nog een keer af moesten spreken om te praten enzo en daarna niks meer. Mijn mailtjes en smsjes werden genegeerd, en toen ik belde hing ie op toen hij erachter kwam dat ik het was. Is dat dan normaal? Is het dan raar dat ik me af ga vragen wat ik in hemelsnaam verkeerd heb gedaan, of ik dan echt zo'n verschrikkelijk persoon ben, en inderdaad, waarom niemand me wil? Want ik begrijp echt niet waar dat vandaan kwam.
En het feit is dat ik tot nu toe dus niemand ben tegengekomen die me wil, en daar mag ik best over klagen, maar jij hebt daar niks over te zeggen, jij kent me alleen hier van het forum, en dat is nou eenmaal een makkelijke plek om alles kwijt te kunnen. Ik zit in het echt niet de hele dag tegen iedereen aan te janken dat niemand me wil.
Daar komt nog bij dat de afgelopen maanden gewoon een ontzettende kuttijd voor me zijn geweest, gedeeltelijk door Jaap, maar zeker niet alleen door hem. En ik heb het volste recht om me daar kut over te voelen.

Dus ik vraag me af wat je me nou eigenlijk duidelijk probeert te maken.
Oud 06-09-2006, 14:55
Aurora
Aurora is offline
Ik heb mijn ex via dit forum leren kennen, ongeveer honderd jaar geleden. We vonden elkaar wel interessant en voegden elkaar toe op ICQ en we hebben elkaar toen vrij snel ontmoet. Het duurde maar 1,5 maand though, maar achteraf gezien is dat maar goed ook.
Oud 06-09-2006, 15:40
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 09:45
Verwijderd
Ik heb nu bijna anderhalf jaar een relatie ('verkering') met een jongen die ik op dit forum heb leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 11:51
KreZor
KreZor is offline
2,5 jaar hier. Maar hij komt hiet niet meer, en eigenlijk hebben we elkaar hier niet echt leren kennen (lees: 1 privébericht met emailadres erin gestuurd).
Oud 08-09-2006, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 06-09-2006 @ 14:54 :
Ik ben me er heus wel van bewust dat overdreven lang duurt voordat ik er overheen ben, geloof me, ik zou het ook liever anders zien. En als ie het gewoon alleen had uitgemaakt dan was het lang niet zo erg geweest. Maar waarom ik hem een achterlijke eikel vind is niet, ik herhaal niet, omdat hij het heeft uitgemaakt, kom op zeg, ik ben ook niet achterlijk, ik weet heus wel dat het logisch is dat je het uitmaakt als je niet meer verliefd bent. En dat heb ik hem ook meerdere keren gezegd. Waarom ik nog steeds zo verschrikkelijk kwaad ben is omdat ie me opeens, zonder enige reden, compleet is gaan negeren, hyet laatste wat ie tegen me heeft gezegd (twee dagen nadat ie het per email, jaja, had uitgemaakt) is dat we nog een keer af moesten spreken om te praten enzo en daarna niks meer. Mijn mailtjes en smsjes werden genegeerd, en toen ik belde hing ie op toen hij erachter kwam dat ik het was. Is dat dan normaal? Is het dan raar dat ik me af ga vragen wat ik in hemelsnaam verkeerd heb gedaan, of ik dan echt zo'n verschrikkelijk persoon ben, en inderdaad, waarom niemand me wil? Want ik begrijp echt niet waar dat vandaan kwam.
En het feit is dat ik tot nu toe dus niemand ben tegengekomen die me wil, en daar mag ik best over klagen, maar jij hebt daar niks over te zeggen, jij kent me alleen hier van het forum, en dat is nou eenmaal een makkelijke plek om alles kwijt te kunnen. Ik zit in het echt niet de hele dag tegen iedereen aan te janken dat niemand me wil.
Daar komt nog bij dat de afgelopen maanden gewoon een ontzettende kuttijd voor me zijn geweest, gedeeltelijk door Jaap, maar zeker niet alleen door hem. En ik heb het volste recht om me daar kut over te voelen.

Dus ik vraag me af wat je me nou eigenlijk duidelijk probeert te maken.
Makkelijk is het niet, maar ik denk dat het voor jezelf wel heel erg nuttig is om je eroverheen te zetten. Je negeren is een kutactie, maar dat is iets wat jij niet kunt beïnvloeden. Als je dat een deel van je leven laat regeren, ga je je toch alleen maar kutter voelen.

En het is gewoon ontzettend onaantrekkelijk als iemand roept dat niemand hem/haar wil en dat zijn/haar ex zo verschrikkelijk is. Het zijn beiden dingen waar ik persoonlijk compleet op afknap.

Je kunt de eer aan jezelf houden door hem te vergeven en verder te gaan met je leven. Ik denk dat je daar een stuk grotere 'wraak' mee bereikt dan met het eeuwig zwart maken. Ik kom hier nog amper, maar als ik hier kom en ik zie een post van jou, is het al-tijd negatief. Get pissed en denk 'ik zal je eens wat laten zien stomme Jaap' en pak je leven aan, in plaats van zo te blijven zwelgen.

Makkelijker gezegd dan gedaan, ja, maar waar je nu mee bezig bent maak je het jezelf nog moeilijker mee denk ik. But that's just my opinion.

ontopic; Ja, ik heb een relatie gehad met een forummer. Anderhalf jaar, het is niet goed afgelopen. We hadden er beide schuld aan, al heb ik hem er lange tijd om gehaat. Nu geen contact meer en dat hij voorgoed uit mijn leven is, vind ik wel een fijne opluchting. Soms maak je elkaar meer kapot dan heel.. Maar niets tegen internetdating, want daar komt vriend ook vandaan al kwam het contact doordat ik hem herkende uit de band waarmee ik hem vaak heb zien spelen 6 jaar geleden, had hem dus wel al eens gezien.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 20:24
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik ken mijn huidige vriend via dit forum en we zijn nu al bijna 2,5 jaar samen en wonen ook al een hele tijd samen. Bij ons gaat het dus heel goed Het was voor mij ook de eerste keer dat ik een jongen via internet leerde kennen waarmee ik ook gelijk af wilde spreken. Best eng, want je weet natuurlijk nooit helemaal met wie je nu eigenlijk afspreekt. Maar het voelde gewoon goed en het feit dat hij hier op het forum bekent was, scheelde ook al een hele hoop. Ik kon er dus op vetrouwen dat hij was wie hij zei dat hij was. Vandaar ook dat we al heel snel met elkaar afspraken en aan een relatie zijn begonnen.

Ik vind wel dat je elkaar via internet, en zeker via zo'n forum als dit, op een heel andere manier leert kennen dan dat je elkaar bijvoorbeeld tijdens het uitgaan of op een verjaardag van iemand leert kennen. In het geval van mijn vriend en mij was het zo, dat we gelijk veel van elkaar wisten en elkaar ook veel dingen vertelden, echt praatte met elkaar. Zonder daarbij nog de persoon in zijn geheel gezien te hebben. Tuurlijk, we hadden gelijk foto's van elkaar, maar dat is natuurlijk heel anders dan dat je iemand irl ziet en leert kennen. Wij konden alleen afgaan op elkaars woorden en zagen daar nog niet eens de lichaamtaal bij. En toch klikte het gelijk zo goed en dat zei voor mij gelijk al heel veel.

Al moet ik eerlijk bekennen dat als ik hem tijdens onze eerste ontmoeting niet aantrekkelijk had gevonden, ik waarschijnlijk uiteindelijk toch wat minder enthousiast was geweest. Want dan had het beeld dat ik in mijn hoofd van hem had gemaakt, niet geklopt, terwijl ik op basis van ons contact wel gelijk een totaalbeeld van hem had gemaakt voor mezelf. En op dat totaalbeeld ben ik verliefd geworden.
Oud 08-09-2006, 20:39
Verwijderd
mijn vriend zit ook op dit forum, maar ik kende em daarvoor al in het echte leven ;o
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 11:06
nivava
nivava is offline
Zelf heb ik 2,5 jaar verkering gehad met een jongen hier van scholieren.com.
Dat was natuurlijk in het begin heel spannend..vreemde stad, vreemde mensen, ander taaltje..enzovoort

toen het bij ons uitging vond ik dat ook heel erg. Ik heb er echt een hele lange "rouw"-periode gehad.
Soms denk ik stiekem nog wel eens aan hem..hoe het zou zijn geweest als wij nu nog steeds wat hadden..

Ik kom hem ongeveer 1 a 2 x per jaar tegen..(via msn of de mail spreek ik hem vaker) en dan is het best wel een beetje vreemd..maar na 5 minuten is het ook weer zoals het geweest is.
Oud 12-09-2006, 12:56
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 08-09-2006 @ 15:09 :
Makkelijk is het niet, maar ik denk dat het voor jezelf wel heel erg nuttig is om je eroverheen te zetten. Je negeren is een kutactie, maar dat is iets wat jij niet kunt beïnvloeden. Als je dat een deel van je leven laat regeren, ga je je toch alleen maar kutter voelen.

En het is gewoon ontzettend onaantrekkelijk als iemand roept dat niemand hem/haar wil en dat zijn/haar ex zo verschrikkelijk is. Het zijn beiden dingen waar ik persoonlijk compleet op afknap.

Je kunt de eer aan jezelf houden door hem te vergeven en verder te gaan met je leven. Ik denk dat je daar een stuk grotere 'wraak' mee bereikt dan met het eeuwig zwart maken. Ik kom hier nog amper, maar als ik hier kom en ik zie een post van jou, is het al-tijd negatief. Get pissed en denk 'ik zal je eens wat laten zien stomme Jaap' en pak je leven aan, in plaats van zo te blijven zwelgen.

Makkelijker gezegd dan gedaan, ja, maar waar je nu mee bezig bent maak je het jezelf nog moeilijker mee denk ik. But that's just my opinion.
Kun je dan tenminste lezen wat ik zeg? Ik zeg net dat het niet alleen door hem is, maar dat het afgelopen jaar zo ongeveer het kutste van mijn hele leven is geweest. Daar is niet zomaar overheen te komen. En wat ik ook al zei, zo'n forum is nu eenmaal een makkelijke manier om bepaalde dingen kwijt te kunnen, ik zit echt niet in het echt tegen iedereen aan te janken dat niemand me wil.

En ik heb het even bekeken, het valt echt wel mee hoe ontzettend ik m zwart zit te maken, zoveel heb ik er niet over gepost.
Oud 12-09-2006, 13:11
978Jaap234
978Jaap234 is offline
Wow...gezien de verhalen over ene Jaap hoop ik nu werkelijk vurig dat er meer hondjes zijn die fikkie heten.....
Met citaat reageren
Oud 12-09-2006, 17:58
Hulk
Hulk is offline
Beter een jaap in je vinger, dan je vinger in een Jaap!
Oud 12-09-2006, 20:20
978Jaap234
978Jaap234 is offline
Apart....nee die begrijp ik niet helemaal....
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 12:56
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
978Jaap234 schreef op 12-09-2006 @ 21:20 :
Apart....nee die begrijp ik niet helemaal....
jaap in je vinger:

Jaap:
Oud 22-09-2006, 09:41
miszz_mocro
miszz_mocro is offline
ik vind een relatie nemen met iemand van een forum echt dom
Oud 22-09-2006, 09:48
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
miszz_mocro schreef op 22-09-2006 @ 09:41 :
ik vind een relatie nemen met iemand van een forum echt dom
Do explain
Oud 22-09-2006, 09:49
miszz_mocro
miszz_mocro is offline
Citaat:
Qimm schreef op 22-09-2006 @ 10:48 :
Do explain
moet ik dat nog gaan uitleggen
Oud 22-09-2006, 09:49
miszz_mocro
miszz_mocro is offline
Citaat:
Qimm schreef op 22-09-2006 @ 10:48 :
Do explain
ik vind je kunt beter een relatie nemen met iemand uit je eigen omgeving en niet met iemand van een forum
Oud 22-09-2006, 09:50
Qimm
Qimm is offline
Nou ja het is nogal kortaf. Er lopen hier vast een hele hoop leuke mensen rond, en als je die beter leert kennen en jij vind diegene erg leuk van en die persoon jou ook, dan moet je maar niks beginnen want dat is dom?

Citaat:
miszz_mocro schreef op 22-09-2006 @ 09:49 :
ik vind je kunt beter een relatie nemen met iemand uit je eigen omgeving en niet met iemand van een forum
Je kunt beter een relatie met iemand aangaan die je erg leuk vind, dan er op te letten of ze wel uit de buurt komen

Laatst gewijzigd op 22-09-2006 om 09:53.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 09:52
miszz_mocro
miszz_mocro is offline
Citaat:
Qimm schreef op 22-09-2006 @ 10:50 :
Nou ja het is nogal kortaf. Er lopen hier vast een hele hoop leuke mensen rond, en als je die beter leert kennen en jij vind diegene erg leuk van en die persoon jou ook, dan moet je maar niks beginnen want dat is dom?
nee zo bedoel ik het niet...
kijk mesne op een topic kunne zich anders voordoen dan dat ze zijn..
kijk bv iemand zegt ik ben 18 maar dan is die ouder of zo
Oud 22-09-2006, 09:54
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
miszz_mocro schreef op 22-09-2006 @ 09:52 :
nee zo bedoel ik het niet...
kijk mesne op een topic kunne zich anders voordoen dan dat ze zijn..
kijk bv iemand zegt ik ben 18 maar dan is die ouder of zo
Dat kan IRL ook wel mensen geloven het ook wel als ik zeg dat ik 18 ben, maar dat is al een hele tijd niet meer zo. mensen kunnen zich áltijd anders voordoen. Over internet gaat dat wel makkelijker. Maar dáárom moet je eerst iemand leren kennen. Er eens mee afspreken en dan zien waar het schip strandt. Als het klikt dan klikt het en zo niet, nou dan niet.
Oud 22-09-2006, 10:00
miszz_mocro
miszz_mocro is offline
Citaat:
Qimm schreef op 22-09-2006 @ 10:54 :
Dat kan IRL ook wel mensen geloven het ook wel als ik zeg dat ik 18 ben, maar dat is al een hele tijd niet meer zo. mensen kunnen zich áltijd anders voordoen. Over internet gaat dat wel makkelijker. Maar dáárom moet je eerst iemand leren kennen. Er eens mee afspreken en dan zien waar het schip strandt. Als het klikt dan klikt het en zo niet, nou dan niet.
jaa zo bedoel ik het
Oud 22-09-2006, 10:15
Qimm
Qimm is offline
Dan is het dus niet per definitie dom om een relatie aan te gaan met een forummer
Oud 22-09-2006, 10:18
miszz_mocro
miszz_mocro is offline
Citaat:
Qimm schreef op 22-09-2006 @ 11:15 :
Dan is het dus niet per definitie dom om een relatie aan te gaan met een forummer
dan zijn we het daar over eens
Oud 22-09-2006, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 06-09-2006 @ 14:54 :

Jesus wat kom jij verbitterd, chagrijnig en onsympathiek over zeg....

vind het niet heel gek dat niemand je, in die gemoedstoestand, wil..

move on girl
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 10:40
ExVaal
ExVaal is offline
Oh ja, al 2,5 jaar een vriendin via dit forum, ook via dit forum een heeele hoop gezeik gehad maar soit. Ik & mijn vriendin zijn toch verheven boven al het plebs op dit nederige forum.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 11:01
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
uuuf schreef op 30-08-2006 @ 15:16 :
ik heb een paar keer iets met iemand van dit forum gehad, en dat liep iedere keer niet echt goed af.
Reageren

Regels voor berichten