Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu is het natuurlijk zo dat je over gevoel weinig te zeggen hebt en daarom voelt wat je voelt, en in die zin heb je ook het volste recht om te klagen. En het was ook je eerste vriendje, wat het verwerken ook lastiger maakt, dat moet ik je nageven. Maar hier heb je nieuws: Gevoel of niet, je overdrijft. Hij heeft je niet na tien jaar huwelijk en drie kinderen verlaten voor zijn achttienjarige secrateresse. Hij heeft je niet opgesloten in een schuur en je maandenlang dagelijks verkracht. En hij zit jou ook niet een halfjaar lang af te zeiken op een of ander forum. Hij heeft het gewoon uitgemaakt omdat hij inzag dat hij niet verliefd was. Dus raap jezelf bij elkaar, want met al die galspuwerij is de kans natuurlijk klein dat iemand anders je nog wil doen. En probeer tijdens dat rapen ook te beseffen dat je geen vriend nodig hebt voor een gaaf leven, want voordat je wat met Jaap had zat je ook alleen maar te klagen dat niemand je wil. Nee, natuurlijk wil niemand je, als je bij voorbaat tegen iedereen zegt dat ze je niet moeten. Dus. Niet al te persoonlijk opvatten plz, ik probeer je hier niet te beledigen maar je iets te doen beseffen. Laatst gewijzigd op 02-09-2006 om 01:48. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb nu een relatie met iemand die ook op het forum zit maar ik ken hem niet via het forum. Daarvoor een relatie gehad met iemand via contact gezocht ![]() ![]() jaja
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En het feit is dat ik tot nu toe dus niemand ben tegengekomen die me wil, en daar mag ik best over klagen, maar jij hebt daar niks over te zeggen, jij kent me alleen hier van het forum, en dat is nou eenmaal een makkelijke plek om alles kwijt te kunnen. Ik zit in het echt niet de hele dag tegen iedereen aan te janken dat niemand me wil. Daar komt nog bij dat de afgelopen maanden gewoon een ontzettende kuttijd voor me zijn geweest, gedeeltelijk door Jaap, maar zeker niet alleen door hem. En ik heb het volste recht om me daar kut over te voelen. Dus ik vraag me af wat je me nou eigenlijk duidelijk probeert te maken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het is gewoon ontzettend onaantrekkelijk als iemand roept dat niemand hem/haar wil en dat zijn/haar ex zo verschrikkelijk is. Het zijn beiden dingen waar ik persoonlijk compleet op afknap. Je kunt de eer aan jezelf houden door hem te vergeven en verder te gaan met je leven. Ik denk dat je daar een stuk grotere 'wraak' mee bereikt dan met het eeuwig zwart maken. Ik kom hier nog amper, maar als ik hier kom en ik zie een post van jou, is het al-tijd negatief. Get pissed en denk 'ik zal je eens wat laten zien stomme Jaap' en pak je leven aan, in plaats van zo te blijven zwelgen. Makkelijker gezegd dan gedaan, ja, maar waar je nu mee bezig bent maak je het jezelf nog moeilijker mee denk ik. But that's just my opinion. ontopic; Ja, ik heb een relatie gehad met een forummer. Anderhalf jaar, het is niet goed afgelopen. We hadden er beide schuld aan, al heb ik hem er lange tijd om gehaat. Nu geen contact meer en dat hij voorgoed uit mijn leven is, vind ik wel een fijne opluchting. Soms maak je elkaar meer kapot dan heel.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik heb het even bekeken, het valt echt wel mee hoe ontzettend ik m zwart zit te maken, zoveel heb ik er niet over gepost.
||
Citaat:
![]() Jaap: ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Nou ja het is nogal kortaf. Er lopen hier vast een hele hoop leuke mensen rond, en als je die beter leert kennen en jij vind diegene erg leuk van en die persoon jou ook, dan moet je maar niks beginnen want dat is dom?
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-09-2006 om 09:53. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kijk mesne op een topic kunne zich anders voordoen dan dat ze zijn.. kijk bv iemand zegt ik ben 18 maar dan is die ouder of zo
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
vind het niet heel gek dat niemand je, in die gemoedstoestand, wil.. move on girl |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Let op: uitleg taalgebruik op Liefde & Relatie. x-spekkie-x | 0 | 01-07-2010 11:08 | |
Liefde & Relatie |
jongens,waar vallen jullie op?? karinkruiswijk | 74 | 04-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
LOVE enquete defrag | 52 | 28-03-2002 18:05 | |
Liefde & Relatie |
enquete relaties TCFK | 25 | 26-03-2002 20:02 | |
Liefde & Relatie |
wat vinden jullie hier nu van? fonske | 8 | 23-02-2002 20:21 | |
ARTistiek |
deel 4&5 van vervolg verhaal! fruitmand | 3 | 31-12-2001 17:42 |