Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2006, 20:42
vosje16
vosje16 is offline
1) Je kunt je niet voorstellen wat voor vieze, (meestal) dronken mensen ik al ben tegengekomen in de laatste trein naar huis. Moest ik het zijn, ik zou ook liever met iemand meerijden.

2) Wat kan er nu in een auto gebeuren? Die ene is aan het rijden en zou normaalgezien al zijn aandacht op de weg moeten houden. 'k Denk niet dat ze je in de auto gaat bedriegen hoor. Als ze dat wil doen, doet ze het wel op het verjaardagsfeestje zelf
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2006, 20:51
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
vosje16 schreef op 31-08-2006 @ 21:42 :
2) Wat kan er nu in een auto gebeuren? Die ene is aan het rijden en zou normaalgezien al zijn aandacht op de weg moeten houden. 'k Denk niet dat ze je in de auto gaat bedriegen hoor. Als ze dat wil doen, doet ze het wel op het verjaardagsfeestje zelf
Mits ze inderdaad naar dit feestje toegaan. Maar goed, je moet vertrouwen hebben in je vriendin. Mocht ze echt vreemdgaan, dan is dat natuurlijk ongelooflijk anaal, maar dan weet je wel meteen wat je aan haar hebt, je kunt ook leven zonder haar.
Oud 31-08-2006, 21:08
vosje16
vosje16 is offline
Als ze met de trein zou gaan, kan ze toch ook evengoed ergens anders naartoe gaan dan naar het verjaardagsfeestje? En in die trein zou ook die vriend kunnen zitten...

Dus zelfs als ze de trein neemt, mag je haar dan ook niet vertrouwen?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 21:32
Afwezig
Afwezig is offline
Citaat:
deadlock schreef op 31-08-2006 @ 17:51 :
Hoezo? Soms wil je gewoon even een avond zonder vriendin/vriend doorbrengen?

s-t-a-k-k-e-r
Gast, nog sneuer kun je niet overkomen. Je hebt jezelf weer overtroffen. Ga zo door.
Oud 31-08-2006, 22:04
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
vosje16 schreef op 31-08-2006 @ 22:08 :
Als ze met de trein zou gaan, kan ze toch ook evengoed ergens anders naartoe gaan dan naar het verjaardagsfeestje? En in die trein zou ook die vriend kunnen zitten...

Dus zelfs als ze de trein neemt, mag je haar dan ook niet vertrouwen?
Ja...maar dan kun je het treinkaartje nog controleren Aangezien er in een normale personenauto geen tachograaf zit en die waarschijnlijk niet toegankelijk is voor hem, is dat helemaal niet na te gaan. Dan weet je in ieder geval dat ze naar die stad is geweest.

Maar hoe voorkomen we het helemaal? Bel als ze daar is het nummer van die vriendin, zeg dat je je vriendin even moet spreken, met de smoes dat haar nummer het niet deed of dat ze niet opnam. Dan weet je meteen of ze daar wel is. Maar nou wordt het al meteen een beetje een Gestapo verhaal he?
Oud 01-09-2006, 13:04
vosje16
vosje16 is offline
Wie controleert er nu het treinkaartje van z'n vriendin? Moest mijn vriend mij dat vragen, ik zou het echt ongelofelijk raar vinden.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 13:44
Verwijderd
Citaat:
kloooon schreef op 30-08-2006 @ 11:32 :
Ik heb gewoon wat dingen meegemaakt, straks doet hij haar iets aan.
Er niets aan doen is een verkeerde aanpak. Niet lullig bedoelt, maar zoek professionele hulp.
Verder:
Citaat:
Meisje + jongen betekent niet dat ze meteen op elkaar kruipen, en al helemaal niet wanneer het meisje een vriend heeft. Heb wat vertrouwen in je eigen vriendin.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 14:58
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
vosje16 schreef op 01-09-2006 @ 14:04 :
Wie controleert er nu het treinkaartje van z'n vriendin? Moest mijn vriend mij dat vragen, ik zou het echt ongelofelijk raar vinden.
Persoonlijk zou ik het ook niet controleren en zelf ook raar staan te kijken als mijn vriendin dat vroeg, maar dat zou hij eventueel kunnen doen.
Oud 08-09-2006, 10:07
Verwijderd
Citaat:
deadlock schreef op 31-08-2006 @ 17:51 :
Hoezo? Soms wil je gewoon even een avond zonder vriendin/vriend doorbrengen?
ja, klopt

hij is m'n vriend en ik ben dol op 'm, maar dat wil nog niet zeggen dat ik 'm 24/7 naast mij wil hebben. heeft niks te maken met liegen of bedriegen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 10:22
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 08-09-2006 @ 11:07 :
ja, klopt

hij is m'n vriend en ik ben dol op 'm, maar dat wil nog niet zeggen dat ik 'm 24/7 naast mij wil hebben. heeft niks te maken met liegen of bedriegen.
hop naar dat feestje jij!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 08-09-2006 @ 11:22 :
hop naar dat feestje jij!
ik weet niet of je het zo bedoelt, maar als je uit mijn post begrepen had dat ik de vriendin zou zijn van TS heb je het mis hoor

ik wou gewoon zeggen dat ik het helemaal niet zo raar vindt dat iemand zonder haar vriend naar een feestje wil, en dat ik die reactie van Afwezig, en later die van Deadlock best bekakt vond.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 12:26
stout!
stout! is offline
Mij ontgaat ook de logica achter de redenering van mensen die het verdacht vinden dat ze hem niet mee wil nemen naar het feestje.
Je hebt een relatie met elkaar, dat betekent niet dat je een soort twee-eenheid wordt waarin je altijd zou moeten uitleggen waarom je iets alleen wilt doen . Zelfs al zou je je vriendje kúnnen meenemen naar een feestje, dat betekent nog niet dat het altijd hoeft. Alsjeblieft zeg.
Maar volgens mij is het de TS al duidelijk .
Oud 09-09-2006, 12:53
madelief21
madelief21 is offline
vind het best logisch dat je zoiets kunt denken. Zeker als je hem niet te vertrouwen vind. Het is een persoonlijk gevoel en het is soms lastig om daarvan af te stappen. Je kan het gewoon tegen haar zeggen dat je dit gevoel hebt en dat ze het weet. Als het te lang gaat duren of als ze vaker naar de plaatsen waar hij ook zal komen kun je altijd nog een alarm belletje laten rinkelen. Maar voor eenmalig zou ik niet te snel er bovenop gaan zitten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten