Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
eXo recommends Hit The Lights Anesthesia Motorbreath Four Horsemen! Whiplash! |
![]() |
|
eigenlijk is het best wel lullig , ze hebben dit duidelijk gedaan om geld te verdienen maar ik denk niet dat er mensen zijn die dit gaan kopen
klinkt echt ongelovelijk kut , die neger bakt er niks van en james....mwah die vind ik ook maar matig
|
![]() |
't Is gewoon zo. Ik vind die ouwe Metallica (zang is't belangrijkste in muziek vind ik) niet geweldig en Cliff heeft ook nooit veel indruk op mij gemaakt. Is toch niet raar. Iedereen een eigen smaak.
Ik vind het geweldig hoe je van enkele van jullie overal een mening over mag hebben die negatief is behalve als 't over ouwe Metallica/Cliff gaat.. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, Kill em all is mijn inziens metallica's beste CD. Gewoon lekkere agressieve thrash met nostalgie!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens; Metallica heeft altijd gedaan waar ze zélf zin in hadden. Dat is een groot gedeelte van de "hardcore" fans tegen gaan staan toen de wendingen richting mainstream gingen. Oh, hypocrisy. Niet dat ik erg opgewonden raak van Load en Reload of S&M -- daar zitten soms best leuke nummer tussen -- maar c'mon, Metallica verguisen vanwege het doen waar ze zelf zin in hebben vind ik een beetje raar. En als ik Ullrich was, had ik me ook uitgesproken tégen Napster. Het gaat niet om de knikkers, het gaat om 't spel in deze kwestie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Niet dat ik zo'n voorstander van het eindeloos downloaden van muziek ben hoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar 't (denk ik) om gaat is 't feit dat er mensen zijn die centen verdienen aan het verhandelen van illegale CD'tjes. En zeg zelf; met Napster/Audiogalaxy/Kazaa is het ophalen van 'n CD een peuleschil. Dat mensen geld verdienen aan andermans werk, zonder dat die "anderman" een cent krijgt. |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien verdiende Napster aan de reclame en niet het verhandelen van illegale CD's, zij maakte het alleen wat makkelijker. Maargoed, daar is dit topic niet voor ![]()
||
Citaat:
nee, ik vind z'n stem op de latere cd's ook heel goed maar ik vind z'n stem op de cd's die ik net noemde vetter klinken
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
Muziek |
Duitse top40 Kehterss | 16 | 05-09-2003 17:09 | |
Muziek |