Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: Wat verwacht je wat er gaat gebeuren met de aarde?
Zij warmt op 19 36.54%
Zij koelt af 4 7.69%
Zij blijft (ongeveer) hetzelfde 7 13.46%
Dat kan me aan m'n reet roesten 22 42.31%
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2006, 19:50
Donald Duck
Donald Duck is offline
Citaat:
akumabito schreef op 05-09-2006 @ 22:10 :
Bewonderenswaardige en zeer volwassen houding..
ja, sorry voor alle mensen die mijn tekst verkeerd hebben opgevat maar ik kan me er echt nog geen zorgen over maken. Ik heb het al druk genoeg met mijn eigen leven nu op de rails te krijgen en te houden
Oud 08-09-2006, 11:01
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
misschien misschien misschien.

Lijkt me alleen niet echt een puik plan om in één keer Kyoto te gaan vergeten
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 21:15
POPEYE60
POPEYE60 is offline
Dat de aarde opwarmt is een feit. Er wordt echter altijd gesproken over de negatieve effecten ervan, ozon, milieuverontreiniging. Deze feiten zijn niet te verwaarlozen, toch zijn er een aantal positieve faktoren.
Het is onmogelijk dit hier allemaal te beschrijven daarom verwijs ik naar mijn artikel :

Laatst gewijzigd op 24-09-2006 om 10:50.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 22:34
Martiño
Martiño is offline
Ik heb het niet helemaal doorgelezen, maar ik weet wel dat je engels niet helemaal fantastisch is.
Verder de bekende argumenten, die overal in dit topic voorkomen. Om het daarvoor nu te "uppen"....
(overigens vind ik jouw argument "als mensen tussen warm en koud zouden kiezen, kiezen ze toch voor warm?" wel een grappige. Mijn schoonouders wonen in Singapore (=365 dagen per jaar tropenklimaat), en sinds ik daar geweest ben, zou ik het toch niet zo graag hier ook zo warm willen hebben).
Oud 23-09-2006, 22:41
akumabito
akumabito is offline
Tsjah, en toch hoeft de oplossing niet zo heel ingewikkeld te zijn...

We hebben gewoon meer piraten nodig...

BTW: Popeye, dat was echt zo'n beetje het meest waardeloze artikel dat ik ooit over dit onderwerp gelezen heb.
Oud 23-09-2006, 22:56
Martiño
Martiño is offline

akumabito, je bent geniaal. Ik stel voor dat we alle mensen die in de WIA/WAO en de WW zitten nu een melkert-piratenbaan geven, en we hoeven nooit meer vingers in onze dijken te stoppen.
Oud 23-09-2006, 23:04
akumabito
akumabito is offline
Citaat:
Martino87 schreef op 23-09-2006 @ 23:56 :
akumabito, je bent geniaal. Ik stel voor dat we alle mensen die in de WIA/WAO en de WW zitten nu een melkert-piratenbaan geven, en we hoeven nooit meer vingers in onze dijken te stoppen.
Kijk, nu zijn we goed oplossingsgericht aan het denken... om het allemaal wat vlotter te laten gaan stel ik voor dat alle cellencomplexen en detentiecentra ook omgebouwd worden tot piraten opleidings instituten. Als er dan ook in internationale context een wetsvoorstel ingediend kan worden dat het verplicht maakt om minimaal 5 a 10 piraten aan boord van elk zeevarend schip te hebben, dan zijn die milieuproblemen zo opgelost allemaal..
Oud 23-09-2006, 23:09
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
akumabito schreef op 24-09-2006 @ 00:04 :
Kijk, nu zijn we goed oplossingsgericht aan het denken... om het allemaal wat vlotter te laten gaan stel ik voor dat alle cellencomplexen en detentiecentra ook omgebouwd worden tot piraten opleidings instituten. Als er dan ook in internationale context een wetsvoorstel ingediend kan worden dat het verplicht maakt om minimaal 5 a 10 piraten aan boord van elk zeevarend schip te hebben, dan zijn die milieuproblemen zo opgelost allemaal..
Maar dan stel ik wel voor dat we geen Cubaanse of Nederlandse cellen nemen. Die piraten zijn dan toch van mindere kwaliteit aangezien we dan of gemartelde of verkoolde piraten hebben. Dat kun je dan uiteraard weer opvangen met de relatief hoge bezettingsgraad in de aziatische gevangenissen, en hoge kwaliteit in het midden oosten (afgehakte handen=haken)
Oud 23-09-2006, 23:14
Daevrem
Daevrem is offline
Global cooling is wat anders dan opwarming van de aarde welke oceaanstromingen kan stoppen en daardoor bepaalde gebieden kan laten afkoelen.

Global cooling is zowiezo iets uit de jaren '70. Het is al jaren dood.

Trouwens nemen piraten nu allang weer toe.
Oud 23-09-2006, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Martino87 schreef op 23-09-2006 @ 23:56 :
[afbeelding]

Betrek Mr. Depp er plz niet bij. Deze man heeft meer bereikt dan dat jij ooit zal bereiken met je 2 vingers in je kontgat.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 23:18
Martiño
Martiño is offline
Ik ben een groot bewonderaar van Mr. Depp en ik weet zeker dat hij ook voor een beter milieu is.
Verder wil jij niet weten wat ik allemaal kan met.... OK, dit gaat wel een beetje te ver voor een topic op N&A.
Oud 23-09-2006, 23:24
akumabito
akumabito is offline
Tsjah, op zich zou je je natuurlijk ook kunnen afvragen of je productiviteit daadwerkelijk omgekeerd evenredig is met het aantal vingers in je kont zoals Dark Savior beweerd... hoewel het een aannemelijke hypothese is, heb ik nog geen concluderend bewijsmateriaal kunnen vinden..

Maar kunnen we het nu weer gewoon on-topic over piraten hebben? Thanks..
Oud 23-09-2006, 23:30
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
akumabito schreef op 24-09-2006 @ 00:24 :
Tsjah, op zich zou je je natuurlijk ook kunnen afvragen of je productiviteit daadwerkelijk omgekeerd evenredig is met het aantal vingers in je kont zoals Dark Savior beweerd... hoewel het een aannemelijke hypothese is, heb ik nog geen concluderend bewijsmateriaal kunnen vinden..
Tenzij je homo bent of geïnteresseerd bent in anale stimulatie, zullen we hier maar mee ophouden ja. Even alle gekheid op een stokje: ik denk niet dat we hier veel fb's blij mee maken, en ik heb geen zin om erachter te komen waarom nare man naar is.
Oud 23-09-2006, 23:31
akumabito
akumabito is offline
lol, ach jah... komt allemaal door die waardeloze en totaal onnodige up van daarnet.. normaal gedraag ik me best netjes hoor..
Oud 23-09-2006, 23:32
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
akumabito schreef op 24-09-2006 @ 00:31 :
lol, ach jah... komt allemaal door die waardeloze en totaal onnodige up van daarnet.. normaal gedraag ik me best netjes hoor..
Ik ook, maarja, dat krijg je van te veel rode wijn en baileys.
Oud 23-09-2006, 23:33
akumabito
akumabito is offline
Citaat:
Martino87 schreef op 24-09-2006 @ 00:32 :
Ik ook, maarja, dat krijg je van te veel rode wijn en baileys.
Ik heb geen excuus..

Gewoon een vage bui..
Oud 23-09-2006, 23:36
T_ID
T_ID is offline
Nokken, als het niveau verder daalt moeten we gaan graven om het bij te houden.
Oud 23-09-2006, 23:37
akumabito
akumabito is offline
Citaat:
T_ID schreef op 24-09-2006 @ 00:36 :
Nokken, als het niveau verder daalt moeten we gaan graven om het bij te houden.
Wat je ook zou kunnen doen ipv graven.....

Nee wacht.. laat maar, straks heb ik echt een ban aan m'n broek.
Ach jah, het was al een topic from beyond the grave.. laat 'm mar weer doodgaan.
Oud 24-09-2006, 11:42
POPEYE60
POPEYE60 is offline
Ik wel toch wel even reageren op de mening van Martino 87. De reactie vond ik bepaald niet beleefd. Ik respecteer ieder zijn mening maar tracht altijd op een beleefde manier te reageren.
Wat betreft mijn engels , dit is echter gecontroleerd met de spelling en grammar checker en gecontroleerd alvorens het op de site werd geplaatst.

Ik ontken niet dat het broeikaseffect een groot probleem is, maar ik wil enkel wijzen op een aantal positieve effecten. Iemand verwees naar het warme klimaat in Singapore. Dat is inderdaad zo, maar ook omdat je er niet constant verblijft. Ik heb een vriend in Singapore die daar leeft en geen problemen heeft met het klimaat. Daarom dat ik ook wijs op het aanpassingsvermogen van de mens. Indien het klimaat hier effectief altijd zo zou blijven zouden de mensen zich aanpassen.

Er zijn echter ook al wetenschappelijke bewijzen dat het smelten van de ijskappen verdwijnt. Ik heb dit gelezen in een tijdschrift die verwees naar een bepaald onderzoek.

Hopelijk zijn uw reacties volgende keer wat beleefder, het is altijd gemakkelijk iemand te becritiseren, iedereen heeft recht op zijn mening, maar ik ontken niet dat er veel negatieve factoren zijn die verholpen moeten worden.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 11:47
Verwijderd
Citaat:
POPEYE60 schreef op 24-09-2006 @ 12:42 :
Wat betreft mijn engels , dit is echter gecontroleerd met de spelling en grammar checker en gecontroleerd alvorens het op de site werd geplaatst.
Waarom gebruik je een spellchecker? Je hebt toch op school gezeten?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 14:53
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
POPEYE60 schreef op 24-09-2006 @ 12:42 :
Ik ontken niet dat het broeikaseffect een groot probleem is, maar ik wil enkel wijzen op een aantal positieve effecten.
"Kim Jong Il is zo slecht nog niet, want hij heeft ook ziekenhuizen opgericht."
Oud 24-09-2006, 17:32
deoxyribose
deoxyribose is offline
Sowieso, of je nou in Global Warming gelooft of niet, hoe kan het ooit een slecht idee zijn om de wereldwijde CO2 uitstoot te verminderen en te streven naar een schonere toekomst?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 17:36
Verwijderd
Citaat:
deoxyribose schreef op 24-09-2006 @ 18:32 :
Sowieso, of je nou in Global Warming gelooft of niet, hoe kan het ooit een slecht idee zijn om de wereldwijde CO2 uitstoot te verminderen en te streven naar een schonere toekomst?
Deoxyribosenucleinezuur?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 17:42
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 24-09-2006 @ 18:36 :
Deoxyribosenucleinezuur?
What else
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 16:35
Verwijderd
Citaat:
deoxyribose schreef op 24-09-2006 @ 18:42 :
What else
Dunno, het eerste waar ik aandacht toen ik je naam zag. Triest eigelijk.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 17:29
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 25-09-2006 @ 17:35 :
Dunno, het eerste waar ik aandacht toen ik je naam zag. Triest eigelijk.
Uh...daar verwijst het nu juist naar. In het Engels, welteverstaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten