![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast ben ik het niet eens met alles wat ik hoor of zie. Zeker mbt dit soort dingen niet. Ik vind het onzin dat er alleen producten gemaakt zouden moeten worden voor grote groepen mensen, alsof de kleine groepen niet bestaan. Ik mag geen suiker, dat ik wellicht niet in de eigenlijk bedoelde doelgroep van Freezzz hoor, doet er voor mij weinig toe: ik kan eindelijk suikervrij ijs kopen in een winkel in de buurt. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er wordt trouwens toch nergens gezegd dat die producten niet gemaakt zouden moeten worden? |
![]() |
||
![]() |
Het ging om de volgende post:
Citaat:
Maar in het geval van light-producten/suikerloze producten is er naar mijn idee ook genoeg vraag/aanbod dus in principe is er wat dat betreft geen discussie daarover nodig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Hihihiihihihih. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Wat heb je vandaag allemaal gegeten en gedronken? #21 dennis018 | 500 | 27-07-2007 19:44 | |
Eten & Drinken |
Wat heb je vandaag allemaal gegeten en gedronken? #20 AlopiA | 500 | 12-06-2007 15:52 | |
Eten & Drinken |
Wat heb je vandaag allemaal gegeten en gedronken? #19 IcedEarth | 500 | 14-05-2007 19:14 | |
Eten & Drinken |
Wat heb je vandaag allemaal gegeten en gedronken? #18 Verwijderd | 500 | 14-04-2007 16:59 |