Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Nee serieus, degene die ooit een pro-oorlog lied maakt, moeten ze ophangen aan de hoogste boom. (Tot zover mijn bijdrage aan de wereldvrede.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() hij is in zn eentje met zn gitaar naar irak gegaan en rond gaan trekken en muziek gemaakt.
|
Vooral in combinatie met deze clip heel erg sterk en indrukwekkend. Niet alleen over Irak, trouwens, ook over andere zaken. De videoclip is home made, maar van betere kwaliteit dan menige 'professionele' clip. Ik vond 'm erg goed:
We Can't Make It Here Anymore - by James Mcmurtry http://www.youtube.com/watch?v=jTW0y6kazWM |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
Muziek |
Anti-flag komt naar Nederland (voor de zoveelste keer) Mr. Pignati | 35 | 20-12-2004 01:43 | |
Mishandelingen/martelingen/inhumane behandeling gevangenen door o.a. Amerikanen Rollo Tomasi | 500 | 22-05-2004 22:56 | |
De ongefundeerde afkeer naar George W. Bush en de Amerikanen. the atmosfere | 154 | 17-08-2003 15:43 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
'Nederland wordt internationaal niet serieus genomen' Diovai | 45 | 30-03-2003 16:24 |