Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2002, 12:16
Anne
Anne is offline
En natuurlijk ook nog met muziekschool (stuk of twintig keer) en orkest (ook heeeel vaak)
Oud 05-04-2002, 14:45
Verwijderd
2 maand geleden op school en voor familie
19 April voor het eerst op groot podium (band)
Oud 05-04-2002, 21:26
Mysticus
Mysticus is offline
heel vaak voor de hele school. paar weken geleden op de Artistieke interlyceale op het Lorentz Casimir ook nog.
4e door die partijdige jury
Ben ook bij Cirque du soleil uit het publiek gehaald. was wel lachen (voor het publiek dan)

Laatst gewijzigd op 05-04-2002 om 21:28.
Oud 08-04-2002, 08:18
Roos
Roos is offline
Jah, elk jaar in een uitverkochte Stadsgehoorzaal

Ge-wel-dig
Oud 11-04-2002, 20:12
MeiSs
MeiSs is offline
eerst op de basisschool met playbackshows enzo, en de eindmusical van groep 8
Heb modeshows gedaan en heel veel optredens gedaan met dansen, en soms zingen. En wil ook nog heel vaak op het podium staan .. tis gewoon koel!
En het is ook leuk om beroemde mensen te ontmoeten die ook bijvoorbeeld daar moeten optreden.

Laatst gewijzigd op 11-04-2002 om 20:14.
Oud 14-04-2002, 18:08
krijgdepleuris
krijgdepleuris is offline
ja, ik heb het vaak op school gedaan (toneel en ik heb een keer een paar gedichtjes geschreven en voorgedragen met een vriendin) en ook via een toneelschool.
Oud 15-04-2002, 09:13
zjempoow
zjempoow is offline
beatboxen in 013, was wel geslaagd opzich
Oud 16-04-2002, 11:42
darkmark666
darkmark666 is offline
ik heb al een aantal keer opgetreden (met verschillende bands)
en ik moet vanavond weer !! (ben vet zenuw8ig)
Oud 16-04-2002, 12:15
kwellie
kwellie is offline
Ik snap ook nooit iets van mezelf ik heb ik weet niet hoe vaak op het podium gestaan met opvoeringen van toneel maar telkens als het stuk bijna begint breekt het zweet me uit.!!!!!
Oud 18-04-2002, 20:28
Roos
Roos is offline
Citaat:
kwellie schreef:
Ik snap ook nooit iets van mezelf ik heb ik weet niet hoe vaak op het podium gestaan met opvoeringen van toneel maar telkens als het stuk bijna begint breekt het zweet me uit.!!!!!
Dat is toch heerlijk, die spanning vooral met z'n allen, en die bevrijding en de staande ovatie achteraf.
Oud 12-05-2002, 20:13
Verwijderd
ikke wel! in maart nog met de voorstelling van schooltoneel, ROMEO EN JULIAA!! wazz heel cooL! alleen het rare was dat ik dus normaal altijd heeel zenuwachtig ben ookal zitten er maar 5 mensen, en nou zaten er per keer zo'n 400 en ik was helemaal niet zenuwachtig! moest zelfs nog helemaal alleen op m'n hobootje blazen maar toen ik er eenmaal stond was alles over!! echt beturr!!
Oud 13-05-2002, 17:38
WackfordSqueers
WackfordSqueers is offline
Als ik het vluggetjes bij elkaar optel heb ik zo`n zestig keer de pot volgepoept omdat ik 5 minuten later moest toneelspelen. Het ene stuk is voor 20 man publiek (intiem, en gezellig) Het andere stuk voor 500 mensen (wel cool, maar minder contact met publiek). Ow, en als julie eind Augustus nog naar Lowlands gaan, daar speel ik ook in een toneelstuk...
Sebas
Oud 19-05-2002, 15:24
goossss
goossss is offline
Citaat:
Mysticus schreef:
heel vaak voor de hele school. paar weken geleden op de Artistieke interlyceale op het Lorentz Casimir ook nog.
4e door die partijdige jury
Ben ook bij Cirque du soleil uit het publiek gehaald. was wel lachen (voor het publiek dan)

Artistieke Interlyceale? Lorentz, Amsterdams, Baarnsch en Kennemer.. (zeg niet dat jij daarop zit.) Lekker 4e geworden? hehehe, ik zit op een van die scholen

Ik heb er zelf niet gestaan btw, de artistieke, ik hou het op me eigen school, en met me dansclubje etc. erg leuk maar niet heus
Oud 19-05-2002, 18:14
Verwijderd
Ik heb in het concertgebouw op het podium gestaan
Oud 19-05-2002, 19:58
Balance
Balance is offline
vaak zat
schoolmusical, playbackwedstrijden, andere toneelstukken op school en zit nou op jeugd theaterschool.
komende 5 weken hebben we 24 voorstellingen
Oud 26-05-2002, 17:54
Shirleypurley
Shirleypurley is offline
Ik heb 3x opgetreden met Rabarber (toneelschool) en op school met een concert.
En gister zelfs nog Was de laatste opvoering van een toneelstuk waar ik in de vakantie aan 'gewerkt' heb! Het was heel erg leuk.
Oud 02-06-2002, 19:50
heavinly
heavinly is offline
ja ik heb vandaag gezongen in een kerk, telt ook wel he. Ik zing vaker, gewoon met een band of, zoals vandaag, met een vriend van me samen. Gewoon een aantal liedjes, doe ik vaker daar. Ik heb 3 weken geleden ofzo op een feest gezongen (voor 250 man ofzo ) en in april bij mij op school voor 200 mensen. Ik vind het steeds leuker en ik doe het nu ook steeds vaker. In februari volgend jaar ga ik met de culturele avond bij mij op school mee doen, heb ik nu al zin in!
Oud 03-06-2002, 15:20
bumblebee
bumblebee is offline
Euhm..jaw..heel vaak eigenlijk.. Ik zit namelijk in een orkest, en we treden heel vaak op...(o.a toernee door Rome, toernee met De Kast (gelredome,arena,lemmer etc.)
Het orkest heeft optredens gehad in Polen,Duitsland,Spanje,Italie, en ga zow nog maar ffies door =)
kuz mai
Oud 04-06-2002, 09:56
Wennup
Wennup is offline
Jup, een theater voorstelling van bulletje en de bonestaak van jeugd theater hofplein in rotterdam waar ik 5 jaar op heb gezetet. Ook hadden we elk jaar een voordracht van wat we dat jaar hadden geleerd. Dus een voorstelling van of dans, of zang, of toneel
Oud 04-06-2002, 19:38
Rocksaan
Rocksaan is offline
jahaaaaa podiums, kleine podiums, grote podiums, lage podiums, hoge podiums, kleinschalig, grootschalig, 20 mensen, 800 mensen, bes wel heel erg cool de kcik die je daar van krijgt!
Oud 05-06-2002, 12:17
***DKNY'ke***
***DKNY'ke*** is offline
jajaja, ieder jaar met dansen, doe ik al ongeveer 9 jaar, en een keer met n toneelstuk, ook ns met n sketch, euhm, schoolfeesten op de lagere school en ook ns n liedje moete playbacken, best nog wel kewl!!
volgend jaar weer toneel en sketchen, woehoe!!!!

kzal nog wel n paar dingetjes vergeten zijn, mja, daar kom ik dan later nog wel ns op trug ofzo!!

kuzzje
xELSx(die het wel leuk vindt om op een podium te staan, vooral dan om te dansen)
Oud 05-06-2002, 17:46
DeadHearT
DeadHearT is offline
ja, ik treed regelmatig op met mijn band
Oud 10-06-2002, 21:14
Mrs.R.Mortis
Mrs.R.Mortis is offline
Ik trad ook regelmatig op met m'n band waar ik in zong, but that band is no more ik hoop binnenkort weer wat nieuws te vinden
Oud 11-06-2002, 13:45
Tinkerbel_temp
Tinkerbel_temp is offline
ik zing in n band dus ik zal wel moeten.
Oud 13-06-2002, 19:43
Verwijderd
Jah... 4 jaar geleden hoofdrol in musical.. 2 jaar daarna op een camping ergens. en vorige week vrijdag..
Oud 13-06-2002, 20:01
alpha
alpha is offline
minstens twee keer per jaa, meestal vaker. Zit op de jeugdtheaterschool vandaar. En ik zong eerder in de kerk vaak solo.

He maar degene die dit topic is begonnen, hoe kun je nou zeggen dat je je schaamt?! is toch cool om bij Kinderen voor Kinderen gezeten te hebben?! Als dat zes jaar geleden is is dat dus KvK14 geloof ik he? Zal wel ff kijken
Oud 14-06-2002, 19:02
PrimRose
PrimRose is offline
ja hoor, met schoolmusicals, schoolkoor (alleen dat was gewoon op schoolpodium en met christelijke feestdagen in de kerk),gewoon koor, en 3 keer een "echte" amateur musical.
1e west side story
2e famous
3e firo

en nu even niets, wil wel, maar ik kan niets vinden

kus PrimRose
Oud 15-06-2002, 13:31
purplerose
purplerose is offline
Ja ik heb 3 keer op het podium gestaan en dat was wel leuk want ik zit op de theaterschool, en dan moet je natuurlijk regelmatig op hte podium staan. Als ik er eenmaal sat ben ik helemaaaaaaaaal niet zenuwachtig meer maar daar voor....
ik heb zelfs een keer gehad dat ik moest lache in plaats van huilen maar dat zag niemand gelukkig
Oud 17-06-2002, 21:23
Visceral
Visceral is offline
al 3x met Sandwedged (1x toen we nog Good For Nothing heetten)
2x een open podium (lekkur jammuh beetje jazz en ska bassen)

de 4e keer met Sandwedged komt er aan! 22 juni! de 5e keer word 9 september en de 6e is op 28 september (subtiele tour schema reclame )
Oud 18-06-2002, 13:37
NasDrovje
NasDrovje is offline
ik zit in een ska punk band en we hebben al aardig wat opgetreden, ja dus
Oud 20-06-2002, 11:07
LittleD
LittleD is offline
Echt Wel!!! da's het mooiste wat er is!!!
Oud 23-06-2002, 22:43
TheNewBorn
TheNewBorn is offline
duet optreden (meerdere keren gedaan, met hetzelfde meisje als op deze foto)

En een aantal keer een optreden met een band, verder nog wat optredens met andere bands als gast gitarist
Oud 24-06-2002, 11:28
dromerke
dromerke is offline
Yep, onetime en ik vond het een bangelijke uitdaging
Oud 26-06-2002, 17:28
Danny
Danny is offline
Ja, stuk of 7 keer in theater Bellevue te A'dam.
Oud 26-06-2002, 22:04
Mysticus
Mysticus is offline
Citaat:
goossss schreef:

Artistieke Interlyceale? Lorentz, Amsterdams, Baarnsch en Kennemer.. (zeg niet dat jij daarop zit.) Lekker 4e geworden? hehehe, ik zit op een van die scholen

Ik heb er zelf niet gestaan btw, de artistieke, ik hou het op me eigen school, en met me dansclubje etc. erg leuk maar niet heus
Ik zit op het Amsterdams. En het was totaal onverdiend
Oud 28-06-2002, 10:16
Mrs.R.Mortis
Mrs.R.Mortis is offline
Volgend jaar mag ik samen met een band van een vriend van mij in het voorprogramma van Dreadlock Pussy en After Forever!!!!! (die vriend van mij is Dream Chaser by the way)
Oud 28-06-2002, 16:14
McMotion
McMotion is offline
'k heb gisteren met m'n muziekschoolbandje op een podium gestaan, en ja hoor, zoals bekend... als er iets fout gaat gebeurt dat altijd op het podium of in de studio... snaar gebroken (met een floyd-rose systeem wat inhoudt dat je een uur bezig bent om een nieuwe erop te zetten inclusief opnieuw stemmen)
maar ik mocht toen wel een gibson les paul van een andere gitarist lenen om verder te spelen ik denk dat ik elke keer maar een snaar breek
Oud 28-06-2002, 17:48
June bug
June bug is offline
Ja, ik heb met ballet (klassiek) elk jaar een optreden, in een theater.
Met de band waar ik eerst in zong een keer op het schoolfeest gespeeld, en ik heb in... 1999 (of 2000? weet niet meer) meegedaan aan de kunstbende in de 013, en heb daar toen in m'n eentje op het grote podium van de 013 een dans op Glycerine van Bush gedaan (dat was zoo eng )

Regels voor berichten