Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ikke wel! in maart nog met de voorstelling van schooltoneel, ROMEO EN JULIAA!! wazz heel cooL! alleen het rare was dat ik dus normaal altijd heeel zenuwachtig ben ookal zitten er maar 5 mensen, en nou zaten er per keer zo'n 400 en ik was helemaal niet zenuwachtig! moest zelfs nog helemaal alleen op m'n hobootje blazen maar toen ik er eenmaal stond was alles over!! echt beturr!!
![]() ![]() |
![]() |
|
Als ik het vluggetjes bij elkaar optel heb ik zo`n zestig keer de pot volgepoept omdat ik 5 minuten later moest toneelspelen. Het ene stuk is voor 20 man publiek (intiem, en gezellig) Het andere stuk voor 500 mensen (wel cool, maar minder contact met publiek). Ow, en als julie eind Augustus nog naar Lowlands gaan, daar speel ik ook in een toneelstuk...
Sebas
||
![]() |
Citaat:
Artistieke Interlyceale? Lorentz, Amsterdams, Baarnsch en Kennemer.. ![]() ![]() Ik heb er zelf niet gestaan btw, de artistieke, ik hou het op me eigen school, en met me dansclubje etc. ![]() |
![]() |
|
![]() |
ja ik heb vandaag gezongen in een kerk, telt ook wel he. Ik zing vaker, gewoon met een band of, zoals vandaag, met een vriend van me samen. Gewoon een aantal liedjes, doe ik vaker daar. Ik heb 3 weken geleden ofzo op een feest gezongen (voor 250 man ofzo
![]() |
![]() |
|
Euhm..jaw..heel vaak eigenlijk.. Ik zit namelijk in een orkest, en we treden heel vaak op...(o.a toernee door Rome, toernee met De Kast (gelredome,arena,lemmer etc.)
Het orkest heeft optredens gehad in Polen,Duitsland,Spanje,Italie, en ga zow nog maar ffies door =) kuz mai
|
jajaja, ieder jaar met dansen, doe ik al ongeveer 9 jaar, en een keer met n toneelstuk, ook ns met n sketch, euhm, schoolfeesten op de lagere school en ook ns n liedje moete playbacken, best nog wel kewl!!
volgend jaar weer toneel en sketchen, woehoe!!!! kzal nog wel n paar dingetjes vergeten zijn, mja, daar kom ik dan later nog wel ns op trug ofzo!! kuzzje xELSx(die het wel leuk vindt om op een podium te staan, vooral dan om te dansen) |
![]() |
|
minstens twee keer per jaa, meestal vaker. Zit op de jeugdtheaterschool vandaar. En ik zong eerder in de kerk vaak solo.
He maar degene die dit topic is begonnen, hoe kun je nou zeggen dat je je schaamt?! is toch cool om bij Kinderen voor Kinderen gezeten te hebben?! Als dat zes jaar geleden is is dat dus KvK14 geloof ik he? Zal wel ff kijken
|
ja hoor, met schoolmusicals, schoolkoor (alleen dat was gewoon op schoolpodium en met christelijke feestdagen in de kerk),gewoon koor, en 3 keer een "echte" amateur musical.
1e west side story 2e famous 3e firo en nu even niets, wil wel, maar ik kan niets vinden ![]() kus PrimRose
|
Ja ik heb 3 keer op het podium gestaan en dat was wel leuk want ik zit op de theaterschool, en dan moet je natuurlijk regelmatig op hte podium staan. Als ik er eenmaal sat ben ik helemaaaaaaaaal niet zenuwachtig meer maar daar voor....
ik heb zelfs een keer gehad dat ik moest lache in plaats van huilen maar dat zag niemand gelukkig ![]() |
![]() |
|
al 3x met Sandwedged (1x toen we nog Good For Nothing heetten)
2x een open podium (lekkur jammuh ![]() de 4e keer met Sandwedged komt er aan! 22 juni! de 5e keer word 9 september en de 6e is op 28 september (subtiele tour schema reclame ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
'k heb gisteren met m'n muziekschoolbandje op een podium gestaan, en ja hoor, zoals bekend... als er iets fout gaat gebeurt dat altijd op het podium of in de studio... snaar gebroken
![]() maar ik mocht toen wel een gibson les paul van een andere gitarist lenen om verder te spelen ![]() ![]()
|
![]() |
Ja, ik heb met ballet (klassiek) elk jaar een optreden, in een theater.
Met de band waar ik eerst in zong een keer op het schoolfeest gespeeld, en ik heb in... 1999 (of 2000? weet niet meer) meegedaan aan de kunstbende in de 013, en heb daar toen in m'n eentje op het grote podium van de 013 een dans op Glycerine van Bush gedaan ![]() ![]()
|
|
|