Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2006, 18:11
Arox
Arox is offline
Vandaag een uur of 2 in de Games Workshop in A'dam gehangen. Spelletje met uitleg erbij (ik had gewonnen. ghehe )

Ik zit er nu echt over na te denken om te beginnen, nu ik ook al een dwergje geschilderd heb daar. Het is niet zo moeilijk als ik dacht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2006, 10:34
Verwijderd
Mja, ik zit dus ook te wachten tot zo'n evenement wellicht in Groningen of in de buurt komt. Volgens mij was er wel iets in Leeuwarden binnenkort, maar juist in het weekend dat ik niet hier ben
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 12:31
Verwijderd
Laatst 3000 pts Lizzies de pan in gehakt, terwijl ze de gaafste Slann hadden en een stegadon en ongeveer drie miljoen skinks en eh de rest van het kikkerdril dat mooi in een 3000 pts leger past.

Met 1500 pts Tzeentch en 1500 pts Tomb Kings nog wel, beide zonder lord
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 14:53
Verwijderd
Vrijdag is de RTS Warhammer Mark Of Chaos ook uit (fantasy) (Empire, high Elves, Chaos en Skaven) en de uitrbreiding Dark Crusade voor Dawn Of War (40k) is ook uit (nu met tau en necrons)

ik denk ik meld het effe.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 16:04
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Dr. Aep schreef op 07-11-2006 @ 15:53 :
Vrijdag is de RTS Warhammer Mark Of Chaos ook uit (fantasy) (Empire, high Elves, Chaos en Skaven) en de uitrbreiding Dark Crusade voor Dawn Of War (40k) is ook uit (nu met tau en necrons)

ik denk ik meld het effe.
Net Winter Assault op mijn computer gezet. De demo van Mark of Chaos en filmpjes op het internet zien er veelbelovend uit .

Dark Crusade ziet er vet uit.
Oud 07-11-2006, 17:42
Verwijderd
Ik heb de demo uitgespeeld, en ik moet zeggen dat ie wel tof is. dr zitten wel een aantal mindere dingen in, maar WF is nou eenmaal de shit
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 17:22
Verwijderd
Dark Crusade speelt lekker moet ik zeggen, ziet er allemaal prima uit. Nog ff in verdiepen en eens zien of ik em legaal ga kopen ivm het net.

MoC, sjah wat dr. aep zegt. WF is de shit dus dat zit sowieso wel goed. Lekker battelen zonder echte mannetjes is ook wel lachen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 23:50
zeehond23
zeehond23 is offline
ik speelde vroeger lizardmen, had een 3500 punten leger, maar ben er mee gestopt, want ik ging blowen, en dat was leuker
Oud 17-11-2006, 00:00
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 17-11-2006 @ 00:50 :
ik speelde vroeger lizardmen, had een 3500 punten leger, maar ben er mee gestopt, want ik ging blowen, en dat was leuker
Drugs gebruiken boven alles.

OT:

Ik ben er ook ooit aan begonnen. Ik ben groot fan van Orks dus daar een startersetje van gekocht en een hele zooi 2e hands troep van een maatje van me. Kweenie ik gok iets van 1500 punten ofzo. Nooit echt verder mee gegaan. Dat is een van de vele dingen die ik ooit weer eens op wil pakken.

Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een mooi model van de Witch king uit Lord Of The Rings. Maarja het probleem is dat het zo fucking duur is. Je moet het er echt voor over hebben en ik heb op het moment even andere dingen die ik belangrijker vind om m'n geld aan uit te geven.
Oud 21-11-2006, 02:54
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
wood elves
Oud 23-11-2006, 13:28
CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Citaat:
K-pax schreef op 07-11-2006 @ 17:04 :
Net Winter Assault op mijn computer gezet. De demo van Mark of Chaos en filmpjes op het internet zien er veelbelovend uit .

Dark Crusade ziet er vet uit.
Zeker! Net WH Dawn of War gekocht, maar is ook al vet! Ik hoop dat Mark of Chaos iets tactischer ingericht is.

Nu is het meer zoveel mogelijk Space Marines bouwen, allemaal erop af sturen, wat klikken en klaar.

De AI valt me ook ietwat tegen. Wanneer je bijv. een squad op een leger afstuurt, kan de voorste lijn schieten, maar de overige lijnen doen niets...
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 15:49
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
CaptainCaveman schreef op 23-11-2006 @ 14:28 :
Zeker! Net WH Dawn of War gekocht, maar is ook al vet! Ik hoop dat Mark of Chaos iets tactischer ingericht is.

Nu is het meer zoveel mogelijk Space Marines bouwen, allemaal erop af sturen, wat klikken en klaar.

De AI valt me ook ietwat tegen. Wanneer je bijv. een squad op een leger afstuurt, kan de voorste lijn schieten, maar de overige lijnen doen niets...
In Dark Crusade zijn veel dingen opgelost, bijv, powerplay is niet meer mogelijk (van bepaalde vehicles zoveel mogelijk vanwege hun ownage niveau). Ik heb daar iig geen problemen met dat bepaalde ranks niet schieten.

Ook is in Dark Crusade de diversiteit van je leger belangrijker, dan iid wat bij DoW kan: zoveel mogelijk squads space marines en knallen. Het is natuurlijk wel zo dat space marines gewoon %$#& goed zijn in vergelijking met andere infantry.
Reageren

Regels voor berichten