Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dark Crusade ziet er vet uit.
||
Citaat:
![]() OT: Ik ben er ook ooit aan begonnen. Ik ben groot fan van Orks dus daar een startersetje van gekocht en een hele zooi 2e hands troep van een maatje van me. Kweenie ik gok iets van 1500 punten ofzo. Nooit echt verder mee gegaan. Dat is een van de vele dingen die ik ooit weer eens op wil pakken. Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een mooi model van de Witch king uit Lord Of The Rings. Maarja het probleem is dat het zo fucking duur is. Je moet het er echt voor over hebben en ik heb op het moment even andere dingen die ik belangrijker vind om m'n geld aan uit te geven.
||
Citaat:
Nu is het meer zoveel mogelijk Space Marines bouwen, allemaal erop af sturen, wat klikken en klaar. De AI valt me ook ietwat tegen. Wanneer je bijv. een squad op een leger afstuurt, kan de voorste lijn schieten, maar de overige lijnen doen niets... |
![]() |
||
Citaat:
Ook is in Dark Crusade de diversiteit van je leger belangrijker, dan iid wat bij DoW kan: zoveel mogelijk squads space marines en knallen. Het is natuurlijk wel zo dat space marines gewoon %$#& goed zijn in vergelijking met andere infantry.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Warhammer Online: Age of Reckoning Big Boi | 211 | 05-01-2009 01:34 | |
Games |
Leukste genres en bijbehorende games Mr.Hypert€xt | 12 | 09-06-2005 21:39 |