Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2006, 11:22
Muchacha
Muchacha is offline
Drie homo's waren een dagje samen op stap geweest en gingen samen in één bed slapen. 's Morgens worden ze alledrie wakker. De homo die aan de ene zijkant van het bed ligt zegt: "Ik heb zo'n afgetrokken gevoel." De homo die aan de andere kant van het bed ligt heeft ook een afgetrokken gevoel. De homo die in het midden van het bed ligt zegt: "Ik niet. Ik heb heerlijk geslapen. Ik heb gedroomd dat ik in Oostenrijk was, en ik maar skieën.

Het eerste leerjaar komt terug in de klas na het speelkwartier.
De juffrouw vraagt aan Marietje:" Wat heb jij gedaan in de pauze?" "Ik heb in de zandbak gespeeld, juf."
"Heel goed Marietje, ga maar naar het bord en schrijf het woordje 'zand'op. Als je het goed spelt, krijg je een koekje."
Marietje doet het en krijgt haar koekje.
"En Jantje, wat heb jij gedaan in het speelkwartier?" "Ik heb met Marietje in de zandbak gespeeld, juf."
"Heel goed Jantje, ga maar naar het bord en schrijf het woordje 'bak' op. Als je het goed spelt, krijg je een koekje."
Zo gezegd, zo gedaan en Jantje krijgt een koekje.
"En Mustafa, wat heb jij gedaan in het speelkwartier?"
"Ik wilde met Marietje en Jantje in de zandbak spelen, maar ik mocht niet meedoen."
"Wel", zegt de juffrouw, "dat lijkt me klinkklare ontoelaatbare rassendiscriminatie.
Ga maar naar het bord en schrijf 'klinkklare ontoelaatbare rassendiscriminatie' op en als je het goed spelt, krijg je een koekje."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2006, 11:26
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 09-09-2006 @ 12:22 :
Het eerste leerjaar komt terug in de klas na het speelkwartier.
De juffrouw vraagt aan Marietje:" Wat heb jij gedaan in de pauze?" "Ik heb in de zandbak gespeeld, juf."
"Heel goed Marietje, ga maar naar het bord en schrijf het woordje 'zand'op. Als je het goed spelt, krijg je een koekje."
Marietje doet het en krijgt haar koekje.
"En Jantje, wat heb jij gedaan in het speelkwartier?" "Ik heb met Marietje in de zandbak gespeeld, juf."
"Heel goed Jantje, ga maar naar het bord en schrijf het woordje 'bak' op. Als je het goed spelt, krijg je een koekje."
Zo gezegd, zo gedaan en Jantje krijgt een koekje.
"En Mustafa, wat heb jij gedaan in het speelkwartier?"
"Ik wilde met Marietje en Jantje in de zandbak spelen, maar ik mocht niet meedoen."
"Wel", zegt de juffrouw, "dat lijkt me klinkklare ontoelaatbare rassendiscriminatie.
Ga maar naar het bord en schrijf 'klinkklare ontoelaatbare rassendiscriminatie' op en als je het goed spelt, krijg je een koekje."
Oud 09-09-2006, 14:48
zoef de haas
zoef de haas is offline
Bij een boer zijn kippen ontsnapt, ze rennen alle kanten op richting de straat. Op het zelfde moment komt er een amerikaan langsrijden en rijd op hoge snelheid wat kippen dood.
Hij stopt en de boer gaat natuurlijk helemaal door het lint.
De amerikaan zegt Keep quite
Zegt de boer
Keep quite keep quite?
Wel 10 kippen kwijt!!

Oud 09-09-2006, 15:06
Muchacha
Muchacha is offline
Zegt Prins Filip tegen zijn moeder: "Maman, 't is ik heb e groot
probleem, chaque fois que Mathilde a un orgasme zij maak teveel van de lawaai."
Zegt Paola: "Mais enfin, Filip, dat is zeer koed, proficiat, dat
is tok keen probleem?"
Zegt Filip: "Jawel, maman, want 't is ik hoor het tot in mijn kamer en ik word dan altijd oewakker."

Een Limburger tankt in Antwerpen bij een self-service station.
Hij gaat naar binnen om te betalen, gaat naar buiten en komt direct daarna in paniek weer binnen.
"Weet ge", zegt hij," nu heb ik mijne waage gesloote en de sleutels erop laten steeke".
"Geen paniek", zegt de bediende,"dat gebeurt wel vaker. U krijgt van mij een schroevendraaier, een doekje en een ijzerdraadje mee. Met de schroevendraaier duwt u het raamrubber opzij, u doet het doekje ertussen, om niets te beschadigen en met het ijzerdraadje, hengelt u het pinnetje van de deur open".
De Limburger is helemaal opgelucht en loopt weer naar buiten.
5 Minuten later komt een Antwerpenaar binnen.
"Dees kaan na niet" zegt hij verbaasd tegen de bediende.
"Ja, wat dan ?" vraagt deze.
"D'er stoa boaten ne Limburger, met een ijzerdraadje z'n deur open te hengelen!"
"En?" vraagt de bediende,"dat maken wij hier regelmatig mee?!".
"Jaaa", zegt de Antwerpenaar, "moar toch niet dat de vraa in de auto zit en roept: Beeeetje naar linnnnks, beeeeetje naar rechts!!!"

Er loopt een man door de Kalverstraat als hij voor zich ineens een touw ziet hangen. Hij kijkt waar het touw vandaan komt, maar dat touw verdwijnt gewoon> de bewolking in... zo hoog. De man wordt nieuwsgierig en klimt naar boven. Hij klimt en klimt en klimt en klimt... tot hij bij de Hemelpoort komt.
Petrus kijkt de man verbijsterd aan. "Wat doet u hier, het is nog lang uw tijd niet!"
De man legt uit hoe hij er is gekomen en vraagt: "Goh, nu ik hier toch ben... mag ik dan even een kijkje nemen?" Petrus haalt zijn schouders op en zegt:"Waarom ook niet, als je maar zorgt dat je stipt 2 uur hier weer terug bent. Dan haal ik het touw weg en dan is er geen weg meer terug".
De man stemt in en hij verdwijnt de hemel in. En het is er prachtig! Mooi weer... mooie stranden... mooie vrouwen... fijne muziek... noem maar op. En je snapt het natuurlijk al, de man vergeet de tijd. Om 3 uur slaat de schrik hem om het hart en hij spurt terug. En ja wel hoor... het touw is weg.
Petrus ziet de man en haalt zijn schouders op: "Sorry hoor, ik heb u gewaarschuwd! Er is geen weg meer terug. Ga maar weer de hemel in".
De man begint te smeken of hij a.u.b. weer terug mag... zijn werk op aarde is nog niet afgerond etc.
Petrus laat zich uiteindelijk vermurwen.
"Het enige wat ik voor je kan betekenen is je veranderen in een spin. Dan kun je zelf een draad spinnen en je naar beneden laten zakken. Eenmaal weer terug op aarde verander je dan vanzelf weer in een mens".
De man stemt in, wat moet hij anders?
En Petrus verandert hem in een spin.
De man/spin laat zich aan zijn eigen draad zakken en verdraaid...30 meter boven de grond is het spinrag op. De man is wanhopig. "Zo kan ik toch niet blijven hangen??" denkt hij en hij perst er nog en stuk spinrag uit.......jawel..... weer 5 meter verder..... "Nee", denkt die man, "da's me nog te hoog!" en "mmmmmppppppffffff", hij probeert er weer wat spinrag uit te persen...
Op dat moment schudt zijn vrouw hem wakker:
"JAN!!!!! WAKKER WORDEN... JE SCHIJT HET HELE BED ONDER!!!

Laatst gewijzigd op 09-09-2006 om 15:17.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 22:33
TopDrop
TopDrop is offline
Je hebt een rode en een blauwe kaars.
De rode is 15cm lang en heeft een diameter van 1cm.
De blauwe is 10cm lang en heeft een diameter van 2cm.
Welke van de twee brandt er langer?

Spoiler
Oud 10-09-2006, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 09-09-2006 @ 10:27 :
Toch een banaan?
Heh.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2006, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 09-09-2006 @ 10:27 :
Toch een banaan?
Oud 12-09-2006, 18:23
~SmG~
~SmG~ is offline
Een Belg komt voor de eerste keer in Amerika. Dan komt er een man aanlopen en die doet zijn jas open en zegt: "FBI"
Dan doet de Belg zijn jas open en zegt: "C&A"
Reageren

Regels voor berichten