Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2006, 07:20
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 10-09-2006 @ 18:55 :
Zeg dat nou niet. Ik kom die mensen eigenlijk nooit tegen en ik voel me erg gelukkig in mijn wereldje waar tenminste de helft van de bevolking betrekkelijk intelligent is
Wees voorbereid op een grote schok wanneer je de universiteit en bijbehorende kennissenkring verlaat, dus geniet er goed van
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2006, 07:27
Verwijderd
Citaat:
ganja schreef op 10-09-2006 @ 10:53 :
Dat is lomp en kortzichtig, mijn vriend is 25 en we zijn al 2 jaar gelukkig bij elkaar, en een half jaar voor dat we kregen werden we al heel close en ging alles goed. leeftijd zegt niet alles. het zijn juist voornamelijk de 16 jarige jongens die hun pik achterna lopen, terwijl meestal de wat oudere jongens juist willen settelen met een vaste partner.
Zo is het niet bij elke jongen natuurlijk, maar als hij niet serieus er over zou zijn, waarom zou ze dan al zolang bevriend met hem blijven? leeftijd is relatief. iemand kan 13 zijn, maar geestelijk al volwassen zijn en wij kennen de ts en die jongen niet, dus waarom gelijk zo oordelen?

jij zegt hier iets heel interessants.

namelijk een jongen van 25 wil al wat meer gaan settelen. En dat klopt, soms. IIG iemand van 25 is daar meer mee bezig of dichterbij dan iemand van 16 of 17 of zelfs 20.

waarom wil iemand die nog niet toe is aan settelen dan een relatie met iemand die dat wel is.

Ook dat zijn 2 totaal verschillende levensfasen,en je kunt je dan afvragen of dat beter werkt.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2006, 08:42
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 10-09-2006 @ 18:55 :
Zeg dat nou niet. Ik kom die mensen eigenlijk nooit tegen en ik voel me erg gelukkig in mijn wereldje waar tenminste de helft van de bevolking betrekkelijk intelligent is
Wees blij dat je ze nooit tegen komt! Ik heb er op dagelijkse basis mee te maken
Ze bestaan echt, ze zijn met velen en ze zijn vaak heel gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 08:38
Yaris
Yaris is offline
Citaat:
ganja schreef op 10-09-2006 @ 10:53 :
Zo is het niet bij elke jongen natuurlijk, maar als hij niet serieus er over zou zijn, waarom zou ze dan al zolang bevriend met hem blijven? leeftijd is relatief. iemand kan 13 zijn, maar geestelijk al volwassen zijn en wij kennen de ts en die jongen niet, dus waarom gelijk zo oordelen?
Nu spreek je jezelf wel erg tegen, de TS komt namelijk behoorlijk puberaal (lees onvolwassen) over vanwege de antwoorden/argumenten die ze geeft.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 09:02
Trinity
Trinity is offline
als het je zelf al dwarszit dat je ouders er op tegen zullen zijn, dan weet je dus ook dat wat je doet niet geheel door de beugel kan.

Kijk, als je zoiets had van : ik heb een relatie met een man van 23, ik ben gek op hem, ik voel me goed bij hem, schijt wat mijn ouders ervan vinden, maar ik moet het hen toch vertellen. DAT is wat anders.
__________________
0001010100010101010101111010110101010101011010101011110101101011110101 001010101001010101101010101010101010101111101001000101010101010101111100101
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 09:21
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
Roosje schreef op 09-09-2006 @ 22:31 :
Kijk, jij snapt het. Want elke vijftienjarige is hetzelfde, dat lijkt me logisch. Eindelijk erkenning.
lachen joh...een pubertje van 15 die een relatie van iemand van een jaar ouder afraadt vanwege spelfouten
Ja, dat is natuurlijk een hele goede reden! Misschien is die gozer van 23 ook wel analfabeet!
Luister, je denkt misschien dat je al heel veel weet, en veel levenservaring heb, maar dat is gewoon niet zo. Dat dacht ik trouwens ook op mn 15e, toen was ik ook zo arrogant, en nu ik samenwoon en op mezelf ben en mn eigen rekeningen moet betalen en voor mn eigen zaakjes moet zorgen begint het woord volwassen eindelijk een beetje te dagen. Dus kom over een paar jaar nog eens terug als je uit mammies nestje bent gevlogen.

Ontopic: je kunt ervan uit gaan dat hij het serieus meent als hij je meeneemt naar zijn ouders:-) Misschien zou zon relatie wel kunnen, maar je moet er wel rekening mee houden dat het mis kan gaan en dat je dan heel teleurgesteld kan worden. Hij heeft nou eenmaal meer meegemaakt en meer geleerd, hij is kortom verder dan jou in het leven en uiteindelijk kan dat een probleem worden. En misschien vind je het dan ook niet leuk als er meisjes van zijn leeftijd achter hem aan zitten, dan krijg je wel zware concurrentie. En je moet je relatie waarschijnlijk vaak verdedigen.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 09:40
ganja
ganja is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 12-09-2006 @ 08:27 :
jij zegt hier iets heel interessants.

namelijk een jongen van 25 wil al wat meer gaan settelen. En dat klopt, soms. IIG iemand van 25 is daar meer mee bezig of dichterbij dan iemand van 16 of 17 of zelfs 20.

waarom wil iemand die nog niet toe is aan settelen dan een relatie met iemand die dat wel is.

Ook dat zijn 2 totaal verschillende levensfasen,en je kunt je dan afvragen of dat beter werkt.
Ja, maar iemand van 16 of 17 kan wel voor zichzelf beslissen of zij daar ook klaar voor is. bv tussen mij en mijn vriend, als ik 19/20 ben zullen we gaan samenwonen en settlen in een rustig dorpje, maar daar hebben we het al vaak over gehad, en ik weet zeker dat ik daar klaar voor ben. persoonlijk denk ik dat zoiets meer te maken heeft met mentale ontwikkeling, dan echt leeftijd. mentaal liggen hij en ik op 1 lijn waardoor we het leeftijdsverschil niet eens merken. als dit ook zo is bij de ts en de jongen waar ze het over heeft, zie ik er geen probleem in
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 09:41
ganja
ganja is offline
Citaat:
Yaris schreef op 13-09-2006 @ 09:38 :
Nu spreek je jezelf wel erg tegen, de TS komt namelijk behoorlijk puberaal (lees onvolwassen) over vanwege de antwoorden/argumenten die ze geeft.
iemand die op een forum zo overkomt. daar kun je toch geen conclusies uit trekken? misschien is ze in het echt wel heel anders
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 10:59
Verwijderd
Citaat:
DNMB schreef op 13-09-2006 @ 10:21 :

Luister, je denkt misschien dat je al heel veel weet, en veel levenservaring heb, maar dat is gewoon niet zo. Dat dacht ik trouwens ook op mn 15e, toen was ik ook zo arrogant, en nu ik samenwoon en op mezelf ben en mn eigen rekeningen moet betalen en voor mn eigen zaakjes moet zorgen begint het woord volwassen eindelijk een beetje te dagen.
Het is niet naar mij bedoeld, maar ik wil er toch even op reageren. Hoe kun jij weten of Roosje veel levenservaring heeft of niet? Als je haar persoonlijk kent, dan neem ik terug wat ik nu ga zeggen.
Naar mijn mening klopt het niet. De ene vijftienjarige is de andere niet. Ik vind dat Roosje zeker wel volwassen overkomt, en TS niet. Je kunt niet van iemand die je niet kent zeggen dat hij/weinig tot geen levenservarig heeft. Verder is mijn hoofd een te grote rotzooi om nu met overdonderende argumenten te komen, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Zo niet, dan heb ik dit nooit gepost, zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2006, 00:27
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 13-09-2006 @ 11:59 :
Het is niet naar mij bedoeld, maar ik wil er toch even op reageren. Hoe kun jij weten of Roosje veel levenservaring heeft of niet? Als je haar persoonlijk kent, dan neem ik terug wat ik nu ga zeggen.
Naar mijn mening klopt het niet. De ene vijftienjarige is de andere niet. Ik vind dat Roosje zeker wel volwassen overkomt, en TS niet. Je kunt niet van iemand die je niet kent zeggen dat hij/weinig tot geen levenservarig heeft. Verder is mijn hoofd een te grote rotzooi om nu met overdonderende argumenten te komen, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Zo niet, dan heb ik dit nooit gepost, zeg maar.
inderdaad,

maar ik sanp beiden wel:

Langs de ene kant heeft DNMB gelijk, zowiezo heeft iemand van 20 meer levenservaring dan iemand van 15... MAAR, daarbij mag je niet vergeten dat sommige mensen van 15 al meer levenservaring hebben dan iemand van 20.
Maar die persoon die aan 15 al meer levenservaring heeft dan die persoon van 20 zal op de leeftijd van 20 er gewoon nog eens zoveel meer hebben!!!
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Met citaat reageren
Oud 14-09-2006, 07:36
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-09-2006 @ 08:20 :
Wees voorbereid op een grote schok wanneer je de universiteit en bijbehorende kennissenkring verlaat, dus geniet er goed van
Studenten en intelligentie. Wat een aparte combinatie.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2006, 19:49
Bubbeldoosje
Avatar van Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Citaat:
Roosje schreef op 09-09-2006 @ 17:31 :
Oh, ik neem mensen die "tog" in plaats van "toch" schrijven niet serieus, en mensen die ik niet serieus neem zou ik niet aanraden om een relatie aan te gaan met iemand die een stuk ouder is.

Maar goed, ik ken je niet in het echt. Toch vind ik het een beetje vreemd dat je zegt dat je "iets heel speciaals" met die jongen hebt, maar je ouders niet eens van zijn bestaan afweten. Dus ja, denk er nog eens goed over na. Ten eerste over of die jongen wel echt heel speciaal is en je niet te hard van stapel loopt (oh nee - je kent hem drie jaar, laat maar) en ten tweede over of je denkt dat je ouders het Belangrijke Informatie vinden. Ik denk namelijk dat ze het wel zouden willen weten als hun dochter een relatie met een (veel) ouder iemand had. Hoe denk je dat ze erop zullen reageren?
Jezus, hou ff op met mieren neuken mens!
__________________
De dorpsjeugd klit wat bij elkaar, in minirok en beatlehaar.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2006, 19:55
Bubbeldoosje
Avatar van Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
@ TS, ik ben 18 en mijn vriend wordt bijna 24... We zijn rond de 14,5 maand samen. Ik merk nooit verschil in onze leeftijd en heb dat ook nooit gemerkt. En we zien elkaar ongeveer elke dag. Dus ik kan zeggen dat ik hem als geen ander ken.
__________________
De dorpsjeugd klit wat bij elkaar, in minirok en beatlehaar.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 14:27
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Ik heb vorige week een einde gemaakt aan mijn "relatie" met een vriendin van me van 16 en ik moet zeggen dat ik het een erg vermoeiende ervaring vond. Niet alle meisjes van 16/17 zullen zo zijn, maar zij wist echt niet wat ze wilde.

Een week na dato komt ze aanzetten met de melding dat ze 2 vrienden van me wel leuk vindt Maarja. Als het goed voelt moet je ermee doorgaan, of het lang blijft werken, tja. Dat is per persoon en relatie verschillend denk ik. Maar ik merk toch behoorlijk grote verschillen in denken en doen.
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 14:57
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Leuk topic
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 16:27
- KTFE
Avatar van - KTFE
- KTFE is offline
Citaat:
thegoodlife schreef op 15-09-2006 @ 15:27 :
Ik heb vorige week een einde gemaakt aan mijn "relatie" met een vriendin van me van 16 en ik moet zeggen dat ik het een erg vermoeiende ervaring vond. Niet alle meisjes van 16/17 zullen zo zijn, maar zij wist echt niet wat ze wilde.

Een week na dato komt ze aanzetten met de melding dat ze 2 vrienden van me wel leuk vindt Maarja. Als het goed voelt moet je ermee doorgaan, of het lang blijft werken, tja. Dat is per persoon en relatie verschillend denk ik. Maar ik merk toch behoorlijk grote verschillen in denken en doen.
Hoelang heeft die relatie dan geduurd?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 23:29
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
20 en 32 hier...
mijn ouders (moeder iig, vasder is er niet zo van op de hoogte) vindt het prima.
Maar wij zijn beide volwassen...

Ik vind t niet zo'n gek groot verschil. Vertel het. Vroeg of laat komen ze er toch wel achter als het stand houdt.
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2006, 11:38
Yaris
Yaris is offline
OMG hij had je vader kunnen zijn
Met citaat reageren
Oud 16-09-2006, 12:13
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Spuit 12
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 16-09-2006, 19:55
Drowning_Tear
Avatar van Drowning_Tear
Drowning_Tear is offline
Citaat:
Monica_90 schreef op 09-09-2006 @ 17:09 :
ik heb een klein probleem misschien..

ik ben een meisje van 16 en ken al bijna 3 jaar een jongen (word in oktober 23)
we hebben altijd wat speciaals met elkaar gehad.. en hebben nu besloten om een relatie aan te gaan.
ik hou egt heel erg veel van hem,.. en hij van mij.

maar me ouders weten er nog nix van.. ze kennen hem ook niet.
en eigenlijk wil ik het ze hel graag vertellen, maar ik durf niet.. ben tog een beetje bang voor hun reactie op hem, kwa leeftijd enzo..

Wat moet ik doen.... HELPPP !!!!
Jaja, ik zit precies in hetzelfde schuitje.
Ik ben 17 en heb sinds kort verkering met een jongen die toevallig ook in oktober 23 wordt. Mijn ouders waren er eerst ook op tegen, maar uiteindelijk kunnen ze je niet tegenhouden toch?
Wat wel zo handig is, is om die jongen eerst even aan je ouders voor te stellen!
Als je vertelt dat je een relatie hebt met een jongen van 22 die ze ook nog eens niet kennen, is het toch anders dan dat ze hem wel is hebben gezien

Veel sterkte!

Liefs, D_T
__________________
Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek
Met citaat reageren
Oud 16-09-2006, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Drowning_Tear schreef op 16-09-2006 @ 20:55 :
Jaja, ik zit precies in hetzelfde schuitje.
Ik ben 17 en heb sinds kort verkering met een jongen die toevallig ook in oktober 23 wordt. Mijn ouders waren er eerst ook op tegen, maar uiteindelijk kunnen ze je niet tegenhouden toch?
Wat wel zo handig is, is om die jongen eerst even aan je ouders voor te stellen!
Als je vertelt dat je een relatie hebt met een jongen van 22 die ze ook nog eens niet kennen, is het toch anders dan dat ze hem wel is hebben gezien
Nou, dat ligt maar net aan de gozer...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 22:30
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Monica_90 schreef op 09-09-2006 @ 17:09 :
ik heb een klein probleem misschien..

ik ben een meisje van 16 en ken al bijna 3 jaar een jongen (word in oktober 23)
we hebben altijd wat speciaals met elkaar gehad.. en hebben nu besloten om een relatie aan te gaan.
ik hou egt heel erg veel van hem,.. en hij van mij.

maar me ouders weten er nog nix van.. ze kennen hem ook niet.
en eigenlijk wil ik het ze hel graag vertellen, maar ik durf niet.. ben tog een beetje bang voor hun reactie op hem, kwa leeftijd enzo..

Wat moet ik doen.... HELPPP !!!!
als jullie echt gek op elkaar zijn moeten jullie ervoor gaan. nu lijkt het veel, maar wat is 26 en 33 nou?
Bovendien, je kan een schrikreactie van je ouders en andere omgeving verwachten, maar meestal doet de leeftijd er minder (of niet meer) toe als zij ook zien dat jullie leuk met elkaar zijn.
je moet er ff doorheen maar ik denk dat het daarna goed moet gaan met de omgeving.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 00:08
Crimson
Crimson is offline
oja mijn vriend is 25 en ik 18 en dat gaat prima, we hebben er eigenlijk nooit bij stil gestaan, hij heeft ook nog nooit gezegd hmja je bent ook nog jong he als grapje of wat dan ook.. tis nooit echt ter sprake gekomen. vroeg hem laatst wel wat hij er nou van vond, en hij zei dat hij er nooit over na dacht. dusja..

levert af en toe wel grappige situaties op. toen we elkaar net kenden vertelde hij aan zn ouders / vrienden dat hij een meisje had leren kennen. ik zat op dat moment in Rome (5 gymnasium).
'zo en waar is ze nu dan?'
'op schoolreisje'
' '
'maar ze is wel al 18 hoor'
' '
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 07:47
borboleta
Avatar van borboleta
borboleta is offline
Zelf ben ik 18, en mijn vriend 24. Tuurlijk is dit een verschil, want hij is bijvoorbeeld al bijna klaar met studeren, en ik ben net begonnen. Ondanks dat, valt het verschil echt wel mee. En dit is niet omdat ik zo volwassen ben, of hij zo kinderachtig, we respecteren elkaar gewoon, en kunnen gewoon heel hard met elkaar lachen. In mijn omgeving stuitte ik natuurlijk op commentaar, 'je weet toch wel waar zulke jongens op uit zijn he?' 'Kan hij niemand vinden van z'n eigen leeftijd?' en zulk soort dingen, maar nu ze hem kennen, vindt eigenlijk iedereen het wel oke!

Dus wanneer jij er geen bezwaren hebt, zou ik gewoon lekker je gang gaan! Ik vraag me trouwens wel af, waarom toch wel een groot gedeelte op 'oudere' jongens valt. En waarom jongens op 'jonge meisjes', dus van een jaar of 15/16. (en ja ik ben zelf ook nog jong ) Ik bedoel mijn ouders schelen ook bijna 8 jaar!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 11:00
Anika
Citaat:
borboleta schreef op 25-09-2006 @ 08:47 :
Ik vraag me trouwens wel af, waarom toch wel een groot gedeelte op 'oudere' jongens valt. En waarom jongens op 'jonge meisjes', dus van een jaar of 15/16.
Dat valt wel mee denk ik, maar een 16-jarig meisje dat iets heeft met een jongen van 17 gaat hier niet posten wat ze nou moet doen omdat haar vriend een paar maanden ouder is ofzo. Dus daar hoor je gewoon veel minder over.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 11:36
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
DNMB schreef op 13-09-2006 @ 10:21 :
lachen joh...een pubertje van 15 die een relatie van iemand van een jaar ouder afraadt vanwege spelfouten
Ja, dat is natuurlijk een hele goede reden! Misschien is die gozer van 23 ook wel analfabeet!
Luister, je denkt misschien dat je al heel veel weet, en veel levenservaring heb, maar dat is gewoon niet zo. Dat dacht ik trouwens ook op mn 15e, toen was ik ook zo arrogant, en nu ik samenwoon en op mezelf ben en mn eigen rekeningen moet betalen en voor mn eigen zaakjes moet zorgen begint het woord volwassen eindelijk een beetje te dagen. Dus kom over een paar jaar nog eens terug als je uit mammies nestje bent gevlogen.
Je bent pas volwassen als je je realiseert dat je nog lang niet volwassen bent. Een soort van catch-22 situatie.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 14:27
Verwijderd
Nah, er zijn mensen die zelfs wat tegen mijn relatie hebben.

Ik = 20. Hij = 25 jaar.

Het kan.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 14:31
Verwijderd
Citaat:
DeltaOne schreef op 25-09-2006 @ 15:30 :
Eh, hij was 26 he

Laat maar, ik moet leren lezen
Precies, hij wordt 26.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 20:55
Jannaap:)
Jannaap:) is offline
Wat maakt iedereen zich druk over leeftijd. Ik heb zelf ook gerotzooit(nou ja... gerotzooit? ) met een jongen van 23. En ik was zelf ook 16. Ik vind dat dit niet een super groot leeftijdsverschil is, kbedoel.. het kan erger. Het scheelde dan wel 7 jaar, maar goed. Ik vond die jongen, Mark, toen echt heel erg leuk, nu nog steeds wel. Uiteindelijk is het niets geworden omdat onze levens totaal anders zijn. Ik zit nog op school, hij is al aan het werk. En aangezien hij niet zo dichtbij woont...Desalniettemin was het wel een hele leuke tijd met hem.. nou ja goed, dit is dus mijn verhaal..
__________________
Desperate Needs Lead To Desperate Deeds
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 12:07
krisje88
krisje88 is offline
Als je iets met de jongen wilt beginnen, dan zou ik het je ouders toch vertellen, hoe lastig het ook is. Ik ken je ouders natuurlijk niet, maar ik weet wel dat mijn ouders het juist heel fijn zouden vinden als ik een goed gesprek met ze zou hebben over mijn oudere vriend. Ze zullen dan alsnog niet zo blij zijn, maar ik denk dat het makkelijker te accepteren is als ze zien dat ik er 'volwassen' mee om ga en het niet stiekem achter hun rug om doe. Uiteindelijk komt het toch wel een keer uit en ik denk dat ze dan bozer/teleurgestelder zullen zijn dan dat je het hen gewoon vertelt had.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 13:05
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Monica_90 schreef op 09-09-2006 @ 17:39 :
als dat een manier is om hier iemand te beoordelen.. zijn jullie goed bezig...
Welcom in het echte leven. Later zul je nog op veel meer dingen beoordeeld worden (tot op de manier waarop je iemand een hand geeft) dus wen d'r maar vast aan.

Citaat:
Monica_90 schreef op 09-09-2006 @ 17:39 :

maar hoezo is dat raar? bedoel me ouders hoeven tog niet alles te wete?!!
En stug vol blijven houden

Het is TOCH, 1 letter meer, wereld van verschil. Jeez.

En wat betreft het onderwerp: ik ben zelf 3 jaar ouder, maar ik zou niet weten wat ik op m'n 23e met een muts van 16 zou moeten, in een relatie. Hij is als het goed is uitgestudeerd, en zij zit op de middelbare school.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 13:08
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Jannaap schreef op 04-10-2006 @ 21:55 :
Wat maakt iedereen zich druk over leeftijd. Ik heb zelf ook gerotzooit(nou ja... gerotzooit? ) met een jongen van 23.
Gerotzooid is wat anders. Als jij met die jongen wil 'rotzooien', prima, maar da's wat anders dan een relatie.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 13:20
Verwijderd
Zeg het nou maar gewoon tegen je ouders. Als jullie echt zo speciaal samen zijn, geef je hem waarschijnlijk toch niet op voor je ouders en is het wel zo handig dat ze het weten, hoef je niet te liegen e.d. Als ze het wel goed vinden, alleen maar mooi.
Als jij echt denkt dat je volwassen genoeg bent voor deze relatie, en je bént dat ook, hebben je ouders er geen problemen mee denk ik. Ze kennen jou toch als één van de besten.
Als je ouders er iets op tegen hebben, hebben ze daar ook vast wel zo hun redenen voor.

Ach, het is in ieder geval de moeite van het proberen waard toch?



Ik, 17. Hij, 27. Gaat al ruim een jaar erg goed. Het is maar net wat je van een relatie verwacht, en wat hij ervan verwacht. Je moet op één lijn zitten.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 13:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Jannaap schreef op 04-10-2006 @ 21:55 :
Wat maakt iedereen zich druk over leeftijd. Ik heb zelf ook gerotzooit(nou ja... gerotzooit? ) met een jongen van 23. En ik was zelf ook 16. Ik vind dat dit niet een super groot leeftijdsverschil is, kbedoel.. het kan erger. Het scheelde dan wel 7 jaar, maar goed. Ik vond die jongen, Mark, toen echt heel erg leuk, nu nog steeds wel. Uiteindelijk is het niets geworden omdat onze levens totaal anders zijn. Ik zit nog op school, hij is al aan het werk. En aangezien hij niet zo dichtbij woont...Desalniettemin was het wel een hele leuke tijd met hem.. nou ja goed, dit is dus mijn verhaal..
Grappig dat je enerzijds geen probleem ziet en anderzijds aangeeft dat het niet werkt, omdat jullie levens totaal anders zijn..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 05-10-2006 @ 14:05 :
Welcom in het echte leven. Later zul je nog op veel meer dingen beoordeeld worden (tot op de manier waarop je iemand een hand geeft) dus wen d'r maar vast aan.
Welcom?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Gezocht: Jonge televisie- en korte filmmakers!
Verwijderd
1 26-01-2016 23:24
Liefde & Relatie Marokkaanse vriendin en haar ouders..
Searchingstuff
14 10-01-2014 22:49
Liefde & Relatie Leeftijdsverschil in relatie
TFS!
49 29-09-2009 09:38
Films, TV & Radio Raad de Tunes VII
Verwijderd
100 17-09-2006 17:52
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Rohit
501 26-12-2005 19:40
Algemene schoolzaken Leer- en werkplicht verhogen.
BrunetJuh
52 12-12-2005 19:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12.