| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb haar eigenlijk nergens anders voorbij zien komen.. Ze speelt dan in die serie kennelijk, maar die zie ik nooit
|
|
||
|
Citaat:
) En zo'n grote rol is het niet.Trouwens, ik kan Larisa net zo goed sexy vinden als Yolanthe van Kasbergen, om maar eens een complete tegenpool te noemen. Uiteindelijk wint Yolanthe het dan wel, maar Larisa heeft dan op haar eigen manier weer 'iets'... |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Zij was de leukste character uit die serie en speelde ook in elke aflevering mee, maar nu ze met Tom Cruise dingen aan het doen is volg ik haar helemaal niet meer
|
|
||
|
Citaat:
Larisa had in de aflevering van vanavond best een grote rol. Ze was weer de hele tijd giechelig en lekker onschuldig. Of ze is in het echte leven ook zo, of ze kan wel érg goed acteren. ![]() Helaas ligt Photobucket eruit, anders had ik nog wel ge-upload. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik hoor niet vaak van mensen dat ik smaak heb ![]() Misschien moet ik die serie ook maar eens gaan volgen dan
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Seksualiteit |
leeftijd... FonkY_aSS_bitcH | 61 | 01-11-2004 09:49 | |
| De Kantine |
bedovertrek Poppycock | 141 | 03-09-2004 09:48 | |
| De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 19:11 | |