Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2006, 23:37
Metal
Metal is offline
Geleerd, call of duty gespeeld met een buddy, buiten gehangen en met renoise wazige breaks zitten te maken http://mp3.urlauten.net/overig/loop2.mp3

leuk programma
Oud 13-09-2006, 23:40
Verwijderd
Ik heb een heuse DVD-plank georganiseerd in mijn kast en nu ben ik über.
Oud 13-09-2006, 23:50
*oma*
*oma* is offline
Ik ben naar school geweest en ik vind het griezelig om straks eindexamen te doen Toen wilde ik met een klasgenootje alvast aan een projectje beginnen, maar toen was mijn camera leeg en toen moest ik alweer werken en er waren allemaal zeurende klanten
Oud 14-09-2006, 10:11
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik heb gister weer s te veel gedronken en toen werd ik brak wakker. Zo ga ik naar rotterdam voor school en daarna kaartjes voor the Slackers halen.
Oud 14-09-2006, 10:32
655321
655321 is offline
Ik ging vroeg opstaan maar heb tot drie keer toe mn wekker een kwartier later gezet. Toen was het kwart over 9 en moest ik haasten om een boek over te gaan kopen op school.
Nu moet ik dat gaan lezen want ik heb dr straks college over.. maar ik heb geen zin.
Liever kijk ik Lost.
Of drink ik buiten koffie.
Of ga ik nog een keer onder de douche.

Alles behalve Testtheorie en Diagnostiek.
Alles.
Oud 14-09-2006, 11:53
Sjoerd
Sjoerd is offline
school. zometeen leren, dan weer school voor een vergadering van leerlingenraad. vanavond fitnessen.
joehoe
Oud 14-09-2006, 12:54
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 14-09-2006 @ 11:11 :
daarna kaartjes voor the Slackers halen.
Oud 14-09-2006, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 14-09-2006 @ 00:37 :
Geleerd, call of duty gespeeld met een buddy, buiten gehangen en met renoise wazige breaks zitten te maken http://mp3.urlauten.net/overig/loop2.mp3

leuk programma
hook mij eens via pm op hoe je dat hebt gedaan met dat renoise gebeuren!
Oud 14-09-2006, 13:23
Verwijderd
ik had vanmorgen controle bij de opticien, daarna moest ik naar de tandarts. ik heb net tientallen tijdschriften gebeld, maar alleen de zone030, m'n laatste optie, wilde een interview geven. nu ga ik braaf huiswerk maken
Oud 14-09-2006, 13:30
Otis
Otis is offline
ik heb gewerkt vanochtend en nu zit ik op school want die anderhalve dag per week is nog best zwaar en vanavond ga ik slapen ofzo , heel lang.
Oud 14-09-2006, 13:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb weer eens gearbeit en ik mocht dit keer fijn 'magazijnen'.
Dat wil zeggen dat je een aantal uren bezig bent om een kar zo in te laden dat alles past en niet omflikkert, en daarna de inhoud te verplaatsen en ergens weer neer te zetten waar er eigenlijk geen ruimte is. Op zich niet erg, maar na 4,5 uur van grote ijzeren karren slepen en kartonnen dozen scheuren zie ik er nu uit als een automutilant.
Oh ja, en toen was ik oh zo blij dat ik naar huis mocht, maar toen reed eerst de stoptrein niet, en de volgende trein ging fijn stilstaan met de mededeling dat ze niet wisten wanneer ze weer mochten rijden. Kuttreinen. Maar nu ben ik thuis en luister ik naar parteeh muziek en straks ga ik heel erg maffen.
Oud 14-09-2006, 13:55
Stevill
Stevill is offline
Gamen/Macguyver kijken, dat keer heel vaak.
Oud 14-09-2006, 15:14
Larry Flint
Larry Flint is offline
naar een museum geweest yesss
Oud 14-09-2006, 15:18
Verwijderd
Studie,
Oud 14-09-2006, 15:19
Carn
Carn is offline
snotverkouden wakker; naar utrecht; even bespreking gehad en zaal bekeken waar ons uberproject het hoogtepunt zal hebben; toen richting huis.
Oud 14-09-2006, 15:29
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 14-09-2006 @ 14:33 :
na 4,5 uur van grote ijzeren karren slepen en kartonnen dozen scheuren zie ik er nu uit als een automutilant.
doe eens niet zo gothic

ik ben vandaag naar school geweest, eerst wat les gehad over shots en camerastandpunten en we keken een fragment dancer in the dark en de docent ging heel vaak het fragment stopzetten en herspelen en iedereen raakte gefrustreerd van bjork haar stem, de barbaren! ik was ook nog eens de enige die de film ooit gezien had, stel onnozelen zijn het. daarna kregen we een workshop van een of ander pools bruidje over kleur en gebruik van kleur in designshit maar dat was saai en ik kon de mevrouw niet verstaan. daarna moesten we met de stamgroep ( lang leve jenaplanbegrippen) een deel van boxtel gaan opruimen, daar waren we dus na tien minuten mee klaar. toen de rest van de dag obsessief sigaretjes zitten roken. met andere woorden, weer een dag geen fuck gedaan
Oud 14-09-2006, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 14-09-2006 @ 14:33 :
Op zich niet erg, maar na 4,5 uur van grote ijzeren karren slepen en kartonnen dozen scheuren zie ik er nu uit als een automutilant.
Doet me denken aan de tijd dat ik in een keuken werkte. Om de zoveel tijd stapelden de dozen zich op en om nog ruimte over te hebben in het containergedeelte, moesten die om de zoveel tijd kapotgesneden en platgemaakt worden. Heel leuk in de winter, steenkoud, geen gevoel meer in mijn handen, kom ik terug binnen onder het bloed... had ik dus mijn halve hand opengesneden en door de kou gewoon niets gemerkt . Altijd goed voor litteken-verhalen dat soort werk.
Oud 14-09-2006, 15:33
grandmommy
grandmommy is offline
oh ik deed dat soort trucjes gewoon met een kaasmachine
Oud 14-09-2006, 15:43
Verwijderd
Oh de snijmachine is inderdaad ook zo leuk ja. Maar daar bleef ik meestal wijselijk vanaf ^^. Bestek (waaronder biefstukmessen) uit een emmer graaien is overigens ook erg bevorderlijk voor dat soort verwondingen .
Oud 14-09-2006, 15:45
nps
nps is offline
ik stootte mijn kop tegen de fucking garagedeur moest eerder weg bij stage en zo ga ik spannend een training volgen in nieuwegein
Oud 14-09-2006, 16:03
ZerO
ZerO is offline
Met mijn projectgroep gingen we vandaag op straat mensen lastig vallen met een camera en een stelling. Het ging over Donner en zijn uitspraak van een paar dagen geleden. OMG er zijn mensen die niet eens weten wie Donner is Daarna was er weer eens wat aan de hand bij de NS waardoor ik via Utrecht CS moest en ik HAAT Utrecht CS !!!!! Nou ben ik bij mijn vriend en we gaan heel de avond chillen
Oud 14-09-2006, 16:03
Verwijderd
ik heb vandaag spannende hot potatoes spelletjes ontworpen op school, straks ga ik iemand zoeken die voor me wil koken, dan naar een vriendin en dan werken
Oud 14-09-2006, 16:05
Verwijderd
ja hier was er ook wat aan de hand met de treinen waardoor ik een iets van 40 min langer in die kuthete trein moest zitten toen dat ding eenmaal toch al 1000 uur vertraging had besloten ze dat ie dan ook meteen wel doorkon als stoptrein
Oud 14-09-2006, 16:07
Verwijderd
ik had vandaag ineens een introductiedag terwijl ik er al vier maanden werk ofzoiets maar het was wel leuk. SPANNENDE ANEKDOTES etc.
Oud 14-09-2006, 16:54
Luna
Luna is offline
ik was vandaag in DEN BOSCH. wat een wereldstad
nu in utrecht en ik moet lezen voor school maar het is een stom en saai boek maar ik moet maar even door de zure appel heen bijten.
en als ik nog tijd heb na het lezen wil ik fear&loating weer eens kijken
Oud 14-09-2006, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 14-09-2006 @ 17:54 :
ik was vandaag in DEN BOSCH. wat een wereldstad
niet fucken met den bosch aub.
Oud 14-09-2006, 17:07
Stevill
Stevill is offline
Ik heb net een msn ruzie gefaked met een forummer.
Oud 14-09-2006, 18:27
Otis
Otis is offline
Citaat:
ZerO schreef op 14-09-2006 @ 17:03 :
Met mijn projectgroep gingen we vandaag op straat mensen lastig vallen met een camera en een stelling. Het ging over Donner en zijn uitspraak van een paar dagen geleden. OMG er zijn mensen die niet eens weten wie Donner is Daarna was er weer eens wat aan de hand bij de NS waardoor ik via Utrecht CS moest en ik HAAT Utrecht CS !!!!! Nou ben ik bij mijn vriend en we gaan heel de avond chillen
shariaahahahhahha

Ik kreeg vandaag een artikel terug wat ik had geschreven over de dag 31 oktober 1964 en mijn docente was helemaal lyrisch en ik moest m voorlezen in de collegezaal en toen moest ik gniffelen, verder heb ik heel lang met een vriendin aan de telefoon gezeten omdat ze letterlijk en figuurlijk kankernieuws heeft gekregen gisteren . vanavond wilde ik gaan DRINKEN maar helaas heb ik morgenochtend een of andere domme deadline voor mijn werkgroepje dus de lust is mij ontnomen.
Oud 14-09-2006, 18:35
Metal
Metal is offline
Citaat:
Fake schreef op 14-09-2006 @ 18:06 :
niet fucken met den bosch aub.
leuke stad

fab was vandaag hier en we hebben gechilled. en boodschappen gedaan. oja, 20 minuten in de intertoys gehangen, speelgoed checken. \m/ en toen kwam er zo'n klein mannetje aan en die ging vertellen welke games helemaal de shit waren en welke niet. jaja

ik vertrek zo eens naar de effenaar, alwaar ik een date met carrun heb. textures godverdomme!
Oud 14-09-2006, 18:39
Haligh
Haligh is offline
heeft je vriendin geen echte naam?
Oud 14-09-2006, 18:56
idontcare
idontcare is offline
ik had wederom stage en ik ging heel veel mailen met een vriendinnetje, dat was tof. we luisterden naar dezelfde radio dus we konden met elkaar meeleven want Q-music is echt heel dom. .

ik miste m'n bus omdat ik OVERGEWERKT had en toen was ik pas heel laat thuis. maar ik heb wel weer €15,- verdient vandaag wat een hoge bedragen weer.

net heb ik m'n 12inch fiets goud gespoten voor zaterdag en vond ik een bling bling gouden ketting op zolder ik ga echt wel de blits maken joh. straks prison break kijken en dan is de dag weer om.
Oud 14-09-2006, 19:28
11
11 is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 14-09-2006 @ 18:07 :
Ik heb net een msn ruzie gefaked met een forummer.
Oud 14-09-2006, 20:16
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Metal schreef op 14-09-2006 @ 19:35 :
leuke stad

fab was vandaag hier en we hebben gechilled. en boodschappen gedaan. oja, 20 minuten in de intertoys gehangen, speelgoed checken. \m/ en toen kwam er zo'n klein mannetje aan en die ging vertellen welke games helemaal de shit waren en welke niet. jaja

ik vertrek zo eens naar de effenaar, alwaar ik een date met carrun heb. textures godverdomme!
Was jij zaterdagmiddag in Eindhoven, rond half 2 in de buurt van de mediamarkt, zo ja dan heb ik je gespot

Laatst gewijzigd op 14-09-2006 om 20:20.
Oud 14-09-2006, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 14-09-2006 @ 19:27 :
vanavond wilde ik gaan DRINKEN maar helaas heb ik morgenochtend les om half 9.
Oud 14-09-2006, 20:39
Verwijderd
Vanochtend had ik college om 9 uur en dat was kut, aangezien ik gisteren uit was geweest. Daarna heb ik met een studiemattie gegeten in de Pizzahut en vanmiddag heb ik een kleine siësta gedaan. Nu ben ik bezig met een kutpresentatie van 10 minuten over de architectuur hier en het is moeilijk
Oud 14-09-2006, 20:49
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Metal schreef op 14-09-2006 @ 19:35 :
leuke stad

ja metal, je noemt iedereen bij naam ipv forumnaam op je vriendin na ?
Oud 14-09-2006, 20:52
Broeder
Broeder is offline
Ik tik erg nonchalant met mijn vingers op het bureaublad
Oud 14-09-2006, 20:58
botulismf
botulismf is offline
Ik had om 8:45 college en daarna heb ik huiswerk zitten maken op school tot kwart over vier. Toen heb ik een dummy gekocht want size=1337-g'mum heeft me op een idee gebracht en toen heb ik mijn kamer gestofzuigd en de badkamer schoongepoetst en nu GLIMT 'ie.

Toen heb ik aan een poster voor een feest geknutseld en gegeten en toen bracht Broeder me op een idee maar nu ga ik alweer naar bed.
Oud 14-09-2006, 21:10
Verwijderd
Ik was om 11 uur uit en toen zei iemand van 'hey blijf je hier zitten tot twee uur ook al ben je om 11 uur uit?' en toen zei ik 'nou ik ben wel om 11 uur uit he' en ook nog 'maar als je bier voor me haalt dan wil ik best blijven hoor' en toen zei diegene opeens 'ok'. Dus toen kreeg ik ineens allemaal bier en toen ging ik filosofie uitleggen aan iemand die het niet snapte want daar hebben we morgen een proefwerk van EN TÓEN ging ik naar huis en ging ik slapen en nu ben ik net wakker. Dat wordt nog een leuke nacht, hihi!
Oud 14-09-2006, 21:14
Verwijderd
Ik moet voor morgen dingen lezen uit boeken en mijn docent zei GEEN EXCUSES maar ik heb gewoon nog geen boeken ik heb wel mijn nieuwsberichten af en heb morgen een actualiteitentest maar heb geen krant gelezen deze week. nu ga ik slapen!
Oud 14-09-2006, 21:35
Otis
Otis is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 14-09-2006 @ 21:17 :
japie, laten we ophooken in t DEcafe
Oud 14-09-2006, 22:13
Verwijderd
hoi oot dan kom ik ook, ik trakteer
Oud 14-09-2006, 22:15
Otis
Otis is offline
ja leuk, semisecret forummeet, tijd en plaats volgen nog
Oud 14-09-2006, 22:51
Haligh
Haligh is offline
ik ging net met een groep vrienden naar de sneak en heb daar SNAKES ON A PLANE gezien.

en omg wat een slechte film(L)!
Oud 14-09-2006, 22:52
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Haligh schreef op 14-09-2006 @ 23:51 :
ik ging net met een groep vrienden naar de sneak en heb daar SNAKES ON A PLAIN gezien.

Plane

Ik heb vooral veel op msn gezeten.
Oud 14-09-2006, 22:53
Haligh
Haligh is offline
ja dat bedoel ik.

kk slechte film, maar te grappig !
Oud 14-09-2006, 22:53
reine claude
reine claude is offline
Ik moet 'm nog zien (H)
Oud 14-09-2006, 22:58
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Haligh schreef op 14-09-2006 @ 23:51 :
ik ging net met een groep vrienden naar de sneak en heb daar SNAKES ON A PLANE gezien.

Beter ging je naar Brick
daar was
Ik.[/mijns]
Oud 14-09-2006, 22:58
Haligh
Haligh is offline
sneak he tommie.
Oud 14-09-2006, 22:59
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Daarom juist. Ik doe zelf niet aan sneak.

Regels voor berichten