Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2006, 20:04
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Toen ik 4 was, de eerste dag op de kleuterschool. Ik wilde eerst niet, wilde liever naar huis. En na die eerste dag ging ik alsof ik al jaren naar school ging.
Oud 28-09-2006, 21:05
Verwijderd
ik was denk ik 2.5 jaar.
Ik trok aan de staart van de kat, niet wetende dat het hem pijn zou doen. mijn moeder werd boos en gaf me een tik op mijn vingers. daar begreep ik niks van.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 23:07
Krynn
Krynn is offline
Ik denk dat dit m'n eerste herinneringen zijn. Het zijn in ieder geval de eerste beelden/gevoelens die ik kan plaatsen:

Ik leun uit m'n bedje naar de commode toe. Ik steek m'n arm uit naar iets. Ik lig op m'n rug, en wordt gereden, want ik zie een lichtgekleurde muur voorbijschuiven. Dan een beeld van een donkere zaal. Tegenover me een bed, rechts van me een bed, rechts schuin voor me een bed, en rechts ergens licht, tot de deur wordt dichtgedaan. Ik ben een beetje bang, en voel me alleen.

Het verhaal achter deze beelden:
Ik was bijna 2 of 3, in ieder geval klein genoeg om nog een middagdutje te moeten doen. Mams dacht dat haar kleine mormel sliep...niet dus. Ik zag een flesje vloeistof en dronk het op. Het was muggenverdelger. Dat is toen in het ziekenhuis met grote spoed uit m'n maag gepompt. Alles kwam goed, maar ik moest nog wel een nacht blijven voor observatie. Het was precies in de tijd dat Sinterklaas in het land was...die is me toen zelfs nog een knikkerspel komen brengen, want het was me nogal wat, zo'n kleine hummel die nog nooit van huis was geweest helemaal alleen in dat vreemde ziekenhuis.

De volgende dag mocht ik naar huis...mams moet met de bus gekomen zijn want ik heb ook nog een stukje herinnering van het samen met haar m'n straat in lopen. Grijze dag was het, en ik durfde haar hand niet los te laten. Ik liep heel gedwee mee...op één punt na dan, toen ik ons huis zag bleef ik staan. Ik kon niet geloven dat ik weer thuis was, zoiets.
Oud 03-10-2006, 10:04
WolterB
WolterB is offline
Dat ik toen ik een jaar of 3 was door het oude huis van mijn opa en oma liep met een LEGO-iets in mijn handen.
Oud 03-10-2006, 10:09
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
hoewel praktisch gezien nagenoeg onmogelijk: Dat ik in mijn vinger gebeten werd door een paard..ik was destijds net 2. Verder een hoop dromen uit de periode 2-3 jaar..vooral nachtmerries over iets wat ik tegenwoordig zou afstempelen als "kwade geesten/demonen". Raar voor een peuter in ieder geval.
Oud 03-10-2006, 13:14
MickeyV
MickeyV is offline
Weer zo'n schattig origineel topic was Soija.

Hoe dan ook, geen idee. Ik heb wel een paar vroege herinneringen, maar ik kan er geen chronologie in aanbrengen, noch weet ik hoe oud ik precies was. Tussen 4-6.
Oud 03-10-2006, 13:16
Giles
Giles is offline
Een fontein waar het water uit de monden van hele grote zeepaarden komt. Drie jaar of jonger, verder weet ik ook niks, op de directe omgeving na.
Oud 03-10-2006, 13:34
Verwijderd
Citaat:
MickeyV schreef op 03-10-2006 @ 14:14 :
Weer zo'n schattig origineel topic was Soija.
Je bent Moderne Talen zat?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten