Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2006, 10:43
Maresa
Maresa is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 01-10-2006 @ 17:23 :
Voor een zwangerschapstest ga je naar de apotheek, je komt een test, je plast erover, klaar. De test bij de huisarts doe precies hetzelfde, en meestal is het dus onnodig om voor een zwangerschapstest naar de huisarts te gaan.
Klopt, het was toen een naar ons idee betere optie omdat je bij de huisarts tenminste een privé toilet had. Op school op een stokje plassen doe je niet zo snel en naar huis gaan was ook geen optie.

Overigens, for those who wanna know: ze wilde net gaan plassen toen ze ongesteld werd Ik heb nog nooit iemand zo blij met bloed zien zijn.
Oud 02-10-2006, 17:47
Strever
Strever is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 28-09-2006 @ 15:49 :
De fietsen reden niet vandaag.
Hahaha, wat droog
Oud 02-10-2006, 20:58
grandmommy
grandmommy is offline
smoezen die ik heb gebruikt en die goed werkten:

- ik was naar de dokter want mijn voet herstelt niet van een breuk ( was echt zo en had er een blauwe plek van, maar mooi niet dat ik er echt zo vaak voor naar de dokter ging)
- ik heb een afspraak met mijn psychiatrisch hulpverlener ( ik liep op dat moment bij een kerel van jeugdzorg dus dat ging er in als zoete koek)
- ik ben ziek ( en ik was heel vaak ziek doordat ik gevoelig ben voor suiker. wel in staat om naar school te gaan hoor, maar nog beter in staat om thuis te blijven)
- ik heb migraine en ga daarom naar huis, hopelijk ben ik morgen weer beter ( dan was ik natuurlijk niet beter de volgende dag, ook al was de migraine die ik overigens echt had, de tweede dag weer weg)

ik kon acteren
Oud 02-10-2006, 22:48
Femic
Femic is offline
Migraine voor 1 dag is geen migraine. Maar dat terzijde.
Oud 03-10-2006, 03:07
arPos
arPos is offline
Citaat:
Femic schreef op 02-10-2006 @ 23:48 :
daarom noemen ze het dus een smoes.

maargoed ik heb nooit smoezen hoeven te gebruiken, meestal laten ze me gewoon gaan, maar ik ben dan ook vrijwel nooit zonder redelijke reden afwezig
Oud 03-10-2006, 09:56
Strever
Strever is offline
Ik spijbel nooit, daarom ben ik ook de strever
Oud 03-10-2006, 12:37
Verwijderd
spijbelsmoezen , nee sorry weet er geen een, wel genoeg te laat smoezen
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 14:41
timajax
timajax is offline
"Het ijzelde" (vooral te gebruiken in de zomer).
Oud 03-10-2006, 15:00
Maresa
Maresa is offline
Citaat:
Femic schreef op 02-10-2006 @ 23:48 :
Mijn zusje krijgt meestal een aanval die één tot twee dagen duurt. Dan kan het dus ook voor één dag, lijkt mij.
Oud 03-10-2006, 15:11
Crimson
Crimson is offline
wat doen jullie veel moeite zeg..
als je een dag niet gaat, lever dan gewoon een briefje in plus handtekening klaar. en: 'mijn moeder heeft een makkelijke handtekening' alsof ze de handtekening van je ouders paraat hebben gewoon je eigen handtekening eronder.

heb meestal al het eerste uur vrij, en het eerste uur komt er iemand af en toe absenten opnemen, ook lang niet altijd. dus wordt dan ook niet gebeld.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 18:29
Verwijderd
je Ex belde gisteravond of je plllllllllllllllllllllllzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ffr op msn wou komen...want madam of meneer kwam er echt ff niet meer uit.. en zeiken dat dat mens deed.. ja voor ze/ie uitgerateld was en dat soort dingen was het alweer half 2.. terwijl je écht van plan was 10 je nest in te duiken

Laatst gewijzigd op 03-10-2006 om 18:31.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 20:20
danaa
danaa is offline
Als ik gespijbeld heb.. moet ik naar de teamleider komen.. zij vraagt dan waar je was.. (dat vraagt ze pas een dag later ofzoo.. ondertussen vraag jij aan klasgenoten wat ze die les gedaan hebben... zo precies mogelijk) jij zegt dat je er gewoon was en herhaalt wat er was gebeurd in de les..

ik zit in 5havo en daar letten ze minder op dus het gaat makkelijk!

najaa.. en ik heb verder een oude ortho-kaart.. die is half ingevuld en die heb ik gekopieerd.. bij mij zit de kaart in een hoesje dus heb ik de gekopieerde kaart in het hoesje gedaan en zelf ingevuld.. makkelijk toch!

en andere dingen.. tsjaa.. gevallen (op je bovenbeen en dat kun je niet laten zien) met de fiets.. (vooral te gebruiken bij regen en hagel) zeggen dat je daarvoor een tussenuur had en snel naar huis ging, maar haast had en was uitgegleden..

maargoed.. spijbelen vind ik sowieso nie zo goed... en ben geen nerdje ofzoo.. maar vooral in het examenjaar moet ik de informatie goed onthouden.. dus lessen zijn dit jaar voor mij belangrijk.. en btw, ik heb veel tussenuren dus dat scheelt spijbelen! (heb heel weinig uren, dus ben ook niet laat uit! )
Oud 03-10-2006, 22:11
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Crimson schreef op 03-10-2006 @ 16:11 :
als je een dag niet gaat, lever dan gewoon een briefje in plus handtekening klaar. en: 'mijn moeder heeft een makkelijke handtekening' alsof ze de handtekening van je ouders paraat hebben gewoon je eigen handtekening eronder.
Haha, ik heb ook wel eens de handtekening van mijn moeder proberen naschrijven (die is ook niet moeilijk) maar het moest nogal snel gebeuren en daardoor zag de leraar toch nog dat ik die handtekening had gemaakt.
Oud 04-10-2006, 07:47
Maresa
Maresa is offline
Citaat:
Crimson schreef op 03-10-2006 @ 16:11 :

heb meestal al het eerste uur vrij, en het eerste uur komt er iemand af en toe absenten opnemen, ook lang niet altijd. dus wordt dan ook niet gebeld.
Oh, buiten al die smoezen gebruiken heb ik mijn moeders handtekening jarenlang vervalst. Ik denk dat ze zo'n zeventig valse briefjes hadden liggen.
Oud 04-10-2006, 19:52
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Ik heb nooit smoesjes als ik gespijbeld heb, als leraren het me vragen zeg ik gewoon dat ik gespijbeld heb
Oud 04-10-2006, 19:57
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Maresa schreef op 04-10-2006 @ 08:47 :
Oh, buiten al die smoezen gebruiken heb ik mijn moeders handtekening jarenlang vervalst. Ik denk dat ze zo'n zeventig valse briefjes hadden liggen.
again: waarom zou je je moeders handtekening 'vervalsen'? alsof zij weten wat de handtekening van je moeder is. je kan beter je eigen handtekening eronder zetten en dat blijven doen, hoef je geen moeite te doen met rare krabbels en je handtekening blijft tzelfde.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 04-10-2006 @ 20:57 :
again: waarom zou je je moeders handtekening 'vervalsen'? alsof zij weten wat de handtekening van je moeder is. je kan beter je eigen handtekening eronder zetten en dat blijven doen, hoef je geen moeite te doen met rare krabbels en je handtekening blijft tzelfde.
Ja dat deed ik ook altijd dan vulde ik de formulieren in die ieder jaar bij de administratie terecht kwamen en dan was het mijn handschrift. Alhoewel ze op mijn middelbare school lui waren want ik ken niemand waarvan ze handtekeningen gingen controleren. Bovendien lijkt mijn handtekening op die van mijn moeder, maar goed, het is wel een goede tip voor scholieren.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 11:17
mvh
mvh is offline
zeg dat de brug openstond
Oud 05-10-2006, 16:34
Maresa
Maresa is offline
Citaat:
Crimson schreef op 04-10-2006 @ 20:57 :
Omdat de vent bij ons op school alle briefjes uiteindelijk vergeleek. Eén keer leek de handtekening iets minder op die van mijn moeder dan normaal, toen ze hem nota bene zelf had gezet (maar ze had haast), en toen werd ik al op het matje geroepen.

Daarom dus.
Oud 05-10-2006, 22:41
Femic
Femic is offline
Dat zegt ie juist. Als je m altíjd zelf schrijft, verandert ie ook nooit.
Persoonlijk zag je bij mij té duidelijk dat mijn handtekening van mij kwam, ik heb een overduidelijk handschrift.
Oud 06-10-2006, 15:13
Maresa
Maresa is offline
Dat is niet waar... mijn moeder had hem die ene keer slordiger neergezet. Zelfs al had ze al mijn briefjes geschreven, was ik nog gevraagd om uitleg te geven.
Oud 06-10-2006, 15:33
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Femic schreef op 05-10-2006 @ 23:41 :
Dat zegt ie juist. Als je m altíjd zelf schrijft, verandert ie ook nooit.
ze
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 16:03
Strever
Strever is offline
Citaat:
Crimson schreef op 06-10-2006 @ 16:33 :
ze
Zucht **
Oud 06-10-2006, 17:19
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Maresa schreef op 05-10-2006 @ 17:34 :
Omdat de vent bij ons op school alle briefjes uiteindelijk vergeleek.
Tering Bij ons gaan ze pas om briefjes vragen als je zo ongeveer meer dan 5 uur per week spijbelt. Laat staan dat ze ze gaan vergelijken
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 15:03
Maresa
Maresa is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 06-10-2006 @ 18:19 :
Tering Bij ons gaan ze pas om briefjes vragen als je zo ongeveer meer dan 5 uur per week spijbelt. Laat staan dat ze ze gaan vergelijken
Nou ja, dat deed ik ook. Dus na een paar jaar werden de briefjes van mij regelmatig gecontroleerd (terwijl ik daarbuiten ook spijbelde zonder briefjes in te leveren, maar goed).
Oud 07-10-2006, 19:05
ook hallo
ook hallo is offline
Ah ok, nja dan vraag je er wel een beetje om
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 19:31
Maresa
Maresa is offline
Ik zeg ook niet dat ik het niet verdiend heb. Er werd een vraag gesteld waarop ik antwoord gaf.
Oud 08-10-2006, 14:29
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
de trein had tegenwind

ik was een keer te laat en mijn leraar moest daar zo om lachen dat ik geen straf kreeg
Oud 08-10-2006, 18:17
Noddy
Noddy is offline
Ik spijbelde zelf bijna nooit.
Ik heb een keer gym gemist. We hadden die les toevallig ergens buiten school les, van en onbekende leraar. Toen kwamen we met een smoes dat hij niet goed had opgelet, geen gezeik verder.

Ik had vroeger wel een vriendin die altijd zelf haar briefjes schreef. Haar cijfers waren niet erg goed, dus toen heeft ze haar rapport ook vervalst. De afdelingsleider heeft toen heel bezorgd haar ouders gebeld:"Het gaat niet zo goed op school met uw dochter!"
Ouders: "hoezo niet? Ze heeft hele mooie cijfers."

Tsja, toen was ze wel de lul. Ook omdat ze er toen achter kwamen dat ze al haar briefjes ook zelf schreef.
Oud 10-10-2006, 20:12
Thunder_IM
Thunder_IM is offline
Fiets stond omhoog en de brug was lek.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 20:44
Verwijderd
Ik heb last van diarree

Deze werkt gegarandeerd ...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 18:47
bembem
bembem is offline
Ik heb altijd moeite met de eerste uren naar school gaan
en dan heb je uit Loesje:
Ik kon de eerste drie uur niet komen want ik had een hele belangrijke droom!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 22:29
Verwijderd
1

Laatst gewijzigd op 22-11-2010 om 23:59.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 20:54
Verwijderd
als je maatjes word met de concierge boewit het weinig meer wat je zegt. ik kwam zo vaak te laat dat al mijn orginele smoezen werden beloond met taakstrafvermindering en zo

als je een beetje onzinnige dingen uitkraamt is het ook altijd goed. de brug was dood en de hond stond open en zo.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 15:58
capibara
capibara is offline
De vader van een vriend van me was tandarts, dus afsprakenkaartjes bij de vleet Nu heb ik al 3 jaar geen opkomstplicht meer .
Oud 14-10-2006, 11:11
Strever
Strever is offline
Citaat:
Dr. Aep schreef op 12-10-2006 @ 21:54 :
ik kwam zo vaak te laat dat al mijn orginele smoezen werden beloond met taakstrafvermindering en zo
Zat je in de gevangenis of zo ±P
Oud 20-10-2006, 13:53
IriiSz
IriiSz is offline
Ik gebruik nu veel : '' Me paard was in een keer ziek geworden, en moest direct vee-arts bij komen, daardoor was ik er dit uut niet''

Of ik belde 's Ochtends gewoon naar school en dan zei ik:
'' Goedemorgen, met (naam van mn moeder), Iris uit t3D is ziek.''

Of als ik me afmelden belde ik later, of liet een briefje schrijven door een vriendin.
Oud 20-10-2006, 14:46
athela
athela is offline
goed werken ook altijd

ik was me portemonee vergeten bij gym dus moest ik weer helemaal terug fietsen.

en als je langer weg wilt gewoon zeggen: de politie had me gestolen fiets terug gevonden en die moest ik komen ophalen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten