Ben nu bij met deze reeks. Gruwelijk harde shit weer. had willen wachten om alles in een keer te kijken. aan de ene kant baal ik dat ik dat niet gedaan heb omdat dit echt zo'n serie is die je in een keer moet tjekken aan de andere kant toch blij om eindelijk weer dex in aktie te zijn.
Ben nu bij ep 6 en moet zeggen dat het weer echt heel vet is. Wel vind ik dat er een paar kleine minpuntjes aan het begin zitten.
Spoiler
Zo vind ik dat Doakes opeens wel heel makkelijk afhaakt als hij Dexter bij de NA meeting ziet, en dat Rita zich ook snel neerlegt bij het feit dat Dexter haar ex-man weer de gevangenis in heeft geholpen en bovendien verslaafd is.
Maar voor de rest is het weer genieten. En wat is die Masuka toch een held. "So is it true? Cos I can explain all that shemale stuff..."
Damn wat een heerlijk einde! Iemand enig idee of het lang duurt tot dit in de usa op dvd uitkomt? een maat van me zit daar tot februari en neemt sowieso deel 1 mee maar hopelijk is deel 2 dan ook al uit.
Gisteren ep 8 gekeken en die vond ik echt zoo leuk. Ik hou van Dexter. En Debra is ook zo fucking stoer, hoe ze Lila zo na zwaaide toen ze op 't bureau kwam
Kan niet wachten op ep 9 en 10, die staan al klaar voor vanavond
09-12-2007, 20:13
Verwijderd
Ep 9 en 10 nu ook gekeken.
Wauw
12-12-2007, 08:09
Verwijderd
Nu helemaal alles gezien, en wauw
Echt een super goede serie!