![]() |
||
Citaat:
Daarmee sla je voor de zoveelste keer de plank volledig mis. Ik heb al betoogd waarom, maar dat wil je gewoon niet zien. Je hoort iets over 'terroristen' en over 'Islamitisch' (want Tsjetsjenen willen een eigen Islamitische staat) en meteen slaan je stoppen door en moet en zal je een crimineel leger verdedigen dat de mensenrechten op een veel grotere en systematische schaal schendt dan de terroristen. Want de terroristen zijn, denk misleide T_ID, zelfs veel erger. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
...Toch? Citaat:
En wederom ga je voorbij aan het feit dat we hier te maken hebben met een *staatsleger*, van een vermeende 'democratische' staat, die *carte blanche* heeft om naar eigen goeddunken op te treden. Een leger dat *corrupt* is en zaken doet met terroristen. Een leger dat onschuldigen martelt en de mensenrechten schendt. Maar T_ID doet die lijst 'simpel' af. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Up het als je dat niet met me eens bent zou ik zeggen. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En wat ik ermee wil zeggen? Niet iets specifieks. Het is alleen zo dat ik het voor de verandering een goed stuk van haar vond en het is on-topic, dus waarom het niet even met anderen delen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er zijn in Rusland nogal wat partijen waar je niet mee moet fucken tenzij je zelf tegen een stootje kunt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik geloof dat Anna nog wel een paar vijanden had bij de Tsjetjeense overheid. Maar ik geloof ook dat Poetin niet al te veel gedaan zal hebben om in te grijpen (of rouwig om de moordaanslag zijn). |
![]() |
|
Directeur Russisch persbureau vermoord
MOSKOU - De commercieel directeur van het Russische persbureau Itar-Tass is maandag dood aangetroffen in zijn appartement in Moskou. Volgens het persbureau is de 55-jarige Anatoly Voronin door meerdere messteken om het leven gekomen. De moord volgt op de gewelddadige dood van de Russische journaliste Anna Politkovskaja, ruim een week geleden. Zij was een van de weinige journalisten die openlijk kritiek durfde te uiten op de regering. (ANP/RTR) http://www.ad.nl/cultuurenshow/article716054.ece
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |