![]() |
|
Verwijderd
|
Wanneer komt Taratino's nieuwe meesterwerk uit in de nederlandse bioscopen?
Nr163 IMDB Toen ik het voor het eerst las in de metro zag ik het totaal niet zitten. Nu zie ik er de orginaliteit van in en ben ik erg benieuwd naar deze 3 uur lange film. Heeft iemand enig idee wanneer deze film in de bois komt? Laatst gewijzigd op 30-04-2007 om 21:54. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het staat overal op internet: Google II Ze zullen natuurlijk wel de annalen ingaan als één enkele film, maar dat neemt niet weg dat je ze kunt opsplitsen. Death Proof draait hier vanaf 7 juni in de bios. Planet Terror vanaf 19 juli.
Laatst gewijzigd op 30-04-2007 om 21:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een flop in VS betekend niet gelijk dat de film slecht is. Ik zou ze nog steeds allebei super graag aan elkaar willen zien. Je moet je gewoon geen groot verhaal voorstellen bij de films. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe heb je deze film nu al gezien? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
JUIST! En Kill Bill was echt gaar. Dat Jappen er massaal heen gingen om de film af te zeiken zegt genoeg! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Japanse top titels: 7 Samurai en de vijf Yakuza Papers films. Top cinema, die mensen hebben het vaak beter door dan in het westen. Behalve dat ze orgineler zijn, zijn ze ook vrijer en hebben ze meer oog voor detaill en gevoel.
Ik heb hem bij een vriend gezien die hem idd gedownload had. En het spijt me zeer, maar dit is geen Grindhouse, het probeert het te zijn en komt af en toe goed in de buurt, maar is het simpelweg niet. Kijk hem en je zult me gelijk geven. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Ik kan zat films noemen, maar ik hou het maar even bij: Naisu no Mori: The First Contact!!! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Seppuku Kaidan Nora Inu Rashômon Ikiru Shichini no Samurai Kumonosu jô Kakushi-toride no san-akunin Warui yatsu hodo yoku nemuru Yojimbo Tsubaki Sanjűrô Tengoku to jigoku Dô desu ka den Dersu Uzula Kagemusha Ran Yabu no naka no kuroneko Onibaba Hadaka no shima Banshun Tokyo Monogatari Bakushű Ukigusa Ukikusa monogatari Ohayô Ugetsu Monogatari Ansatsu Nagareru Meshi Yama no oto Otoshiana Tanin no kao Suna no onna Nijushi no hitomi En dan is er nog zo veel werk van een Suzuki, Mizoguchi, Kobayashi, Naruse, Ozu en nog zo veel anderen waar ik nog niet eens van gehoord heb.
Laatst gewijzigd op 03-05-2007 om 07:48. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kill Bill heeft een ongelooflijke sfeer met daarbij de uitstekende muziek toegepast op de juiste momenten. De films zitten van top tot teen goed in elkaar en blijf boeien. Onze vriend Tarantino heeft zich gewoon helemaal laten gaan op zijn eigen manier en dan zijn er altijd wel mensen die erop zeiken. Ik vind hem top en tot nu toe de beste film van Tarantino. (Ik tel kill-bill 1 en 2 als 1 film ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Natuurlijk, hij heeft ook scčnes uit Fulci gekopieerd etc. etc. Maar hij voegt toch genoeg eigen inbreng toe om het boven plagiaat uit te laten stijgen. Kill Bill is een ode die ook zonder kennis van de films waar hij op geďnspireerd is gekeken kan worden.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
ik vond Death Proof geweldig! Kurt Russell rocks
Citaat:
|
![]() |
|
QT zegt nu dat het altijd al de bedoeling was dat de film hier in twee delen zou uitkomen, omdat wij het idee van de double bill niet kennen. Bovendien vind ie het tof dat er zo toch een paar scenes in die bioscoop te zien zijn die er in Amerika wegens lengte uitgeknipt werden. De kans bestaat natuurlijk dat ie dit allemaal onder druk van die Weinsteineikel zegt. Nu ja. Ik ga toch wel kijken.
||
Citaat:
![]() Was wel verbaast te horen van mijn oom dat het fenomeen double bill toch wel in europa bestond ![]() |
![]() |
|
Ik vond het tweede deel in Death Proof echt GEWELDIG, dat eerste deel had alleen wel een half uur ingekort mogen worden. Editing van de film was verder trouwens echt hilarisch
![]()
||
Citaat:
|
|