Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2002, 20:17
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
vleermuissie schreef:

ach ik vind et wel leuk
scheelt me weer een ander boek lezen

Maar waarom zou je geen kinderboeken lezen, het gaat toch om het engels, niet om het verhaal?
Als het je om het luiheid gaat kan je net zo goed hier een paar uitreksels lezen, staan er zat op s.com.

Nee, het gaat niet alléén om het Engels... tenzij het in de 2e fase nu zo is... Oude stijl ging het om iets leuks als algemene ontwikkeling, waar literatuur mijns inziens een belangrijk deel van is.
Oud 19-07-2002, 12:54
Desp
Desp is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:
Veel rare dingen hier, mensen die zeggen dat je kennelijk geen HP heb gelezen bijvoorbeeld. Ik alle boeken meerdere keren gelezen, ken ze praktisch uit m'n hoofd en vind ze fantastisch. Maar geen haar op m'n hoofd die er ook maar over denkt om dat op wat voor literatuurlijst dan ook te zetten.

Damn, voor je examenlijst vind ik dat simpelweg níet kunnen. Evenals de hobbit overigens, wat ik toch écht een kinderboek vind. LOTR moet kunnen, maar de hobbit absoluut níet.
Hobbit moest ik verplicht lezen voor Engels... VWO, samengestelde lijst voor scholen... (scholen die de leerlingen geen vrijheid gaven dus)
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 14:04
Verwijderd
Citaat:
waaromniet? schreef:

Als het je om het luiheid gaat kan je net zo goed hier een paar uitreksels lezen, staan er zat op s.com.

zou kunnen ja, maar ik vind het fijner om mn boeken gewoon zelf te lezen

Nee, het gaat niet alléén om het Engels... tenzij het in de 2e fase nu zo is... Oude stijl ging het om iets leuks als algemene ontwikkeling, waar literatuur mijns inziens een belangrijk deel van is.
Tja, volgens mij gaat het gewoon om het engels
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 11:56
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Desp schreef:

Hobbit moest ik verplicht lezen voor Engels... VWO, samengestelde lijst voor scholen... (scholen die de leerlingen geen vrijheid gaven dus)
Buiten het feit dat ik dat sowieso ontzettend fout vind (dat een leerling niet de keuze heeft welke boeken hij of zij moet lezen) kan ik geen waardering voor de keuze van de hobbit opbrengen. Kennelijk dacht jouw school daar anders over.... Ze zijn daar immers vrij in...
Oud 30-07-2002, 18:32
sublime
sublime is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Ik keek toevallig eens op de uittrekselsite van s.com, waar ik tot mijn grote verbazingen enorme rijen boekverslagen van Harry Potter zag staan.
Waarvan enkele voor niveau VWO5, en één voor VWO6!

Hoever zijn wij gezakt op het VWO, tegen dat leerlingen uit het examenjaar Harry Potter lezen?
eindelijk iemand die er ook zo over denkt wij mogen hp dus ook lezen en iedereen vindt dat ik zeur en blij moet zijn, maar ik heb zo iets van als je nou hp mag lezen voor je eindexamen vwo wat is vwo dan nog?? alles wordt steeds makkelijker gemaakt... kijk het is niet zo dat ik vind dat alles heel erg moeilijk moet zijn, maar een beetje niveau mag toch wel vinnik.... harry potter naast hamlet, asjeblieft zeg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten