Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2006, 23:22
DvoorA
DvoorA is offline
droomman:

We ontmoeten elkaar: hij is stil a la stille wateren hebben diepe gronden, een beetje arrogant, mysterieus, maar hij heeft toch een lieve uitstraling. Het is alsof we soulmates zijn.
Later in de relatie: hij bloeit open, je leert hem beter kennen. Hij is heel speciaal en je kunt goed met hem praten. Hij geeft je dagelijkse leven een extra, magische dimensie. Hij maakt van alles wat gewoon is iets bijzonders. Hij is lief, attent, ik kan met hem lachen. Hij is lekker schoon, ruikt naar zeep, houdt van knuffelen en de rest.
Afloop: en we leefden nog lang en gelukkig terwijl we elkaar nooit for granted nemen. We gaan ons nooit ergeren aan de wcbril. Omdat we soulmates zijn begrijpt hij dat ik dat altijd omlaag wil zodat ik nooit argeloos in de wc val. We lopen altijd hand in hand en lachen ons hele leven en ik kan altijd van hem blijven dromen.

Intelligentie spreekt voor zich. Anders kun je ook niet goed met hem praten.
Zo jammer dat hij niet bestaat, maar ik zal altijd over hem dromen(L)
Oud 19-10-2006, 01:19
Verwijderd
Ik vind het belangrijk dat de persoon in kwestie netjes is. En gelovig. Maakt niet zoveel uit welke religie, als hij maar het bestaan van God erkent.

Zelf nadenken en een eigen mening vormen, zonder schaapjesgedrag te vertonen.
Verder een open persoonlijkheid + hij moet er goed uitzien en veel geduld hebben natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 18-10-2006 @ 11:31 :
Het valt me trouwens op dat veel vrouwen een erg specifieke lijst van eigenschappen/kenmerken hebben opgesteld. Denken vrouwen zoveel na over het 'perfecte' vriendje?
In mijn geval was het meer van, op dit soort jongens val ik over het algemeen. Ik ga niet met een lijst rondlopen en dan afvinken; het is eerder zo dat ik een jongen leer kennen, achter steeds meer positieve eigenschappen kom, en dan bedenk dat ik hem eigenlijk wel erg leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 19-10-2006 @ 09:51 :
In mijn geval was het meer van, op dit soort jongens val ik over het algemeen. Ik ga niet met een lijst rondlopen en dan afvinken; het is eerder zo dat ik een jongen leer kennen, achter steeds meer positieve eigenschappen kom, en dan bedenk dat ik hem eigenlijk wel erg leuk vind.
Die lijst is bij mij gekomen met de jaren. Na elke relatie kom je erachter dat je toch wel heel veel waarde hecht aan bepaalde karaktereigenschappen enz. Dat de ene relatie stukloopt op een bepaalde trek van een persoon, maakt dat ik daar de volgende keer op let wanneer ik aanpap met iemand.
Uiteindelijk weet ik gewoon wat de juiste persoon allemaal nodig heeft om mij bij zich te houden.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 21:00
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Op nr. 1 INZET
Op nr 2. FYSIEKE KLIK
Op nr 3. DIEPGANG/INHOUD
en de rest interesseert me niet zolang er niet aan die 3 voorwaarden is voldaan.
Oud 22-10-2006, 21:29
deoxyribose
deoxyribose is offline
- goed opgeleid(liefst HBO of WO, waarschijnlijk een beetje taboe om zo te stellen maarja)
- zelfde humor als ik
- brede interesses
- houdt veel van reizen, andere culturen(dit is bijna een must eigenlijk)
- begrip voor mijn hobbies
- kunstzinnig(ruim begrip)
- moet natuurlijk wel minstens een beetje sportief zijn, maar dit is volgens mij geen lastig criterium om aan te voldoen bij jongens...

ik ga geen checklist na ofzo, maar ik ben wel erg kritisch, aangezien in mijn vorige relaties bleek dat ze toch niet aan bovenstaande eigenschappen voldeden, en dat daarom de relatie uitging...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 00:48
DusterBoy
DusterBoy is offline
Citaat:
Crimson schreef op 18-10-2006 @ 00:26 :
hmm..
hoge opleiding is niet belangrijk, toekomstperspectief wel. ik zit zelf al genoeg in dat gymnasium/universiteitswereldje, dus hij hoeft daar echt niet bij te zitten. en hbo jongetjes vind ik ook niks.
Klinkt lekker denegerend. Zijn HBO jongetjes niet goed genoeg?

hij moet de kleren die ik voor hem uitzoek leuk vinden. ook niet zeuren dat iets te strak is, strak is goed. leuke kleding is best wel een pre.
Succes met zoeken dan. En leuke kleding maakt toch niks uit als je hem aankleedt Misschien moet je hem niet te proberen te veranderen (tip).

hij moet attent zijn en niet nalatig. als ik hem sms, wil ik ook wel iets terug. en geen 'ja sorry had geen tijd'. met een lief smsje of mailtje kan je mij plat krijgen.
Wat is je nummer

hij moet van knuffelen en zoenen houden, en lekker lang uitslapen en in bed liggen. hele weekend LOST kijken, lekkere luieren en ben&jerrys eten.
qua uiterlijk; knap, ik kan op alles vallen! mijn eigen vriend vind ik heel mooi en hij is slank en donker, terwijl ik ook een gespierde man met blond haar knap kan vinden (SAWYER HAHA), dus dat verschilt. als ik het maar knap vind.
In bed liggen, luieren, Ben & Jerry's eten en slank/gespierd?

hij moet flexibel zijn, kga volgend jaar in Groningen studeren (als ik slaag haha :/) en mn huidige vriendje wil meeverhuizen, ook al zijn we net pas samen. het feit dat ie denkt ach het maakt niet uit waar ik woon, overal is t leuk, betekent dat ie flexibel en relaxed is, dat is fijn..
Of dat jij hem onder de duim hebt, en dat ie geen eigen leven heeft.
Oud 24-10-2006, 08:54
deoxyribose
deoxyribose is offline
Ja inderdaad. klinkt alsof die vriend van haar flink onder de plak zit.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 10:10
Verwijderd
Ik was er gisteren nog over aan het denken. Wat een man zou moeten hebben en waar ik eigenlijk op val. En eigenlijk was het helemaal niet zo makkelijk. Ik kan me een hele fucking waslijst voorstellen met allemaal voorkeuren en wenselijke zaken, maar die is irreëel en sommige zaken spreken elkaar tegen.

Maar goed, wat ik fijn zou vinden, want belangrijk vind ik bijna niets als ik verliefd word. Al zullen bepaalde dingen achteraf natuurlijk gaan wringen. Als ik een hele dag bezig ben met computerspellen en hij gaat liever hockyen, dan zal dat vast problemen gaan opleveren

- houdt van gamen, kan gerust een hele dag alleen maar met me gamen. Online gamen is helemaal goed.
- liefst ook houden van larpen of RPG of ervoor open staan, maar ik zou kunnen leven zonder (zonder dat hij het doet bedoel ik dan, niet zonder larp ^^ Maar dan moet ie ermee leven dat ik minstens 6 weekenden per jaar weg ben)
- Intelligent en geïnteresseerd. Openstaan voor allerlei zaken. Liefst ook op gebied van kunst.
- roken en drinken
- brede muzieksmaak
- niet van voetbal houden. Eigenlijk gewoon niet teveel om sport geven ^^
- toekomstperspectief (niet zoals mijn ex: ohh, ik kan gerust de rest van mijn leven in zo'n flatje wonen )
- goed werk
- een beetje gek en verrast me op rare momenten

En zo zijn er nog wel zaken. Tegenwoordig verbied ik mezelf om nog mensen leuk te vinden die geen job hebben ^^. Maar mezelf kennende zit mijn gevoel nooit op één lijn met mijn verstand
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 20:01
fotj_undercover
fotj_undercover is offline
hij moet zeker humor hebben!!!!! dat is zo belangrijk!!
hij mag niet steeds zagen...
moet mij niet negeren als zijn vrienden er zijn
moet kinderachtig kunnen doen, maar ook normaal...
eigelijk is uiterlijk nie ZOOOO belangrijk bij mij
het is belangrijk ma nie zoooo
bv. degene waar ik nu op ben is eerlijkgezegd geen snellen ma die heeft gewoon iets wat hem uitzonderd uit zijn vrienden, hij kan zo dom doen
Oud 25-10-2006, 23:10
blacky
blacky is offline
Wat moet een man eigenlijk allemaal hebben voor de veeleisende vrouw van tegenwoordig:

Gevoel voor humor
Lekker zichzelf zijn
Ik moet hem aantrekkelijk vinden (want knap is ook maar relatief)
van muziek houden en het liefst ook van concerten en festivals bezoeken.
Ik moet er leuke dingen mee kunnen doen, samen en met vrienden.
Iemand die niet de hele dag achter me aan loopt, maar ook nog een eigen leven heeft.
Wel moet hij op z'n tijd ook romantisch kunnen zijn.
Interessante gesprekken en discussies mee kunnen voeren.
Oud 27-10-2006, 14:31
madelief21
madelief21 is offline
tof, lief, niet te druk eerder wat rustiger ( relaxt ), intelligent maar geen betweter, modaal uiterlijk te knap vind ik afstotelijk voor een relatie "perfecte looks" vind ik gewoon leuk om naar te kijken maar verder niets, knuffelig, luisterend, humoristisch.

Of we trouwen een man voor de sex of voor zijn geld. Punt uit basta haha grapje !
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 17:42
harpie1
harpie1 is offline
Ik wil een hele lieve, eerlijke en slimme jongen maar ik heb hem al gevonden dus helaas
Dikke kus van mii
Oud 03-11-2006, 19:00
Luna
Luna is offline
wat leuk zo'n nieuwe lichting scholieren

ot:
Oke, mijn lijst is eindeloos. Ik vind veel belangrijk maar ja, als je verliefd wordt ga ik niet eerst kijken of ie aan mn eisen voldoet.
(Als ik iemand ontmoet let ik bijv. wel op hoe iemand tegenover de toekomst staat/hoe die aan zn toekomst bouwt en of hij van reizen houdt, als dat me niet aanstaat dan is het meteen duidelijk)
verder:

-sociaal&makkelijk in de omgang.
-niet té lief. (beetje tegengas gewenst)
-mijn sarcasme en selfspot begrijpen
-zichzelf niet té serieus nemen
-hij moet zichzelf kunnen vermaken, dwz een leven hebben.
-niet te klef in het openbaar, ik ben niet preuts maar eindeloos kusjes en knuffelen gaat te ver.
-rustig op zn tijd
-open staan voor nieuwe dingen
-over zn gevoelens kunnen praten
-luisteren&enigsinds interesse in wat ik belangrijk vind
-niet afzichtelijk(!)
-niet raar opkijken als ik me als een kleuter gedraag en zelf ook gek doen<3

well, dat was een kleine opsomming, studieontwijkend gedrag, ik moet eigenlijk voor tentamens leren.

ps ik zou nooit op een vvd/lpf etc. stemmer kunnen vallen.
Oud 03-11-2006, 19:29
Verwijderd
geld en een dikke piemel, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 19:37
juno
juno is offline
Citaat:
DNMB schreef op 19-10-2006 @ 00:22 :
droomman:

We ontmoeten elkaar: hij is stil a la stille wateren hebben diepe gronden, een beetje arrogant, mysterieus, maar hij heeft toch een lieve uitstraling. Het is alsof we soulmates zijn.
Later in de relatie: hij bloeit open, je leert hem beter kennen. Hij is heel speciaal en je kunt goed met hem praten. Hij geeft je dagelijkse leven een extra, magische dimensie. Hij maakt van alles wat gewoon is iets bijzonders. Hij is lief, attent, ik kan met hem lachen. Hij is lekker schoon, ruikt naar zeep, houdt van knuffelen en de rest.
Afloop: en we leefden nog lang en gelukkig terwijl we elkaar nooit for granted nemen. We gaan ons nooit ergeren aan de wcbril. Omdat we soulmates zijn begrijpt hij dat ik dat altijd omlaag wil zodat ik nooit argeloos in de wc val. We lopen altijd hand in hand en lachen ons hele leven en ik kan altijd van hem blijven dromen.

Intelligentie spreekt voor zich. Anders kun je ook niet goed met hem praten.
Zo jammer dat hij niet bestaat, maar ik zal altijd over hem dromen(L)
Oh, hij bestaat. Op de wc bril na, dat kan ik je garanderen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 10:40
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 24-10-2006 @ 09:54 :
Ja inderdaad. klinkt alsof die vriend van haar flink onder de plak zit.
hahaha, ik snap niet echt waarop je dat baseert.
ik wil bijvoorbeeld dat een jongen leuke kleren draagt, als hij dat al doet, dan val ik op hem, dus dan hoef ik 'm toch niet te veranderen?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 11:23
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Crimson schreef op 04-11-2006 @ 11:40 :
hahaha, ik snap niet echt waarop je dat baseert.
ik wil bijvoorbeeld dat een jongen leuke kleren draagt, als hij dat al doet, dan val ik op hem, dus dan hoef ik 'm toch niet te veranderen?
Ja maar dat je ook kleren voor hem uit wilt kiezen en wil dat hij dure merkkleding draagt? Vind ik toch wel apart hoor.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 11:46
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 04-11-2006 @ 12:23 :
Ja maar dat je ook kleren voor hem uit wilt kiezen en wil dat hij dure merkkleding draagt? Vind ik toch wel apart hoor.
Dure merkkleding vind ik D&G en Prada waarbij je 300 euro voor een broek betaalt, en dat hoeft echt niet. ik vind het alleen zo jammer als een jongen iets te duur vind, terwijl het in mijn ogen niet duur is.
Dus eigenlijk kan ik beter zeggen dat ik het fijn vind als een jongen dezelfde ideeen over kleding heeft.
En kleren voor hem uitkiezen.. Das meer zo van, ik ga op vakantie en koop een shirtje voor 'm. Dan is het wel fijn als we dezelfde smaak hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 12:20
Gevederde
Gevederde is offline
Hmm dan zal ik hier mijn eisenlijst ook maar even neerzetten:

- nuchter
- intelligent (wel WO-niveau)
- lief
- houden van actieve vakanties
- sportief zijn
- sociaal zijn
- goed kunnen praten over gevoelens en andere onderwerpen
- niet van flauwe humor houden
- eerlijk zijn
- ondernemend zijn en in voor nieuwe dingen
- niet roken
- positief zijn in het leven
- het liefst rechts zijn
- niet religieus
- niet burgelijk
- wel aantrekkelijk zijn (hoeft niet extreem knap, want die mensen zijn meestal een beetje arrogant)

Zo.. had ik eindelijk iemand gevonden die hier allemaal aan voldeed, was ie al bezet

Daarom nog maar een extra eis :
- vrijgezel zijn
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Verie schreef op 04-11-2006 @ 13:20 :
Hmm dan zal ik hier mijn eisenlijst ook maar even neerzetten:

- nuchter
- intelligent (wel WO-niveau)
- lief
- houden van actieve vakanties
- sportief zijn
- sociaal zijn
- goed kunnen praten over gevoelens en andere onderwerpen
- niet van flauwe humor houden
- eerlijk zijn
- ondernemend zijn en in voor nieuwe dingen
- niet roken
- positief zijn in het leven
- het liefst rechts zijn
- niet religieus
- niet burgelijk
- wel aantrekkelijk zijn (hoeft niet extreem knap, want die mensen zijn meestal een beetje arrogant)

Zo.. had ik eindelijk iemand gevonden die hier allemaal aan voldeed, was ie al bezet

Daarom nog maar een extra eis :
- vrijgezel zijn
Bedoel je rechtshandig of rechts qua politieke voorkeur?

Ik voldoe aan bijna alles, ben alleen niet eerlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 12:51
Gevederde
Gevederde is offline
Citaat:
Ertur schreef op 04-11-2006 @ 13:24 :
Bedoel je rechtshandig of rechts qua politieke voorkeur?

Ik voldoe aan bijna alles, ben alleen niet eerlijk.
ik bedoel qua politieke voorkeur... stond er idd niet echt duidelijk bij
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 14:56
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 17-10-2006 @ 21:55 :
ik proefde het een keer en vond het lekker.
maar met ijs is niet te zuipen. slaat ook nergens op, port is typisch zo'n drankje waar je het warm van krijgt, net als met glühwein, daar pleur je toch ook geen ijsblokken in.
Ijs in je port? Welke randdebiel is daar opgekomen?
Oud 04-11-2006, 15:53
Verwijderd
Ik ben eigenlijk ook heel veeleisend, dus hier is het lijstje:
- Intelligent (ik moet er wel mee kunnen praten)
- Sportief
- Niet roken
- Een eigen leven hebben (heel belangrijk)
- Humor hebben
- Niet te lief zijn: een beetje tegengas graag
- Sociaal
- Niet burgerlijk zijn!!
Zal vast wat vergeten zijn, maar dit is een begin

En dan nog het gebruikelijke lijstje van leuk, schattig, knap, aardig, enzovoorts.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 15:55
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Crimson schreef op 04-11-2006 @ 12:46 :
Dure merkkleding vind ik D&G en Prada waarbij je 300 euro voor een broek betaalt, en dat hoeft echt niet. ik vind het alleen zo jammer als een jongen iets te duur vind, terwijl het in mijn ogen niet duur is.
Dus eigenlijk kan ik beter zeggen dat ik het fijn vind als een jongen dezelfde ideeen over kleding heeft.
En kleren voor hem uitkiezen.. Das meer zo van, ik ga op vakantie en koop een shirtje voor 'm. Dan is het wel fijn als we dezelfde smaak hebben.
Hm, ik vind een broek van 70 euro al te duur maar goed, ben ook maar een arme student...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 16:04
BrianPeppers
BrianPeppers is offline
Citaat:
JeffreyH schreef op 17-10-2006 @ 14:25 :
Wat vinden jullie nu belangrijk aan een man?

uiterlijk, humor, geld, opleiding, glimlach, etc... bedenk het maar zo gek mogelijk...wat is voor jullie mogelijk?
Of hij knap is,hij rijk is, of hij goedgelovig is, of ie goed in bed is, en of ie naief is.
Meer niet, de rest zijn leugens
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 16:40
fotj_undercover
Citaat:
BrianPeppers schreef op 04-11-2006 @ 17:04 :
Of hij knap is,hij rijk is, of hij goedgelovig is, of ie goed in bed is, en of ie naief is.
Meer niet, de rest zijn leugens

oei oei dat is geen waar hoor
alé toch niet bij mij...zekr niet da knap zijn!! oke hij mag nie lelijk zijn ma die waar ik nu mee wil is echt geen fotomodel...ik geef het toe! ma hij heeft iets dat andrn nie hebben.

hij moet zekr humor hebbn!!
en lief voor me zijn

Laatst gewijzigd op 04-11-2006 om 17:01.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 16:53
Charl0tteee
Charl0tteee is offline
Citaat:
Saffier schreef op 18-10-2006 @ 11:40 :

Hij moet humor hebben, het liefst een beetje dezelfde als die van mij
Hij moet lief voor me zijn
Hij moet ergens echt een passie voor hebben, voor mijn part voetbal maar het liefst muziek
Hij moet een doel hebben, en dan bedoel ik dat hij niet de hele dag op de bank moet hangen
Hij moet zijn eigen dingen blijven doen, mij mijn vrijheid gunnen
Hij moet geen slijmbal zijn
Hij moet niet de hele tijd aan mij vastplakken
Hij moet intelligent zijn
Hij moet er tegen kunnen als ik onsubtiel ben
Hij moet geinteresseerd in mij zijn en de dingen die mij bezig houden
Nou ja moet, het zou leuk zijn als hij wat van dat allemaal had, anders word het voor mij lastig een relatie met hem te beginnen.
O, en hij moet lekker ruiken en absoluut zijn tanden poetsen
Wat me wel opvalt is dat veel mensen persé willen dat hij WO doet. Ik doe zelf gymnasium maar ik ken heel veel jongens uit HAVO en TL die ik een stuk volwassener en diepgaander vind dan de jongens uit mijn eigen klas.
Dus die verplichte WO opleiding hoeft van mij niet.
Oud 04-11-2006, 19:38
botervleug
botervleug is offline
Een man moet er niet vanuit gaan dat hij onweerstaanbaar is. Proberen met een zwaar buitenlands onverstaanbaar accent te doen alsof je recht hebt op een voorkeursbehandeling van mij daar krijg ik moordneigingen van.

Niet belangrijk: Geld, fysiek binnen gemiddelde, smaken of voorkeuren.
Wel belangrijk: fatsoen, respect, flexibiliteit.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 20:53
Fayelinde.
Fayelinde. is offline
Ik vind altijd heel belangrijk dat ik met hem kan lachen. En dus niet mét hem lachen, daarom is de intelligentie ook wel belangrijk, ik wil een beetje op hetzelfde niveau zitten en dus ook geen enorm slim iemand waarbij ik me dan steeds dom ga bij voelen uitstraling vind ik ook belangrijk, spontaan, aardig. Beetje verzorgd zijn, geen smerige nagels, lekker ruiken ed. Hij hoef niet énorm knap te zijn, als hij maar een leuke lach heeft. Een beetje volwassener dan de meeste jongens van mijn leeftijd (die nog giechelen als ze het woord 'seks' horen).

Niet belangrijk voor mij is zijn geld, aantal puistjes etc.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 21:54
fotj_undercover
Citaat:
Fayelinde. schreef op 04-11-2006 @ 21:53 :
Ik vind altijd heel belangrijk dat ik met hem kan lachen. En dus niet mét hem lachen, daarom is de intelligentie ook wel belangrijk, ik wil een beetje op hetzelfde niveau zitten en dus ook geen enorm slim iemand waarbij ik me dan steeds dom ga bij voelen uitstraling vind ik ook belangrijk, spontaan, aardig. Beetje verzorgd zijn, geen smerige nagels, lekker ruiken ed. Hij hoef niet énorm knap te zijn, als hij maar een leuke lach heeft. Een beetje volwassener dan de meeste jongens van mijn leeftijd (die nog giechelen als ze het woord 'seks' horen).

Niet belangrijk voor mij is zijn geld, aantal puistjes etc.

eigenlijk is het bij mij ook ongeveer dat
vooral de niet belangrijken!
vaak denken jongens dat puisten erg zijn, maar zolang je niet overkomt als een echte etterkop is het niet erg hoor!!
Oud 05-11-2006, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Charl0tteee schreef op 04-11-2006 @ 17:53 :
Wat me wel opvalt is dat veel mensen persé willen dat hij WO doet. Ik doe zelf gymnasium maar ik ken heel veel jongens uit HAVO en TL die ik een stuk volwassener en diepgaander vind dan de jongens uit mijn eigen klas.
't Is geen absolute eis, maar relatief gezien zitten denk ik de meeste intelligente mensen op wo. Daarbij kom ik als wo-er eigenlijk maar heel weinig hbo-ers tegen en kom ik dus sowieso sneller bij een wo-er uit...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 15:46
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Charl0tteee schreef op 04-11-2006 @ 17:53 :
Idd, ik ken ook zoveel mensen die aan de uni studeren en die echt oerdom zijn. Opleidingsniveau zegt echt niet altijd iets.
Oud 05-11-2006, 16:37
Orpheo
Orpheo is offline
opleidingsniveau zegt niks, maar opleidingsniveau+faculteit zegt wel wat/iets/iets meer. WO natuurkunde, moah, dan mag je ervan uitgaan dat iemand wel hersenen heeft. jammer dat intelligentie geen garantie is voor sociaal vaardig...
Oud 05-11-2006, 16:51
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
voorkeuren:
zelfde denkniveau
zelfde humor
liefst geen tatoo/piercing
niet rokend
respectvol met anderen om kunnen gaan
er vlot en verzorgd uit zien en lekker ruiken (hoeft er dus niet knap uit te zien, als het maar verzorgd is)

Moet toch te doen zijn??
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 16:58
Myuki
Myuki is offline
Als hij maar goed kusjes kan geven...
Oud 05-11-2006, 17:19
Luna
Luna is offline
inderdaad. hij moet kunnen zoenen en geen prutser in bed zijn.
Oud 05-11-2006, 17:29
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Luna schreef op 05-11-2006 @ 18:19 :
inderdaad. hij moet kunnen zoenen en geen prutser in bed zijn.
dat laatste is toch juist leuk? kan je 'm alles leren!

Oud 05-11-2006, 18:52
Luna
Luna is offline
ja hilarisch.
Oud 05-11-2006, 19:38
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 05-11-2006 @ 18:29 :
dat laatste is toch juist leuk? kan je 'm alles leren!

Jij bent zeker nog maagd!
Oud 05-11-2006, 21:34
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
hellebel schreef op 05-11-2006 @ 20:38 :
Jij bent zeker nog maagd!
*zucht*

zie je die laatste emoticon dan niet? damn moet ik alles uitleggen...
Oud 06-11-2006, 13:58
Verwijderd
enigzins hoogopgeleid.. sorry hoor maar ik kan echt niet een normaal gesprek voeren met iemand die zegt dat ik normaal moet praten als ik het woord testosteron gebruik. Hij hoeft dus niet heel hoog opgeleid te zijn, als hij maar een iq van boven de 110 heeft

humor..k ben zelf soms btje te serieus, dus hij moet me wel aan het lachen kunnen maken.

Rust, spontaan is natuurlijk ook iets wat erin moet zitten, maar iemand moet soms ook zn momentje rust kunnen nemen.

En natuurlijk knap. Hoeft geen model owso, maar iemand die er wel lekker uit is wel ok natuurlijk

moet ik nog door gaan?

kweet t, k ben veeleisend...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 17:11
Flip!
Flip! is offline
Hij moet lief zijn, respect hebben voor het heilige vrouwelijke.
Hij moet er verzorgd uit zien, maar hij mag niet meer cremepjes hebben dan dat ik zelf heb.
Opleiding boeit me niet zozeer, zolang hij er maar plezier in heeft.
Hij moet gezellig zijn, humor hebben, en eerlijk zijn.
Hij hoeft niet te bulken van het geld, maar hij moet me wel eens kunnen trakteren op iets.
Ik wil me op mijn gemak voelen bij hem. Belangrijk is dus dat hij zich niet anders voordoet dan dat ie werkelijk is.
Oud 06-11-2006, 18:05
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Get Psycho schreef op 06-11-2006 @ 14:58 :
enigzins hoogopgeleid.. sorry hoor maar ik kan echt niet een normaal gesprek voeren met iemand die zegt dat ik normaal moet praten als ik het woord testosteron gebruik. Hij hoeft dus niet heel hoog opgeleid te zijn, als hij maar een iq van boven de 110 heeft

humor..k ben zelf soms btje te serieus, dus hij moet me wel aan het lachen kunnen maken.

Rust, spontaan is natuurlijk ook iets wat erin moet zitten, maar iemand moet soms ook zn momentje rust kunnen nemen.

En natuurlijk knap. Hoeft geen model owso, maar iemand die er wel lekker uit is wel ok natuurlijk

moet ik nog door gaan?

kweet t, k ben veeleisend...
off topic: iedere keer als ik een post van jou zie moet ik weer denken aan dat liedje van iron maiden, women in uniform
Oud 06-11-2006, 19:24
Kryptonite
Kryptonite is offline
Iemand met inhoud, die lief is en me van de bank sleurt om iets leuks te gaan doen!
Hij moet er bovendien mee om kunnen gaan dat ik met andere mannen dans (liever nog danst hij zelf ook)
Ik wil orgasmes
Het zou trouwens ook handig zijn als hij net zo romantisch ingesteld is als ik, maar dat zal wel onhaalbaar zijn

Laatst gewijzigd op 06-11-2006 om 19:36.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 19:27
sch*gaap*
sch*gaap* is offline
lief zijn (lieve dingen zeggen), veel knuffelen, humor hebben (niet teveel, heb een keer een vriend gehad die constant seksistische opmerkingen maakte, werd op gegeven moment beeje gek van , er verzorgd uitzien (maar niet te ijdel)

En ja, ik heb hem gevonden
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 19:33
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
humor
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 19:39
Kryptonite
Kryptonite is offline
Citaat:
sch*gaap* schreef op 06-11-2006 @ 20:27 :
humor hebben (niet teveel, heb een keer een vriend gehad die constant seksistische opmerkingen maakte, werd op gegeven moment beeje gek van
Dat vind ik eerder getuigen van een gebrek aan humor
Oud 06-11-2006, 20:15
fotj_undercover
als je dat hier leest, zie je dat humor toch bij bijna iedereen voorkomt...
dys als je geen humor hebt speelt het al in je nadeel...
Oud 06-11-2006, 22:09
Azaelia
Azaelia is offline
Mijn 'lijstje':
- .....

Niets dus, zolang het klikt en we ons bij elkaar goed voelen vind ik het al heel wat. Nou vooruit, paar eisjes: verzorgd en lief.
Natuurlijk is humor belangrijk, omdat het toch een manier is om je te uiten over dingen, en als het goed klikt zal dat ook wel redelijk op 1 lijn zitten. Verder vind ik opleiding niets uitmaken, zolang iemand over zijn leven nadenkt en een mening heeft.

Oef, stiekem is het toch een lijstje.
Reageren

Regels voor berichten