Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2006, 21:38
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Haligh schreef op 21-10-2006 @ 20:18 :
gister naar theo maassen geweest en daarna was er een 'feestje' waar hij dronken rondliep.
daarna naar een club geweest in een penthouse en dat was tof .
buiten de hoeren en de chinese maffia en de vrouwen die daarbij waren.
ik ben nog nooit zo geintimideerd geweest door een vrouw met een opgeschoren kop.

en vanmorgen de hele reis naast een dikke chinees gezeten die dacht dat hij een opera zanger was zz.

bij de douane tikte iemand op mijn rug. en dat was wederom theo maassen die aan me vroeg of ik me wel netjes ahd gedragen tijdens de vlucht?

ik zag laatst ook al tot twee keer toe theo maassen
maar dat was in zwartboek en nachtrit.
Advertentie
Oud 21-10-2006, 21:46
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb net aan een klein schilderijtje gewerkt en zowaar, het lijkt eindelijk eens niet of ik een freak ben en hij is best grappig. al is het totaal mijn smaak niet om een of andere cheesy WATERNIMF te gaan schilderen. ik begon dan ook met een boom. lol.
Oud 21-10-2006, 22:09
June bug
June bug is offline
Ik kwam om 12 uur vanmiddag met moeite m'n bed uit want ik kon gisteravond niet slapen dus ik sliep pas om half 5. Maar ik moest er dus om 12 uur uit want er zou een amerikaanse dude naar de kamer van mn huisgenoot komen kijken. Uiteindelijk kwam hij pas om half 3 aanzetten en vond ik 'm nogal nerdig want hij dronk alleen maar sojamelk, at vegetarisch, luisterde naar van die IDM-shizzle en was hij gewoon raar. Helemaal omdat hij eruit zag als 15 en ik me dus een hoedje schrok toen hij zei dat hij 31 was. Toen wraps gegeten en 100 keer m'n mond verbrand en nu ga ik straks maar slapen want ik ben moe.
Oud 21-10-2006, 22:14
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
June bug schreef op 21-10-2006 @ 23:09 :
nogal nerdig want hij dronk alleen maar sojamelk, at vegetarisch, luisterde naar van die IDM-shizzle en was hij gewoon raar.

klinkt als de gemiddelde forumnurt hiero.
Oud 22-10-2006, 04:02
Verwijderd
Naar Hex geweest, drieduizend keer op de foto gezet door een gothic lolita, heel veel wijn, punkrocksceneroddels besproken met de ex van Terror Koe en nu wil ik graag iets waar ik keihard kapot aan ga maar dat is er niet
Oud 22-10-2006, 04:05
vixen
vixen is offline
Ik heb een leuke avond gehad met opplaktepels, gekke jongens, aardige jongens, goeie gasten en stomme muziek. Soms mis ik mn hometown toch wel.
Oud 22-10-2006, 04:35
Verwijderd
slapen
Oud 22-10-2006, 09:44
Blaf
Blaf is offline
Feestje
Oud 22-10-2006, 12:49
Hagel
Hagel is offline
heel veel en lang geslapen en zometeen moet ik naar het optreden van de band van mijn l0ver kijken maar ik wil nog meer slapen
Oud 22-10-2006, 12:50
Carn
Carn is offline
saai wijf!
Oud 22-10-2006, 12:50
kuik
kuik is offline
ik heb geleerd tot 1 uur 's nachts vandaag uitgeslapen tot 1 uur. en ik had een plan gemaakt om met de kerst naar londen te gaan of te gaan snowboarden met vriendinnen en ze vinden het plan helemaal the bomb dus dat wordt leuk. en net had ik mn broer wel 36 seconden aan de telefoon nadat ik m wel 4 weken lang niet heb gesproken of gezien, wat een goede band hebben we toch
Oud 22-10-2006, 12:52
Amon Din
Amon Din is offline
Uitgaan in Groningen, bij het krieken van de dag weer terug en voor de rest op één oor gelegen.
Oud 22-10-2006, 13:03
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Gisteren gewerkt bij mn nieuwe werk en t was leuk, ik heb alleen n hekel aan veganisten maar ik besloot mijn mond maar te houden. Toen dood thuis gekomen en mn vriendje had lasagna voor me gemaakt. Verder de hele avond in bed gelegen en net pas wakker. Geen idee wat ik zo ga doen, want geld heb ik toch niet .
Oud 22-10-2006, 13:18
innogen
innogen is offline
Gister nog mijn verjaardagsfeestje gehad en dat was leuk, nu net de laatste logees even naar het station gereden.
Voor de rest lekker niets doen.
Oud 22-10-2006, 13:29
Crimson
Crimson is offline
vitesse verloor van NEK en dat vond ik niet leuk
Oud 22-10-2006, 13:33
James Riot
James Riot is offline
Citaat:
Haligh schreef op 21-10-2006 @ 22:16 :
younes overload?
haha probably .
Oud 22-10-2006, 14:41
Verwijderd
ik had gister een feestje, en het was allemaal nogal raar want om 1100 was iedereen al stoned en er is over allemaal matrassen heen geplast en gekotst. dat was nogal ranzig.
ik dronk teveel en scarlett was ook ladderzat en dat was heel grappig. nu heb ik een enorme kater en ga ik dozen asperines slikken.
Oud 22-10-2006, 15:10
Verwijderd
Films gekeken. Slechte.
Oud 22-10-2006, 15:12
Verwijderd
wakker geworden
Oud 22-10-2006, 15:13
11
11 is offline
Ik wilde vandaag uitslapen, alleen mn ma maakte me al om half 12 wakker. Ze vond het nergens voor nodig dat ik tot 4 uur wilde slapen. Uit verveling heb ik de auto van binnen en buiten schoon gemaakt. Dadelijk ga ik maar eens douchen en omkleden, want vanavond ga ik bandjes checken. jeuh.
Oud 22-10-2006, 15:21
Carn
Carn is offline
ik heb geslapen, gedouched en wat opgeruimd aangezien er nogal wat troep stond. Dadelijk ga ik eten maken en ook bandjes kijken.
Oud 22-10-2006, 15:30
Verwijderd
Ik werd vanmorgen wakker in een vijf sterren hotel in Sopot, w00t. En toen ging ik onder een vijf sterren douche en me afdrogen met een vijf sterren handdoek en een vijf sterren ontbijt nuttigen.

Daarna door Sopot gelopen, kerken bekeken en wodka gekocht voor het thuisfront. Nu ben ik aan het chillen op de hotelkamer van een ander hotel in Gdansk en straks uit eten.

STOER HEH
Oud 22-10-2006, 15:35
Verwijderd
nauwelijks
Oud 22-10-2006, 15:37
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 22-10-2006 @ 16:30 :
Ik werd vanmorgen wakker in een vijf sterren hotel in Sopot, w00t. En toen ging ik onder een vijf sterren douche en me afdrogen met een vijf sterren handdoek en een vijf sterren ontbijt nuttigen.

Daarna door Sopot gelopen, kerken bekeken en wodka gekocht voor het thuisfront. Nu ben ik aan het chillen op de hotelkamer van een ander hotel in Gdansk en straks uit eten.

STOER HEH
slapen onder een houthakkersblouse in een achterbuurt van een onguur pools stadje met netpanty's aan terwijl het vriest, dat is stoer.
Oud 22-10-2006, 16:07
Verwijderd
Citaat:
jukeboxxx schreef op 22-10-2006 @ 15:41 :
ik had gister een feestje, en het was allemaal nogal raar want om 1100 was iedereen al stoned en er is over allemaal matrassen heen geplast en gekotst. dat was nogal ranzig.
ik dronk teveel en scarlett was ook ladderzat en dat was heel grappig. nu heb ik een enorme kater en ga ik dozen asperines slikken.
Ik was helemaal niet ladderzat

Ik heb wel een kater maar dat komt van de goedkope wijn en ik heb geen eten en geen geld en ik vind mezelf heel zielig.
Oud 22-10-2006, 16:09
Verwijderd
nou als ik moest kiezen zou ik toch voor dat hotel gaan

ik had een feestje van mijn zusje, en er kwamen een aantal boeren die ik het huis uit getrapt heb omdat ze op een sgizet plattegrond van m'n vader getekend hadden. mijn zusje was laaiend en viel ze bijna aan. maar dat was vanmorgen, vannacht heb ik een gesprek gehad met een trotse kamper met een mad flow. hij ging voor me rappen en daagde me uit, het is niet in woorden na te vertellen hoe bijzonder het was. gelukkig waren er ook nog leuke mensen.
Oud 22-10-2006, 16:17
__
__ is offline
wakker geworden, aangekleed, gecomputerd en gehangen met bezoek. ze hebben tot dusver alleen over MIJ en MIJN LEVEN gepraat. hoe zielig zijn hun levens als ze mijn leven zo fucking boeiend vinden haha.
Oud 22-10-2006, 16:23
Escapism
Escapism is offline
uitgeslapen, opgestaan, cafe in om voetbal te kijken, werken aan school.

vanavond genieten van john vanderslyce in het patronaat café.
Oud 22-10-2006, 16:30
botulismf
botulismf is offline
Ik vond John Vanderslyce zwaar kut toen ik hem zag maar ik weet niet meer waar dat was. Hij was ergens het voorprogramma van of hij speelde op een festival.
Oud 22-10-2006, 16:34
Verwijderd
voorprogramma van death cab
Oud 22-10-2006, 16:39
botulismf
botulismf is offline
Och ja.

Kut was dat. Gelukkig was Death Cab wel geniaal, maar ja, dat viel ook wel te verwachten.
Oud 22-10-2006, 16:42
innogen
innogen is offline
Citaat:
botulismf schreef op 22-10-2006 @ 17:30 :
Ik vond John Vanderslyce zwaar kut toen ik hem zag maar ik weet niet meer waar dat was. Hij was ergens het voorprogramma van of hij speelde op een festival.
Ik kende er verder niets van, maar ik vond het toen wel tof eigenlijk.
Oud 22-10-2006, 16:52
Bell
Bell is offline
vandaag heb ik de dvd van de kleine zeemeermin gekeken, daarna geluisterd naar het verslag van de wedstrijd FC Utrecht-ADO Den Haag, daarna nog een aantal Lama-afleveringen gekeken, en zit nu ff achter de computer..

dus gewoon een heerlijke zondag
Oud 22-10-2006, 17:31
ZerO
ZerO is offline
Meeeh ik haat zondag ik heb uitgeslapen en een verslag geschreven voor school en heel vaak thee gezet want ik wist niks beters te doen. Toen ging ik mijn STAPEL met tijdschriften ordenen op maand en dat betekent dat ik zometeen toch even weg moet anders word ik gek.
Oud 22-10-2006, 18:11
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 22-10-2006 @ 16:30 :

STOER HEH
Tof, en dat in een land waar men geen nagel heeft om de kont mee te krabben!

Ik heb een dag in Amsterdam doorgebracht, ik heb pijn aan mijn voeten omdat ik mijn teennagel te kort heb geknipt en ik ga zo een taart bakken voor mijn vriendje want hij komt alweer bijijina thuis
Oud 22-10-2006, 18:28
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ging gister samen met antigone naar een indie/wave party in de pier 19 maar toen we binnenkwamen waren er eigenlijk alleen maar dertigers die tegen elkaar stonden te hupsen en met hun ogen dicht meezongen met hits waar ik te jong voor ben.
Leuk om te zien wel, dat dertigers eigenlijk alles verleerd zijn en opnieuw in de pubertijd komen.
daar een beetje teveel gedronken en toen moest ik nodig naar de toilet maar we waren buiten, dus ik zocht mijn toevlucht tegen een garagedeur maar toen kwam de politie langs en moest ik mijn gegevens geven en een fles water kopen om dat er overheen te gooien.

Vanmiddag werd ik wakker met een kater en heb ik niet veel gedaan, zojuist gewokt en straks mischien nog naar perfume want daar ben ik wel benieuwd naar.
Oud 22-10-2006, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Back Door Man schreef op 22-10-2006 @ 19:28 :

daar een beetje teveel gedronken en toen moest ik nodig naar de toilet maar we waren buiten, dus ik zocht mijn toevlucht tegen een garagedeur maar toen kwam de politie langs en moest ik mijn gegevens geven en een fles water kopen om dat er overheen te gooien.
Zoiets kan ook echt alleen in belgie
Oud 22-10-2006, 18:59
ragdoll
ragdoll is offline
ik heb de hele dag "trien je moet verdomme voor je tentamen leren" tegen mezelf gezegd. En dat is zo ongeveer het meest constructieve dat ik vandaag heb gedaan
Oud 22-10-2006, 20:20
Verwijderd
De ouders hadden visite en de visite had twee schreeuwkinderen, een bejaarde en een chihuahua. Dat was dus de hele dag intelligente conversaties voeren en wijn zuipen voor de ouders en schreeuwkinderen amuseren, geklaag over vroeger aanhoren en de kat kalmeren voor mij.
Oud 22-10-2006, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Back Door Man schreef op 22-10-2006 @ 19:28 :
ik ging gister samen met antigone naar een indie/wave party in de pier 19 maar toen we binnenkwamen waren er eigenlijk alleen maar dertigers die tegen elkaar stonden te hupsen en met hun ogen dicht meezongen met hits waar ik te jong voor ben..
oh oei, want daar wou ik eigenlijk ook al heel lang eens naartoe gaan, maar 't is niet leuk dus?

mijn weekend was één grote stress, ik heb van hier naar daar gelopen, vanalle vreemde dingen meegemaakt en nu ben ik heel moe ondanks dat ik zowel vrijdag als zaterdagavond niet weggeweest ben
Oud 22-10-2006, 20:44
Verwijderd
Nu ga ik weer Pokémon Blue spelen op de GAMEBOY.
Oud 22-10-2006, 21:10
Luna
Luna is offline
gelezen en geslapen.
gister feestjessss en drankjes etcetc. dat was leuk en ik kwam een vriend tegen die ik al lang niet gezien had en dat was héél leuk.
en daarvoor naar de kapper en met mn beste vriendje in zn nieuwe vw busje rijden naar de dirk want hij heeft zn rijbewijs nog niet dus moest ik rijden en dat was heel grappig
Oud 22-10-2006, 21:21
Larry Flint
Larry Flint is offline
mn vriendje en ik werden om 6 uur al wakker en toen hebben we die tijd goed benut, en daarna zijn we weer tot half 12 in slaap gevallen toen ontbeten en mulan 2 gekeken, cake gebakken en monopoly gespeeld met patat erbij.
Oud 22-10-2006, 21:30
Verwijderd
gisteren dronken geworden, even naar de kroeg, nieuwe dancemoves geintroduceerd en vandaag gezeten, gegeten en mijn nadorst proberen te lessen.
Oud 22-10-2006, 21:34
Verwijderd
ik heb mijn piercing eruit gehaald en ik heb nu alweer spijt ? ahahaha aha aha

verder voel ik me beroerd want ik heb gisteren alweer gefeest en eindeloos gedanst en nouja dussssssssss
Oud 22-10-2006, 21:37
Sooz
Sooz is offline
ik heb gisteren gewerkt, vandaag ook, morgen ga ik ook werken en dinsdag ook, woensdag hoop ik veel geld uit te geven en de verjaardag van mijn hunk te vieren en dan donderdag vrijdag zaterdag weer werken en zondag voor pampus liggen mm? Denk t wel.
Oud 22-10-2006, 22:03
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
doezel schreef op 22-10-2006 @ 21:38 :
oh oei, want daar wou ik eigenlijk ook al heel lang eens naartoe gaan, maar 't is niet leuk dus?
nouja, de muziek is niet verkeerd maar je zult zeker de jongste zijn. het is niet dat ik er nu nooit meer heen ga hoor, want het is een mooie locatie en dertigers zijn best vermakelijk.
Oud 22-10-2006, 22:07
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Gisteravond wezen drinken op leidseplein wat gepaard ging met wat gedans in een kroeg aldaar.

tegen kwart over 4 in een snackbar gelachen met mensen die ik niet ken over flietjes met waarbij je een calendel zou krijgen, en die man die ons hielp snapte niet waarom wij zo aan het lachen waren.

leuk
Oud 22-10-2006, 23:46
zeehond23
zeehond23 is offline
ik heb vandaag heel nerd mijn pc geformatteerd
Oud 23-10-2006, 00:08
zeehond23
zeehond23 is offline
owja, en het hok opgeruimd, dus ik/we hebben nu een voorraadkast ofzo
Topic gesloten

Regels voor berichten