De Creative Zen V 1gb. Omdat ik er verliefd op was, een nieuwe wou, en 1gb meer dan genoeg vind.
Ik heb deze ook, maar dan de plus-versie (met videoplayer en fm-radio). Waarom? Omdat ik 1 Gb aan muziek ook genoeg vind (hij moet toch elke 15 uur aan de usb-poort, dus dan zet ik er wel meteen nieuwe muziek op) en vooral om de fm-radio. Prijs-kwaliteitverhouding is bij Creative ook erg goed, ben er heel tevreden over
Oude iPod, nog zonder click-wheel, 40GB. Niet zelf gekocht, dat heeft mijn man gedaan, maar ik gebruik hem veel in de trein. En hij werkt al een paar jaar prima. De batterij had deze zomer wat problemen, maar ik denk dat dat door de warmte kwam, want nu doet hij weer normaal.
Zo'n 5de generatie iPod video (8OGB).
Prachtig stukje hardware, zowel qua design als qua functionaliteit. Die gebruik ik voor het belangrijkste deel van mijn muziekcollectie (albums, geen losse nummers) en als photodump.
Daarnaast een nieuwe 2de generatie iPod shuffle (1GB).
Lijkt me een leuk speeltje, en ik zet er vooral losse nummers (losse downloads van heel wat indielabels, pitchforkmedia en epitonic) en heel recent aangeschafte (of gedownloade) albums. Dat is dan een soort van supprise-me-bakje voor als ik niet te lang onderweg ben. Perfecte aanvulling op de grote broer.