Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2006, 19:30
11
11 is offline
ik bijt nagels, maar met mate . Het is niet zo dat ik mn nagels zo ver mogelijk probeer af te bijten. Oh en ik vind dat lange nagels irritant zijn tijdens het trainen.
Oud 05-11-2006, 19:42
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Door mijn werk kan ik helaas geen mooie nagels houden ..
Oud 05-11-2006, 19:47
MieX
MieX is offline
Ik zag pas iemand met acrylnagels met bruin louis vuitton printje, en toen bedacht ik me dat t bijna niet erger kon
Oud 05-11-2006, 19:48
teenager
teenager is offline
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 20:25
Verwijderd
ik had lange nagels en nu heb ik ze afgebeten omdat ik het zat was dat ik niet meer normaal gitaar kon spelen. maar het is wel lelijk ohhh. dilemma
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 21:09
duivelaartje
duivelaartje is offline
Pianospelen met lange nagels werkt niet, dus ik knip ze elke week. Soms lak ik ze, maar vaak vind ik het teveel werk.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 21:34
Pekay
Pekay is offline
Ik heb wel mooie nagels van mezelf. Ik kan ze helaas niet allemaal in de zelfde vorm en lengte houden want er is er altijd wel 1 die inscheurt / afbreekt.

Ik heb wel eens een paar keer acrylnagels laten zetten, bij 3 verschillende stylisten. ZE zeiden alle 3 : zonde joh, je hebt al mooie nagels van jezelf. Maar ja ik wou het zo graag he, maar eigenlijk vind ik natuurlijke nagels toch mooier. Met dat witte randje is het zo nep, en omdat mijn nagels echt snel groeien zouden ze iedere 2 weken bijgewerkt moeten worden en dat is veel te duur !!

Oh ja in de vakantei groeien ze echt 6x zo snel en allemaal blijven ze mooi hard, maar als ik weer thuis ben breken ze een voor een af... echt vaag !
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 23:14
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Urm schreef op 02-11-2006 @ 20:30 :
ik heb heel vaak een travestiet aan de bar met serieus ook zulke nagels als hierboven. klein beetje korter hij bewaart zijn kleingeld in buisjes en hij denkt altijd dat ik het leuk vind als hij tegen me praat ofzo.
Citaat:
Drez schreef op 03-11-2006 @ 17:30 :
hahaaaa! die heeft een keer zijn/haar hele levensverhaal aan mij verteld toen ik aan het flyeren was het is een hermafrodiet toch?
Ja, hij is een hermafrodiet. Maar hij heeft inderdaad een beetje een jammer leven achter de rug en is niet heel sociaal begaaft. Wees maar aardig tegen hem, dat heeft hij wel verdient.

Hij heet Robin trouwens.

(Ik noem Robin gewoon hij, want 'het' klinkt onmenselijk en hij vind het niet erg)
Oud 05-11-2006, 23:16
*oma*
*oma* is offline
Ik denk dat iedereen hem in Groningen wel "kent".

OT:
Ik bijt weleens op mijn nagels, was eerder wel veel erger dan nu. Knipper vind ik erg onprettig, ik vijl ze liever. Bovendien wil ik ze ook nog kunnen gebruiken voor het betere krab werk.
Oud 05-11-2006, 23:45
__
__ is offline
ik heb vrij lange nagels, dat was blijkbaar ook een van de eerste dingen die mn moeder na mijn geboorte zei "oh gelukkig bert, ze heeft jouw mooie lange nagels!" hehe maar iig. ik lak ze niet vaak maar als ik ze lak dan het liefst zo'n glanzend doorzichtig laagje of anders felrood als ik daar zin in heb. als ik proefwerken/tentamens heb, heb ik trouwens echt standaard gelakte nagels want altijd als ik moet leren maar me daar niet toe aan kan zetten, ga ik mn nagels lakken. tsjaa iedereen zo z'n dingetjes he
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 10:24
Verwijderd
@ BFR; hij wordt wel altijd omringt door klieken altootjes die heel graag met hem knuffelen. en ik weet ook wel hoe hij heet, maar het leek me wel zo netjes geen namen te noemen. verder doet hij te overdreven aardig, en als ik dat irritant vind, dan ga ik dat gedrag niet ineens ok vinden omdat een onbekende zegt dat ik aardig tegen hem moet gaan doen omdat hij zielig is. niet dat ik nu vreselijk tegen hem doe ofzo.

OT korte nagels jaa
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 10:44
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 02-11-2006 @ 19:40 :
Ik vind lange nagels ontzettend smerig uitzien zeker met resten vuil nepnagels zijn net zo ranzig.

Zelf hou ik mijn nagels kort, schoon.
Precies, dit.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 15:10
Verwijderd
Citaat:
uuuf schreef op 04-11-2006 @ 11:21 :
ik bijt nagels. soms bijt ik 2 weken niet, en dan zijn ze weer mooi. maar als ik het dan weer druk heb en loopt te stressen, zijn ze zo weer kort. ik heb het zelf niets eens door. ik heb nu byte-ex erop ofzoiets maar dat is zo ranzig, en alles wat je aanraakt gaat er naar smaken
Hmja, dat vond ik ook ontzettend irritant. Je kon geen appel eten of een koekje pakken, laat staan koken. Bij mij was het dan ook nog het geval dat ik per ongeluk op mijn nagels zat te kauwen en dan toch al die gore smaak in mijn mond had, ja dan beet ik ook wel meteen door. Die smaak verdween toch niet meer.

=zwart wit=
Ik ben begonnen met bijten omdat anderen het zo noemden. Als kind scheurde ik randjes van mijn nagels af en iedereen vroeg of ik op mijn nagels beet. Ik vond dat een vreemde opmerking en besloot het toen te proberen ^^. En dat ging een stuk makkelijker dan scheuren.
Het is vooral verveling denk ik, zoals een sigaret opsteken achter de pc, of lopen te krabbelen in een schrift, of met een pen klikken. Je doet het vaak ook onbewust. Op dit moment probeer ik nog steeds op de randjes te bijten, maar dat heeft dus geen nut meer met mijn tanden .
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 18:39
Magican
Magican is offline
mijn nagel is 2 maanden geleden tussen een deur gekomen, is nu felblauw, zwart, wit en blauw en als ik echt zou willen zou ik het eraf kunnen trekken (hij is aan 1 kant los). Daaronder is een nagel die alleen bij het begin ervan normaal oogt, verder naar buiten is het een maanlandschap, die nagel van me.
Voor de verder geïnteresseerde, het is de middelvinger van mijn linkerhand.
Oud 06-11-2006, 20:01
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Mutant schreef op 06-11-2006 @ 16:10 :
Ik vond dat een vreemde opmerking en besloot het toen te proberen ^^.
hehe .
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 01:49
Verwijderd

tadaa

en nou zijn ze langer, met hartjes, vlindertjes, bloemetjes en een verticale witte streep en een schuine roze met glitters en binnenkort ga ik mn nieuwe cheapass zeeman nagelstickers met klavertjes e.d. uittesten en ik ben aan t nagellakbunkeren geslagen

i need help
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 08:36
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik heb geen lange nagels maar ik heb ook geen lange vingers. Ik beet vroeger ook nagels maar dat doe ik nu bijna nooit meer eigenlijk, behalve als ik heel gestrest ben. Ik lak ze ook haast nooit, behalve rood soms.
Oud 09-11-2006, 10:40
Crimson
Crimson is offline
haha er zat laatst een meisje in de trein met een dom schoolboek, en ze maakte een samenvatting van hoe je een enquete moest houden anyway strange shit, en toen ging ze een vriendin opbellen en zei ze 'ja ben jij al op school? nee? kan je dan een vijl meenemen, want mijn nagel is gescheurd' omg
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 12:53
polysix
polysix is offline
Ik heb een keer geprobeerd om nagels lang te laten groeien om mee te fingerpicken maar ze werden lelijk en ongelijk dus knipte ik ze af.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 13:15
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 09-11-2006 @ 02:49 :
[afbeelding]

tadaa

en nou zijn ze langer, met hartjes, vlindertjes, bloemetjes en een verticale witte streep en een schuine roze met glitters en binnenkort ga ik mn nieuwe cheapass zeeman nagelstickers met klavertjes e.d. uittesten en ik ben aan t nagellakbunkeren geslagen

i need help
afzichtelijk
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 13:21
Amon Din
Amon Din is offline
Ik heb vaak rauwrandjes maar probeer ze ook vaak weg te halen, met succes.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 19:30
*_MizzMinieJ_*
*_MizzMinieJ_* is offline
ik heb meestal gelnagels, zoniet dan acryl
Oud 12-11-2006, 21:04
dark princess
dark princess is offline
Hebben jullie wel eens nepnagels laten zetten, bijten jullie ze af, worden ze elke keer mooi gelakt matchend met de outfit, zijn ze lang genoeg om iemands ogen uit te krabben, hou je van manicures,...

'Vroeger' lakte ik mijn nagels wel eens, vaak wel een beetje apart, met stippen ofzo...maar heb nooit nepnagels gehad. ik heb een enorme hekel aan (te) lange nagels, dus ik houd ze redelijk kort...maar nog wel zo lang dat ik iemands ogen eruit kan krabben
Oud 12-11-2006, 21:14
CoalChamber
CoalChamber is offline
Ik bijt inmiddels weer, nadat ik er ongeveer een half jaar 'vanaf' ben geweest. Maar ik beet zo nu en dan toch wel een nagel af. Ik weet eigenlijk niet waarom ik nu zo nodig moet bijten, terwijl ik er in dat half jaar geen drang naar had, om het zo maar even te zeggen. Ik baal er wel van, want afgekloven nagels vind ik lelijk. En ook omdat mijn vingertoppen nu extreem gevoelig zijn.
In een periode dat ik wel nagels heb, zijn ze nogal dun en breekbaar. Ik doe dan vaak nagellak op om ze wat steviger te maken en te voorkomen dat ik weer begin te bijten.
Bite-ex heb ik geprobeerd, maar zoals meerderen zeggen, heb je die smaak de hele dag in je mond, of aan je lippen. Heel irritant.
Maar de drang is nu echt te groot om niet te bijten
Oud 13-11-2006, 15:19
silhouette_x
silhouette_x is offline
Ik ben geen nagelbijter, 'kheb 't ook nooit gedaan.. gehehe geen drang om dat te doen :]
maar mijn nagels zijn vaak verschillend.

soms zijn ze een beetje lang maar 'klaat ze niet al te lang groeien want dat is zwaar irritant omdat ik lenzen en die zijn er minder makkelijk uit te halen met lange nagels dus jah.

nagel lak: zwart, wit of transparant
of helemaal nix.

& Idd voor mensen die gitaar spelen.
Ben ik binnekort ook van plan dus jah.
Oud 14-11-2006, 19:40
Noddy
Noddy is offline
Mijn nagels zijn niet lang en ook niet kort.

Vroeger had ik nog weleens nepnagels, toen vond ik dat echt prachtig. Nu vind ik het echt vreselijk. Het lijkt me ook niet erg fijn als je ongesteld bent
Oud 14-11-2006, 19:54
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
jawel joh, kan je het baarmoederwandvlies lekker wegpeuteren.
Oud 14-11-2006, 21:24
Magican
Magican is offline
Citaat:
Magican schreef op 06-11-2006 @ 19:39 :
mijn nagel is 2 maanden geleden tussen een deur gekomen, is nu felblauw, zwart, wit en blauw en als ik echt zou willen zou ik het eraf kunnen trekken (hij is aan 1 kant los). Daaronder is een nagel die alleen bij het begin ervan normaal oogt, verder naar buiten is het een maanlandschap, die nagel van me.
Voor de verder geïnteresseerde, het is de middelvinger van mijn linkerhand.
En nu is die zwarte nagel eraf gevallen en is er een heel erg smerig nageltje voor terug gekomen.
Oud 14-11-2006, 21:24
botulismf
botulismf is offline
Foto!
Oud 14-11-2006, 21:42
Magican
Magican is offline

beide vingers (de meest rechtse) zaten tussen die deur.
Oud 14-11-2006, 21:44
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Zeg, wil je die korstige medische missers voortaan achterwege laten
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 22:01
Magican
Magican is offline
Citaat:
botulismf schreef op 14-11-2006 @ 22:24 :
Foto!
Oud 15-11-2006, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 14-11-2006 @ 20:54 :
iel
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 14-11-2006 @ 20:54 :
:/
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 07:13
kenni
kenni is offline
Getver ik word misselijk van die nagels van Magican..
Oud 17-11-2006, 10:12
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Magican schreef op 14-11-2006 @ 22:42 :
[afbeelding]

beide vingers (de meest rechtse) zaten tussen die deur.
Ieuw ieuw ieuw ieuw!!!!!!!!!!
Doet me denken aan the ring. Dat ze uit die put probeert te klimmen, maar haar nagels afbreken.
VRESELIJK
Oud 17-11-2006, 10:46
Magican
Magican is offline
Citaat:
kenni schreef op 17-11-2006 @ 08:13 :
Getver ik word misselijk van die nagels van Magican..
ik ook en ik hoop dat ze snel weer normaal worden.
Oud 17-11-2006, 22:19
Orpa
Orpa is offline
Op het moment zijn al mijn nagels schoon, hebben ze allemaal zo'n mooit wit randje en glimmen ze van de nagel verharder... Ik geloof dus dat het tijd word voor een fotoshoot ...

Gewoonlijk bijt ik nagels als ik me eraan erger (er zitten soms van die kleine hoekjes aan). Mijn ring vingers zijn irritant als ze lange nagels hebben omdat ik paardrijd en m'n nagels dan blijven hangen achter m'n zadel. En eigenlijk zijn ze allemaal irritant bij t pianospelen omdat je dan *tik tik tik* op de toetsen hoort...

Maar mijn nagels zijn ALTIJD schoon, omdat ik van die zwarte randen echt te ranzig vind om mee rond te lopen...
Oud 18-11-2006, 13:10
Tunrida
Tunrida is offline
Meestal knip ik mijn nagels kort (dit keer zelf iets te kort want mijn duim doet pijn). En soms lak ik ze wel.

't Is gewoon veel gemakkelijk (voor oa gitaar te spelen en te drummen). En ik hou niet van te lange nagels.

En zeker niet van nepnagels. Vind ik onnatuurlijk en gewoon lelijk.
Reageren

Regels voor berichten