![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat het FES fonds is weet ik verder ook niet, maar ik kan me niet voorstellen dat je er al die dingen mee kunt betalen. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Uiteraard kloppen er dingen niet, maar laten we niet doen alsof het CDA geen poging doet. Doorrekenen of die poging kans van slagen heeft is prima argumentatie.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Kutpartij, principes lijken te hebben, totdat die principes gevolgen zouden kunnen hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En het is geschiedenisvervalsing.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel diep triest natuurlijk, maar het electoraat zal er wel weer in trappen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
pechtold heeft direct toen het gezeur begon zijn turkse kandidaat beschermt en haar verdedigd dat ze de genocide niet wil erkennen en toen hij erachterkwam dat de enige manier om te overleven waarschijnlijk de alllochtonen stemmer binnen halen is heeft hij in het radiod ebat gezegd dat wilders net als janmaat vervolgt moet worden toppunt van opportunisme D66 is gewoon ronduit walgelijk :\ |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nee hoor holocaust ontkenning is alleen in duitsland strafbaar en nog wat achterlijke landen ik ben er ook tegen dat iets vinden strafbaar is maar een partij die zichzelf fatsoenlijk acht moet zulke mensen gewoon van de lijst weren netzo goed als dat iemand die de bijstand wil afschaffen niet bij de pvda op de lijst komt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat is er dan welles nietes aan als ik beweer dat de maan een groen vierkant is en ik blijf volhouden is dat dan een wellus nietus spelletje? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik volg je redenatie echt niet wat hebben wij in nederland nou met een stemming van het europarlement te maken als het gaat om onze denkbeelden over binnelandse politiek |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-11-2006 om 09:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik ga ook niet een argument maken van het soort "protectionisme is altijd goed want X" of "altijd fout want Y", dat zijn dingen die ik graag aan orthodoxe economen overlaat. Dat soort redeneringen zijn simplistische onzin.
||
Citaat:
Als Albayrak bereid is voor Turkije misdaden te ontkennen dan is ze duidelijk niet geknipt als lid van de Nederlandse 2e kamer. Die nemen namelijk een eed af Nederland te dienen zonder andere zaken daar voor te laten komen. Daar kan men echter nooit aan voldoen met een bijbaan als ontkenner van de misdaden van Turkije.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Strategisch stemmen Blood Fire Rage | 338 | 22-11-2006 20:29 |