Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2002, 18:35
PiNoW
PiNoW is offline
ik weet t niej
ik heb de laatste tijd niet zowveel leuks meer..
maar volgende week ga ik op vakantie.
lol maken
vriendje drie en een halve week missen
Oud 15-07-2002, 20:00
UnUsual
UnUsual is offline
ik heb niet speciaal een gelukkigste moment
ik ben gewoon gelukkig als ik met een stel vrienden ben, gewoon bij iemand in de tuin ofzo. gewoon op het gras en dan rond een vuur ofzo, en dan superveel lol hebben en daarbij de hele nacht opblijven. en dan de zon zien opkomen, dat is het mooiste van alles
Oud 16-07-2002, 20:05
zeep007
zeep007 is offline
* Lowlands, en dan met name 's avonds
* Concerten waarbij ik mezelf vergeet
* na feestjes, als ik wakker ben en over alle (halfnaakte) mensen
en ik besef dat ik een uitermate gezellige avond heb gehad.
* Als de zon schijnt en ik in een natuurgebied zit.
* een diepgaand gesprek heb met een goede vriend met een lekker borreltje en een sigaretje en het voor zichzelf sprekende muziekje.
* momenten waarin niets gezegd hoeft te worden. (een van de mooiste)
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 22:36
Verwijderd
Tja, ik zit maar na te denken en maar na te denken.. Maar ik weet het niet goed.
Er zijn wel momenten geweest ja in mijn leven waarin ik gelukkig was (vast ook wel veel), maar ja, om nou zo speciaal iets te noemen.. :/
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 23:24
Gothic
Gothic is offline
een moment dat ik eindelijk een arm om me heen had en de liefde door me heen stroomde
Oud 17-07-2002, 10:35
*~NothingInside~*
*~NothingInside~* is offline
Dat ik te horen kreeg dat ik er een klein neefje bij had gekregen
En gewoon.. op t strand lopen de wind door mn haren heen ..
Owja , bij 't concert van Rammstein voelde ik me ook keitrots/blij
Oud 20-07-2002, 18:15
Tenischa
Tenischa is offline
hoe weet je als je gelukkig bent?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 20:29
zeep007
zeep007 is offline
momenten waarvoor je leeft
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 20:56
Tenischa
Tenischa is offline
ik leef niet
wordt in leven gehouden
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 13:58
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Desp schreef:
Mijn gelukkigste momenten:

Klinkt misschien raar, deze eerste, maar mijn moeders begravenis. Ik was van te voren zo bang, dat er iets mis zou gaan, dat het afschuwelijk zou zijn.. maar het was echt zó mooi, dat ik naderhand kan zeggen dat dát nu echt een mooi en gelukkig moment was... Hopelijk wordt mijn begravenis ook zo.

heej! Dat kan ik me dus heel goed voorstellen! Mijn vaders begrafenis was ook echt supermooi. Ik was van tevoren echt heel zenuwachtig, ook omdat ik zelf wat ging zeggen. Er zaten zo´n 250 mensen. We hadden bijv. een stuk muziek uitgezocht, en ik was bang dat mensen het te lang zouden vinden, en erdoorheen zouden gaan praten etc., maar dat is niet gebeurd. Ook waren er ontzettend veel bloemen (ik heb nog nooit zoveel bloemen bij elkaar gezien!), en ik weet gewoon dat mijn vader daar ontzettend blij mee geweest zou zijn! Ook ging er niets mis, ik barstte niet in tranen uit toen ik moest praten (daar was ik van tevoren ook bang voor. Ik had een heel stuk bedacht, en ik had het echt niet fijn gevonden, als iemand anders dat zou hebben moeten voorlezen!).
Het was ook heel grappig. M´n beste vriendin ging naar de bloemist, en vroeg om het boek met rouwstukken. Toen zei de bloemist: "is dat toevallig voor .... ..... (mijn vader dus)?" Dus zij zei: "Ja, hoezo?" "nou, daar zijn al zo veel mensen voor geweest!" Ik vond dat zo leuk om te horen! Want er waren ook nog een heleboel mensen op de begrafenis, die niet uit de stad kwamen, en dus bij een andere bloemist zijn geweest, en deze bloemist is ook niet de enige uit de buurt! Moet je nagaan hoeveel bloemen er waren. Ik was gewoon echt gelukkig toen ik dat zag!
Oud 22-07-2002, 19:14
rare kwast
rare kwast is offline
mijn gelukkigste moment was het moment dat ik vrienden kreeg op mbo verpleegkunde (ze waren de eerste die me waarderde zoals ik was en niet over me roddelde of me uitscholden ik kon wel janken van geluk dat ik toch nog vrienden kreeg)
en het moment dat ik hoorde dat ik tante was geworden
Oud 23-07-2002, 20:37
Andora
Andora is offline
ow jah, de zonnestralen in mun gezicht toen ik me een keer klote voelde en toen werd ik weer helemaal vrolijk
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 20:52
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
frenzy - die enorme rust en kalmte. Dat is echt een uniek en rustig gevoel.

klinkt raar maar als het alleen maar agressie is en niks anders dan is het toch rustig in je kop? (geen 'ruzie' tussen emoties en behoeften)
Oud 29-07-2002, 22:17
Dakraam
Dakraam is offline
Citaat:
nare man schreef:
- het eind van een grote houseparty.
- m'n beste vriendin weer zien op het station.
House party's houd ik niet van...maar dat 2e punt...FANTASTISCH....dat hebbik nou ook...!
Oud 30-07-2002, 21:41
Severus
Severus is offline
Mijn gelukkigste moment moet nog komen. In heel mijn leven heb ik nog geen moment van euforie of geluk beleefd, dus zo'n puur moment van joy moet nog komen. Komt het ooit nog wel?

Ripper
Oud 30-07-2002, 21:47
Verwijderd
De laatste tijd ben ik eigenlijk heel vaak echt gelukkig. Als ik met vrienden ergens zit, besef ik me ineens hoe gelukkig ik me mag prijzen dat ik dat kan. Dat ik uberhaupt vrienden heb om mee rond te hangen, ik heb het ook heel anders gekend... Van zulke 'simpele' dingen kan ik ineens heel blij en gelukkig worden
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 10:57
Verwijderd
Citaat:
NickName23 schreef:
hoe weet je als je gelukkig bent?
dat voel je..

Maar ik bedoel hierbij dus ook gewoon de momenten dat je je ff beseft, hey.. ik voel me niet kut.. Of zoals dat je dus ff een moment hebt dat je iets even heel lief of mooi of iets dergelijks vind.. Dat je bijv. trots bent op ene geliefde, dat soort dingen... de mooie gevoelens dus.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:
Mijn gelukkigste moment moet nog komen. In heel mijn leven heb ik nog geen moment van euforie of geluk beleefd, dus zo'n puur moment van joy moet nog komen. Komt het ooit nog wel?

Ripper
Tuurlijk komt het nog wel..

Maar ik heb ook het idee dat mensen het dan weer te zwaar opvatten door dat woord geluk. Het kan best zijn dat jij het niet als geluk ervoer maar dat het wel een heel mooi moment was.. In je leven heb je echt wel zulke momenten gehad, alleen weet je niet alles meer.. Pas later zijn die momenten meer bewust.. Dat je echt denkt van, hey, dit is een mooi moment..

Was grappig, vriendin van me had het laatst int Vondelpark. Het was lekker zonnig, we liepen daar gewoon wat rond.. en toen had ze dus zo'n moment van geluk..

Het hoeven dus ook helemaal geen grote happenings te zijn.. het kan bij het allerkleinste minidingetje zijn, dat je zoiets voelt..
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 11:57
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Ik bedoel het anders .. je kijkt dan elke keer uit naar een concert; als het over is, heb je ff niets om naar uit te kijken en voel je je kut.

Althans, zo beschreven het sommige anderen .. ik heb er zelf geen ervaring mee; ik ga niet naar concerten.
mjah maar als je dan weer een nieuw concert hebt om naar uit te kijken, is der nix aan de hand tog..
dus gewoon alstijd zorgen dat je een hoop concerten in et vooruitzicht hebt

ik ben het gelukkigst bij concerten denk k...of festivals...
of soms heb je gewoon ineens een moment, dat je buiten fietst en de lucht is heel erg mooi ofzow....of je luistert bijv een mooi nummer, dat je ineens gelukkig bent...
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 12:49
Miracle
Miracle is offline
[QUOTE]martijn1985 schreef:
Gelukkigste moment was nu een goed jaar geleden, 21 april 2001 als ik me niet vergis. In Parijs, voor de Notre Dame. We waren daar op werkweek en ik heb die hele avond heel goed zitten praten met een meisje waar ik toentertijd behoorlijk verliefd op was, dat was wel heel mooi. QUOTE]

Goh voor die Notre Dame gebeuren bijzondere dingen
Daar had ik ook een heel erg fijne avond (sorry geen details)

Laatst in de auto had ik ook een heel erg mooi moment. We kwamen terug van vakantie en ik zat muziek te luisteren. Ik dacht zo een beetje aan wat er allemaal zou gebeuren als ik weer thuis zou zijn (was 4 weken weg geweest). En ik voelde me ineens weer zo blij. Zou iedereen weer zien, er is een nichtje geboren ohww heerlijk. Kreeg gewoon een super fijn gevoel. On beschrijfbaar.

En voor de vakantie toen ik veel feestjes had met veel lui die ik waaarschijnlijk volgend jaar veel minder ga zien. toen voelde ik me heel gelukkig. Gewoon omdat ik wist dat ik de afgelopen tijd leuke dingen had gedaan en dat ik een beetje trots op mezelf was dat ik op die manier afscheid kon nemen. Naja beetje vaag voor jullie misschien, maar voor mij was het een fijn gevoel dat ik het zo kon afsluiten

Kuzzz
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 12:58
Somebody Special
Somebody Special is offline
Als het kindje van mn zus (bijna 3) tegen me zegt dat ze me lief vindt
Oud 02-08-2002, 14:17
nenne
nenne is offline
Vorige week. Op de camping. Er speelde een bandje. Mooie muziek. Iedereen danste, lachte. Rustige muziek. Met z'n allen op de grond gaan zitten, elkaars armen vasthouden. Ik kende daar niemand, zat daar, omarmd door een jongen die ik ook niet eens echt ken. Een lieve jongen, een hele lieve jongen. En we zaten daar, we stonden daar, we dansten. Daarna naar een kampvuur gelopen. Daar gezeten, gelachen, gepraat. Elkaar vasthoudend langs een riviertje midden in de nacht teruglopen naar mijn tent. En ik lag daar, in mijn slaapzak en toen besefte ik me dat die avond, dat ik me toen wel zó gelukkig heb gevoeld.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 15:43
lady_x
lady_x is offline
Toen ik na zoveel angst, twijfel en onzekerheid hoorde dat ik geslaagd was.. Dat gevoel dat je iets betekent en dat je een doel hebt, is gewoon onbeschrijflijk.
Oud 02-08-2002, 18:00
Verwijderd
Citaat:
*luna* schreef:
ik heb denk ik ook een paar momenten:

-de eerste meeting van zw...er waren ook wel dipmomentjes enzo...maar er was zegmaar echt een gevoel van saamhorigheid.

-of dat er een heel klein meisje op me af kwam en zei: mevrouw, u bent net zo mooi als een prinses
-ja, dat was mooi he.. was dat dak ging janken met suuz op de Dam? Of was dat tweede.. neej eerste meetin toch? Of voor mij dan.. volgens mij was dat die ja.. denk.. week niet meer.. LoL

-Je bent ook mooi als een prinses.. maar wel echt lief ja
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 21:54
blacky
blacky is offline
Het moment dat ik wist dat ik ben toegelaten op de school voor journalistiek in Utrecht.......als ik lekker met mijn beste vriend aan het kloten ben of lol heb met m'n vrienden en helemaal uit m'n dak ga bij goeie bands of als ik lekker uit kan slapen in het weekend....wordt namelijk ook vaak errug gelukkig van kleine dingetjes.
Oud 03-08-2002, 12:50
Verwijderd
toch wel mijn verjaardag

mijn vriend had een ongelooflijke verassing voor mij
wat een schatje
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 12:56
dystopia
dystopia is offline
Pinkpop 2001..
en toen ik op een dag naar Hoofddorp was geweest.. en.. ik de volgende ochtend een ICQtje kreeg.. vaag
Reageren

Regels voor berichten