Advertentie | |
|
![]() |
|
mijn gelukkigste moment was het moment dat ik vrienden kreeg op mbo verpleegkunde (ze waren de eerste die me waarderde zoals ik was en niet over me roddelde of me uitscholden ik kon wel janken van geluk dat ik toch nog vrienden kreeg)
en het moment dat ik hoorde dat ik tante was geworden
|
frenzy - die enorme rust en kalmte. Dat is echt een uniek en rustig gevoel.
klinkt raar maar als het alleen maar agressie is en niks anders dan is het toch rustig in je kop? (geen 'ruzie' tussen emoties en behoeften)
|
Verwijderd
|
De laatste tijd ben ik eigenlijk heel vaak echt gelukkig. Als ik met vrienden ergens zit, besef ik me ineens hoe gelukkig ik me mag prijzen dat ik dat kan. Dat ik uberhaupt vrienden heb om mee rond te hangen, ik heb het ook heel anders gekend... Van zulke 'simpele' dingen kan ik ineens heel blij en gelukkig worden
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik bedoel hierbij dus ook gewoon de momenten dat je je ff beseft, hey.. ik voel me niet kut.. Of zoals dat je dus ff een moment hebt dat je iets even heel lief of mooi of iets dergelijks vind.. Dat je bijv. trots bent op ene geliefde, dat soort dingen... de mooie gevoelens dus. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb ook het idee dat mensen het dan weer te zwaar opvatten door dat woord geluk. Het kan best zijn dat jij het niet als geluk ervoer maar dat het wel een heel mooi moment was.. In je leven heb je echt wel zulke momenten gehad, alleen weet je niet alles meer.. Pas later zijn die momenten meer bewust.. Dat je echt denkt van, hey, dit is een mooi moment.. Was grappig, vriendin van me had het laatst int Vondelpark. Het was lekker zonnig, we liepen daar gewoon wat rond.. en toen had ze dus zo'n moment van geluk.. Het hoeven dus ook helemaal geen grote happenings te zijn.. het kan bij het allerkleinste minidingetje zijn, dat je zoiets voelt.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus gewoon alstijd zorgen dat je een hoop concerten in et vooruitzicht hebt ![]() ![]() ik ben het gelukkigst bij concerten denk k...of festivals... of soms heb je gewoon ineens een moment, dat je buiten fietst en de lucht is heel erg mooi ofzow....of je luistert bijv een mooi nummer, dat je ineens gelukkig bent... |
![]() |
|
[QUOTE]martijn1985 schreef:
Gelukkigste moment was nu een goed jaar geleden, 21 april 2001 als ik me niet vergis. In Parijs, voor de Notre Dame. We waren daar op werkweek en ik heb die hele avond heel goed zitten praten met een meisje waar ik toentertijd behoorlijk verliefd op was, dat was wel heel mooi. QUOTE] Goh voor die Notre Dame gebeuren bijzondere dingen ![]() Daar had ik ook een heel erg fijne avond (sorry geen details) Laatst in de auto had ik ook een heel erg mooi moment. We kwamen terug van vakantie en ik zat muziek te luisteren. Ik dacht zo een beetje aan wat er allemaal zou gebeuren als ik weer thuis zou zijn (was 4 weken weg geweest). En ik voelde me ineens weer zo blij. Zou iedereen weer zien, er is een nichtje geboren ohww heerlijk. Kreeg gewoon een super fijn gevoel. On beschrijfbaar. En voor de vakantie toen ik veel feestjes had met veel lui die ik waaarschijnlijk volgend jaar veel minder ga zien. toen voelde ik me heel gelukkig. Gewoon omdat ik wist dat ik de afgelopen tijd leuke dingen had gedaan en dat ik een beetje trots op mezelf was dat ik op die manier afscheid kon nemen. Naja beetje vaag voor jullie misschien, maar voor mij was het een fijn gevoel dat ik het zo kon afsluiten Kuzzz |
![]() |
|
![]() |
Vorige week. Op de camping. Er speelde een bandje. Mooie muziek. Iedereen danste, lachte. Rustige muziek. Met z'n allen op de grond gaan zitten, elkaars armen vasthouden. Ik kende daar niemand, zat daar, omarmd door een jongen die ik ook niet eens echt ken. Een lieve jongen, een hele lieve jongen. En we zaten daar, we stonden daar, we dansten. Daarna naar een kampvuur gelopen. Daar gezeten, gelachen, gepraat. Elkaar vasthoudend langs een riviertje midden in de nacht teruglopen naar mijn tent. En ik lag daar, in mijn slaapzak en toen besefte ik me dat die avond, dat ik me toen wel zó gelukkig heb gevoeld.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
-Je bent ook mooi als een prinses.. maar wel echt lief ja ![]() |
![]() |
|
Het moment dat ik wist dat ik ben toegelaten op de school voor journalistiek in Utrecht.......als ik lekker met mijn beste vriend aan het kloten ben of lol heb met m'n vrienden en helemaal uit m'n dak ga bij goeie bands of als ik lekker uit kan slapen in het weekend....wordt namelijk ook vaak errug gelukkig van kleine dingetjes.
|
![]() |
Pinkpop 2001..
![]() en toen ik op een dag naar Hoofddorp was geweest.. en.. ik de volgende ochtend een ICQtje kreeg.. vaag ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geluk in eigen handen hebben Verwijderd | 30 | 16-05-2014 06:24 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #127! Verwijderd | 497 | 02-05-2008 23:55 | |
Psychologie |
Jouw defenitie van geluk. dreamflight | 28 | 14-04-2003 21:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
wat is geluk??? psyco junky | 18 | 16-08-2002 22:44 | |
De Kantine |
Wanneer was het laatste moment dat je "gelukkig" was... Secreet | 55 | 10-07-2002 20:27 | |
Verhalen & Gedichten |
M'n gelukkigste moment tot nu toe Mollusc | 2 | 21-03-2002 09:51 |