Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2006, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 29-11-2006 @ 17:10 :
Een beetje binding met je forum zou soms wel leuk zijn ja. Ik meen dat Mutant nog bepaald had dat het alleen over 2006 zou gaan, komt ze zelf ook nog stemmen?

Er zijn nu maar een stuk of 6 mensen met nominaties denk ik, dat is wel erg weinig.
Ik heb op dit moment weinig binding met vanalles, ik verga in de drukte op mijn werk en overmorgen worden mijn wijsheidstanden eruit gesneden en ik heb er nachtmerries over. Wat snijden en narcoses betreft ben ik bepaald geen heldin.

Ik was in het begin al geen voorstander van deze wedstrijd, al vind ik het natuurlijk wel tof dat iemand mij genomineerd heeft. Het was niet alleen míjn beslissing dat dit over 2006 zou gaan. Ik kijk of ik me morgen goed genoeg voel om eventueel mij er nog over te buigen.

Overigens staat er in de openingspost 31 november, dit is een onbestaande datum, mag ik er dan vanuit gaan dat ik tot het oneindige heb om eventuele nominaties te doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2006, 18:19
Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
CSN schreef op 29-11-2006 @ 17:52 :

ohja de gedichten die ik wilde nomineren, zijn al genomineerd
Dan nog maken je keuzes uit, aangezien we wellicht met een voorronde moeten werken i.v.m. het aantal nominaties (in dat geval zouden gedichten met meerdere nominaties verzekerd zijn van een finaleplaats).
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 18:38
Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Mutant schreef op 29-11-2006 @ 18:15 :
Overigens staat er in de openingspost 31 november, dit is een onbestaande datum, mag ik er dan vanuit gaan dat ik tot het oneindige heb om eventuele nominaties te doen?
Dat moest natuurlijk 30 november zijn. Helaas kan ik die post niet meer editen, maar jij kan dat natuurlijk wel.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 19:04
Verwijderd
Mutant, sterkte morgen.

En verder, flauw hoor. Ik was toch al een zeurend DoP-lid dus maak het nou niet nog erger Ik constateer alleen iets, maar jullie praten er (Mutant dan niet) gelukkig forumbaas-like overheen.

En morgen de laatste dag om te reageren dus. Hopelijk komen nog wat mensen dat doen. Ik heb het idee dat we een heleboel gedichten vergeten.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Reynaert schreef op 29-11-2006 @ 19:38 :
Dat moest natuurlijk 30 november zijn. Helaas kan ik die post niet meer editen, maar jij kan dat natuurlijk wel.
Gewijzigd

Citaat:
Thoughtful schreef op 29-11-2006 @ 20:04 :
Mutant, sterkte morgen.

En verder, flauw hoor. Ik was toch al een zeurend DoP-lid dus maak het nou niet nog erger Ik constateer alleen iets, maar jullie praten er (Mutant dan niet) gelukkig forumbaas-like overheen.

En morgen de laatste dag om te reageren dus. Hopelijk komen nog wat mensen dat doen. Ik heb het idee dat we een heleboel gedichten vergeten.
Overmorgen. En wij hebben het er als forumbazen onder elkaar ook over, maar als je mijn postgedrag bekijkt, zie je dat ik sowieso weinig posts weet. Ik ben op dit moment met weinig bezig, zeker niet met Scholieren.

iig bedankt
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 29-11-2006 @ 20:33 :
Gewijzigd

Overmorgen. En wij hebben het er als forumbazen onder elkaar ook over, maar als je mijn postgedrag bekijkt, zie je dat ik sowieso weinig posts weet. Ik ben op dit moment met weinig bezig, zeker niet met Scholieren.

iig bedankt
Sorry, overmorgen, alsnog sterkte. En ik had het niet echt over jou. Het forum hoeft niet je full-time bezigheid te zijn, dat snap ik ook wel.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 21:42
Verwijderd
Mijn nominaties:
(sorry voor tikfouten e.d. moet even gehaast)

Rita pavlovic, sarajevo sarajevo
CSN, Jozef het is hier zo donker
*nerwen elensar, 1001 nachten
Zepp, aan mijn broer
Reynaert, Logé

ik heb nog heel lang getwijfeld over allerlei andere gedichten (waaronder luchtweg van zepp en selma van csn want ik ben er nu al gek op, maar ik moest kiezen. ik wil meer nominaties!)

o ja, rita, ik geloof dat ik van jouw gedichten hou, 3 van de 10 opties waren voor jou
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 22:00
DeventerSter
DeventerSter is offline
Luchtweg van Zepp
absoluut voor mij beste van 2006

ik heb echter geen tijd om alles grondig door te spitten Maar ik ga zover toch echt voor deze
Oud 30-11-2006, 22:10
CSN
CSN is offline
Halogeen 6/8 in 2-en
Zepp Werelds waan zin
xineof Eerst daar waar de dwaas zich vrij waant (de spoken word)
gezweetwel - wat zijn wij

ik kwam erachter dat die laatste nog niet genomineerd was
Oud 30-11-2006, 22:24
Verwijderd
Ik geef er 4 op, ik heb gekeken, ik heb niet gecheckt van wiewatwaar, dat mag Reinaert zelf doen, of ik doe het als ik terug ben.

Officiële nominaties of wat er boven moet staan

- Stockholm Syndroom
- godot
- nietig
- Een kruimel zwartgalligheid
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten