Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2006, 13:29
Verwijderd
Niet echt, kerst ook niet echt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2006, 14:36
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
neok schreef op 08-11-2006 @ 23:22 :
ja idd, dat is nét hetzelfde
Ik wilde alleen duidelijk maken dat je overdrijft. Kerstverlichting in september vind ik ook een beetje teveel van het goede, maar om het in november over Sinterklaas te hebben lijkt me nu ook weer niet zo extreem.
Oud 09-11-2006, 14:56
capibara
capibara is offline
Ik heb de huur van een Sinterklaaspak er zwaar voor over om er een rnb tent mee binnen te lopen en dan zwarte pieten te gaan hosselen.
Oud 09-11-2006, 16:20
Verwijderd
ik vier het sowieso met m'n ouders, en misschien doet m'n vriend mee. we hebben het er eigenlijk nog niet echt over gehad ofzo. verder vier ik het op stage met m'n GANG en misschien met vrienden.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 16:31
innogen
innogen is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 08-11-2006 @ 20:06 :
niet
Want ik vier kerst met mijn ouders in engeland.

Wel doe ik met wat vrienden lootjes trekken en een leuk kadootje enzo, maar dat zit meer tussen sint en kerst in. Echt sinterklaas vieren met een juten zak vol presentjes en pepernoten en weet ik wat doen we niet.
Oud 09-11-2006, 19:01
neok
neok is offline
Citaat:
botulismf schreef op 09-11-2006 @ 15:36 :
Ik wilde alleen duidelijk maken dat je overdrijft. Kerstverlichting in september vind ik ook een beetje teveel van het goede, maar om het in november over Sinterklaas te hebben lijkt me nu ook weer niet zo extreem.
je hebt gelijk (niet ironisch bedoeld) !
sorry
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 16:25
Leineh.
Leineh. is offline
ik zit in berlijn op 't moment, en met alle nederlandse studenten die hier ook zitten gaan we 5 dec een hollandfeest houden. dobbelspelletje doen en vooral veel nederlandse rotzooi vreten; pepernoten, stroopwafels en taai taai
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 16:35
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
fulgrim schreef op 09-11-2006 @ 15:56 :
Ik heb de huur van een Sinterklaaspak er zwaar voor over om er een rnb tent mee binnen te lopen en dan zwarte pieten te gaan hosselen.
Die swa's rammen je voordat je één voet over de drempel van de Ministry hebt gezet. Zou terecht zijn overigens, want het komt behoorlijk denigrerend over.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 18:17
dark princess
dark princess is offline
Ik koop voor sinterklaas voor iedereen even een klein goedkoop cadeautje, inclusief voor mezelf. Ik vind het namelijk saai om er niet aan te doen, ik vind het ook leuk om cadeautjes te kopen en te krijgen, dus vandaar. ohja en als ik geen cadeautje voor mezelf koop, krijg ik waarschijnlijk ook niks, of ook iets kleins van mn moeder, die misschien ook wel voor iedereen iets kleins koop.

ohja en ik ga altijd naar de intoch van Sinterklaas kijken en ook naar Sinterklaas in Sesamstraat
Oud 11-11-2006, 18:21
11
11 is offline
volgens mij doen we er dit jaar niets aan. Normaal kregen we altijd kadootjes, maar dat is nu ook voorbij.
Oud 11-11-2006, 19:52
*amélie*
*amélie* is offline
Stiekem vind ik sinterklaas een heel leuk feest en ga daarom zaterdag de 18e naar DE intocht. Verder word ik er vooral nostalgisch van en denk ik terug aan de keren dat ik met m'n zusje en broertje op de bank naar de intocht keken op tv en deegpoppen aten. O en ik heb de irritante neiging bij mensen in hun huis chololade zwartepietjes, sinterklaasjes en chocoladeletters in huis te verstoppen. Of in schoenen. Of jaszakken.

Met de familie doen we altijd cadeautjes met gedichtjes, maar dat vind ik minder leuk.
Oud 11-11-2006, 23:15
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik krijg dingen van mn papa en mama dat is wel gaaf.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 23:26
asjdfl
asjdfl is offline
wij waren niet zo van de sint
als ik mijn schoen zette deed mijn moeder er keelsnoepjes in, van die groene mentholdingetjes
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 00:18
MTpower
MTpower is offline
Ik ga toch wel proberen om met m'n kop op tv te komen dit jaar bij de intocht
Verder doe ik er niets aan, kerst is veel leuker
Oud 12-11-2006, 01:28
gasface
gasface is offline
Soms hoop ik dat dit allemaal sarcastisch bedoeld is.
Oud 13-11-2006, 18:41
Drez
Drez is offline
ik heb met een groep vrienden lootjes getrokken en tadaaa ik heb mijn vriendje, dus dat is wel heel suf. maargoed, dit wordt mijn eerste sinterklaas-met-lootjes-en-alles sinds eehh de brugklas ofzo, dus ja. het wordt vast fantáástisch.
Oud 13-11-2006, 18:56
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 09-11-2006 @ 00:04 :
In een schoenendoos vol watten en stroop rondbaggeren om een prul van 5 euro te bemachtigen. Twee woorden: laat maar.
ja, dat is sinterklaas the pauper way
tv-stylisten zouden zeggen: 'ik zeg maar zo, je bent hoe je sinterklaas viert.'
Oud 13-11-2006, 19:04
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 13-11-2006 @ 19:56 :
ja, dat is sinterklaas the pauper way
tv-stylisten zouden zeggen: 'ik zeg maar zo, je bent hoe je sinterklaas viert.'
Wat?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 19:15
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik doe surprise met een groepje vrienden, zo tussen sinterklaas en kerst in. En dat is incl gedicht en bouwsel ja
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 19:42
Verwijderd
we vierden het vroegah heel uitgebreid bij opa&oma en toen ging mijn opa altijd voor zwarte piet spelen en strooigoed in de kamer gooien (L) omggggggg wat was dat spannend.

na een tijdje vierden we het alleen met mijn vader, moeder en broertje en nu helemaal niet meer. soms krijgen we nog wel iets van een chocoladeletter ofzo.

surprises <3
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 11:50
Miranda
Miranda is offline
We gaan met de familie uit eten,, verder doen we er eigenlijk niets aan
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 12:30
Bloem
Bloem is offline
Sinterklaas is een aangename traditie in ons gezinnetje met suprises, gedichten, extra losse kadootjes en warme chocolademelk. <3
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 14:49
pollewop
pollewop is offline
Ik vier het met mijn moeder en stiefvader en broertje en zusjes (lootje, geen surprises, wel gedicht). Én met mijn vader en broertje, dan kopen we gewoon kadotjes voor elkaar. Uiteraard zet ik mijn schoen. En net zoals vroeger doe ik alsof ik slaap en maak ik het kadotje meteen open als mijn moeder de kamer uit is.
Oud 04-12-2006, 20:44
Verwijderd
hoi, morgen is het sinterklaas.

wie viert het, en waarom? en met wie vier je het? verwacht je spectaculaire cadeau's van 3 miljoen euro, of ben je ook blij met iets van 5 euro? maak je gedichten, of maak je liever een surprise?

babbel hier over je sinterklaas lifestyle .
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 20:46
Broeder
Broeder is offline
Déjà-vu. Of ligt dat weer aan mij.
Oud 04-12-2006, 20:47
Verwijderd
toen ik de zoekfunctie gebruikte, vond ik niets? maar misschien ben ik debiel.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 20:52
Verwijderd
http://kvlt.urlauten.net/?page=josti...&bmain=kvlt024
De Sinterklaasplaat van Menno mag niet ontbreken natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 20:52
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Een dergelijk topic is, tegen ieders verwachting in, door reine claude aangemaakt.
Oud 04-12-2006, 20:56
Carn
Carn is offline
ik heb geld en chocola gehad.
Oud 04-12-2006, 20:56
ZerO
ZerO is offline
Ik doe niet aan sinterklaas, ben er niet mee opgegroeid, begrijp daarom niet wat er zo leuk aan is. Ik stop morgen wel symbolisch een chocoladeletter in mijn vriends schoen
Oud 04-12-2006, 20:58
Haligh
Haligh is offline
de R !
Oud 04-12-2006, 21:00
ZerO
ZerO is offline
zonder verstand
Oud 04-12-2006, 21:05
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
O ja ik heb geen sinterklaas gevierd met mijn familie want ze wilden dat ik 50 euro ging inleggen (zz). Mijn moeder belde zondag wel dat ze een chocoladeletter voor me had gekocht YES. Misschien ga ik het deze week vieren met vrienden, maar dan met tweedehands cadeaus (dingen die je ooit gekregen hebt maar niet meer wil). Lekker goedkoop ehhh.
Oud 04-12-2006, 21:21
Verwijderd
ik heb net sinterklaas gevierd met m'n ouders, want we vieren nooit kerst, en iedereen wil wel cadeautjes van elkaar, dus dan maar met sinterklaas. ik heb net m'n halve uitzet gekregen, ik heb nu echt het gevoel dat ze me weg willen hebben
oja, iedereen was vergeten gedichtjes te maken, en dat vond ik niet zo erg, want ik kan niet dichten. een surprise maken vind ik ook nooit leuk, want dat wordt altijd minder mooi dan in m'n gedachten.

even een leuke anekdote: m'n moeder heeft chocoladeletters gekocht zonder haar leesbril op te doen. ik heb de V gekregen, terwijl m'n naam met een Y begint, en m'n vriend krijgt een P ipv een D
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 21:25
Verwijderd
Vorig jaar hebben we Sinterklaas op eerste kerstdag gevierd in de vorm van surprisemiddag met daarna Irakees eten, god wat multiculti, wie wil me betasten?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 22:14
botulismf
botulismf is offline
Ik ben er wel mee opgegroeid maar snap ook niet wat er zo leuk aan is. Ik heb het gevierd met de ene vriendengroep anderhalve week geleden, toen deden we een dobbelspel met spullen die je niet meer wilde maar waar anderen wel blij mee zouden zijn. Morgen vier ik het op mijn stageschool met pubers (kado van 5 euro + surprise + gedicht) en morgenavond met de tweede vriendengroep (kado van 5 a 10 euro + gedicht). Zaterdag doe ik opnieuw een dobbelspel (2 kado's van 5 euro), maar dit keer met mijn gezin in een bungalowpark. Gelukkig komt mijn vriendin ook, en gelukkig vermaak ik me an sich wel met mijn familie, maar het sinterklaas-kado's-aspect hoeft van mij nooit zo. Liever krijg ik 5 jaar geen enkel kado met sinterklaas en verjaardagen en dan na 5 jaar één groot kado wat ik ook écht wil.

Ik HAAT trouwens surprises maken en sinterklaasgedichten schrijven maar het schijnt er bij te horen.
Oud 04-12-2006, 22:34
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
ZerO schreef op 04-12-2006 @ 21:56 :
Ik doe niet aan sinterklaas, ben er niet mee opgegroeid
Wrijf het er maar in
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 09:36
innogen
innogen is offline
Er is al een sinterklaas topic.
Ik voeg ze wel even samen.
Oud 05-12-2006, 09:40
edvis
edvis is offline
doen we niet aan in polska
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 09:57
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 04-12-2006 @ 23:14 :
Ik ben er wel mee opgegroeid maar snap ook niet wat er zo leuk aan is. Ik heb het gevierd met de ene vriendengroep anderhalve week geleden, toen deden we een dobbelspel met spullen die je niet meer wilde maar waar anderen wel blij mee zouden zijn. Morgen vier ik het op mijn stageschool met pubers (kado van 5 euro + surprise + gedicht) en morgenavond met de tweede vriendengroep (kado van 5 a 10 euro + gedicht). Zaterdag doe ik opnieuw een dobbelspel (2 kado's van 5 euro), maar dit keer met mijn gezin in een bungalowpark. Gelukkig komt mijn vriendin ook, en gelukkig vermaak ik me an sich wel met mijn familie, maar het sinterklaas-kado's-aspect hoeft van mij nooit zo. Liever krijg ik 5 jaar geen enkel kado met sinterklaas en verjaardagen en dan na 5 jaar één groot kado wat ik ook écht wil. [afbeelding]

Ik HAAT trouwens surprises maken en sinterklaasgedichten schrijven maar het schijnt er bij te horen.
het moesten toch drie cadeaus zijn? nouja dan geef ik de derde wel aan jou want je kunt het wel gebruiken
Oud 05-12-2006, 13:33
June bug
June bug is offline
Ik vierde het zondag met mn huisgenoten en ik kreeg doucheschuim (), een fotolijstje en een armbandje. Verder vier ik vanavond geen sinterklaas maar wel MIJN VERJAARDAG want dat is MORGEN en dat is GAAF
Oud 05-12-2006, 13:48
kuik
kuik is offline
ik ben vanavond helemaal alleen in mn kamer want al mn vrienden zijn naar huis om het met hun familie te vieren
Oud 05-12-2006, 14:20
Verwijderd
ik vind sinterklaas helemaal niet leuk, ik koop met kerst altijd cadeautjes voor familie en vrienden
vanavond moet ik werken, maar ik koop wel pepernoten en marsepijn voor mezelf, want dat is lekker.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 14:21
Gadje
Gadje is offline
Ik ben nu kado's aan t inpakken en ik ga zo naar huis om gezellig sint te vieren.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 15:02
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 05-12-2006 @ 10:57 :
het moesten toch drie cadeaus zijn? nouja dan geef ik de derde wel aan jou want je kunt het wel gebruiken
Je hebt gelijk, ik vier het onderhand al zo vaak dat ik niet meer weet welke afspraken bij welke viering horen.
Oud 05-12-2006, 15:35
botulismf
botulismf is offline
Zijn die twee sinterklaas-topics nu trouwens ineens samengevoegd? Gaaf, ik stel voor om hetzelfde met die aids-topics te doen. En met het subforum L&R.
Oud 06-12-2006, 13:09
Anaïs
Anaïs is offline
Ik heb met mijn huisgenoten iets gedaan. Ik moest voor iedereen speculoos komen, iemand anders mandarijnen, nog iemand chocola, enz. Deze nacht dan proberen ongezien elkaar schoentje vullen
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 13:16
Larry Flint
Larry Flint is offline
oh je moest zonder speculaas komen?
Oud 06-12-2006, 15:18
innogen
innogen is offline
Citaat:
botulismf schreef op 05-12-2006 @ 16:35 :
Zijn die twee sinterklaas-topics nu trouwens ineens samengevoegd? Gaaf, ik stel voor om hetzelfde met die aids-topics te doen. En met het subforum L&R.
Citaat:
L_angel schreef op 05-12-2006 @ 10:36 :
Ik voeg ze wel even samen.

De aids topics zijn toch al dicht, heeft niet echt nut meer om dat samen te voegen. Over L&R heb ik niet veel boeiends te zeggen .

Maar ontopic
Ik moet voor de 10e nog een leuk en grappig gedicht schrijven, iemand wat rijm suggesties? De sint zat te denken wat hij die en die kon schenken is natuurlijk een klassieker maar echt vermakelijk is het niet.
Oud 06-12-2006, 15:20
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
een forumbaas zat te denken wat ze die ene kon schenken .
Reageren

Regels voor berichten