Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2006, 09:21
Luna
Luna is offline

dat kan ik wel waarderen.
Oud 15-11-2006, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 15-11-2006 @ 10:21 :

dat kan ik wel waarderen.
haha gelukkig maar!!! nu gaat ik richting tennistraining
Oud 15-11-2006, 09:31
Scatterheart
Scatterheart is offline
Ik voel me klote.

Mijn studie schiet niet op en het is echt zo zwaar in combinatie met fulltime werken (waarom dacht ik - miss stresskip - dat uitgerekend ik dat aankan?!) en mijn gezondheid gaat vreselijk nu het weer winter wordt (alsof er twee draden door mijn voorhoofd lopen en iemand die overdwars aantrekt) en ik ben weer aardig bezig met mensen wegjagen.

En de bedrijfsarts heeft mijn gegevens niet en nu kan ik geen afspraak maken en al mijn collega's zeggen dat ik er beroerd uitzie terwijl ik vanochtend nog trots in de spiegel keek.

Dus nu hoop ik dat ik vanavond in zijn armen zielig kan doen en dat hij zegt dat alles goed komt en dat het ook heel zwaar is. Maar dat komt denk ik wel want ook hij vraagt tegenwoordig dagelijks "of ik me wel goed voel".

Zwakkeling.
Oud 15-11-2006, 09:31
zeep007
zeep007 is offline
Af en toe ben ik bang dat we het niet voor elkaar zijn ofzo en dat hij beter verdient. Of dat dit ooit kapot gaat.
Dan gaat hij me duidelijk maken dat dat echt niet het geval is of gaat zijn. Ik denk teveel... grmbl...

Maar er is dus niks aan de hand
Oud 15-11-2006, 09:47
Moustache
Moustache is offline
Ze is geweldig <3
Oud 15-11-2006, 09:54
stout!
stout! is offline
Hmm toch wel leuk om hem gisteren te zien... (met de webcam) ik vind hem in ieder geval nog heel lief, maar dat is nauwelijks nieuws .

2 december hebben we een reünie-feestje van de languague course.. en ik heb nu al geen zin om hem (claimer nr 1) weer te zien, vooral omdat hij mailde dat hij er wel héél veel zin in (en waarschijnlijk dus verwachtingen van) heeft. Na mijn laatste mail is hij stil en ik hoop dat hij dat volhoudt.

Maargoed, nu een deadline.
Oud 15-11-2006, 09:59
Hawahaai
Hawahaai is offline
Hij moest voor zijn werk een weekje weg naar het buitenland. En ik heb hem toen zo gemist. En nu vind ik het heerlijk dat hij weer terug is. Ik weet (weer) 100% zeker dat het echt goed zit tussen ons.
Oud 15-11-2006, 10:17
freud
freud is offline
mmmhh

kan beter kan beter
z'n gewone gangetje
Oud 15-11-2006, 12:07
luchtballon
luchtballon is offline
We kunnen vet goed twisten!
Oud 15-11-2006, 12:34
Crimson
Crimson is offline
7 maanden vandaag.. zal ie vast vergeten zijn, maar ik ook toen ik 'm vanmorgen smste
mis 'm..
Oud 15-11-2006, 12:36
Ruby
Ruby is offline
Hmm, gisteren was ik jarig en hij was zo vreselijk lief ik kreeg ontbijt op bed, hij was dus speciaal voor mij om half 7 opgestaan terwijl hij eigenlijk zo moe was enzo.. en toen kwam ik een uur later uit bed (hij was weg, moest naar stage enzo) en had hij beneden een grote "17" aan de lamp gehangen en 'ons liedje' draaide op de achtergrond op mijn pc..Dan doe ik het scherm aan van mijn pc en staat er een worddoc op de achtergrond wat hij geschreven heeft.

En t was zo lief
Oud 15-11-2006, 14:00
I C U
I C U is offline
Komend weekend naar mn beste vriendinnetje in Maastricht! Wordt erg leuk! Ik heb wel weer behoefte aan een goed gesprek, gezelligheid en vertrouwelijkheid. En wie weet zijn de jongens down south wel leuker dan hier

Maar soms, zoals ook net, heb ik echt behoefte om tegen iemand aan te kruipen. Ofzo. Ach ja 't Zal de tijd van het jaar wel wezen
Oud 15-11-2006, 14:35
Verwijderd
Whehe, hij is volgende week jarig en ik heb zo'n geniaal cadeautje voor 'm. En ik mis 'm, stiekem.
Oud 15-11-2006, 14:54
Verwijderd
net ruzie aan de telefoon, want ik was boos enzo. maar sowieso ben ik prikkelbaar, want ik ben ziek, maar ik verveel me dood en ik wil dingen doen. hoewel ik wel weet dat het niet kan maargoed, vanavond blijft hij slapen, en het is allemaal toch alweer goed. gelukkig.
Oud 15-11-2006, 17:39
Verwijderd
Soms heb ik het gewoon helemaal gehad met hem. En nu is een van die momenten
Oud 15-11-2006, 18:59
Verwijderd
Een *knuffel* voor iedereen die hem nodig heeft, en iedereen die er gewoon eentje wil! Ik heb er in overvloed.

Ik ben wel blij dat ze gewoon eerlijk is. En het bevestigt alleen maar dat ik echt hulp nodig heb. Maar ik ga er echt aan werken. Dat moet. Tegelijktertijd word ik schijtziek van het gedrag van mijn zusje. Echt. Bah. Maarruh, hij vind me een held. Woehoe!
Oud 15-11-2006, 19:02
Crimson
Crimson is offline
hmm hij vindt t zo jammer dat we elkaar alleen int weekend kunnen zien, en hij wil me vaker zien...
en als ik dan een dag vrij ben en hij toch langs mijn woonplaats komt (overijssel - den haag - ik woon in arnhem), dan heeft ie t weer te druk met inpakken (gaat weer tijdelijk verhuizen binnenkort). ergens wel stom, maar ja ik ga er int weekend wel ff met hem over praten
Oud 15-11-2006, 19:19
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Goffer . Het is een puinhoop.
Oud 15-11-2006, 19:21
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Citaat:
I C U schreef op 15-11-2006 @ 15:00 :

Maar soms, zoals ook net, heb ik echt behoefte om tegen iemand aan te kruipen. Ofzo. Ach ja 't Zal de tijd van het jaar wel wezen

Zooo herkenbaar. Het is koud en ik wil iemand die me helemaal fijn knijpt. Dat is genoeg.
Oud 15-11-2006, 19:26
Verwijderd
verdooorie.
Oud 15-11-2006, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Renske-meiske schreef op 15-11-2006 @ 20:26 :
verdooorie.
Oud 15-11-2006, 19:36
Verwijderd
omgomgomgomgomgomg!

Niets bijzonders hoor
Oud 15-11-2006, 20:58
vedetje
vedetje is offline
waaaaw

hij is verliefd, en ik ook
nu heeft hij het ook onrechtstreeks gezegd...
Oud 15-11-2006, 21:38
Thee Muts
Thee Muts is offline
Samen slapen blijft echt zo fijn. Het idee dat wat we ook aan het doen zijn, we 's avonds/'s nachts altijd wel weer naast elkaar kruipen, geeft een heel groot gevoel van vertrouwen, veiligheid en zekerheid. Het voelt zo fijn om te weten dat hij vannacht gewoon weer naast me ligt, we samen wakker worden en samen weer aan een nieuwe dag beginnen. En het mooiste is dat er gewoon nog zoveel van dat soort nachten gaan komen..
Oud 15-11-2006, 22:19
miekmuis
miekmuis is offline
Vandaag heerlijk een dagje samen naar groningen. Samen lekker een kopje koffie gedronken in de stad, herinneringen opgehaald aan ons eerste half jaar samen, toen ik daar nog woonde, samen naar ikea geweest om spulletjes voor zijn en mijn huisje te kijken en daarna samen heerlijk uit eten geweest.

Nu is hij heerlijk geconcentreerd zijn nieuwe computerspelletje aan het spelen en hoort helemaal niks of niemand meer. (L)
Oud 15-11-2006, 22:25
Thee Muts
Thee Muts is offline
@ miekmuis: Goed om te horen dat het ook zo kan Ik hoop echt voor je dat het deze keer ook zo blijft gaan...
Oud 15-11-2006, 22:59
Metal
Metal is offline
Citaat:
vedetje schreef op 15-11-2006 @ 21:58 :
onrechtstreeks
Wat?>

Dat is even letterlijk wat er uit mijn mond kwam
Oud 15-11-2006, 23:00
Verwijderd
Ik ga zo naar hem toeeoeoee! Fuck man ik lijk wel 16 de laatste tijd.
Oud 15-11-2006, 23:03
Metal
Metal is offline
Leuk toch? Gaaf voor je, boeien wat andere mensen denken....
Oud 15-11-2006, 23:05
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
Metal schreef op 15-11-2006 @ 23:59 :
Wat?>

Dat is even letterlijk wat er uit mijn mond kwam
hij heeft niet gezegd van 'ik ben verliefd op je' of wat dan ook, maar hij was wat dom aan het dansen. Ik stond wat lachend er op te kijken en toen zei hij van 'dit is een dans van iemand die verliefd is'...
Oud 15-11-2006, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 16-11-2006 @ 00:03 :
Leuk toch? Gaaf voor je, boeien wat andere mensen denken....
iszooo. En ik vind het ook helemaal niet erg. Never been happier.
Oud 15-11-2006, 23:57
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 16-11-2006 @ 00:45 :
iszooo. En ik vind het ook helemaal niet erg. Never been happier.
je hebt die fase gewoon op je 16e overgeslagen en daardoor komt dat nu naar boven

[/freudiaans geleuter]
Oud 16-11-2006, 06:26
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Pfft. Hij smst niet eens even terug
Oud 16-11-2006, 07:06
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 16-11-2006 @ 00:57 :
je hebt die fase gewoon op je 16e overgeslagen en daardoor komt dat nu naar boven

[/freudiaans geleuter]
Oh, ik heb 'm op m'n zestiende wel gehad en ik heb 'm nu weer
Oud 16-11-2006, 07:15
Verwijderd
Ja knuppel, sms eens terug, ik moet dat weten.
Oud 16-11-2006, 07:28
Verwijderd
eindelijk heeft hij zn gevoelens een beetje aan me verteld.. het begin in er ik heb hoop!

tis zoon schatje
Oud 16-11-2006, 08:30
Verwijderd
omdat ik me de hele week al niet lekker voel ben ik een BEETJE prikkelbaar, en kan ik echt weinig hebben. hij hoeft maar één ding te zeggen, en het is al mis. eigenlijk wil ik niet zo doen, maar het gaat gewoon perongeluk. hopen dat ik me snel weer beter voel, want dit is best kut. vooral voor hem
Oud 16-11-2006, 08:50
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Tsja... Ik heb er gewoon geen woorden meer voor.
Oud 16-11-2006, 09:30
Verwijderd
yo mijn date was echt supergeweldigtof en hij is leukleukleuk .

alleen.
hij gaat in december een half jaar op stage naar Brazillie.

heujj.
heb ik weer
Oud 16-11-2006, 09:51
Verwijderd
Ik ben het gewoon helemaal zat. Ik merk het steeds meer aan mezelf. De emmer is vol. Nog iets erbij en het stroomt over. Jammer dat het zo moet gaan en ergens doet dat wel pijn. Ik wil zo graag normaal met elkaar omgaan, maar blijkbaar kan hij dat niet en ben ik zo gevoelig dat ik me daar nog iets van aantrek ook. Hij verandert zo erg en naar mijn gevoel (en ook naar het idee van anderen) niet positief. Jammer...
Oud 16-11-2006, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 16-11-2006 @ 10:51 :
Ik ben het gewoon helemaal zat. Ik merk het steeds meer aan mezelf. De emmer is vol. Nog iets erbij en het stroomt over. Jammer dat het zo moet gaan en ergens doet dat wel pijn. Ik wil zo graag normaal met elkaar omgaan, maar blijkbaar kan hij dat niet en ben ik zo gevoelig dat ik me daar nog iets van aantrek ook. Hij verandert zo erg en naar mijn gevoel (en ook naar het idee van anderen) niet positief. Jammer...
Sterkte meid! Komt allemaal goed, zeggen ze dan... Kom op, laat je niet kisten. Dat ben je simpelweg niet waard.

ot: Ze is zo'n goede vriendin, ik ben echt blij met haar!
Oud 16-11-2006, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 16-11-2006 @ 11:08 :
Sterkte meid! Komt allemaal goed, zeggen ze dan... Kom op, laat je niet kisten. Dat ben je simpelweg niet waard.
Inderdaad. Zo sta ik er nu ook in. En dat vind ik echt heel jammer. Het is gewoon zo pijnlijk als je je beseft dat je iemand (die voorheen je maatje was en die je blindelings vertrouwde) gewoon niet meer op zijn woord kan geloven. Dat iemand je behandelt als tja... Als wat eigenlijk... Gewoon doet alsof je niet meer bestaat ofzo. En vervolgens denkt dat op de momenten dat hij me ziet gewoon kan doen alsof er niets aan de hand is. Zo werkt het gewoon niet. Klaar.
Oud 16-11-2006, 10:29
Moustache
Moustache is offline
Super
Oud 16-11-2006, 10:36
IcedEarth
IcedEarth is offline
Goed goed goed maar ik zie hem zo weinig
Oud 16-11-2006, 11:09
Methuselah
Methuselah is offline
Morgenavond uit eten, ben eens benieuwd. Niet alleen haar oom en bompa (die ik al ken) gaan mee, maar ook een bevriend koppel van de ouders (de vrouw ken ik, de man heb ik nog nooit gesproken maar al wel gezien). Ben echt benieuwd.
Oud 16-11-2006, 12:13
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 16-11-2006 @ 13:07 :
Hihi, ik heb hem nog nooit zo verbaasd zien kijken als gisteren. Ik stond opeens voor zijn neus en dat had hij niet bepaald verwacht (want geen weekend, ruim 3 uur reizen en ik zei dat ik ergens anders heenging ), en hij maar kijken of ik het wel echt was. En zich dan nog een kwartier lang afvragen hoe dat nou kon. En pas daarna werd ik verwelkomd. Maar toen ook wel extra goed

En nu is het extra gezellig en ook nog eens een heel lang weekend. <3
Wist je zeker dat hij thuis zou zijn dan, en geen andere plannen had? Ik vraag me af of ik dit leuk gevonden had nl.
Oud 16-11-2006, 12:29
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 16-11-2006 @ 13:25 :
Als hij me niet wilde zien ging ik wel weer weg hoor. Maar ja, dat wist ik zeker, ik had wel een beetje zitten vissen. Ik vond dat ik het gewoon een keer moest proberen.
Het is erg lief hoor, maar zelf ben ik nogal gesteld op m'n eigen ruimte en tijd enzo, en bovendien ben ik 's avonds niet erg vaak thuis, dus vandaar Maar 3 uur? Jezus, ik vind het al vervelend als de desbetreffende meid aan de andere kant van Utrecht woont!
Oud 16-11-2006, 12:34
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 16-11-2006 @ 13:07 :
Hihi, ik heb hem nog nooit zo verbaasd zien kijken als gisteren. Ik stond opeens voor zijn neus en dat had hij niet bepaald verwacht (want geen weekend, ruim 3 uur reizen en ik zei dat ik ergens anders heenging ), en hij maar kijken of ik het wel echt was. En zich dan nog een kwartier lang afvragen hoe dat nou kon. En pas daarna werd ik verwelkomd. Maar toen ook wel extra goed

En nu is het extra gezellig en ook nog eens een heel lang weekend. <3
Whaha, dit heb ik vroeger ook zo vaak gedaan
Gewoon even 3.5 uur in de trein zitten om hem te verrassen
Maar vaak kwam het niet gelegen ( ), en momenteel heb ik niet zoveel tijd meer, dus ben ik er mee gestopt
Oud 16-11-2006, 13:12
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Chimera schreef op 16-11-2006 @ 13:29 :
Het is erg lief hoor, maar zelf ben ik nogal gesteld op m'n eigen ruimte en tijd enzo, en bovendien ben ik 's avonds niet erg vaak thuis, dus vandaar Maar 3 uur? Jezus, ik vind het al vervelend als de desbetreffende meid aan de andere kant van Utrecht woont!
Ik zou het ook schattig vinden, maar dan moet hij wel van tevoren weten of ik geen plannen of zo heb, anders is het ook sneu.
En gewoon wél afspreken kan ook leuk zijn, dan hou je er rekening mee en kun je er naar uit kijken.
Oud 16-11-2006, 13:14
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik heb echt zin in de komende dagen, ik heb allemaal leuke dingen staan! Vanavond komen de meiden van mijn afstudeergroep naar Rotterdam en gaan we lekker stappen met z'n allen. Veel zin in! Ze blijven slapen en morgen schop ik ze de stad in en ga ik zelf mijn spullen pakken voor een weekendje Brussel met vriendlief en nog een stel goede vrienden van ons Gaat echt super worden, we hebben een heel mooi hotel in het centrum van Brussel, dus dat zit wel goed!

Regels voor berichten