Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2006, 17:35
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 15-11-2006 @ 18:12 :
Ik overwin mijn fobie voor katten langzaam maar zeker.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2006, 17:39
Verwijderd
Citaat:
*oma* schreef op 15-11-2006 @ 18:28 :
Ik ontwijk trappen zonder leuning, want dan durf ik niet meer naar beneden.
ik ben dus niet de enige in het park van kroller muller is zo'n kunstwerk met een enorme trap en een heel stuk zonder leuning. ik die trap op, nergens last van. maar ik durfde niet meer naar beneden. toen ben ik half klimmend naar beneden gestrompeld

en ik ben heel erg bang voor insecten, en dan vooral voor wespen, torren en maden.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 17:41
idontcare
idontcare is offline
ik heb een fobie voor te diep water. ik wil kunnen weten waar de bodem zo ongeveer is en ik krijg de rillingen van insecten. vooral kakkerlakken en wespen. afgelopen zomer was ik met 2 vriendinnetjes op kreta, hoorden we ineens een kakkerlak in de badkamer. wij durfden echt niet meer naar de wc brrr.

oh en ik vind het al vanaf het begin dat we hier kwamen wonen, zo'n 12 jaar geleden, eng om 's avonds de trap af te lopen. als ik dan de woonkamer binnenkom kijk ik altijd heel snel om me heen of ik geen inbrekers zie
Oud 15-11-2006, 19:14
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 15-11-2006 @ 18:12 :
Ik overwin mijn fobie voor katten langzaam maar zeker.
was het zo erg dan mijn kat is een echte knuffelkat dus onmogelijk dat iemand daar ooit bang voor zou kunnen zijn.
Oud 15-11-2006, 19:29
Trass
Trass is offline
Ik ben vooral bang voor insecten en andere vieze beesten. Duizendpoten, oorwurmen, kwallen en spinnen. Als ik één kwal in zee gezien heb, durf ik er een paar dagen niet meer in te zwemmen en met spinnen is het al helemaal erg.

Vroeger had ik ook nog hoogtevrees en was ik bang voor zware auto's en grote voertuigen. Hoogtevrees heb ik bijna niet meer, dat heb ik mezelf afgeleerd door steeds net iets hoger te gaan dan ik eigelijk durf. Ook ben ik niet meer zo bang in het verkeer, ik heb het alleen niet zo op vrachtwagens, tractors en andere grote voertuigen.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 19:36
Fayelinde.
Fayelinde. is offline
Ik heb hoogtevrees en claustrofobie.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 15-11-2006 @ 20:14 :
was het zo erg dan mijn kat is een echte knuffelkat dus onmogelijk dat iemand daar ooit bang voor zou kunnen zijn.
haha.

Ik vind het wel altijd erg rot als ze opeens hun klauwen in je been zetten. Maarja, hoort erbij he.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 20:10
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik word altijd duizelig en licht in m'n hoofd in (grote) winkelcentra.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 20:12
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 15-11-2006 @ 21:08 :
haha.

Ik vind het wel altijd erg rot als ze opeens hun klauwen in je been zetten. Maarja, hoort erbij he.
Dat dus. Ik was daar echt BANG voor, tot voor kort. Slechts een zeer gering aantal katten stond op mijn 'ok'-lijst omdat ik wist dat ze niks met nagels deden, maar de rest was gewoonweg niet te vertrouwen.

Inmiddels heb ik echter min of meer vrede gesloten met de diersoort, en dat doet me deugd.

@Tonsillitis: Jouw kat gedraagt zich ongeveer net zo weinig als een kat als Cat Stevens.
Oud 15-11-2006, 21:41
Verwijderd
oh en clowns ja, die zijn zo naar
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 23:32
Verwijderd
bang om op poep te trappen... en voor vieze badkamers/ toiletten.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 07:26
niña
niña is offline
Beetje claustrofobisch, hypochondrisch omdat een geneeskundestudent in de buurt me er altijd op kan wijzen wat het allemaal kan zijn en ik dan natuurlijk het ergste ben en dingen zonder duidelijkheid, vastomlijndheid houd ik ook vaak niet van.
Oud 16-11-2006, 09:59
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 15-11-2006 @ 21:12 :
Dat dus. Ik was daar echt BANG voor, tot voor kort. Slechts een zeer gering aantal katten stond op mijn 'ok'-lijst omdat ik wist dat ze niks met nagels deden, maar de rest was gewoonweg niet te vertrouwen.

Inmiddels heb ik echter min of meer vrede gesloten met de diersoort, en dat doet me deugd.

@Tonsillitis: Jouw kat gedraagt zich ongeveer net zo weinig als een kat als Cat Stevens.
maar ik ben daar ook jarenlang bang voor geweest maar katten vinden handen leuker dan benen dus sloegen ze hun nagels altijd in mijn handen. honden, dat zijn pas kutbeesten! ik ben eigenlijk een beetje bang voor honden maar ik roep toch altijd 'hondjeeeeeh' als ik een hond zie. ik ben eigenlijk alleen bang voor boxers want mijn incestueuze familie had altijd boxers en twee daarvan waren echt gestoord. maar die zijn later afgemaakt.

mijn kat gedraagt zich wel als kat hoor! alleen is hij manisch depressief dus hij zit vaak boos te kijken en dan ineens flipt hij de pan uit. maar gisteren heb ik met hem gespeeld en dat vond ie wel leuk
Oud 16-11-2006, 10:57
Leineh.
Leineh. is offline
ik durf nat papier of karton niet aan te raken, vooral nat keukenpapier vind ik eng. daarom gebruik altijd minstens 5 vellen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Leineh. schreef op 16-11-2006 @ 11:57 :
ik durf nat papier of karton niet aan te raken, vooral nat keukenpapier vind ik eng. daarom gebruik altijd minstens 5 vellen
wtf ?

Laatst gewijzigd op 16-11-2006 om 12:13.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 14:13
Shitonya
Shitonya is offline
spinnen, tandarts
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 14:20
Verwijderd
Ik heb een gruwelijke hekel aan spinnen. Paar weken geleden ben ik door 3 grote gedrochten in één en dezelfde week aangevallen. Eentje zat boven mijn bed en dat heeft me een week slapeloze nachten bezorgd.

Ik hou niet van treinen en spoorwegovergangen. Tegenwoordig is het al gebeterd, zeker omdat ik nu regelmatig een overgang over moet en een tijdlang met de trein heb gemoeten, maar graag is iets anders.

Kevers en insecten vind ik gewoon normaal smerig, maar langpootmuggen doen me teveel denken aan vliegende spinnen en daar ren ik gillend voor weg. Voor de rest heb ik geen last van muizen, ratten, slangen, wespen, bijen, kleine of grote ruimtes, al word ik soms wel panisch als ik met teveel mensen in een kleine ruimte opgepropt sta.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 15:16
Trass
Trass is offline
Citaat:
Mutant schreef op 16-11-2006 @ 15:20 :
Kevers en insecten vind ik gewoon normaal smerig, maar langpootmuggen doen me teveel denken aan vliegende spinnen en daar ren ik gillend voor weg.
Ik ben een keer 's nachts helemaal paniekerig de kamer van mijn ouders binnengerend, omdat er "megaspinnen rondvlogen". Dat ze dachten dat ik gek aan het worden was vond ik niet eens zo heel vreemd, want de week ervoor kwam ik huilend naar beneden, omdat ik dacht dat een oorworm in mijn oor was gekropen en mijn hoofd van binnen wou opeten.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 15:45
Verwijderd
hmm ik kan me echt niets bedenken waar ik fobisch voor ben. ja, lijken aanraken (bij opbaring), maar dat lijkt me niet echt een rare fobie
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 17:24
Leineh.
Leineh. is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 16-11-2006 @ 13:08 :
wtf ?
ik vraag me ook ernstig af waar ik dit aan te danken heb ja, maar ik heb geen idee. ik vind trouwens sla resten in de gootsteen ook bijzonder angstig en die poer ik dan met een vork door het putje heen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 17:29
Verwijderd
spinnen vind ik echt afschuwelijk, insecten sowieso wel, maar spinnen zijn het allerergst.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 19:25
Stevill
Stevill is offline
Mensenmassa
Aziatische kinderen
Clowns
Oud 16-11-2006, 19:51
Verwijderd
sinds mijn laatste walibi avontuur ben ik ook een beetje bang voor clowns en mensen in pakken en kettingzagen ieeeeh.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 20:20
Verwijderd
Citaat:
idontcare schreef op 15-11-2006 @ 18:41 :
ik heb een fobie voor te diep water.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 21:13
Verwijderd
ik stik ervan.. kauwgom, roltrappen, gewone trappen, vrachtwagens, schuine dakramen, lijm in combinatie met watten
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 22:21
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 16-11-2006 @ 22:13 :
ik stik ervan.. kauwgom, roltrappen, gewone trappen, vrachtwagens, schuine dakramen, lijm in combinatie met watten
Rustgevend leven
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 22:32
Winterborn
Winterborn is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 15-11-2006 @ 09:39 :
ik ben heel erg bang voor duikboten . maar gelukkig kom ik die nooit tegen. ohja ik ben ook doodsbang voor walvissen, dus eigenlijk gewoon voor hele grote dingen onder de zee.
dat plus grote boten die in de haven van Rotterdam liggen, ik zie mezelf al helemaal in het water liggen en er komt zo'n groot schip op mij afgevaren. En dan ook nog die grote schroef onder het water.. Ik werd dan ook panisch bij Cast Away toen hij gered werd.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Bardamu schreef op 16-11-2006 @ 13:08 :
wtf ?
voor je edit vond ik hem leuker
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 23:31
Metal
Metal is offline
Vet topic, lifestylers die zich kwetsbaar opstellen.

Ik raak in paniek wanneer ik niet kan bewegen, wanneer iemand me in de houdgreep houdt, er tien mensen op me liggen etc. Soort van claustofobisch effect lijkt het wel. Als ik in een (kleine) lift opgesloten zou zitten maakt het me niet zo veel uit, maar wanneer ik me echt niet kan bewegen word ik gek. Freaky shit.
Oud 17-11-2006, 09:20
Hourglass
Hourglass is offline
hoogtevrees / onstabiliteit in the brain af en toe..
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 10:09
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Winterborn schreef op 16-11-2006 @ 23:32 :
dat plus grote boten die in de haven van Rotterdam liggen, ik zie mezelf al helemaal in het water liggen en er komt zo'n groot schip op mij afgevaren. En dan ook nog die grote schroef onder het water.. Ik werd dan ook panisch bij Cast Away toen hij gered werd.
ik dacht dat ik de enige was maar het schinnt dus gelukkig vaker voor te komen
Oud 17-11-2006, 10:15
*oma*
*oma* is offline
Nav de foto van Magican werd ik ook ineens weer herinnerd aan nagels. Vooral afgebroken nagels. IEUW. brrrr. Denk schoolbord, pannen/ borden met vorken. Daar krijg ik echt kromme tenen van ik en ik voel het in m'n gebit en ga een beetje raar bewegen....
Oud 17-11-2006, 10:29
Verwijderd
voor de aldi
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 11:47
capibara
capibara is offline
De Ikea.
Oud 17-11-2006, 12:11
Verwijderd
Citaat:
*oma* schreef op 17-11-2006 @ 11:15 :
Nav de foto van Magican werd ik ook ineens weer herinnerd aan nagels. Vooral afgebroken nagels. IEUW. brrrr. Denk schoolbord, pannen/ borden met vorken. Daar krijg ik echt kromme tenen van ik en ik voel het in m'n gebit en ga een beetje raar bewegen....
Bij het woord schoolbord kreeg ik meteen kippevel en kromp spontaan in elkaar. Associaties.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 13:40
Anoniem
Naalden, als in injectienaalden en naainaalden, spelden en ander metalig prikkend gespuis. Ik kom dan ook niet graag bij de dokter, als ik zo'n ding zie word ik panisch.

Operatieprogramma's op tv vind ik ook vreselijk. Sowieso alles waar de darmen etc. uitspatten.

Oh en wat ik echt smerig vind, is met je tanden bijten op zo'n houten ijs- of lolliestokje..

Verder heb ik last van faalangst, en angst voor van die nare ruimtes waar je een speld (haha) kan horen vallen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 17-11-2006 @ 11:09 :
ik dacht dat ik de enige was maar het schinnt dus gelukkig vaker voor te komen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 14:33
June bug
June bug is offline
Ohja toen ik klein was had ik een zee-fobie, want ik was bang voor krabbetjes.
Oud 17-11-2006, 14:39
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 16-11-2006 @ 18:29 :
spinnen vind ik echt afschuwelijk, insecten sowieso wel, maar spinnen zijn het allerergst.
ik had vanacht spontaan een heel erge nachtmerrie over spinnen, ons huis werd aangevallen en ze kwamen zo langzaam met een heel spinnenleger mijn kamer binnenkruipen O MIJN GOD
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 15:34
Skilly
Skilly is offline
Massa mensen.
Grote voertuigen met bijvoorbeeld grote kranen. Ik ben bang dat het perongeluk mij optilt
Ook hele grote schepen die op me af komen varen.
Vliegen, kakkerlakken en wormen. Kan het niet eens zien op een plaatje brrrr
Oud 17-11-2006, 16:28
merels
merels is offline
ik houd niet van hoogtes en durf niet te bungeejumpen bv. verder ben ik niet gek op honden maar een fobie is overdreven.
Oud 17-11-2006, 16:53
edvis
edvis is offline
roltrappen
hoogtes
diepe wateren
natte haren
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 16:53
Allochthony
Allochthony is offline
Ik haat Polen
En Friezen (die mensen uit Friesland)

Kutvolk.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 16:58
edvis
edvis is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 17-11-2006 @ 17:53 :
Ik haat Polen
En Friezen (die mensen uit Friesland)

Kutvolk.

e vatti ga pampers vershonen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 17:00
Allochthony
Allochthony is offline
Dat is vrouwenwerk

Mail-order bride dat je bent.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Zepp schreef op 17-11-2006 @ 14:40 :
Verder heb ik last van faalangst,
oja, dat had ik ook. tot 2 jaar geleden ofzo. het was zelfs zo erg dat ik er 3 cursussen voor heb gevolgd
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 17:20
edvis
edvis is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 17-11-2006 @ 18:00 :
Dat is vrouwenwerk

Mail-order bride dat je bent.
(L)
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 17:21
Allochthony
Allochthony is offline
Bukkake.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 17:31
edvis
edvis is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 17-11-2006 @ 18:21 :
Bukkake.

:$
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 17:41
Verwijderd
oh ja, vorken/messen op keramiek. zowieso borden die je op elkaar knalt gaat mijn haar echt van overeind staan (en ik werk in een keuken )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten