![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb er bij mij nog geen idee van, gelukkig zijn mijn ouders zo lief om dat dan te betalen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of je hebt mazzel.. Maar het is heeft geen placebo werking, zoals jij denkt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik geloof dat het te maken heeft met een hormoon (melatonine) dat wordt aangemaakt wanneer het schemerig/donker is, sommige mensen hebben daar continu last van in de winter omdat 't altijd een beetje schemerig is. Die lamp gaat dat tegen; er wordt minder van het hormoon aan gemaakt en dus ben je minder moe, heb je meer energie en voel je je automatisch beter. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Melatonine is idd een stofje dat er voor zorgt dat je dag- en nachtritme goed is, maar werkt niet hierbij, volgens mijn dokter. Melatonine heb ik nl ook nog thuis staan, maar werkt bij mij niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vraag me af wat ze bij therapie nu willen bereiken, dan. Want ik ga op zich er goed mee om, heb ik zelf het idee, ik zak niet weg in rotgevoelens en ik doe genoeg, ik functioneer nog prima. Ik heb alleen het idee dat het puur een lichamelijke reactie is die er voor zorgt dat ik de dag telkens begin met zo'n meh-gevoel, en daar kan therapie toch niets aan doen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|