![]() |
||
Citaat:
Maar als ik naar een film zit te kijken met Indiana Jones, of met Bruce Willis, verwacht ik écht geen realistische vecht- of actiescènes. Dan wil ik gewoon Bruce in z'n eentje een 15-koppige terroristenbende op zien blazen. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Een film als Kiss Kiss Bang Bang met een leuk einde vind ik dan ook weer geniaal.
Spoiler
Laatst gewijzigd op 01-12-2006 om 10:04. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het irritant als iemand terug in de tijd gaat, en dan gaat het bijvoorbeeld fout. Dat is dan nog niet zo irritant, maar wel als iemand dit wil voorkomen door ook terug in de tijd te gaan, maar dan net zo ver terug als persoon A deed, om hem/haar daar te redden, ipv dat hij/zij gewoon een dag terug gaat om persoon A te weerhouden van het tijdreizen. Engels met een accent zien als een compleet andere taal. It's not you, it's me, in romantische films. Don't you ever die? In actiefilms. Komt ooit nog wel meer
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
http://coa.inducks.org/story.php/x/D+95079//+++_ Ja, dat was wel slim gevonden. Zou er zelf nooit aan gedacht hebben. Jammer alleen van alle andere (plot-)fouten in zijn andere verhalen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is nu gespoilerd iig.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
- De slechterik moet tijdens de face-off met de held altijd een betoog houden over zijn plan/motivatie/etc - Bruckheimer: De "Held" moet tijdens zijn avontuur ook nog proberen zijn relatie heel te houden -HK/China/etc - De kungfu held neemt wraak omdat zijn familie/mentor/lief/huisdier is gekidnapped/vermoord
||
Citaat:
In veel kung-fu films: meesters zijn verschrikkelijke eikels, maar worden door hun leerling tot in het oneindige bewonderd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() "Wat? Geen geld meer? Nou ja, fuck it, laat die credits dan maar rollen. /Care. " "Wat? We doen niet aan credits? Whatever. The End."
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
in de gevangenis heb je ook altijd bendes, meestal bestaan die bendes uit negers. In de gevangenis leert de held ook altijd iemand kennen, die het een en ander kan regelen. Er is altijd een gemene hoofdbewaker. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als de held voor het eerst de gevangenis in komt (een undercoveragent of hij zit in een vreemd land), noemen ze hem en soortgenoten fresh fish. Vaak wordt de held ook pretty boy genoemd. Helden worden ook altijd minstens een keer in de douche aangevallen. Laatst gewijzigd op 07-12-2006 om 10:32. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je gezien, en zaten er nog tieten in? Verwijderd | 500 | 26-07-2012 10:46 | |
Films, TV & Radio |
welke film heb je gezien? DanielC | 500 | 24-07-2010 10:40 | |
Films, TV & Radio |
Filmpie gezien? Get in here! Dinalfos | 500 | 01-01-2009 19:11 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 14] Verwijderd | 500 | 05-08-2005 12:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
amerikanisering fen | 185 | 04-02-2005 17:59 | |
Films, TV & Radio |
Filmcliché-topic Verwijderd | 118 | 18-02-2004 20:13 |