Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2006, 15:40
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Bob der Bär schreef op 02-12-2006 @ 16:03 :
Gecondoleerd

OT: I feel good Die relaxdag heeft me echt goed gedaan, nu vanavond nog de verjaardag van mijn vader overleven, ben benieuwd of mijn oom nu wel een hand geeft of vrolijk doorgaat met negeren.
Dank je. Jij gefeliciteerd.

Waarom negeert je oom jou? *dingen herkent*
Oud 02-12-2006, 15:49
darkfairy
darkfairy is offline
hm hm
Oud 02-12-2006, 15:52
Nijn*
Nijn* is offline
@ Yana: Ontzettend goed dat je bent gegaan en ik ben heel blij voor je dat het een fijn mens is. Probeer haar te vertrouwen, wees eerlijk en van mij krijg je een hele dikke *knuffel*!
@ Moon: Ik kan me voorstellen hoe moeilijk het is om hem nu weer te zien na zijn opname, en dat hij dan zulke opmerkingen maakt. Probeer je sterk te houden!(K)
@ de rest een hele dikke knuffel voor iedereen die 'm kan gebruiken!

OT: Weekend, eindelijk. Wat een week. De Franse presentatie is gelukt, de geschiedenis-toets ook, maar wat gingen ze slecht zeg, echt niet normaal. Afgelopen week bestond echt uit leren, leren, leren. Ik ben er helemaal klaar mee. En donderdag bij therapie: 'Je moet echt proberen wat coulanter voor jezelf te zijn' Ja, vertel mij wat, maar waar moet ik in godsnaam beginnen? Waarom moet ik aardiger voor mezelf zijn, als ik het allemaal zo verkloot? En waarin moet ik aardiger zijn? Het voelt zo raar.

Goed gesprek met J. gehad, ze vertelde dat ze zich zorgen maakte om mij, en om zichzelf. Ze vertelde over waarom ze zich zo gedroeg en er is voor mij echt een deur open gegaan. Werken gisteren ging echt onwijs goed, kreeg een compliment van m'n baas. Het was sowieso echt heel erg gezellig, en volgende week zaterdag ga ik weer uiteten met L. Oei, ik begin al te glimlachen als ik over hem praat.. Vandaag met uitgewerkte personages bij theater, echt goed ging het niet, maar nu we aan het stuk gaan beginnen, word ik steeds enthousiaster.

Nou, net salaris gekregen, maar nog steeds kan het nooit genoeg zijn voor alle cadeautjes die ik nog moet kopen voor kerstmis, dus geld aan mezelf uitgeven kan ik helemaal wel vergeten.. Met kerst gaan we met eerste kerstdag uiteten bij mijn werk, heel raar is dat, bediend worden door je eigen collega's. En tweede kerstdag ga ik zelf werken, samen met broertje. En natuurlijk 22 dec. naar Parijs! <3

En nu even helemaal niets. Morgen zien we wel weer wat er allemaal aan huiswerk moet gebeuren, maar nu even niets. Vanavond waarschijnlijk naar het hockeyfeest, geweldig: een avondje zuipen, dansen en lachen met alle ballen van de hockeyclub. Het vervelende is alleen dat ik nu hoofdpijn heb, en dus twijfel of ik wel zal gaan.. Hmm, misschien wel goed als ik er even tussenuit ben, ik zal het nog wel druk genoeg krijgen.. (Nu ben ik toch vrij aardig voor mezelf ..)
Oud 02-12-2006, 15:57
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Saarah schreef op 01-12-2006 @ 22:49 :
Bedankt!
Jij ook succes met je schoolwerk enzo, en een dikke knuffel. En nog wat knuffels voor iedereen die ze nodig heeft...
Knuffel terug

Het is toch nog goed gekomen. Ik ben nu helemaal klaar voor Sinterklaas, gelukkig.
En vanavond. Tja. Ik hoop dat het leuk wordt. Verder ben ik te druk met school bezig om me zorgen te maken.
Oud 02-12-2006, 15:59
darkfairy
darkfairy is offline
verdomme stel klootzakken
kan ik er wat aan doen dat het nou eenmaal zo is
nee
klootzakken
Oud 02-12-2006, 16:20
Nona
Nona is offline
Kutzooi, dat was dan weer twee uur werk wat allemaal overnieuw mag.
Oud 02-12-2006, 16:39
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 02-12-2006, 16:47
Saarah
Saarah is offline
Vanavond ontspannen, lekker werken en uitgaan.

Maar eerst nog leren, leren en nog eens leren! Latijn...
Oud 02-12-2006, 17:05
paprika
paprika is offline
Godverdegodver kutwijf dat je bent.
Oud 02-12-2006, 17:14
Heksjuh
Heksjuh is offline
Hoe dichterbij het komt, hoe minder zin ik krijg. De meeste mensen zouden zin hebben om uit te gaan, ik niet.
En dan ben ik hoelaat thuis? Als ik om 4 uur in mijn bed lig, heb ik 3 uur slaap. Waardeloos.
Ik wil niet, maar ik ga niet afbellen. Het wordt vast wel leuk. Toch?
Oud 02-12-2006, 17:14
Perikles
Perikles is offline
Gisteren was zo ontzettend fijn, een tijd niet zo eerlijk vrolijk geweest. Dan vandaag, als je ouders iets goed bedoelen, maar ze maken je onzeker. Je zegt dat, ze worden boos. Je gaat huilen. Ze zeggen iets als zoek het maar uit.
Weg leuke stemming. Eigenlijk wil ik alleen maar verliefd zijn en tijd hebben voor hem en niet bang zijn voor school. En niet bang zijn voor praten met hem. En niet bang zijn voor alleen zijn. En niet bang zijn om vrienden te hebben, te worden, te zijn. En niet bang zijn voor naar een winkel gaan of voor ergens naartoe gaan of voor ergens naartoe bellen. Ik wil niet meer bang zijn en reserves behouden, maar leven alsof het in me zit en het eruit moet. In sneltreinvaart.

Ik ga liever morgen dood en dat het vandaag leuk was dan nog eindeloze jaren leven die zijn zoals nu; altijd voorzichtig. Nooit eens over de schreef, nooit eens uitgelaten. Altijd maar gereserveerd, terughoudend en veilig. Had ik maar het lef eens zoveel risico's te nemen en niet meer te huilen na een tegenslag. Leef, verdomme, leef. Een gebiedende wijs aan mezelf.
Oud 02-12-2006, 17:28
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Morgen een van de honden laten inslapen.
Het gaat echt niet meer en ze heeft me vandaag zels gebeten.

*huil*
Oud 02-12-2006, 17:34
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 02-12-2006 @ 18:14 :
Hoe dichterbij het komt, hoe minder zin ik krijg. De meeste mensen zouden zin hebben om uit te gaan, ik niet.
En dan ben ik hoelaat thuis? Als ik om 4 uur in mijn bed lig, heb ik 3 uur slaap. Waardeloos.
Ik wil niet, maar ik ga niet afbellen. Het wordt vast wel leuk. Toch?
Owwwww dit is zo herkenbaar! Ik heb eigenlijk nooit zin om uit te gaan van tevoren (alleen als ik al in de stad ben en wat ga drinken), maar als ik er eenmaal ben is het altijd heel gezellig en ben ik blij dat ik gegaan ben. Maar hoe vaak ben ik al chagerijnig en met mijn moed in de schoenen gaan stappen. (vooral als je in je eentje thuis weggaat en je vrienden ergens anders meet)
Oud 02-12-2006, 18:07
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb het ook altijd met verjaardagen enzo. Van tevoren heb ik er echt geen zin in, maar als ik er ben is het wel leuk.

Fractuur: gecondoleerd.

Ik heb hoofdpijn en ik heb het warm terwijl de kachel uit staat. Maar als ik niet ga omdat ik me niet lekker voel en bang ben dat ik echt ziek word, zal iedereen denken dat het een smoesje is.
Doorbijten en gaan, en dan volgende week misschien ziek zijn?
Anders zal het klinken als een smoesje, een vorm van schoolziekte.
Zucht. Wat maak ik problemen om niks. Terwijl er mensen zijn die het veel erger hebben.
Oud 02-12-2006, 18:31
Worn Down Piano
Worn Down Piano is offline
Ik heb echt een hekel aan onduidelijkheid . Mensen die wel dingen laten blijken maar ze niet tegen mij uitspreken, waardoor ik niet weet wat ik ermee aan moet.
Oud 02-12-2006, 18:56
Meissiej
Meissiej is offline
Onbestemd en vol twijfel. Ik wil schrijven, ik wil niet schrijven. Ik ben bang voor het verleden, bang voor wat is geweest. Bang voor het gevoel dat erbij hoort. Het doet nog steeds pijn, teveel pijn.

Ik wil niet meer denken, ik wil niet meer voelen. Ik wil niet meer dat het is zoals het nu is. Ik wil het niet meer. En als het zo doorgaat kán ik het ook niet meer.

Het verleden blijft zoals het is. Maar somige dingen kan ik niet accepteren. Ik heb gefaald, ongelofelijk gefaald. Het spijt me.

En nog steeds heb ik dat 'sorry-dat-ik-besta-gevoel'.

'Asleep, asleep, I fall asleep
I'm never waking up

I wish I could accept me
but I think I'm giving up'
Oud 02-12-2006, 18:59
darkfairy
darkfairy is offline
laat me maar onder een auto komen
Oud 02-12-2006, 19:06
Nona
Nona is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 02-12-2006 @ 19:59 :
laat me maar onder een auto komen
Nee, ik trek je ervoor weg en geef je een knuffel. Wat er is meis?
Oud 02-12-2006, 19:10
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 02-12-2006 @ 20:06 :
Nee, ik trek je ervoor weg en geef je een knuffel. Wat er is meis?
http://forum.scholieren.com/showthre...=&pagenumber=2

knuf^^ vooral wat helemaal onderaan de bladzijde staat

Laatst gewijzigd op 02-12-2006 om 19:12.
Oud 02-12-2006, 19:14
pearlette
pearlette is offline
Ik ben fucking dapper.

Mijn vader maakt me heel erg verdrietig.
I spread the joy.

Dat maakt mij alleen.

Snap je.

Maar ik voel ook heel veel liefde.
Oud 02-12-2006, 19:20
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 02-12-2006 @ 18:28 :
Morgen een van de honden laten inslapen.
Het gaat echt niet meer en ze heeft me vandaag zels gebeten.

*huil*
Oh, hoe erg.
Heel veel sterkte.
Oud 02-12-2006, 20:05
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 02-12-2006 @ 20:10 :
http://forum.scholieren.com/showthre...=&pagenumber=2

knuf^^ vooral wat helemaal onderaan de bladzijde staat
wil je vanwege die opmerkingen je leven afstaan??? (het enige wat ik zie is "VMBO humor e.d."..

Come on girl...!
Oud 02-12-2006, 20:08
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 02-12-2006 @ 21:05 :
wil je vanwege die opmerkingen je leven afstaan??? (het enige wat ik zie is "VMBO humor e.d."..

Come on girl...!
wel meerdere opmerkingen die groffer zijn en die ik vaker te horen krijg
Oud 02-12-2006, 20:14
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dingen als 'de tering, zo'n kop en dan dit ook nog

ik had mezelf allang van kant gemaakt als ik jou was' vind ik eerlijk gezegd te ver gaan, zelfs voor onzin. En ja, ik snap wel dat je je daar rot door voelt. *knuff*
Oud 02-12-2006, 20:16
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 02-12-2006 @ 21:14 :
Dingen als 'de tering, zo'n kop en dan dit ook nog

ik had mezelf allang van kant gemaakt als ik jou was' vind ik eerlijk gezegd te ver gaan, zelfs voor onzin. En ja, ik snap wel dat je je daar rot door voelt. *knuff*
*knuf*
Oud 02-12-2006, 20:32
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 02-12-2006 @ 21:08 :
wel meerdere opmerkingen die groffer zijn en die ik vaker te horen krijg
opnieuw gekeken; ik had idd wat over het hoofd gezien... Ik wil geen dooddoener als "internet" uit de kast halen... Maar als je de waarde van je leven door derden laat bepalen No fucking way!

Succes (})
Oud 02-12-2006, 20:42
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 02-12-2006 @ 21:32 :
opnieuw gekeken; ik had idd wat over het hoofd gezien... Ik wil geen dooddoener als "internet" uit de kast halen... Maar als je de waarde van je leven door derden laat bepalen No fucking way!

Succes (})
het komt omdat ik deze dingen al jaren te horen krijg op school op straat enz dus ja
marre dank^^
Oud 02-12-2006, 21:26
Verwijderd
Hmm. Ik ben dom bezig. Maar ja er wordt ook niet geluisterd door die stomme dokters/therapeuten/ouders. Of dat nou een excuus is voor mijn slechte eetpatroon? Ik was toch zo goed bezig? Het ging toch zo goed?
Maar ohohoh ik voel me zo dik. Ik zie het vet, overal waar ik kijk en voel zit vet. Ik heb een jurkje gekocht, maar eigenlijk heb ik het figuur er niet voor. Uitstekende heupbotjes is lelijk, maar het vet ziet er ook niet uit. Ik wil afvallen, héél veel afvallen.
Oud 02-12-2006, 21:39
- KTFE
- KTFE is offline
Vandaag was de begrafenis. Het was zwaar, zoals verwacht.
Mijn vriend zat naast me, hield mijn hand vast, en vroeg af en toe of het nog ging. Ik ben blij dat hij er is voor me.
Voor de rest zitten mensen erg met me in. Mijn tante heeft vandaag al 2 keer gebeld, net als mijn vader, en zelfs een vriendin van me, die verhuist is naar Frankrijk, heeft net een sms gezonden.
Verder heb ik mijn brommer uitgeleend aan mijn onderbuur, en nu is mijn brommer kapot... Achja, waarom ook niet.
Beste vriendin dood, brommer kapot. What's next?
Oud 02-12-2006, 21:41
kroot
kroot is offline
net terug uit Breda, gewerkt. En daarna even langs mijn zusje wat kleren langs brengen, ook dus mijn ouders
Oud 02-12-2006, 22:09
rare kwast
rare kwast is offline
er zijn mensen die t slechter hebben of hadden dan ik..
maar ego ik.. ik kan me alleen maar rot voelen, angstig, alleen, verdrietig voelen zonder de emoties te laten gaan
de put waar ik in zit heeft gladde muren.. i can get out
Oud 02-12-2006, 23:34
Verwijderd
bah
leuke sinterklaasavond gehad
misselijke grapjes
ik ga proberen te slapen
ik wil alleen maar slapen
Oud 02-12-2006, 23:43
kroot
kroot is offline
Weet er iemand een goeie goedkope WA-verzekering? Ik kom er net achter dat ik er geen heb...
Oud 02-12-2006, 23:47
Verwijderd
Citaat:
kroot schreef op 03-12-2006 @ 00:43 :
Weet er iemand een goeie goedkope WA-verzekering? Ik kom er net achter dat ik er geen heb...
probeer unive eens. kun je ook online afsluiten. heb ik ook net gedaan vorige week
Oud 03-12-2006, 00:57
Verwijderd
ik heb zojuist alles wat me "dwars" zat tegen mijn vrienden verteld en voel me op het moment de meest gelukkige persoon op aarde.
Oud 03-12-2006, 09:27
Ann
Ann is offline
Gister was zo geweldig. Ik was dus op de verjaardag van R. toen is E.J met zijn vader als zwarte piet bij ons langs geweest, het hele huis vol pepernoten allemaal chocoletters en knuffeltjes. Zooo lief!! *is het nou de bedoeling dat ik verliefd op hem word...?*
Oud 03-12-2006, 09:50
Hawahaai
Hawahaai is offline
Poeh. Ik schrok er best een beetje van gisteren, en kan het nog steeds niet echt geloven. Mijn scriptiebegeleidster vond mijn scriptie wel goed en wilde hem daarom opsturen voor een scriptieprijsronde. Studenten van haar hadden al vaker wat gewonnen. Nou vond ik mijn scriptie helemaal niet zo goed, maar ik dacht: ach, waarom niet. Ik zal er nooit meer iets van horen. Krijg ik gisteren een brief in de bus dat ik een van de drie prijswinnaars ben, en dat ik bij de uitreiking een presentatie over mijn onderzoek moet geven en dat dan bekend wordt gemaakt hoe de rangorde is (dus wie 1e, wie 2e en wie 3e is). Een geldprijs zit dus sowieso in de pocket. Echt maf, want ik heb mijn scriptie geschreven om het 'af' hebben ervan en niet omdat ik het nou zo geweldig leuk vond om er mee bezig te zijn.
Enne, durf ik dat, presenteren? Ik weet niet eens hoeveel mensen daar gaan zijn... Brrr. Gelukkig heb ik nog een paar maandjes om aan het idee te wennen.

En dadelijk komt het bezoek. Ik heb er GEEN zin in. Punt.
Oud 03-12-2006, 09:52
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
kroot schreef op 03-12-2006 @ 00:43 :
WA verzekering voor je auto? Independer.nl
Oud 03-12-2006, 09:56
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 03-12-2006 @ 10:50 :
Poeh. Ik schrok er best een beetje van gisteren, en kan het nog steeds niet echt geloven. Mijn scriptiebegeleidster vond mijn scriptie wel goed en wilde hem daarom opsturen voor een scriptieprijsronde. Studenten van haar hadden al vaker wat gewonnen. Nou vond ik mijn scriptie helemaal niet zo goed, maar ik dacht: ach, waarom niet. Ik zal er nooit meer iets van horen. Krijg ik gisteren een brief in de bus dat ik een van de drie prijswinnaars ben, en dat ik bij de uitreiking een presentatie over mijn onderzoek moet geven en dat dan bekend wordt gemaakt hoe de rangorde is (dus wie 1e, wie 2e en wie 3e is). Een geldprijs zit dus sowieso in de pocket. Echt maf, want ik heb mijn scriptie geschreven om het 'af' hebben ervan en niet omdat ik het nou zo geweldig leuk vond om er mee bezig te zijn.
Enne, durf ik dat, presenteren? Ik weet niet eens hoeveel mensen daar gaan zijn... Brrr. Gelukkig heb ik nog een paar maandjes om aan het idee te wennen.

En dadelijk komt het bezoek. Ik heb er GEEN zin in. Punt.
Hartstikke tof Gefeliciteerd, mevrouw sciptie-talent!
Oud 03-12-2006, 10:29
Verwijderd
Nou, gisteravond was wel tof ja

Maar nu ben ik ziek En ze wil praten. Wat er dus op neerkomt dat ík me mag zitten verdedigen. Olé.
Oud 03-12-2006, 10:31
Meissiej
Meissiej is offline
Laat me maar alleen, het maakt niet uit.
Oud 03-12-2006, 10:53
rare kwast
rare kwast is offline
tuurlijk..
stress + een reeds aanwezig herpes simplex virus = een grote koortslip
Oud 03-12-2006, 11:00
Iduna
Iduna is offline
Echt serieus, nu vind je jezelf wel heel wat, hè. Het is dat ik gewoon beleefd wil blijven, anders had ik m vast uitgescholden en zo.
En nu moet ik woorden vinden om hem toch de waarheid te vertellen op een aardige manier. Hoe doe ik dat?
Oud 03-12-2006, 11:17
Verwijderd
Hmm. Vandaag ga ik écht, écht, écht aan mijn opdrachten! Gisteravond was gezellig, en ik ben blij dat ik hem gevraagd heb waarom hij nou zo achterlijk deed. Ik beeld me dingen in. Er zijn te veel jongens. Misschien ben ik wel wanhopig. Nee, dat denk ik niet. Maar ze zijn wel leuk. En hij doet echt wel stom. Af en toe. En ik wel haar weer weer weer ziehien! Te lang geleden.
En oeh, met een beetje geluk ga ik de 24e met mijn moeder en zussen naar de sauna. Zou echt te relax zijn.

@darkfairy: Laat je leven niet bepalen door mensen die je niet kennen. Die jij ook niet wil kennen. Kop op, laat je niet kleinkrijgen. Je kunt er bovenstaan. Je bent die negatieve energie helemaal niet waard. Pest de mensen die zeggen dat je het niet waard bent door er gewoon te zijn. Om sterker te zijn dan hen woorden. Moeilijk, I know. Maar alsjeblieft.

Laatst gewijzigd op 03-12-2006 om 11:20.
Oud 03-12-2006, 11:32
Verwijderd
Ik voel het gewoon kriebelen, irriteren, mn hele lichaam schreeuwt ernaar. Ik ben gewoon pissig, chagreinig door dat kutwijf. Ze begrijpt echt helemaal niets . Maar ik wil het nu weer afreageren, zo hard mogelijk mezelf molesteren. Maar dat kan niet. Grrrrrrrr
Oud 03-12-2006, 11:32
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 03-12-2006 @ 12:17 :
@darkfairy: Laat je leven niet bepalen door mensen die je niet kennen. Die jij ook niet wil kennen. Kop op, laat je niet kleinkrijgen. Je kunt er bovenstaan. Je bent die negatieve energie helemaal niet waard. Pest de mensen die zeggen dat je het niet waard bent door er gewoon te zijn. Om sterker te zijn dan hen woorden. Moeilijk, I know. Maar alsjeblieft.
heeft geen zin meer, ze heeft een ban aangevraagd.
Oud 03-12-2006, 11:43
Meissiej
Meissiej is offline
Regen regen regen regen regen regen en nog eens regen.
Ik voel me triest. Klote regen, kut leven. Ik wíl het niet meer
Oud 03-12-2006, 12:17
Verwijderd
HaWaHaai

If I was a rich girl.

Administratie eventjes gedaan. Hoewel ik best veel geld heb uitgegeven de afgelopen maand ben ik toch weer rijker dan de vorige keer dat ik mijn afschriften bekeek. Vier getalletjes staan mooi, maar goed, wat heb ik eraan. Geen kamer, geen tevredenheid met mezelf, geen geluk, geen gezondheid, geen irl vrienden.
Oud 03-12-2006, 12:23
Verwijderd
Woei Het was weer super! Enenenen <3
Oud 03-12-2006, 12:28
Heksjuh
Heksjuh is offline
Aragnabite: sterkte vandaag.
HaWaHaai: gefeliciteerd!

Gisteren afgezegd. Ik voelde me ziek. Hoofdpijn, koortsig. Als ik niet ziek wil worden, heb ik meer dan drie/vier uur slaa nodig.
Ik klonk niet ziek, ik zag er niet ziek uit. Ik weet het. Ik hoop alleen dat mijn vriendinnen weten dat het geen smoesje was. Want dat was het niet.
Ik had toch geen zin om mee te gaan. Maar toch voelde ik me kut toen ik had afgebeld. En had ik vanochtend het gevoel dat ik wel had moeten gaan.
Hopelijk ben ik morgen doodziek. Dan geloven ze het tenminste.
Wat ben ik ook voor vriendin.

Regels voor berichten