Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Bekijk resultaten poll: Omslagtas of Rugzak
Omslagtas 50 56.18%
Rugzak 39 43.82%
Aantal stemmers: 89. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2006, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Horror Kitty schreef op 05-12-2006 @ 18:36 :
Ik heb mijn shag meestal gewoon in mijn jaszak.
Mja, dat kan dus niet bij die van mij, of 't moet de binnenzak zijn maar dat is onhandig.

Overigens kon het vroeger wel maar als ik een gat in mijn jaszak heb dan ga ik 'm niet (laten) dichtnaaien maar er eerst drie weken mee spelen zodat dat gat heel groot wordt en heel lastig dicht te maken enzo. Dus behalve dat mijn jaszakken nu alles behalve diep zijn, zijn ze ook heel smal en past mijn hand er amper in.

Oja en bij m'n andere jas kan het ook wel maar dan steekt er een stuk van dat pakje uit en dat is lelijk en gay want daar is die jas te leuk voor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2006, 21:15
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Maija schreef op 03-12-2006 @ 19:24 :
schoudertassen neeee..
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 08:39
Verwijderd
Ligt eraan waar je het voor nodig hebt. Als het gewoon voor de dagelijkse dingen is (zoals de handtas) ofwel voor school waar je niet meer dan een paar boeken nodig hebt, dan vind ik de schoudertas handiger. Wil je hem gebruiken voor trektochten of vakanties of heb je per dag 7 verschillende lessen, raad ik je wel de rugzak aan.

Wat ik mooier vind, ligt eraan. Er zijn afschuwelijk lelijke rugzakken, vooral volgepropt en hoog op de rug (wat stiekem natuurlijk wel beter is voor je rug maar komop, daar doen we het niet voor, dan liepen wij ook niet op hakken) ziet er in mijn ogen gewoon niet uit. En dan heb je natuurlijk ook schoudertassen die er niet uitzien of die je er, hoe stom het ook is, nogal gay laten uitzien.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Sepul schreef op 05-12-2006 @ 11:38 :
als je toch maar 1 of 2 boeken en een snelhechtertje met wat papier erin voor aantekeningen meeneemt zou ik voor de schoudertas gaan.

als je zo'n 3 boeken+map+gr+brooddoos+drinken+whatever, dan zou ik voor de rugtas gaan.

ik heb deze schoudertas:
[afbeelding]

[afbeelding]
oh mijn god wat een kreng
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 14:06
Hourglass
Hourglass is offline
Everywhere i go i take my backpack with me
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 14:34
Jimmy Who?