Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2006, 23:13
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 29-12-2006 @ 12:16 :

Jammer dat de loeiki bijna altijd gaat naar een grappige reclame, zijn vaak lang niet de beste
Ergens ben ik het wel met je eens. Maar aan de andere kant is het ook wel logisch. Het doel van reclame is vaak dat iemand geattendeerd wordt op een product of dienst. En dan op een positieve manier (dat lijkt me iig belangrijk, want het doel is natuurlijk om je product aan de man te krijgen). En vaak zijn toch grappige reclames wel de reclames die op een positieve manier blijven hangen bij mensen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2006, 23:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik vonf vorig jaar de Randstad-reclame de beste en die was ook niet grappig. (Die met dat nummer 'Good to know you' van Gem erin.)
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 18:09
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-12-2006 @ 00:13 :
Ergens ben ik het wel met je eens. Maar aan de andere kant is het ook wel logisch. Het doel van reclame is vaak dat iemand geattendeerd wordt op een product of dienst. En dan op een positieve manier (dat lijkt me iig belangrijk, want het doel is natuurlijk om je product aan de man te krijgen). En vaak zijn toch grappige reclames wel de reclames die op een positieve manier blijven hangen bij mensen.
Ik heb ooit ergens gelezen dat saaie reclames meer effect hebben. Bij grappige reclames kan iedereen zich de reclame herrinneren maar weinig mensen kunnen herinneren welk product erbij hoort.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 07:28
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-12-2006 @ 00:13 :
Reclames van IBM en ING doen dit toch beter.

Een reclame als die van DE(ben je bitch niet) is natuurlijk erg grappig, maar inderdaad de vraag of veel jongeren er nu daadwerkelijk meer koffie door zijn gaan drinken.

Aan de andere kant maakt meer humor in reclames het kijken er naar een stuk dragenlijker
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-12-2006 @ 00:24 :
Ik vonf vorig jaar de Randstad-reclame de beste en die was ook niet grappig. (Die met dat nummer 'Good to know you' van Gem erin.)
Ik zeg ook niet dat het voor alles opgaat Hahaha... Maar probeerde een mogelijke verklaring aan te dragen
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 10:24
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 03-01-2007 @ 08:28 :
Reclames van IBM en ING doen dit toch beter.

Een reclame als die van DE(ben je bitch niet) is natuurlijk erg grappig, maar inderdaad de vraag of veel jongeren er nu daadwerkelijk meer koffie door zijn gaan drinken.

Aan de andere kant maakt meer humor in reclames het kijken er naar een stuk dragenlijker
Haha, ik zou niet eens weten welke reclames van IBM of ING zouden zijn
Die van DE ken ik wel. Maarja, koffie drinken is een kwestie van smaak denk ik. Of je dan DE of Senseo ofzo drinkt is iets denk ik waar DE op in zou spelen. Het merk dus. Maar vond het sowieso wel een grappige reclame, maar het was meer grappig dan reclame in mijn ogen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Supersuri schreef op 01-01-2007 @ 19:09 :
Ik heb ooit ergens gelezen dat saaie reclames meer effect hebben. Bij grappige reclames kan iedereen zich de reclame herrinneren maar weinig mensen kunnen herinneren welk product erbij hoort.
Ergens kan ik me daar wel in vinden. Vooral in het eerste. Bedoel: die van Frisia is dodelijk saai en irritant, maar iedereen weet wel waar het over gaat.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 22:51
Angel on Earth
Angel on Earth is offline
haha, die van DE, die kwam steeds tussen de films in de bus naar vakantie.... de hele vakantie tegen alles en iedereen,

"Zeg ho es ff, ben je bitch niet!" (ze konden ons toch niet verstaan...)
Reageren

Regels voor berichten