![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ken niemand die coke gebruikt of waar verhalen over gaan dattie coke gebruikt. Ik vind t echt zware onzin dat de zogenaamde rijkere klasse een coke-scène is. Want nee, je kan hier niet zo makkelijk aan speed komen. Het vooroordeel dat de ouders hier elk weekend weg zijn naar een luxe resort in weet ik veel waar en dat de Poolse Anatevka voor ons moet zorgen, is zo fake. Ja, we houden hier echt wel van een feestje in een villa in Bloemendaal en daar wordt veel gerookt en gedronken en weetikveel. Maar geen coke ![]() Ik denk dat men met de 'rijkere klasse' de gesjeesde dertigers noemt, die feesten en werk hebben met teveel Engelse termen. (pracht voorbeeld is die man uit 'De Weduwnaar' - Kluun. Maar dat is een boek. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Grappig dat iedereen het autobiografisch vindt, wat het grotendeels ook is, maar er zijn ook delen ficitie |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat het niet perse iets is van de rijkere klassen, maar dat het daar wel eerder voorkomt dan het gebruik van andere harddrugs.
||
![]() |
Citaat:
Speed is een pak goedkoper en daardoor aantrekkelijker voor hen die minder te spenderen hebben. Ik kom uit zo'n "kakkersbuurt" (zoals jullie dat noemen), net als in andere "nette" buurten loopt ook daar niemand te koop met hun druggebruik, maar is coke toch wel vrij populair onder de jongeren.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke punten wil jij zien bij een nieuwe partij? Verwijderd | 95 | 31-03-2012 16:22 |