Advertentie | |
|
![]() |
|
groep 1 tot met 5; cbs de wegwijzer in bellingwolde (dat ligt in groningen tegen de duitse grens)
gr 6 en 7; cbs 't kompas in gasselternijveen (dat ligt helemaal in het noorden van drenthe net onder stadskanaal wat weer in groningen ligt) gr 8; p. chr. bs de bron (KUT SCHOOL! HEEFT MIJN LEVEN VERPEST (vind ik) in Zwolle (dat is de hoofdstad van overijssel en niet de moeite waard om te bezoeken behalve als je er aardige mensen kent die er vanzelfsprekend naar toe verhuist zijn in een moment van verstandsverbijstering.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb de titusbrandsma school gezeten.... in blerick.. voor mensen die het dropje blerick niet kenne het ligt bij venlo ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
what's in a name... ![]() ik ben op mijn school (De Meerpaal, gelukkig opgeheven ![]() ![]() ~JOOST ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb op de Horst gezeten (Apeldoorn), en de Lochtenbergschool (Rickelrath, Duitsland).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
EHBO lessen moeten verplicht worden op basisscholen. ManonKaeppler | 30 | 12-02-2015 11:35 | |
Algemene schoolzaken |
Welke school is leuker? weetweinig | 19 | 08-04-2008 00:00 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
ondernemingsvormen.. welke is basisschool? Quasi | 7 | 14-06-2005 21:18 | |
Algemene schoolzaken |
Welke regels op jouw school??? HelpMePlease | 11 | 13-02-2004 23:19 | |
Algemene schoolzaken |
[Enquête]Basisschool en voortgezet onderwijs Balance | 57 | 08-01-2004 14:28 |