Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2007, 02:28
Verwijderd
Wie kan mij vertellen wat er vandaag gebeurd is?
ik moest werken en ben het vergeten op te nemen
Of wordt het misschien nog herhaald?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2007, 08:26
Ieke
Ieke is offline
Ik heb een stuk maar met een half oog gekeken, maar zal het proberen.
Vrouw vermoord, vriendin daarvan vermist. Beiden werkten in een restaurant, hun 2 vriendjes ook. Die vrouw werd lichtgevent aangetroffen, maar bleek niet radioactief te zijn, maar het kwam door een een of andere bacterie die uit zeeegel kwam die je in shusi restaurants aan treft. De vriend van die dode vrouw had een levensverzekering afgesloten en was het weekend alleen op survivelweekend geweest. Uiteindelijk werd de auto aangetroffen en die vermiste vriendin lag in de achterbak. Leefde nog en het was duidelijk dat ze daar vermoord was. In de auto werden vaginavocht en sperma op de achterbank aangetroffen, wat was van de vriend van die vriendin en de vermoorde vrouw.
Er werden rare witte stukjes gevonden, waar hodgins uiteindelijk van maakte dat het een porcelijnen mes was geweest. Die vriendin regelde de dingen die opgestuurt werden als proef zeg maar en het porcelijnen mes was daar een van. Uiteindelijk bleek die vriendin haar te hebben vermoord vanwege het vreemtgaan met haar vriendje, zelf de auto te hebben geparkeert en zichzelf opgesloten te hebben in de kofferbak.
Verder had Hodgins er vrede mee dat Angela niet wilde trouwen en hij zei tegen haar dat het niet erg was, wat zij wilde, als ze maar bij elkaar zouden zijn. Dat was alles wat Angela wilde, niet die druk en nu wilde ze dus wel met hem trouwen. Op het eind gaat Brennan nog voor Booth koken en zitten ze samen te eten.

Ongeveer.
Oud 01-11-2007, 10:56
Verwijderd
Klinkt als een leuke afleverling

Maar Angela en Hodgins gaan dus trouwen?
En Brennan en Booth begint ook eindelijk wat te worden?
Lief
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 15:06
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Klinkt als een leuke afleverling

Maar Angela en Hodgins gaan dus trouwen?
En Brennan en Booth begint ook eindelijk wat te worden?
Lief
Het was wel leuk ja

Ja, die gaan trouwen.
Dat heb ik al wel eerder gedacht, maar ze waren wel lief en toch ook weer dat wat ze altijd hebben, dat een beetje wazige om elkaar heen gedraai en natuurlijk die hele analyserende houding van Brennan kwam ook terug gedurende de aflevering als het om relaties ging. Angela en Brennan hadden namelijk ook van die gesprekken over dat trouwen, waar Brennan tegen is (huwelijk op zichzelf dan)
Oud 05-11-2007, 01:30
Verwijderd
Citaat:
Het was wel leuk ja

Ja, die gaan trouwen.
Dat heb ik al wel eerder gedacht, maar ze waren wel lief en toch ook weer dat wat ze altijd hebben, dat een beetje wazige om elkaar heen gedraai en natuurlijk die hele analyserende houding van Brennan kwam ook terug gedurende de aflevering als het om relaties ging. Angela en Brennan hadden namelijk ook van die gesprekken over dat trouwen, waar Brennan tegen is (huwelijk op zichzelf dan)
Ja, ik had ook wel gedacht dat het er uiteindelijk wel van zou komen.
Leuk, dat het nu ook echt gaat gebeuren. Ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 12:13
Verwijderd
ik zou het ook leuk vinden als ze gaan trouwen, maar ik denk toch dat het niet gebeurt. Dan zou de hele serie veranderen.. maar ik hoop van wel, ik vind ze grappig samen.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2007, 11:11
Verwijderd
Ik hoop wel dat ze nog gaan trouwen. Ze zijn leuk samen
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 21:13
Ieke
Ieke is offline
Ik heb aanzienlijk wat afleveringen gemist en kan het nu niet helemaal reconstueren. Wat is er nu eigenlijk met Zack gebeurt en waarom zijn Angela en Hodgins uit elkaar?
Oud 25-11-2008, 21:38
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Ik heb aanzienlijk wat afleveringen gemist en kan het nu niet helemaal reconstueren. Wat is er nu eigenlijk met Zack gebeurt en waarom zijn Angela en Hodgins uit elkaar?
Zach werkte mee met die moordenaar die dat skelet in elkaar aan t zetten was. Ze hadden er een naam voor, maar die ben ik even kwijt. Dus hij is in hechtenis genomen en zit nu in een psychiatrische gevangenis.

Angela en Hodgins is eigenlijk een beetje onduidelijk. Ze gingen gewoon ineens uit elkaar. Er was dat gedoe met die kerel waar Angela mee getrouwd bleek te zijn. Die hebben ze toen opgespoord en die was toen uiteindelijk nog even in Washington DC. In die aflevering kwam Angela er volgens mij een beetje achter dat ze nog niet helemaal klaar was voor vastigheid en dat ze toch nog liever van haar vrijheid wilde genieten. En toen gingen ze uit elkaar. Beetje vreemd dus...
Oud 25-11-2008, 21:55
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Zach werkte mee met die moordenaar die dat skelet in elkaar aan t zetten was. Ze hadden er een naam voor, maar die ben ik even kwijt. Dus hij is in hechtenis genomen en zit nu in een psychiatrische gevangenis.
Vaag. Waarom zou hij dat doen?

Citaat:
Angela en Hodgins is eigenlijk een beetje onduidelijk. Ze gingen gewoon ineens uit elkaar. Er was dat gedoe met die kerel waar Angela mee getrouwd bleek te zijn. Die hebben ze toen opgespoord en die was toen uiteindelijk nog even in Washington DC. In die aflevering kwam Angela er volgens mij een beetje achter dat ze nog niet helemaal klaar was voor vastigheid en dat ze toch nog liever van haar vrijheid wilde genieten. En toen gingen ze uit elkaar. Beetje vreemd dus...
Ja, zeker als het nu lijkt alsof ze elkaar eigenlijk nog wel leuk vinden. Stom, ik vond ze leuk samen.

Iig bedankt voor je post!
Oud 26-11-2008, 18:09
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Vaag. Waarom zou hij dat doen?
Ja, je kent Zach, die is van de logica. Zijn meester wist hem wel zo'n goed, rationeel, logisch en wetenschappelijk verhaal te vertellen, dat Zach dacht dat het goed was wat hij deed. Iets in die richting. Achteraf snapt hij ook wel dat ie fout is geweest enzo, maar op dat moment dacht hij echt te doen wat logisch was. Ja het klinkt heel vaag en dat was t ook, maar hier komt t zo ongeveer op neer

Citaat:
Ja, zeker als het nu lijkt alsof ze elkaar eigenlijk nog wel leuk vinden. Stom, ik vond ze leuk samen.
Iig bedankt voor je post!
Ja, ik vind het ook heel erg jammer, vond ze ook zo leuk samen...
Oud 27-11-2008, 21:37
Verwijderd
Ik vond het leuk dat Zach het hoofd had gevonden

En ik hoop nog steeds dat Angela en Hodgins toch ooit gaan trouwen en dat Booth en Brennan ook iets met elkaar gaan krijgen.

En Sweets is ook grappig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten