Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2002, 20:33
Dminor
Dminor is offline
Volgens mij had dit topic net zo goed kunnen zijn: 'wat zijn de kenmerken van de gemiddelde vrouw?'
Want kom op, een beetje levensgenietende vrouw heeft kenmerken als roken, make-up, eh... weet ik wat.
En volgens mij is het juist typisch vrouwelijk om lang aan de telefoon te hangen of waarde te hechten aan bepaalde dingen die de meeste mannen helemáál niet belangrijk vinden, om maar eens wat te noemen.
---

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En denk daar maar eens over na.
Oud 08-07-2002, 21:11
Verwijderd
tja... das allemaal waar...

en dan nog zoiets: eik zijn alle jongens die hier opschrijve: sletterigheid stom...

ZE GAAN TOCH ZEKER ZELF MET AL DEZE SLETTE?!

ach ja.. ik zeg het al mun hele leve... jongens zijn gewoon stom... (en neej... ik ben geen pot... kheb al een half jaar een vriend)
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 21:52
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
mloezjuh schreef:

Idd, had ik ook last van. Eerst vinden ze je allemaal 'lekker' en willen ze met je naar bed; Doé je dat, ben je een slet.

Nou jaaaa zeg..!!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 21:57
Verwijderd
Citaat:
mloezjuh schreef:
Pertinent niet.

Een deel van mijn haast eeuwig durende vrijgezelligheid komt voort uit het feit dat ik mij aan deze dingen hou.

Maar goed, ik ben ook erg .. als ik voor mezelf eenmaal vastgelegd heb wat ik niet wil, dan moet ik het ook echt niet hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 22:00
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Mag k wat vragen, wat verstaan jullie precies onder "téveel make-up" eigenlijk? Just curious
make-up mag van mij om te accentueren enzo..

teveel is als de make-up opvalt. Niet meer dat het meisje opvalt en dat de make-up het mooier maakt.
Oud 08-07-2002, 22:47
Dying Bride
Dying Bride is offline
Jongens, wat dachten jullie van een bezoekje aan de EO jongerendag?
Oud 08-07-2002, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Dying Bride schreef:
Misschien wel een idee
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Dying Bride schreef:
De hele dag strakke maagden neuken en uit bijbels citeren, ja graag
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 08:06
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
nare man schreef:
Bovendien is het vaak beschaafd volk, dat daar rondloopt.
Oud 09-07-2002, 14:34
ktjk
ktjk is offline
kan iemand mij voorbeelden geven v onbeschoft taalgebruik volgens jullie....

en bier...... laat onz...

grtz
Oud 09-07-2002, 15:14
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Je wordt er spontaan gelovig van
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 15:26
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
mloezjuh schreef:

1) en dan nog zoiets: eik zijn alle jongens die hier opschrijve: sletterigheid stom...

2) ZE GAAN TOCH ZEKER ZELF MET AL DEZE SLETTE?!

3) ach ja.. ik zeg het al mun hele leve... j

4) jongens zijn gewoon stom... (en neej... ik ben geen pot... kheb al een half jaar een vriend)

1) Ik denk ook niet dat iedereen hier de waarheid zegt, 'k geef alleen mijn mening.

2) Er zullen best mensen zijn die met hen gaan ja.

3) Goh, je bent ook zo oud al he.

4) Sommige jongens zijn stom bezig, dat is heel wat anders.
Oud 09-07-2002, 15:43
Quintus
Quintus is offline
Ik zou nooit iets met iemand kunnen beginnen die niet compleet gestoord is Hij (Of om in de sfeer van dit topic te blijven, zij ) moet gewoon soms echt vage acties hebben Viel me op toen ik dit topic zat te lezen
Oud 09-07-2002, 16:08
bracelance
bracelance is offline
- te agressief
- geen inhoud
- initiatiefloos
- arogant
- stank
Oud 09-07-2002, 17:43
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
- Arrogant
- Roken (ik ken ook wel meisjes die roken en heel aardig zijn maartoch een afknapper!!)
- Sletterig gedrag
- asociaal taalgebruik/gedrag
- Giecheldozen
- Domheid
(en wat ik nog verder vergeten ben)
*geen zin om lijstje zelf te maken*
Oud 10-07-2002, 11:14
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Citaat:
Mag k wat vragen, wat verstaan jullie precies onder "téveel make-up" eigenlijk? Just curious
Ikzelf, ben dan wel een meisje vind lippestift En oogschaduw en mascara, en oogpotlood en poeder gewoon te overdone.
Maar een vriendin van mij die heeft ontzettend veel makeup altijd op, maar je ziet het bij haar niet. Ze heeft heel mooi de poeder op, mascara en oogpotlood en lichte tinten oogschaduw en rozige lippenstift. Kijk, dat is wel mooi, alhoewel ik hier ook niet van hou. Maar zodra je groene oogschaduw, rode lippenstift blablabla op gaat doen, vind ik het, imo, te veel makeup.

Zo.
Oud 10-07-2002, 11:19
Thutshui
Thutshui is offline
- Geen vrolijke uitstraling
- Onverzorgd
- Close-minded
- Opvallende pessimist

Maargoed, dit zijn gewoon tegenovergestelden van dingen waar ik wél op val
Oud 10-07-2002, 11:37
Verwijderd
Citaat:
mloezjuh schreef:

en dan nog zoiets: eik zijn alle jongens die hier opschrijve: sletterigheid stom...

ach ja.. ik zeg het al mun hele leve... jongens zijn gewoon stom... (en neej... ik ben geen pot... kheb al een half jaar een vriend)
Jij bent slet noch pot. Je bent gewoon een onwetend, naïef meisje.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 13:19
Lizzy-x
Lizzy-x is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Volgens mij had dit topic net zo goed kunnen zijn: 'wat zijn de kenmerken van de gemiddelde vrouw?'
Want kom op, een beetje levensgenietende vrouw heeft kenmerken als roken, make-up, eh... weet ik wat.
En volgens mij is het juist typisch vrouwelijk om lang aan de telefoon te hangen of waarde te hechten aan bepaalde dingen die de meeste mannen helemáál niet belangrijk vinden, om maar eens wat te noemen.
---

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En denk daar maar eens over na.
precies
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 13:27
Q
Q is offline
Roken is totaal niet leuk. beh. Maakt meisjes echt vies.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 13:31
Lizzy-x
Lizzy-x is offline
Kijk een beetje om je heen en je ziet de gemiddelde man vloeken, boeren, spugen op de grond, scheten, roken en vooral veel, heel veel drinken. Maar nee, ze hebben allemaal al hun droomvrouw in hun hoofd zitten die zich keurig gedraagt en die zich vooral niet 'mannelijk' mag gaan gedragen. Waarom niet? Omdat mannen zich in de meeste gevallen zich helemaal niet kunnen gedragen.
Ik zou tegen alle mannen willen zeggen: als een vrouw een keer bier wil gaan drinken of lekker een sigaretje wil opsteken, laat haar! Echt droevig als je op zoiets afknapt, als vrouwen ook zo kieskeurig waren geweest was drievierde waarschijnlijk genoodzaakt single te blijven..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 13:45
flowergirl
flowergirl is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Verklaring: er zijn veel sukkels.

Je wilt toch niet met één enkel voorbeeld de meningen van een aantal mensen hier onderuit halen mag ik hopen?
Dat is intellectuele fraude, en bij mij ook een afknapper..

Sorry

Tja, dan zijn er volgens mij wel heel erg veel sukkels.
De meiden die roken, drinken en veel make-up dragen hebben toch meestal niet zo'n groot probleem om een vriend te krijgen als ik zo op straat rondkijk.
maar okey, de jongens die op dit forum reageren zullen dan blijkbaar wel een ander type zijn (waar ik mijn voorkeur toch wel aan geef)
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 13:46
Verwijderd
hmmm ze zeggen maar lekker wat ze willen
Maar ik vraag me wéér iets af.
En nee, niet omdat ik me aangesproken voel
Teveel make-up vinden jullie dus een afknapper, maarre.....in sommige toics hoor je jongens dan heel schijnheilig van "het gaat om het INNERLIJK, niet om het uiterlijk".
Make-up is uiterlijk. En veel make-up wil niet automatisch zeggen dat je een domme oppervlakkige del bent.
Dus wrom is veel make-up dan een afknapper??
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Teveel make-up vinden jullie dus een afknapper, maarre.....in sommige toics hoor je jongens dan heel schijnheilig van "het gaat om het INNERLIJK, niet om het uiterlijk".
Make-up is uiterlijk. En veel make-up wil niet automatisch zeggen dat je een domme oppervlakkige del bent.
(Te) Veel make-up kan duiden op onzekerheid.
Onzekerheid == innerlijk
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 13:54
Verwijderd
Citaat:
eddie schreef:

(Te) Veel make-up kan duiden op onzekerheid.
Onzekerheid == innerlijk
jah, maar in de "onzekere meisjes-topic", vindt het merendeel onzekere meisjes juist lief, en geen afknapper.
Er is geloof ik ook nog een "onzekere meisjes-->afknapper?" topic en daar komt hetzelfde uit, dusss.... !!!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 14:01
Verwijderd
Citaat:
1)
Het ziet er goedkoop uit (ja uiterlijk )

Uiterlijk is wel belangrijk tot op zekere hoogte; ik wil me niet schamen voor haar. In mijn geval betekent dat elk normaal meisje nogal de voorkeur heeft boven een mooi, maar zwaar opgemaakt, meisje.

2)
Denk je eens in hoeveel geld zo iemand kost later .. als ze ouder wordt, wil ze namelijk steeds meer verbergen
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 14:01
Lizzy-x
Lizzy-x is offline
Citaat:
Overmatig veel make-up duidt erop dat je erg onzeker bent over je uiterlijk, en dus je uiterlijk erg belangrijk vindt (ipv innerlijk) en dus misschien juist wel oppervlakkig bent (en niet al te snugger, anders had je wel door dat drie lagen foundation iemand er echt niet mooier op maken).
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 14:02
Verwijderd
Citaat:
jah, maar in de "onzekere meisjes-topic", vindt het merendeel onzekere meisjes juist lief, en geen afknapper.
Jazeker als ze maar niet teveel make-up gebruikt
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 14:25
*Morgrist*
*Morgrist* is offline
-als ze zich als een slet gedraagt
-zich veel meer voorstelt van zichzelf (denkt dat ze alles is)
-iedereen neerhaalt om zichzelf beter te voelen

enz.. *blahblah*
Oud 10-07-2002, 14:28
mR. DJ
mR. DJ is offline
Roken is zeker fout, en een vrouw die bier drinkt is top . Dat is zeker GEEN afknapper.

Domheid is ook een afknapper voor mij. En voor de rest heb ik geen zin om te typen...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Lizzy-x schreef:

Overmatig veel make-up duidt erop dat je erg onzeker bent over je uiterlijk, en dus je uiterlijk erg belangrijk vindt (ipv innerlijk) en dus misschien juist wel oppervlakkig bent (en niet al te snugger, anders had je wel door dat drie lagen foundation iemand er echt niet mooier op maken).
1.) niet al te snugger dat is onzin. Je ziet jezelf in de spiegel, en met een bepaalde lichtval erbij. Je ziet jezelf niet zoals anderen dat zien.

2.) Je EIGEN uiterlijk belangrijk vinden wil ABSOLUUT niet zeggen dat je uiterlijk belangrijker vindt dan innerlijk...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 14:33
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
1)
Het ziet er goedkoop uit (ja uiterlijk )

Uiterlijk is wel belangrijk tot op zekere hoogte; ik wil me niet schamen voor haar. In mijn geval betekent dat elk normaal meisje nogal de voorkeur heeft boven een mooi, maar zwaar opgemaakt, meisje.
Dus jij zou je schamen voor een meisje met make-up op

Citaat:

2)
Denk je eens in hoeveel geld zo iemand kost later .. als ze ouder wordt, wil ze namelijk steeds meer verbergen
Die iemand verdient later zelf toch ook geld
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Dus jij zou je schamen voor een meisje met make-up op
Als ze er teveel van draagt: ja.

Citaat:
Die iemand verdient later zelf toch ook geld
Zo iemand zal ook voor de kinderen moeten zorgen
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 14:38
Verwijderd
Weet je trouwens wel hoeveel make-up kapot maakt? Je moet eens al die vrouwen van in de 50 zien die hun hele leven lang make-up droegen
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 14:43
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Weet je trouwens wel hoeveel make-up kapot maakt? Je moet eens al die vrouwen van in de 50 zien die hun hele leven lang make-up droegen
Dat komt vast niet doordat ze hun hele leven make-up droegen....
Ik zou niet weten wat make-up aan je gezicht kapot kan maken...
Citaat:
Als ze er teveel van draagt: ja.
Hmm....das wel raar dan. Je hebt toch wat met iemand omdat je van diegene houdt...om wie ze IS. Dan boeit het toch geen hol wat de rest vd wereld van haar denkt...
Citaat:

Zo iemand zal ook voor de kinderen moeten zorgen
Zo iemand zal d'r kinderen heus niet verwaarlozen voor make-up Bovendien kost make-up ook weer niet z'veel. Ja t ligt eraan wat je koopt natuurlijk Maarre....dat ze nu make-up draagt wil natuurlijk niet gaan zeggen dat ze later haar hele lichaam zal gaan verbouwen.
Blabla.

(ps: je topictitel klopt niet .....ik heb er gewoon een week overheen gelezen je weet t he... )

Laatst gewijzigd op 10-07-2002 om 14:46.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 14:48
)Vampje(
)Vampje( is offline
Alicia, maak je niet te druk. Hoe jij eruit ziet, is echt niet 'overdone'. Ik stel me bij teveel make- up echt iets héél anders voor dan bij jou hoor! Het staat je en maakt je niet ordinair, dellerig of dom. Je bent te onzeker, net als ik.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Dat komt vast niet doordat ze hun hele leven make-up droegen....
Ik zou niet weten wat make-up aan je gezicht kapot kan maken...
Het verstopt o.a. de porieen. Je krijgt er op lange termijn dus sneller rimpels e.d. van..

Citaat:
Hmm....das wel raar dan. Je hebt toch wat met iemand omdat je van diegene houdt...om wie ze IS. Dan boeit het toch geen hol wat de rest vd wereld van haar denkt...
Wie iemand IS, wordt mede bepaald door haar uiterlijk. Het gaat allemaal hand in hand.

En dan heb ik het dus over zaken die veranderlijk zijn; zoals welke kleding ze draagt, of ze verzorgd is, veel / weinig make-up, etc, etc..

Daaraan kun je vaak ook al snel zien of iemand een bepaalde mentaliteit / karakter heeft of niet.

Citaat:
Zo iemand zal d'r kinderen heus niet verwaarlozen voor make-up
Werken en kinderen gaat niet goed samen .. zeker niet als je je indenkt dat ik dus nooit en te nimmer thuis zou blijven *is workaholic die dood gaat als hij thuis zit*

Zeker als de kinderen nog jong zijn, moet de moeder er gewoon voor zorgen vind ik.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Alicia, maak je niet te druk. Hoe jij eruit ziet, is echt niet 'overdone'. Ik stel me bij teveel make- up echt iets héél anders voor dan bij jou hoor! Het staat je en maakt je niet ordinair, dellerig of dom. Je bent te onzeker, net als ik.
dank je liev
Hmm...ik maak me er niet onwijs druk over...in de zin dat ik er kwaad om word ofzow, dat dus niet
Maar k vraag me gewoon af hoe het nou zit, dat jongens aan de ene kant de PERSOON zo belangrijk vinden, intelligent en alles en mee kunnen praten. In andere topics vinden ze onzeker dan weer zo lief..
En dan ineens....boeit het onwijs veel wat de rest van de wereld denkt als ze zo'n meisje over straat zien lopen. Vaag
Of mijn make-up overdone is, kweenie
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik heb ook foto's van haar gezien en sluit me hierbij aan. Kijk, de meeste meiden gebruiken een beetje make-up; gewoon om bepaalde dingen te accentueren of juist weg te werken .. dat is normaal.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 14:58
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:

dank je liev
Hmm...ik maak me er niet onwijs druk over...in de zin dat ik er kwaad om word ofzow, dat dus niet
Maar k vraag me gewoon af hoe het nou zit, dat jongens aan de ene kant de PERSOON zo belangrijk vinden, intelligent en alles en mee kunnen praten. In andere topics vinden ze onzeker dan weer zo lief..
En dan ineens....boeit het onwijs veel wat de rest van de wereld denkt als ze zo'n meisje over straat zien lopen. Vaag
Of mijn make-up overdone is, kweenie
Kijk, ze willen een lief, onzeker, intelligent, spraakzaam, make-uploos meisje dat vooral niet rookt, scheldt en zich bloot kleedt.
Dus ze moet inhoud hebben (en dat heb jij) en zich tegelijkertijd niet te opvallend uitgedost vertonen in het openbaar.
Vind maar eens zo'n meisje dan!!
En nee, je make- up is NIET overdone
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 15:01
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik heb ook foto's van haar gezien en sluit me hierbij aan. Kijk, de meeste meiden gebruiken een beetje make-up; gewoon om bepaalde dingen te accentueren of juist weg te werken .. dat is normaal.
Idd, je kunt nog àlles opsmeren, maar wel in zo'n mate dat het niet opvalt. Logisch dat een meisje rode vlekjes en/of puistjes wil wegwerken, of haar ogen/mond wil accentueren.
Ik vind het pas lelijk als een gezicht glimt van de foundation die er bijna afbrokkelt, of als er zo'n vieze lijn om de lippen wordt getrokken.
Een beetje lippenstift in combinatie met mascara maakt je niet meteen ordinair.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 15:06
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Het verstopt o.a. de porieen. Je krijgt er op lange termijn dus sneller rimpels e.d. van..
Ik denk dat mensen die roken later een VEEL lelijkere huid krijgen...nee, dat wéét ik.
En niet alle make-up verstopt de poriën.
Citaat:

Daaraan kun je vaak ook al snel zien of iemand een bepaalde mentaliteit / karakter heeft of niet.
Wat voor mentaliteit heeft iemand met veel make-up dan?

Hmm maar jij bent dus ook zo dat je iemand die nogal overdone alternatief is niet zo willen, om het uiterlijk.
Of iemand die helemaal gothic is, etc.
Citaat:

Zeker als de kinderen nog jong zijn, moet de moeder er gewoon voor zorgen vind ik.
dát..is een andere discussie
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat mensen die roken later een VEEL lelijkere huid krijgen...nee, dat wéét ik.
En niet alle make-up verstopt de poriën.
Roken is idd ook erg slecht

*moet ze beide niet hebben*

Citaat:
Wat voor mentaliteit heeft iemand met veel make-up dan?
Het gaat om het totaalbeeld. Je neemt dingen waar en pas daarna kun je er conclusies uit trekken.

Make-up is maar een klein onderdeel hierbij..

Citaat:
Hmm maar jij bent dus ook zo dat je iemand die nogal overdone alternatief is niet zo willen, om het uiterlijk.
Of iemand die helemaal gothic is, etc.
Yup. Zo iemand sluit ook gewoon niet aan op mij. Het liefst heb ik wat dat betreft iemand die flexibel is, dus aan de ene kant best eens met wijde broeken ofzo rondloopt, maar net zo goed mij netjes gekleed kan vergezellen wanneer dat nodig is.

Iemand die volledig gothic of alto is, wil zich onderscheiden van de rest; per se anders zijn .. dat moet ik niet hebben, krijg ik alleen maar problemen mee .. ik doe nou eenmaal niet moeilijk over veel dingen (en als ik eens trance wil luisteren dan doe ik dat ook gewoon )
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 15:16
Verwijderd
Citaat:

Er is geloof ik ook nog een "onzekere meisjes-->afknapper?" topic en daar komt hetzelfde uit, dusss.... !!!
je hebt onzeker en je hebt onzeker.

Onzekerheid over het uiterlijk is volgens mij (één van) de grootste afknappers.

De andere onzekerheid (initiatief, beslissingen, etc) zijn (meestal) gewoon schattig
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 15:28
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
(en als ik eens trance wil luisteren dan doe ik dat ook gewoon )
mjah...deed Michel ook hoor.
Jah kijk...ik snap je verhaal wel, maar je hebt verschillende type mensen. Je hebt mensen die alto zijn en alles wat anders gekleed gaat afkraken. Dat vind ik nogal oppervlakkig. Maar je hebt ook hele leuke en ruimdenkende mensen die er toevallig heel anders uitzien. Dus ben ik gewoon van mening dat je niet op uiterlijk af moet gaan
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 15:28
Verwijderd
Citaat:
eddie schreef:

want?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 16:53
flying girl
flying girl is offline
Citaat:
nare man schreef:
- Verslaafd aan roken. Ik ga niet moeilijk doen over één sigaretje, dat doen we allemaal wel eens.
- Niet logisch kunnen nadenken.
- Geen inlevingsvermogen.
- Geen mensenkennis.
- Geen relativeringsvermogen.
- Slechte manieren (en dat is heel snel aanwezig, bv. voeten op de bank leggen in de trein vind ik al onbeschoft).
- Klein vocabulaire/slecht taalgebruik (ik vindt is een absolute afknapper).
- Weinig algemene kennis/algemene domheid.
- Flirten terwijl ze al een vriend heeft.
- Breezer + Marlboro Light (need I say more? )
- Teveel waarde hechten aan dingen die er in een relatie niet toe doen.
- In het algemeen wauwelen over dingen die niet relevant zijn (oftewel: de kern van een gesprek niet aanvoelen).

En zou kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
Nogal veeleisend; zo'n vriendin zal in de huidige maatschappij moeilijk te vinden zijn..
Oud 10-07-2002, 17:03
Verwijderd
Citaat:
flying girl schreef:
Nogal veeleisend; zo'n vriendin zal in de huidige maatschappij moeilijk te vinden zijn..
Don't blame him, blame the society.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 17:09
Verwijderd
Citaat:
mjah...deed Michel ook hoor.

Citaat:
Jah kijk...ik snap je verhaal wel, maar je hebt verschillende type mensen. Je hebt mensen die alto zijn en alles wat anders gekleed gaat afkraken. Dat vind ik nogal oppervlakkig. Maar je hebt ook hele leuke en ruimdenkende mensen die er toevallig heel anders uitzien. Dus ben ik gewoon van mening dat je niet op uiterlijk af moet gaan
Die paar vrijdenkende mensen hebben weer een foute vriendenkring. Met zo'n alternatief persoon zal het ook niet klikken vrees ik; of ze moet wel iets heel speciaals hebben..

Ze moet mij ook kunnen accepteren; ik loop er in het algemeen tamelijk burgelijk bij en soms vind ik het zelfs leuk om er netjes bij te lopen .. dat past dan helemaal niet

Loop je daar dan in je kaki pantalon en gestrijkt hemdje naast zo'n in zwart gekleed en gepierced geval
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 17:14
Verwijderd
Citaat:
eddie schreef:
Hangt ervan af hoe deze zich uit, vind ik. Ik heb er in principe geen problemen mee als een meisje onzeker is, zolang ze maar wel weet wat ze wil.

Dus ze mag onzeker over haarzelf zijn (als het niet te erg is), maar niet over belangrijke zaken als de relatie zelf .. want daar word ik gek van vrees ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten