Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
teveel is als de make-up opvalt. Niet meer dat het meisje opvalt en dat de make-up het mooier maakt.
||
Citaat:
1) Ik denk ook niet dat iedereen hier de waarheid zegt, 'k geef alleen mijn mening. 2) Er zullen best mensen zijn die met hen gaan ja. 3) Goh, je bent ook zo oud al he. ![]() 4) Sommige jongens zijn stom bezig, dat is heel wat anders.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar een vriendin van mij die heeft ontzettend veel makeup altijd op, maar je ziet het bij haar niet. Ze heeft heel mooi de poeder op, mascara en oogpotlood en lichte tinten oogschaduw en rozige lippenstift. Kijk, dat is wel mooi, alhoewel ik hier ook niet van hou. Maar zodra je groene oogschaduw, rode lippenstift blablabla op gaat doen, vind ik het, imo, te veel makeup. Zo. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Kijk een beetje om je heen en je ziet de gemiddelde man vloeken, boeren, spugen op de grond, scheten, roken en vooral veel, heel veel drinken. Maar nee, ze hebben allemaal al hun droomvrouw in hun hoofd zitten die zich keurig gedraagt en die zich vooral niet 'mannelijk' mag gaan gedragen. Waarom niet? Omdat mannen zich in de meeste gevallen zich helemaal niet kunnen gedragen.
Ik zou tegen alle mannen willen zeggen: als een vrouw een keer bier wil gaan drinken of lekker een sigaretje wil opsteken, laat haar! Echt droevig als je op zoiets afknapt, als vrouwen ook zo kieskeurig waren geweest was drievierde waarschijnlijk genoodzaakt single te blijven.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tja, dan zijn er volgens mij wel heel erg veel sukkels. De meiden die roken, drinken en veel make-up dragen hebben toch meestal niet zo'n groot probleem om een vriend te krijgen als ik zo op straat rondkijk. maar okey, de jongens die op dit forum reageren zullen dan blijkbaar wel een ander type zijn (waar ik mijn voorkeur toch wel aan geef) ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmmm ze zeggen maar lekker wat ze willen
![]() Maar ik vraag me wéér iets af. En nee, niet omdat ik me aangesproken voel ![]() Teveel make-up vinden jullie dus een afknapper, maarre.....in sommige toics hoor je jongens dan heel schijnheilig van "het gaat om het INNERLIJK, niet om het uiterlijk". Make-up is uiterlijk. En veel make-up wil niet automatisch zeggen dat je een domme oppervlakkige del bent. Dus wrom is veel make-up dan een afknapper?? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Onzekerheid == innerlijk |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is geloof ik ook nog een "onzekere meisjes-->afknapper?" topic en daar komt hetzelfde uit, dusss.... !!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het ziet er goedkoop uit (ja uiterlijk ![]() Uiterlijk is wel belangrijk tot op zekere hoogte; ik wil me niet schamen voor haar. In mijn geval betekent dat elk normaal meisje nogal de voorkeur heeft boven een mooi, maar zwaar opgemaakt, meisje. 2) Denk je eens in hoeveel geld zo iemand kost later .. als ze ouder wordt, wil ze namelijk steeds meer verbergen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
-als ze zich als een slet gedraagt
-zich veel meer voorstelt van zichzelf (denkt dat ze alles is) -iedereen neerhaalt om zichzelf beter te voelen enz.. *blahblah*
||
Verwijderd
|
Citaat:
2.) Je EIGEN uiterlijk belangrijk vinden wil ABSOLUUT niet zeggen dat je uiterlijk belangrijker vindt dan innerlijk... |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou niet weten wat make-up aan je gezicht kapot kan maken... ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Blabla. (ps: je topictitel klopt niet ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 10-07-2002 om 14:46. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En dan heb ik het dus over zaken die veranderlijk zijn; zoals welke kleding ze draagt, of ze verzorgd is, veel / weinig make-up, etc, etc.. Daaraan kun je vaak ook al snel zien of iemand een bepaalde mentaliteit / karakter heeft of niet. Citaat:
![]() ![]() Zeker als de kinderen nog jong zijn, moet de moeder er gewoon voor zorgen vind ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hmm...ik maak me er niet onwijs druk over...in de zin dat ik er kwaad om word ofzow, dat dus niet ![]() Maar k vraag me gewoon af hoe het nou zit, dat jongens aan de ene kant de PERSOON zo belangrijk vinden, intelligent en alles en mee kunnen praten. In andere topics vinden ze onzeker dan weer zo lief.. En dan ineens....boeit het onwijs veel wat de rest van de wereld denkt als ze zo'n meisje over straat zien lopen. Vaag ![]() Of mijn make-up overdone is, kweenie ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus ze moet inhoud hebben (en dat heb jij) en zich tegelijkertijd niet te opvallend uitgedost vertonen in het openbaar. Vind maar eens zo'n meisje dan!! En nee, je make- up is NIET overdone ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het pas lelijk als een gezicht glimt van de foundation die er bijna afbrokkelt, of als er zo'n vieze lijn om de lippen wordt getrokken. Een beetje lippenstift in combinatie met mascara maakt je niet meteen ordinair. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En niet alle make-up verstopt de poriën. Citaat:
Hmm maar jij bent dus ook zo dat je iemand die nogal overdone alternatief is niet zo willen, om het uiterlijk. Of iemand die helemaal gothic is, etc. Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *moet ze beide niet hebben* ![]() Citaat:
Make-up is maar een klein onderdeel hierbij.. Citaat:
Iemand die volledig gothic of alto is, wil zich onderscheiden van de rest; per se anders zijn .. dat moet ik niet hebben, krijg ik alleen maar problemen mee .. ik doe nou eenmaal niet moeilijk over veel dingen (en als ik eens trance wil luisteren dan doe ik dat ook gewoon ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Onzekerheid over het uiterlijk is volgens mij (één van) de grootste afknappers. De andere onzekerheid (initiatief, beslissingen, etc) zijn (meestal) gewoon schattig ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jah kijk...ik snap je verhaal wel, maar je hebt verschillende type mensen. Je hebt mensen die alto zijn en alles wat anders gekleed gaat afkraken. Dat vind ik nogal oppervlakkig. Maar je hebt ook hele leuke en ruimdenkende mensen die er toevallig heel anders uitzien. Dus ben ik gewoon van mening dat je niet op uiterlijk af moet gaan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ze moet mij ook kunnen accepteren; ik loop er in het algemeen tamelijk burgelijk bij en soms vind ik het zelfs leuk om er netjes bij te lopen .. dat past dan helemaal niet ![]() Loop je daar dan in je kaki pantalon en gestrijkt hemdje naast zo'n in zwart gekleed en gepierced geval ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus ze mag onzeker over haarzelf zijn (als het niet te erg is), maar niet over belangrijke zaken als de relatie zelf .. want daar word ik gek van vrees ik. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
fout bij meisje blurred | 216 | 09-07-2004 12:04 | |
Verhalen & Gedichten |
*Een Pijnlijk bestaan* Met nieuw deel! Schrijfstertje | 19 | 03-06-2004 15:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Nieuw verhaal: Een Pijnlijk Bestaan Schrijfstertje | 37 | 07-05-2004 22:05 | |
Liefde & Relatie |
Waar knapt de man op af bij een meisje? ^AmArU^ | 25 | 18-03-2002 21:37 | |
Liefde & Relatie |
Een vraag voor de mannen!!!! Shorty Number 1 | 7 | 17-03-2002 18:13 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |