Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2006, 15:49
BleuEyes
BleuEyes is offline
Een meisje die haar leven helemaal op zijn kop heeft staan.
Oud 26-12-2006, 21:08
Meinita
Meinita is offline
Een jonge mooie vrouw die moet stoppen met het ontlopen van haar verantwoordlijkheden. Door dat ze dit doet onderschat ze haar eigen kwaliteiten en schoonheden.
Oud 27-12-2006, 21:25
Mariekje*
Mariekje* is offline
Wederom een verdrietig meisje. Ik heb fijne dagen achter de rug, maar des te moeilijker is het om jezelf weer te confronteren met de werkelijkheid. Je hebt even rust, komt even bij... en vervolgens sta je weer bij een feitelijk gezien doodziek (voor mij oh zo belangrijk) paard, dat mogelijk geen recht meer heeft op leven. Tegelijkertijd zie ik een nog onwijs fit dier... Ontzettend triest: Een kerngezonde geest, gevangen in een rot en ziek lichaam.

Het doet me pijn, maar ik weiger mijn kop in het zand te steken zoals mijn omgeving dat doet. Ik ken geen ontkenningsfase met 'het komt wel goed'. Mensen zijn zo verdomde naief en egoistisch, dat het me bijna frustreert.
Nee, ik zal mijn verantwoordelijkheid nemen zoals ik dat al jaren voor al mijn dieren doe. Maar kanker, sommige mensen zouden zelf beter dood kunnen vallen met die weinige know-how die ze hebben en een dergelijke tekortkoming aan inlevingsvermogen.

Nevermind; Tijd voor tranen, en het maken van een nieuw doek. Een schilderij zou die paarse muur achter me sieren. *creatieve uitspatting*
Oud 27-12-2006, 21:50
Volk
Volk is offline
Citaat:
Volk schreef op 21-12-2006 @ 09:58 :
Ik zie een lief mooi meisje dat stiekem wou dat ze lelijk(er) was
Maar vandaag is ze ook enigzins gelukkig
Met citaat reageren
Oud 27-12-2006, 23:32
Verwijderd
Een moe meisje dat weet dat ze moet slapen omdat ze anders te moe is voor alles wat er gebeurt, maar die nog niet wil slapen omdat ze nog niet genoeg heeft meegemaakt. Een mooi meisje, toch. Een vechtend meisje.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 09:44
Verwijderd
Vergeleken met 3 jaar geleden een heel leuk meisje
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 21:33
Charl0tteee
Charl0tteee is offline
Een meisje die zichzelf soms knap soms lelijk vind
Soms mooi slank en soms aan de dikke kant, en een beetje moeilijke tijd achter de rug heeft, maar 't leven steeds rooskleuriger begint te zien, zich klaarmaakt om 't verleden te vergeten.

Andere dagen huilt ze omdat dat verleden wat ze wil vergeten haar niet lukt.
Oud 29-12-2006, 01:25
Mariekje*
Mariekje* is offline
Een meisje dat misschien toch meer op haar vader lijkt, dan ze zelf ooit heeft gedacht. Hoe vreemd.
Oud 29-12-2006, 12:15
Verwijderd
Een soort pluizige grijze duif. Ik voel me suf en zo zie ik er ook uit.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 17:51
Verwijderd
Een dun bleek meisje dat eruit ziet alsof ze net uit bed komt, hoewel dit niet het geval is.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2006, 00:05
Verwijderd
Een allerjezus gelukkige jongen.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2006, 10:35
Ann
Ann is offline
Een net wakker geworden koppie. Verder geen lelijk meisje, geen mooi meisje.
Oud 01-01-2007, 18:02
blacky
blacky is offline
wat ik nu zie als ik in de spiegel kijk is een meisje dat moe is, gister te veel gezopen heeft met oud en nieuw en vandaag vroeg naar bed moet en iemand die op dit moment best tevreden is met zichzelf.
Oud 01-01-2007, 18:59
Mariekje*
Mariekje* is offline
Een moe meisje, wie een fijn weekend achter de rug heeft.
Oud 01-01-2007, 19:05
rare kwast
rare kwast is offline
een vewarde, vermoeide jonge vrouw die t allemaal niet meer ziet zitten
Oud 03-01-2007, 19:48
Kyoki
Kyoki is offline
Wat ik denk? "Wat heb ik toch een rotkop".

Ik sta nooit zo bij mezelf stil, moet ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 19:58
Roosje
Roosje is offline
Nou op het moment een meisje in een veel te grote trui en een hele lange rode sjaal dat zou moeten gaan slapen maar niet wil.
Oud 04-01-2007, 00:02
Mariekje*
Mariekje* is offline
Een lieve, stralende lach. Soms is het leven krom, maar maken alle vreemde contrasten het bijna lachwekkend.

Ja, vandaag mag ik er best zijn.
Oud 04-01-2007, 05:44
Verwijderd
Hij mag er best zijn die knul. Met een warrig kapsel en ietwat vermoeide ogen. Zo'n dude waar het eindelijk langzaam maar zeker beetje voor beetje beter mee gaat. Ergens ook wel een trotse dude maar is liever meer alleen dan dat hij had gedacht.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 01:51
IcedEarth
IcedEarth is offline
iemand met te grote wallen en een wazige blik, maar die eigenlijk uber gelukkig is en het allemaal wel best vind
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 10:36
Ann
Ann is offline
Ik denk dat ik mezelf weer een beetje zie
Oud 05-01-2007, 20:59
Mariekje*
Mariekje* is offline
Een meisje met een lachstuip, en kramp in haar lachspieren.
Oud 06-01-2007, 01:32
Skilly
Skilly is offline
Een razende jonge dame die de spiegel wel kapot kan slaan maar dat brengt weer ongeluk
Oud 06-01-2007, 12:55
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Skilly schreef op 06-01-2007 @ 02:32 :
Een razende jonge dame die de spiegel wel kapot kan slaan maar dat brengt weer ongeluk

Hee scherven brengen geluk!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 10:34
Verwijderd
Citaat:
MiniTokje schreef op 05-01-2007 @ 11:36 :
Ik denk dat ik mezelf weer een beetje zie
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 17:50
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Een meisje dat moe kijkt. Dat de computer zou moeten afsluiten maar geen zin heeft. Dat eindelijk de kans krijgt om haar dromen waar te maken. En dat alleen de ouders nog moet overhalen.
Een meisje dat zich kut voelt op het moment. Opkomende verkoudheid en dus keelpijn, vet haar en hier en daar een puistje wat voor mij betekend dat de tijd van de maand eraan komt. Dat niet kan wachten tot morgen en toch ook er geen zin in heeft. Een meisje dat een beetje in de war is.
I'm jaded, I hate it..
Oud 09-01-2007, 21:11
Gehiem
Gehiem is offline
Als ik in de spiegel kijk, verbaasd me dat altijd weer. Altijd ben ik eigenlijk mooier dan ik dacht. Ook zie je mijn twijfels, mijn verlangens en onzekerhei niet.

weer iets positiefs erbij! (ookal is t klein)
Oud 09-01-2007, 21:18
Gehiem
Gehiem is offline
Mensen die alleen vet zien, kijk verder dan je neus!
In jou zit vast een hele mooie persoonlijkheid.
Ik vind het echt erg als je je daardoor tegen laat houden.
Als jij het mooie aan jezelf niet ziet, kost het voor anderen meer moeite om te vinden. Ze weten dus nooit wat ze missen. Zorg dat ze het niet missen, of op zn minst weten wat ze missen.

Jij kunt er niks aandoen dat nu het modebeeld lang en slank is.
Je kunt je er wel niet(s) (veel) van aantrekken!

Er zijn hele clubs opgericht voor mensen die dikke mensen mooi vinden, en slanke maar eng.
Oud 14-01-2007, 18:21
Mariekje*
Mariekje* is offline
Een heel gelukkig meisje, dat heel blij en actief is met haar nieuwe ideeen. Ik loop echt al meer dan 3 dagen met een gigantische glimlach rond, die ik met geen mogelijkheid van mijn gezicht krijg. Verdomde vreemd
Oud 14-01-2007, 21:42
GeleBloem
GeleBloem is offline
Een meisje met donkere kringen rond d'r ogen, zich rot voelt, maar toch probeert blij te kijken. Om te oefenen voor de mensen om haar heen. Een meisje dat probeert te zien dat ze een ingevallen gezicht heeft, maar zichzelf toch echt te dik vindt. Terwijl ze echt moeite doet. Een meisje dat bleek is en toe aan rust, maar het maar niet kan vinden.

(Hè get, wat negatief. Nouja, ik zie ook een meisje met mooi glanzend haar door haar nieuwe shampoo )

Laatst gewijzigd op 14-01-2007 om 22:00.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 22:24
IcedEarth
IcedEarth is offline
bleek&wallen&gestresst, maar toch ook wel weer vrolijk.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 13:58
Magican
Magican is offline
Mooie kleding, haar dat nog in de gel moet maar desondanks een best hip model heeft, een ietwat bleek gezicht door het véél te late naar bed gaan. Een kin die nog geschoren moet worden en een arrogante blik.
Over het algemeen ben ik wel tevreden.
Oud 15-01-2007, 14:05
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Magican schreef op 15-01-2007 @ 14:58 :
Mooie kleding, haar dat nog in de gel moet maar desondanks een best hip model heeft, een ietwat bleek gezicht door het véél te late naar bed gaan. Een kin die nog geschoren moet worden en een arrogante blik.
Over het algemeen ben ik wel tevreden.
OMG foto!

Ontopic: Ik zie altijd weer de negatieve dingen aan mezelf. Zo jammer, want ik weet best dat het zó erg helemaal niet erg.
Nu zie ik dat ik moe ben, zou moeten gaan leren, maar geen zin heb. En daardoor kijk ik heel chagrijnig en vermoeid.

Een schop onder mijn reet, dat moet ik hebben .
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 18:03
Magican
Magican is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 15-01-2007 @ 15:05 :
OMG foto!

Ontopic: Ik zie altijd weer de negatieve dingen aan mezelf. Zo jammer, want ik weet best dat het zó erg helemaal niet erg.
Nu zie ik dat ik moe ben, zou moeten gaan leren, maar geen zin heb. En daardoor kijk ik heel chagrijnig en vermoeid.

Een schop onder mijn reet, dat moet ik hebben .
*schop*
Oud 15-01-2007, 19:51
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
dan denk ik, 'gast, jij ziet er weer verdomd goed uit vandaag!'. Puur voor oppep talk in de vroege ochtend Alleen klinkt dit wel heel egotripperig
Oud 15-01-2007, 20:06
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Stralend
Oud 15-01-2007, 20:12
Ann
Ann is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 15-01-2007 @ 21:06 :
Stralend
dat ja, en verliefdheid, maar ik geloof niet dat je dat ziet van de buitenkant.
Oud 15-01-2007, 20:59
Ruudje
Ruudje is offline
Ik zie... een jongen die veel heeft meegemaakt en trots is op wat hij tot nu toe bereikt heeft. Er is nog een lange weg te gaan en ik zal hier en daar nog wel eens verdwaald raken, maar uiteindelijk kom ik er wel
Citaat:
Kruimel schreef op 21-12-2006 @ 00:16 :
Een nogal bleek persoon met te pluizig haar die maar niet tevreden wil zijn met haar uiterlijk...?
Waarom niet? *geeft trap onder kont*
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 23:53
Mariekje*
Mariekje* is offline
Iemand die zichzelf plots heel aantrekkelijk vind, haha. Enfin; Nog steeds een heel gelukkig persoon, met een wat bleek weggetrokken gezicht door de pijn (in mijn rug en knie) de laatste paar dagen. Maar die pijn doet nog steeds mn glimlach niet verdwijnen hoor, al dagen niet.. woei!
Oud 16-01-2007, 08:46
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 15-01-2007 @ 21:12 :
dat ja, en verliefdheid, maar ik geloof niet dat je dat ziet van de buitenkant.
Daarom hield ik het maar op stralend
Oud 16-01-2007, 21:57
Fantôme
Fantôme is offline
Het varieert wat ik zie als ik in de spiegel kijk. Het ligt aan het tijdstip waarop ik kijk en wat ik vlak ervoor heb gedaan. Smorgens voor het douchen wíl ik niet eens meer kijken. Na het douchen valt het allemaal wel mee. Ik heb geen spiegel waarin je je hele lichaam van top tot teen kunt zien. Ik zie mezelf ongeveer totaan mn middel in de spiegel. Hierdoor wordt ik niet altijd geconfronteerd met mijn trauma (dikke benen/billen --> niet extreem, maar mag minder van mezelf) zodat ik mezelf niet iedere dag hoef op te peppen daarover ;-)
Verder zie ik iets te lang haar waarvan de dode puntjes wel weer eens geknipt mogen worden, of misschien nog wat meer....

Als ik verder kijk (naar de innnerlijke spiegel ofzo) zie ik de afgelopen dagen veel verwardheid. Oude dingen komen weer naar boven, wordt soms met mezelf geconfronteerd en er gebeuren dingen waar ik het neit mee eens ben en me machteloos in voel... Dit zorgt ervoor dat ik momenteel een wat onzeker meisje in de spiegel zie. Ik verwacht dat dit spiegelbeeld op den duur veranderd. ik weet waar ik aan moet werken, nu nog hóe ik eraan moet werken. (en dat zou betekenen dat ik niet machteloos ben, wat me weer iets zekerder maakt). Haha, snappen jullie het nog?

xxxxx fantome
Oud 17-01-2007, 08:05
Nebel
Nebel is offline
Een bang dik meisje.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2007, 08:06
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 16-01-2007 @ 22:57 :
Het varieert wat ik zie als ik in de spiegel kijk. Het ligt aan het tijdstip waarop ik kijk en wat ik vlak ervoor heb gedaan. Smorgens voor het douchen wíl ik niet eens meer kijken. Na het douchen valt het allemaal wel mee. Ik heb geen spiegel waarin je je hele lichaam van top tot teen kunt zien. Ik zie mezelf ongeveer totaan mn middel in de spiegel. Hierdoor wordt ik niet altijd geconfronteerd met mijn trauma (dikke benen/billen --> niet extreem, maar mag minder van mezelf) zodat ik mezelf niet iedere dag hoef op te peppen daarover ;-)
Verder zie ik iets te lang haar waarvan de dode puntjes wel weer eens geknipt mogen worden, of misschien nog wat meer....

Als ik verder kijk (naar de innnerlijke spiegel ofzo) zie ik de afgelopen dagen veel verwardheid. Oude dingen komen weer naar boven, wordt soms met mezelf geconfronteerd en er gebeuren dingen waar ik het neit mee eens ben en me machteloos in voel... Dit zorgt ervoor dat ik momenteel een wat onzeker meisje in de spiegel zie. Ik verwacht dat dit spiegelbeeld op den duur veranderd. ik weet waar ik aan moet werken, nu nog hóe ik eraan moet werken. (en dat zou betekenen dat ik niet machteloos ben, wat me weer iets zekerder maakt). Haha, snappen jullie het nog?

xxxxx fantome
Ik snap het nog helemaal, en je hebt het mooi verwoord .
Met citaat reageren
Oud 17-01-2007, 09:52
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Niets wat ik wil zien..
Oud 17-01-2007, 12:15
Verwijderd
inside rust, acceptatie voor dingen, zenuwen voor morgen, zenuwen voor als ik terugkom in maart, en angst. niet voor de reis maar voor andere dingen.

en antwoorden die ik eigenlijk al had maar die zojuist bevestigd zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2007, 12:25
Verwijderd
Een vrolijke verliefde jongen die eigenlijk wel meer moet slapen en misschien nóg een beetje harder moet leren te studeren want dat proeftentamen was geen succes.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 15:12
Mariekje*
Mariekje* is offline
Een blij, trots en gelukkig meisje met een enorm honger gevoel.

Ik vind het ontzettend grappig om te zien hoe een 'simpel idee' ineens lijkt uit te pakken in een klein succesje. Ik heb het nooit serieus overwogen om iets voor mezelf te beginnen, maar vorige week heb ik in een aangeschoten, stupide, blije bui ongeveer 2500 kralen, 100 meter waxkoord, 140 meter aan lederen veters, 10m2 aan diverse soorten leer, 650 ringetjes, 90 sluitingen, 70 schelpen, tangetjes & lijm, 60 bedeltjes, horloges, 10 hangers,150 meter acculondraad en 50 meter zilverdraad besteld.
Gisteren is een groot deel al afgeleverd, en er is nog veel meer onderweg. Leuke investering en er zijn al tig van die 'winkeltjes' maar de mensen zijn tot nu toe enthousiast en heb ik zelfs alweer wat dingen verkocht. Ah god, waar ben ik aan begonnen. *slaat*
Oud 20-01-2007, 16:25
ResISteR
ResISteR is offline
Een vrij normaal uitziende dude met een vermoeide blik in zijn ogen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 23:25
LM
LM is offline
Iemand die 80% gelukkig is en met moeilijke keuzes bezig is.
Oud 21-01-2007, 10:37
looneylover
looneylover is offline
iemand die zich heel erg irriteerd.. en waar het van het gezicht af te lezen is..
en iemand die moe is en de wallen zowat onder de ogen heeft zitten
Reageren

Regels voor berichten