Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2006, 16:15
Verwijderd
Ik heb het net even aan mijn vriendje gevraagd. Hij zegt dat hij het niet op prijs stelt als hij zich in rare bochten moet wringen om een meisje te veroveren/plezieren wanneer zij helemaal geen moeite doet.
Hij vind het leuk als het meisje hem ook eens verrast met bijvoorbeeld een etentje of kaartjes voor het theater.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2006, 16:16
fotj_undercover
fotj_undercover is offline
^^ net zoals bij de vrouwen dus
Oud 05-01-2007, 13:09
elledc
elledc is offline
Ik weet niet of alle vrouwen zo denken, maar ik alvast hou van mannen die weten wat ze willen en ervoor gaan, zonder de mening van hun vrienden te volgen. Die het initiatief nemen en weten wat een vrouw wil om ze te behagen
En uiteraard houden vrouwen van een man die initiatieven neemt!
Zeker om een vrouw te verleiden in het prille begin.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 13:21
Danny
Danny is offline
Ik kan het wel waarderen als het initiatief van twee kanten komt .. Het hoeft niet precies in evenwicht te zijn, maar wel een beetje.. .. (hoewel dat misschien wel lastig is bij mij, ben zelf erg initiatiefnemend )..

Laatst gewijzigd op 05-01-2007 om 13:25.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 22:20
Luna
Luna is offline
Citaat:
Lafjuh schreef op 27-12-2006 @ 18:14 :
Jajaja ik ben ook niet al te serieus, maar ik vind het stom dat vrouwen veroverd moeten worden, terwijl het andersom net zo goed en leuk kan. Het klinkt nu net alsof een man op jacht gaat op een vrouw, deze bij de haren zijn grot in sleept, z'n voet in d'r zij zet en zegt 'zo, deze heb ik veroverd'.
een vrouw moet niet veroverd worden. Ik ben zo ongeveer de enige die dit gezegd heeft dus maak je niet druk, de rest van de vrouwen gaat lekker zelf op jacht. prima toch
Oud 08-01-2007, 11:12
toothfairy
toothfairy is offline
Uiteindelijk verschilt alles toch gewoon van persoon tot persoon?

De ene jongen/meisje vindt het leuker om zelf initiatief te nemen, de andere jongen/meisje laat het liever op zich afkomen.

Persoonlijk kan ik er niet tegen als jongens altijd alles willen betalen. Oké, het kan es een keer gebeuren dat de ene voor de andere betaalt, maar ik vind dat eigenlijk gewoon profiteren van de ander als dat elke keer opnieuw gebeurt. Ik ben ook helemaal niet voor het systeem van: de ene keer betaalt de ene, de andere keer betaalt het andere. Ieder betaalt z'n eigen ding en dan zijn er nooit problemen of misverstanden.

Verder vind ik het niet meer dan logisch dat jongen en meisje even attent zijn en van die dingen.

Eigenlijk vind ik het heel simpel, maar iedereen maakt het altijd zo moeilijk.
Oud 08-01-2007, 11:16
Pierreke
Pierreke is offline
Ik vind het wel fijn als ik al vroeg de bevestiging krijg dat het goed zit.. Dus in zekere zin is het antwoord ja. Komt waarschijnlijk door m''n onzekere achtergrond; dan is het fijn als je weet dat de ander hetzelfde voelt en er dus ook wat moeite voor doet.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 16:43
Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik sluit me aan bij Pierreke, en ben qua type ongeveer het tegenovergestelde van Boebsie. Ik wil graag weten of het van beide kanten komt en kan er niet tegen als ik het gevoel heb dat alles van mijn kant móet komen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 24-12-2006 @ 21:32 :
aan dit adres word dat zeker gewaardeerd! ik baal ervan als alles van mijn kant uit moet komen. geld is echt geen punt hier. ik betaal heus wel t bioskaartje of je biertje als je even geen centen hebt. maar bv even een Ecard sturen, emailtje,lief smsje. top!of even zelf bellen ofzo.

het gaat om de kleine dingetjes. die doen 't m voor mij . .
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 12:13
SPINVISJE
SPINVISJE is offline
Ik vind het nog steeds leuker als hij het initiatief neemt.

Mijn vorige relatie is 2 jaar geleden op de klippen gelopen en sinds dan heb ik niet meer het vertrouwen om op een leuke man af te stappen.

Nu heb ik iemand leren kennen op een chatbox. Uiteindelijk heeft hij me overtuigd om msn te installeren. ondertussen hebben we elkaar al enkele keren gezien (fietstochtje, shopnamiddag,...) Gisteren heb ik tot 2 uur 's nachts met hem over koetjes & kalfjes gesproken op msn. En dat gebeurd meermaals.

Ik denk dat ik wat voor hem voel. Maar ik weet niet wat hij denkt. Hij excuseert zich soms dat hij mijn tijd verkwist.

Iemand wat tips voor me?

Laatst gewijzigd op 09-01-2007 om 12:19.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 12:20
Smokin'
Smokin' is offline
Ja. Bid tot God of zijn Islamitische tegenhanger dat die clown normaal initiatief neemt en een real-life ontmoeting voorstelt. MSN-en tot 2 uur 's nachts is natuurlijk schandalig, zeker als dit chatten zich over een langere periode blijft voortdoen zonder een 'echte' ontmoeting.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 12:23
SPINVISJE
SPINVISJE is offline
Ik heb hem wel al drie keer ontmoet.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 12:23
Verwijderd
Citaat:
SPINVISJE schreef op 09-01-2007 @ 13:13 :
Ik vind het nog steeds leuker als hij het initiatief neemt.

Mijn vorige relatie is 2 jaar geleden op de klippen gelopen en sinds dan heb ik niet meer het vertrouwen om op een leuke man af te stappen.

Nu heb ik iemand leren kennen op een chatbox. Uiteindelijk heeft hij me overtuigd om msn te installeren. ondertussen hebben we elkaar al enkele keren gezien (fietstochtje, shopnamiddag,...) Gisteren heb ik tot 2 uur 's nachts met hem over koetjes & kalfjes gesproken op msn. En dat gebeurd meermaals.

Ik denk dat ik wat voor hem voel. Maar ik weet niet wat hij denkt. Hij excuseert zich soms dat hij mijn tijd verkwist.

Iemand wat tips voor me?
Misschien kun je hemvoorstellen elkaar weer te ontmoeten en dan in een meer date-achtige setting. Dan ben je niet echt 'op hem af aan het stappen' maar geef je wel een wat minder vriendschappelijk signaal af.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 13:00
kruizer
kruizer is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 25-12-2006 @ 12:51 :
in het begin is het juist leuk als de jongen dingetjes betaalt enzo, maar later maakt het niet zoveel uit.
Wat een fucking onzin.
Altijd willen jullie emanciperen en gelijk behandeld worden, behalve als er dingen betaald moeten worden, dan is de man ineens keihard de lul.
Nee, als we zo gaan beginnen word ik liever flikker.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 15:03
DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
kruizer schreef op 09-01-2007 @ 14:00 :
Wat een fucking onzin.
Altijd willen jullie emanciperen en gelijk behandeld worden, behalve als er dingen betaald moeten worden, dan is de man ineens keihard de lul.
Nee, als we zo gaan beginnen word ik liever flikker.
dat is pas onzin. Dus als jij een date krijgt (en we hebben het hier over DATES niet over relaties) dan ben jij te beroerd om te laten zien dat jij ook in staat bent financieel voor een meisje te zorgen?
Waar hebben we het over? Over 2 tientjes voor een biosje en een drankje?
Oud 09-01-2007, 15:55
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Maak jij je nou echt druk om een paar tientjes als je met een leuke meid op stap kan?
Oud 09-01-2007, 19:27
kruizer
kruizer is offline
Citaat:
DNMB schreef op 09-01-2007 @ 16:03 :
dat is pas onzin. Dus als jij een date krijgt (en we hebben het hier over DATES niet over relaties) dan ben jij te beroerd om te laten zien dat jij ook in staat bent financieel voor een meisje te zorgen?
En jij bent te beroerd om te laten zien dat je financieel in staat bent om voor jezelf te zorgen?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 12:37
enfant
enfant is offline
Als mijn vriend en ik ergens gaan lunchen wordt er altijd spontaan door één van ons betaald. Als we uit eten gaan, betaalt degene die het etentje voor heeft gesteld. Op onze 'eerste date' was ik zelfs degene die betaalde.

Als er een toekomst zit in onze relatie, zal ik voor het brood moeten zorgen aangezien hij in een beroep terecht komt waar hoogstwaarschijnlijk niet veel te verdienen valt en dat vind ik absoluut geen probleem.

en toch beschouwen anderen en ikzelf me als 'girly girl'.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 21:15
DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
kruizer schreef op 09-01-2007 @ 20:27 :
En jij bent te beroerd om te laten zien dat je financieel in staat bent om voor jezelf te zorgen?
wordt homo, meer kans op succes
Oud 10-01-2007, 23:13
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 24-12-2006 @ 21:32 :
aan dit adres word dat zeker gewaardeerd! ik baal ervan als alles van mijn kant uit moet komen. geld is echt geen punt hier. ik betaal heus wel t bioskaartje of je biertje als je even geen centen hebt. maar bv even een Ecard sturen, emailtje,lief smsje. top!of even zelf bellen ofzo.

het gaat om de kleine dingetjes. die doen 't m voor mij . .
Helemaal mee eens
Oud 11-01-2007, 00:15
kruizer
kruizer is offline
Citaat:
DNMB schreef op 10-01-2007 @ 22:15 :
wordt homo, meer kans op succes
Ach mens, ga koken.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 09:19
elledc
elledc is offline
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 22:06
netty_dushi
netty_dushi is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 26-12-2006 @ 11:50 :
Het initiatief nemen vind ik juist leuk, vooral om leuke dingen te doen of hem soms te verrassen met iets leuks. Gewoon om te laten blijken dat ik moeite voor hem doe en dat ik hem juist leuk vind. Maar ik vind het ook leuk als hij mij verwend met iets leuks, anders word ik weer onzeker
Misschien komt het door het feit dat het beeld van vroeger altijd was dat de jongen moeite moest doen voor de vrouw en voor dingen betaalde, ik vind het dàn juist leuk om andersom te doen.
geld ook voor mij
Oud 15-01-2007, 22:37
Verwijderd
Citaat:
netty_dushi schreef op 15-01-2007 @ 23:06 :
geld ook voor mij
Wat egoïstisch.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 03:53
snuffel3000
snuffel3000 is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 25-12-2006 @ 13:03 :
Ik word er super onzeker van... dan heb ik het idee dat het alleen van mij af komt en hij mij helemaal niet leuk vindt
Zou kunnen jongens het ook zien, ik in ieder geval wel...een beetje...boel..misschien dan toch?

Eh, ya al laat ik al een beetje zien dat ik iemand leuk vind en diegene wacht maar af tot ik het meer laat zien, dan heb ik de neiging om af te haken, omdat ik de indruk krijg "Nah...die vind me dus niks".
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 01:20
LM
LM is offline
DNMB, je leeft in 2007.... Vrouwen mogen ook initiatief nemen.
En niet alleen tegenover je vriend, maar ook in andere dingen.
Zoals wat te gaan doen en mee denken.
Dat vinden we ook prettig (Ik val op blonde meisjes daarom wat extra uitleg.)
Oud 21-01-2007, 01:28
Ray
Ray is offline
Graag, mits niet al te overdreven inderdaad.
Meisjes die alles aan de jongen overlaten

Geld is geen probleem, dat vind ik niet erg.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten